abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91371161
Zelfmoord van een oud klasgenoot, door voor de trein te springen en in dezelfde week vermoord een andere leerling zijn moeder ..
pi_91371208
Verlies van ons zoontje is toch het heftigste.

Daarna verlies van een aantal dierbaren en verlies van mijn eigen gezondheid op een gedeelde 2e plaats denk ik.

mocht het je interresseren, zie blog in onderschrift

[ Bericht 18% gewijzigd door MarMar op 15-01-2011 17:03:32 ]
  zaterdag 15 januari 2011 @ 16:45:09 #28
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_91371420
Niet zo heftig als alle verhalen hier,
maar toen ik twaalf was hadden we altijd een soort disco, dus daar gingen we heen. Een avond liep het totaal uit de hand, en kwam er een dronken kerel bij. Die kerel had een luchtbuks en richtte deze op een vriendin en mij met de tekst: 'Als jullie nu mijn fietssleutel niet teruggeven, schiet ik.' Deze beste man had z'n fietssleutel gewoon in z'n fiets zitten. Dat maakte wel veel indruk.
- Edit -
En voor mij was het persoonlijk ook heel heftig om te horen dat m'n vader kanker had. Inmiddels is hij schoon, en moet hij om de drie maanden voor controle heen. Ik zat toen al in een dal.
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
pi_91371493
Vind ik anders heftig zat Xantalien. Fijn dat je vader nu schoon is!
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:53:09 #30
238141 SevD
Boventitel
pi_91376244
quote:
En een keer bijna verdronken in Spanje. Ik dook de zee in, en er stond een heel sterke stroming. Toen ik weer het strand op wilde trokken de golven me steeds weer terug, en verder van het strand vandaan. Na een tijdje werd ik moe en ging ik kopje onder. Gelukkig greep een strandwacht me en trok me op een soort van surfboard. Hij heeft me weer naar de kant gebracht. Sindsdien durf ik niet meer in de zee te zwemmen. :{
Ongeveer hetzelfde gehad met m'n zusje afgelopen oktober. Waren in de zee en ik was het een beetje zat dus wilde er uit, duurde een behoorlijke tijd voor ik op de kant was. Schreeuwde naar m'n zusje dat ze naar de kant moest komen want de stroming werd véél te sterk (begon ook steeds harder te waaien). Hoorde me niet, dus ik ben terug de zee in gegaan. Zwom naar d'r toe en zei dat ze me een arm moest geven en het strand op moesten gaan vanwege de stroming, waarop ze reageerde met "Ben je bang? :') Ik niet hoor". 2de keer dus strand opkomen was verschrikkelijk, meerdere keren mee terug gezogen en op 't strand gesmeten worden - voelde het zand m'n neus- & oorgaten binnen komen, dan denk je toch wel ff van "nou, dat was het". Gelukkig wel op 't strand gekomen, stonden ook ineens een stuk of 50 man klaar om ons weg te trekken van het water. Zusje hoestte de volgende 5 dagen continu zand op.

Even later nog precies hetzelfde met een man van in de 50 denk ik, wilde het strand ook weer op maar werd niet alleen door de stroming tegengehouden, maar een gigantische boomstronk die opeens tussen de man en het strand opdook. Gelukkig ook weer aan kant gekomen :)

Rest van de vakantie trouwens 'gewoon' in het zwembad gezwommen :P
pi_91394799
Jeetje wat een heftige verhalen allemaal zeg.
  zondag 16 januari 2011 @ 12:17:16 #32
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_91404297
Keer getuige geweest van een roof geweest, ben achter de dader aangerend.

Eens een man op een gebouw zien staan, met politie en alles er bij. Is later gesprongen.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  zondag 16 januari 2011 @ 12:27:12 #33
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_91404612
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:53 schreef SevD het volgende:

[..]

Ongeveer hetzelfde gehad met m'n zusje afgelopen oktober. Waren in de zee en ik was het een beetje zat dus wilde er uit, duurde een behoorlijke tijd voor ik op de kant was. Schreeuwde naar m'n zusje dat ze naar de kant moest komen want de stroming werd véél te sterk (begon ook steeds harder te waaien). Hoorde me niet, dus ik ben terug de zee in gegaan. Zwom naar d'r toe en zei dat ze me een arm moest geven en het strand op moesten gaan vanwege de stroming, waarop ze reageerde met "Ben je bang? :') Ik niet hoor". 2de keer dus strand opkomen was verschrikkelijk, meerdere keren mee terug gezogen en op 't strand gesmeten worden - voelde het zand m'n neus- & oorgaten binnen komen, dan denk je toch wel ff van "nou, dat was het". Gelukkig wel op 't strand gekomen, stonden ook ineens een stuk of 50 man klaar om ons weg te trekken van het water. Zusje hoestte de volgende 5 dagen continu zand op.

