Dat hangt nogal van de regio en de vraagprijs af. Als jij op een vraagprijs van 180.000 er 30k onder gaat zitten weigert de makelaar waarschijnlijk om het bod door te communiceren. En áls ie het al doet is de reactie:quote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef LXIV het volgende:
En je kunt natuurlijk een paar 10.000en onder de vraagprijs bieden. Best goede kans dat je het krijgt.
Dat is het relatief veel ja. Maar als dat huis nog een half jaar te koop staat, je zelf nog 6000 euro spaart en dan je bod doet, dan kom je misschien al weer wat dichter in de buurt.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat hangt nogal van de regio en de vraagprijs af. Als jij op een vraagprijs van 180.000 er 30k onder gaat zitten weigert de makelaar waarschijnlijk om het bod door te communiceren. En áls ie het al doet is de reactie:
makelaar moet en zal altijd verslag uitbrengen omtrent een bod, altijdquote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat hangt nogal van de regio en de vraagprijs af. Als jij op een vraagprijs van 180.000 er 30k onder gaat zitten weigert de makelaar waarschijnlijk om het bod door te communiceren. En áls ie het al doet is de reactie:
Dat is pas vanaf 2012 (gerekend vanaf 2008)quote:Op maandag 24 januari 2011 22:27 schreef xenobinol het volgende:
En de druk loopt natuurlijk helemaal mooi op als je dan ook weer eens belasting moet gaan betalen na 3 jaar geprofiteerd te hebben.
Tja.... zo'n teller is een moment opname.quote:
Volgens mij kun je dan het beste niet verkopen, als je je huis verkocht hebt wat ga je dan met je geld doen? op de bank zetten voor 2% rente met oplopende inflatie en vermogensrendementsheffing?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:06 schreef meth77 het volgende:
Er willen nog heel veel babyboomers hun netto pensioendeel veilig stellen, dus mag het niet te snel zakken
huurhuis, hier of in Spanje en dan jaarlijks 10.000 extra opmaken, dan kun je 20 jaar extra mooi leven en toch zorgtoeslag krijgenquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:38 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan het beste niet verkopen, als je je huis verkocht hebt wat ga je dan met je geld doen? op de bank zetten voor 2% rente met oplopende inflatie en vermogensrendementsheffing?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:57 schreef Bayswater het volgende:
Stijging zet niet door.
218.312 huizen te koop
Ja het zal wel Mei worden voor die 225.000 op de klok staatquote:Op zondag 30 januari 2011 19:26 schreef Bayswater het volgende:
Redelijk stabiel inderdaad voor een januari, februari wordt traditiegetrouw licht stijgend.
Overigens is voor mijzelf alleen de ontwikkeling in mijn eigen buurt, woningtype en prijsklasse eventueel van belang. Daar staan er momenteel 9 te koop en zijn er 20 verkocht tussen 30-1-2010 en 29-1-2011. Nette score lijkt mij.
Reden te meer om eraan te werken dat je woonlasten tegen die tijd fors omlaag zijn gegaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:52 schreef michaelmoore het volgende:
en men steeds minder overhoudt, nog los van de zorgkosten en AOW inhouding in de toekomst
Ja daarom verwacht ik in de toekomst echte concurrentie tussen verhuurders net als nu op de kantoormarkt zich voordoet.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Reden te meer om eraan te werken dat je woonlasten tegen die tijd fors omlaag zijn gegaan.
Lees jij je eigen document eensquote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef Bayswater het volgende:
Zuid-Holland bijvoorbeeld heeft de nieuwbouwprojecten tot 2020 bijna gehalveerd, verder worden er juist nu veel oudere sociale huurwoningen gesloopt in de Randstad. Weet dus niet waar die 50.000 woningen neergezet gaan worden en wat het mutatiecijfer is.
wat leesvoer
http://www.tno.nl/downloads/tno_bouwprognoses_2010_2015.pdf
Een vergunning is nog geen werkelijk startend project, alleen de toestemming. In 2010 zijn er heel wat uitgesteld.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Lees jij je eigen document eens
ik lees in jouw document 67.000 vergunningen voor 2010
en 2011 nog meer gezien de prognoses
En dan al de oudere kantoorgebouwen die worden omgebouwd tot woningen voor starters en studenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |