quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef moussy het volgende:
Oh zonnestralen, ik heb zó gelachen! Mijn DNA moest op de foto, schoolfoto, lila/paarse achtergrond, grote barok stoel, zilver met zwartpersoonlijk past dat zó niet bij mijn kinderen dat ik *dwars* ze gewoon in sweater (René een groene, Cas een zwarte met skull
) en spijkerbroek naar school heb gedaan
Zou ik ook doen geloof ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef moussy het volgende:
Oh zonnestralen, ik heb zó gelachen! Mijn DNA moest op de foto, schoolfoto, lila/paarse achtergrond, grote barok stoel, zilver met zwartpersoonlijk past dat zó niet bij mijn kinderen dat ik *dwars* ze gewoon in sweater (René een groene, Cas een zwarte met skull
Wat een bijzondere setting voor een schoolfoto.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef moussy het volgende:
Ze zouden er haast een trauma aan over houden! Ik heb écht, ik zweer het! *tuf* René een keuze gegeven, ik had een tuniek klaar gelegd, in schutkleuren bij deze settingquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
jij dwarse ontaarde moeder. Die arme kinderen..
En de grote vraag is, wie koopt er ook zoiets?quote:
B.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:05 schreef oeke het volgende:
[..]
En de grote vraag is, wie koopt er ook zoiets?
Schattig!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef huuphuup het volgende:
B.
hij is van het uitproberen enzo met dit soort dingen.
Van die giga supermarkten zijn ook altijd een ramp met hemdaar staat namelijk heul veul "nieuw! nieuw!! probeer nu!!! 3e verpakking ies graties!!"
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:08 schreef snoopy het volgende:
Dus jullie zitten met 3 pakken volkorenpringels die vies zijn
Ik was lekker eerstdtdttquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mens wat ben jij populair!
je hebt pm![]()
Scoolpictures kwam bij mijn oudste op school. Wij zijn allemaal heel erg tevreden over die foto's! Echt heel mooi, en ook een overzicht van alle pasfoto's met de namen van de kinderen erbij (wat op zich op een middelbare school meer ' nodig' is op de basisschool) ik wil eigenlijk met onze basisschool ook over naar deze fotograaf. want niet duur ook nog!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:36 schreef livelink het volgende:
Ik zal eens vragen op school of wij niet kunnen helpen met het zoeken naar een fotograaf. Overigens laat ik mijn kinderen nooit bijzonder aangekleed naar de schoolfotograaf gaan. Niet uit dwarsigheid, maar omdat ik het altijd vergeet. Als ik dan op het schoolplein ineens allemaal mooi ingevlochten haren zie bij de meisjes, dan weet ik het weer, maar ja dan is het natuurlijk al te laat. Ik bestel altijd het hele setje, ik ben echt de ideale ouder wat dat betreft. En alleen de pasfoto's gebruik ik. De rest slingert altijd los rond ergens.
Een moeder van een vriendinnetje van Twan scant altijd de foto... ik zou dat niet durven. Bij Twan op school komen ze volgens mij eens per 2 jaar. Je mag ook broertje/broetje (in ons geval) laten maken. Wij krijgen de foto's in een envelop met een brief erbij met inlogcode. Dan kun je evt. via de site ook nog kijken en bestellen. Ik vin dhet wel jammer dat er niet elk jaar een groepsfoto wordt gemaakt. Die heb ik zelf nog van vroeger en leuk om te hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja, scannen.helemaal vergeten dat dat kan! maar idd digitaal aanbieden is dan beter. Ik ken een moeder die kocht dan één foto en scande de rest. Ik durf dat niet hè.
6 tot 8 weken!! maar het volstaat als het binnen 2 maanden na 't begin van m'n aanstelling is aangevraagd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:59 schreef Saffier het volgende:
Trui hoe lang duurt het in jouw gemeente voor je dat bewijs hebt?
het is idd nog steeds hetzelfde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef Saffier het volgende:
Ja, ik wist me ook te herinneren dat het vorige keer zo'n 2 weken duurde, maar hoopte dat dat inmiddels wat sneller zou zijn. Helaas dus
Je man (tijdelijk) thuis heeft alleen maar voordelen hier
6 tot 8 weken??quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:08 schreef trui het volgende:
[..]