Even later nog precies hetzelfde met een man van in de 50 denk ik, wilde het strand ook weer op maar werd niet alleen door de stroming tegengehouden, maar een gigantische boomstronk die opeens tussen de man en het strand opdook. Gelukkig ook weer aan kant gekomen :)

Rest van de vakantie trouwens 'gewoon' in het zwembad gezwommen :P
Was daar dan geen strandwacht oid? Lijkt me niet echt een veilige plek om te zwemmen!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_91405062
Ongeluk met een fietser en een vrachtwagen, moest ambulance bellen.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_91408225
ho.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_91408482
Voor je neus zien dat een scooter met +/- 80 (haalde mij@motor in via t fietspad, ik reed 80) en vol op een fietser zien klappen.

Was savonds laat voor Ahoy, ik dus gelijk eerste hulp verlenen(ben Combat Life Saver) en in de paniek/stress ook nog 112 bellen en het slachtoffer helpen. Ik had gelijk al door dat t foute boel was met de fietser, één van zn pupillen was kapot en hij was echt van t padje af. Uiterlijke verwondingen had ie echter niet, verbaas ik me nog steeds over...

Uiteindelijk t ambulance personeel nog geholpen en de woorden "we laten de heli komen, of hij moet asap naar de seh anders gaat ie dood" van de verpleegkundige maakten ook echt indruk.

uiteindelijk had ik beter geen hulp kunnen verlenen en die vent dood laten gaan, hij is voor de rst van zn leven verlamd aan de linkerant van zn lichaam, hersenbeschadiging en illigaal in Nederland. Hij zou wss worden uitgezet...

Dit heeft echt wel indruk gemaakt, ondanks dat ik toch wel wist hoe te handelen. Ook de (dronken) omstanders op afstand houden en duidelijk maken dat ik echt wel wist wat ik deed was een aparte ervaring.
  zondag 16 januari 2011 @ 13:58:46 #37
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_91408569
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef Bouke-p het volgende:
Voor je neus zien dat een scooter met +/- 80 (haalde mij@motor in via t fietspad, ik reed 80) en vol op een fietser zien klappen.

Was savonds laat voor Ahoy, ik dus gelijk eerste hulp verlenen(ben Combat Life Saver) en in de paniek/stress ook nog 112 bellen en het slachtoffer helpen. Ik had gelijk al door dat t foute boel was met de fietser, één van zn pupillen was kapot en hij was echt van t padje af. Uiterlijke verwondingen had ie echter niet, verbaas ik me nog steeds over...

Uiteindelijk t ambulance personeel nog geholpen en de woorden "we laten de heli komen, of hij moet asap naar de seh anders gaat ie dood" van de verpleegkundige maakten ook echt indruk.

uiteindelijk had ik beter geen hulp kunnen verlenen en die vent dood laten gaan, hij is voor de rst van zn leven verlamd aan de linkerant van zn lichaam, hersenbeschadiging en illigaal in Nederland. Hij zou wss worden uitgezet...

Dit heeft echt wel indruk gemaakt, ondanks dat ik toch wel wist hoe te handelen. Ook de (dronken) omstanders op afstand houden en duidelijk maken dat ik echt wel wist wat ik deed was een aparte ervaring.
Je bent dus een militair? Dan ben je het werken onder druk toch wel gewend?
Daarnaast, je moet niet denken dat je hem beter geen eerste hulp had kunnen geven. Hem dood laten bloeden neem je jezelf later ook alleen maar kwalijk, en hij is waarschijnlijk evengoed gelukkig!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_91409562
Sommige dingen wennen nooit echt denk ik.. maar ben het met kanovinnie eens!
Je weet niet hoe gelukkig die man nog kan zijn, goed gehandeld dus!
  zondag 16 januari 2011 @ 14:31:44 #39
238141 SevD
Boventitel
pi_91410183
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 12:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Was daar dan geen strandwacht oid? Lijkt me niet echt een veilige plek om te zwemmen!
Nope, verbaasde mij ook. Men moest er zelf maar achter komen dat de zee niet veilig was. :{
pi_91410455
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef SevD het volgende:

[..]

Nope, verbaasde mij ook. Men moest er zelf maar achter komen dat de zee niet veilig was. :{
De zee is nooit veilig.
pi_91410688
Dat in de zee heb ik ook gehad inderdaad. Was met m'n broertje en zusje aan het zwemmen op Cyprus. Op een gegeven moment kon m'n zusje niet naar de kant komen. Broertje (2 meter) is toen erin gelopen en wilde haar pakken, maar kon geen grip krijgen op de bodem vanwege de stroming.

Allebei natuurlijk proberen eruit te lopen, totdat ik me herinnerde dat je juist plat op het oppervlak moet liggen en dan gewoon eruit zwemmen. Dat lukte gelukkig, maar was wel even eng.

Dag later werd op dezelfde plek iemand eruit gehaald door wat omstanders met zo'n reddingsboei.
pi_91411387
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je bent dus een militair? Dan ben je het werken onder druk toch wel gewend?
Daarnaast, je moet niet denken dat je hem beter geen eerste hulp had kunnen geven. Hem dood laten bloeden neem je jezelf later ook alleen maar kwalijk, en hij is waarschijnlijk evengoed gelukkig!
Werken onder druk ben ik wel gewend ja, maar het is ff heel anders als er daadwerkelijk iemand aan t doodgaan is, je 112 belt en probeerd uit leggen waar je bent en hoe t met het slachtoffer is EN ook nog omstanders hebt die allemaal weten hoe t moet.

Het was gewoon chaotisch, maar achteraf ben ik wel tevreden met hoe ik gehandeld heb. De klap van die scooter vs fiets was echt bizar, dat vergeet ik niet meer denk ik.
pi_91411423
Ik heb eigenlijk nog nooit een strandwacht echt heen en weer zien patrouilleren op een strand. Kom ik op de verkeerde plekken of let ik gewoon niet goed op?
pi_91411469
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:52 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Werken onder druk ben ik wel gewend ja, maar het is ff heel anders als er daadwerkelijk iemand aan t doodgaan is, je 112 belt en probeerd uit leggen waar je bent en hoe t met het slachtoffer is EN ook nog omstanders hebt die allemaal weten hoe t moet.

Het was gewoon chaotisch, maar achteraf ben ik wel tevreden met hoe ik gehandeld heb. De klap van die scooter vs fiets was echt bizar, dat vergeet ik niet meer denk ik.
Lijkt me logisch dat dat je aangrijpt als mens, hoe geroutineerd en getraind je ook bent, je bent geen robot. Gelukkig maar ook.
  zondag 16 januari 2011 @ 17:29:29 #45
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91418959
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef Bouke-p het volgende:
Ze gaan een halverlamde met hersenbeschadiging uitzetten? Hoe denken ze dat zo iemand zijn brood gaat verdienen in zijn thuisland?
pi_91451937
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ze gaan een halverlamde met hersenbeschadiging uitzetten? Hoe denken ze dat zo iemand zijn brood gaat verdienen in zijn thuisland?
Illegaal is illegaal toch, niet ons probleem.
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_91452491
Ik vond de film Human Traficking kijken ook redelijk heftig trouwens. Normaal ben ik niet zo onder de indruk van films en beeldmateriaal (afgestompt door internet denk ik :') ) maar deze film liet me wel een tijd met een fucked up gevoel achter.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:47:34 #48
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91460471
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:47 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Illegaal is illegaal toch, niet ons probleem.
Op de straat dumpen en dood laten hongeren. Nee dan had Bouke m inderdaad beter meteen dood laten gaan.
pi_91461386
Ik was een jaar of 8 ofzo. En mijn moeder en ik waren in gesprek met mijn oom en tante. Ondertussen aten we ook, en ineens springt me moeder op, halfstikkend want er zat iets vast in haar keel wat niet door wilde, en zij maar slaan op haar borst terwijl haar ogen naar boven rolde en op dat moment.. gaat dat stukje door naar haar maag gelukkig. Dat was even heftig schrikken.

Een dagje, ik kwam van school en besloot even wat te gaan kopen in het centrum. Ik hoorde wat gepraat en gemompel aan de overkant en kijk even wat er aan de hand is. Aan de overkant was een moeder met 2 kinderen. Eentje van ongeveer 5 en de ander van ongeveer 2. Voor de winkel waar zij stond stonden er allemaal kleine muurtjes met daarin fietsenstallingen. En zo dom als zij is zet ze dat kind van 2 op dat muurtje omdat hij daar graag even wilde staan. Nou zij let even niet op, en is bezig met dat kind van 5 en op dat zelfde moment loop dat kind van 2 achteruit op die muur. Ik zag het al aankomen. Die moeder ziet dat op het laatste moment en schreeuwt net 'Nee stop!'. En patsboem viel dat kindje van die (1 meter hoge) muur. Ik stond op ongeveer 4/5 meter afstand en toch hoorde ik zijn schedel barsten. :{ Dat was even schrikken.. Die moeder helemaal hysterisch troosten en huilen, maar het was toch haar eigen schuld.
thats it
  maandag 17 januari 2011 @ 14:17:42 #50
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91461957
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:05 schreef Skynilla het volgende:
Die moeder ziet dat op het laatste moment en schreeuwt net 'Nee stop!'. En patsboem viel dat kindje van die (1 meter hoge) muur. Ik stond op ongeveer 4/5 meter afstand en toch hoorde ik zijn schedel barsten. :{ Dat was even schrikken.. Die moeder helemaal hysterisch troosten en huilen, maar het was toch haar eigen schuld.
Kind overleden? :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')