6 tot 8 weken!! maar het volstaat als het binnen 2 maanden na 't begin van m'n aanstelling is aangevraagd.
ik zit ook te kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef moussy het volgende:
OMG rtl4 mn kind is te dik, wat een proppies
whutquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef moussy het volgende:
Ik heb eens bij een gezin gegeten waarbij iedereen een eigen tube mayonaise naast zn bord kreeg en die gingen leegook bij de kinderen
![]()
quote:
Maar ja... die test is dan ook gebaseerd op kinderen die wel alles kunnen eten, dus als ik jou was zou ik maar lekker afgaan op de KA en dietiste in jullie geval.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef _evenstar_ het volgende:
ooh echt gadverdamme, uit pure nieuwsgierigheid deed ik die test, ik voed mijn kind ongezond opqua voeding
![]()
Mooi dat de KA en dieetiste hier in het zkh gelukkig anders beweren
Haha, das balen om die tijd! Definieer ;spul'quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
En toen werd je even compleet wakker schreeuwtgewoon echt keihard janken
![]()
Kom je binnen, staat ze in een hoekjebed lag vol spul, waarschijnlijk heeft ze lopen spelen maar wat er allemaal is gebeurd
raadsel.
Nu ben ik benieuwd naar de vraag...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je was serieus!
![]()
Sorrysorry! Dat had ik niet opgepikt! Ik dacht echt dat je een grapje maakte!![]()
Ehm... Bij de traditionele is er zeker geen probleem, maar bij de nieuwerwetse ook niet vlgs mij.
Thanks! Al moet ik vandaag ook nog een keer werkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Tuurlijk mag dat!! Wekom!!
Ik zie in je onderschrift dat je 8 weken zwanger bent, wat leuk. Gefeliciteerd!
Buuv, eenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen!
Nou, hier ook nog even, omdat we het er laatst over hadden. Maar ons konijn is dus 14 geworden (denken we) en is vannacht dood gegaan. Fijn voor hem, het leek mij niks, zo in een hokje heel alleen jaar in jaar uit, maar ik vind het wel verdrietig. Afsluiten van een periode echt.
Dat mijn oudste vanochtend de krant zat te lezen terwijl hij bijdehandte grappen maakte helpt ook niet.
Mja, zoiets zat ik ook aan te denken. Of bel een dierenarts om tips? Wel voorkomen dat 'ie het zelf op wil halen, want dat kost ongetwijfeld een dot geld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoe groot is het knien? Opscheppen met stoffer en blik een optie? Of met de sneeuwschep bij een konijn van formaat?
Ik hou d`r ook niet van *huiver*
nee hij is echt huge!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoe groot is het knien? Opscheppen met stoffer en blik een optie? Of met de sneeuwschep bij een konijn van formaat?
Ik hou d`r ook niet van *huiver*
hahahaha! da's mijn hok, no way dat ie die krijgt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef k_i_m het volgende:
Als ie dan maar niet zijn eigen hok terugkrijgt. Sorry buuf
.
Dat zou mijn optie zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:05 schreef snoopy het volgende:
Gewoon met hok en al inleveren geen optie buuf?![]()
Hoi Kuukse, welkom
JMijn schoonvader heeft een keer de overleden poes begraven achterin zijn tuin in het plantsoen van de gemeente. Poes in een laken gewikkeld, stond hij daar in de schemering een gat te gravenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou! hij is er uit hoor.nu nog ff moed verzamelen voor begraven. durf niet zo goed, want het is 'niemandsland' wat zullen de buren denken!
Dat is idd een mooie optie...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
hahahaha! ja nou dat idee.Plus dat er dan weer beesten komen graven enzo. Huuuu. Buiten het feit dat 'boomwal' de nodige complicaties oplevert
bomen hebben, juist, wórtels.
![]()
maar heb de dierenarts gebeld en mag m voor 2,50 in komen leveren. Nou, da's mooi makkelijk.
Ja indd maar ja ik heb niks te klagen, dit is de eerste keer in lange tijd dat ik dit mee maakquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha, das balen om die tijd! Definieer ;spul'
ja, mijn gerbil heb ik ook gewoon in de kliko gegooid. Maar een halve meter konijn ga ik toch niet redden hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef Deepfreeze het volgende:
De eerste paar gerbils die overleden waren zijn netjes bij de dierenarts of in een bos beland. Maar de laatste 2 hadden een onfortuinlijk kliko-graf![]()
Nu hier ook even beestjes-loos, vind het wel best. Nu eerst maar goed voor onze peuter zorgen![]()
Diaan, je hebt post op de mat liggen. Ik weet niet wanneer Twan thuiskomt, maar als er een speciale win-kaart tussenzit, moet je die voor de 16e melden. Zo lullig als hij ze daarna pas openmaakt en er eentje tussen zou zitten
Ohquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga Belle en het Beest kijken met de kleintjes. Jeugdsentiment
Ik ga ook eens de bloemkool enzo voorbereiden. De oven voor de zalm in bladerdeeg staat al klaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga vast mijn paprika's volproppen voor straks. Hoeven ze alleen nog maar in de eu-van
.
Eet je ze met schil, paar gaatjes in prikken en in de ping poffenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik doe dat juist wel weer vroeg. Anders heb ik geen zin meer om ze te schillen
.
wat zij zegtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef amaranta het volgende:
Ff serieus freecell? Daar ga je toch niet serieus met je kinderen in rijden?
Wat voor auto is het?
En, bij welke beunhaas heb je in hemelsnaam je auto laten keuren/aanpassen?
Waarom niet? Hij is veilig, bij een onafhankelijke gozer gekeurd...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef amaranta het volgende:
Ff serieus freecell? Daar ga je toch niet serieus met je kinderen in rijden?
Wat voor auto is het?
En, bij welke beunhaas heb je in hemelsnaam je auto laten keuren/aanpassen?
Ik vind het dashboard anders ook essentieel. Net zoals een warme auto. Blowers..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is veilig, bij een onafhankelijke gozer gekeurd...
Het is alleen maar dashboard en alle belangrijke functies doen het? Goede banden, goede motor, ramen, dat soort dingen...
En mijn broer gaat het dashboard voor me repareren heeft hij beloofd
Nou ja als de benzinemeter het niet doet en je staat ineens op de snelweg zonder, lijkt me dat niet echt zo veilig...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is veilig, bij een onafhankelijke gozer gekeurd...
Het is alleen maar dashboard en alle belangrijke functies doen het? Goede banden, goede motor, ramen, dat soort dingen...
En mijn broer gaat het dashboard voor me repareren heeft hij beloofd
Ik heb 5 liter achterin liggen en tank sowieso altijd om de zoveel kilometer en dan issie nog lang niet leegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Nou ja als de benzinemeter het niet doet en je staat ineens op de snelweg zonder, lijkt me dat niet echt zo veilig...
* Roomsnoessluipt weer weg
De verwarming en de blowers doen het in principe wel als ik wat harder rijd, over de 50 zeg maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind het dashboard anders ook essentieel. Net zoals een warme auto. Blowers..
Maargoed.
Succes ermee, en hopelijk komt je broer zn belofte na.
Echt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:36 schreef Vicky het volgende:
Nou Free, ik zou voor geen goud in jouw auto willen rijden!
Ik heb een autotje "geerfd" en die heeft ruim 3 weken aan de kant gestaan omdat oa de kachel en de blower het niet deed. Ik vond het veel te gevaarlijk om zonder werkende kachel/blower te rijden. Ik was de hele weg alleen maar ruiten aan het schoonmaken.
ja echt..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Echt?
Ik ben net met regen van mijn ouders teruggereden en heb geen enkele keer de ruit hoeven schoonmakenEn met regen zou het toch juist moeten beslaan?
De blower wordt dus ook nog wel warm, maar gaat pas blazen als je rijdt.... En als je dus wegrijdt met schone ramen dan blijven ze schoon?
APK betekent toch dat je auto geen gevaar op de weg is?
ik was zelfs zonder kinderen....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:47 schreef freecell het volgende:
Mmmmm, met sneeuw in de auto doe ik sowieso al alleen met de kinderen als het écht niet anders kan
Klein en licht autootje, glijdt net iets te makkelijk weg
Maar hij is net niet beslagen dus... En het was ook niet koud in de auto.... (ik had geen jas aan zelfs)quote:
Haha, dat is wel schattigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:51 schreef Vicky het volgende:
Ik heb m laten maken door een jongen die helemal Peugeot 205 freak is
Hij rijdt nu weer als een zonnetje en als ik aan Amber vraag met welke auto ze weg wil, wil ze alleen nog maar met de kleine
Kuukskequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:40 schreef Kuukske het volgende:
Hallo!
Ik kom hier ook eens even meeneuzelen, als dat mag.
dat gedoetje van Free dr auto is geen APK punt, ik vind jullie wat dramatisch doen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:02 schreef Nijna het volgende:
Free, ik zou er ook niet in rijden geloof ik tot alles weer naar behoren functioneert, maar dat ben ik. En als ze de auto zo mee terug geven dan zou ik me afvragen hoe serieus die APK keuring is geweest eigenlijk... Maar gelukkig heb je een handige broer!
Hangt er iets in de lucht? Twan was ook erg druk.....en gedroeg zich irritant.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
ievnink. my boys breken de tent af.geen idee waarom maar ze gedragen zich al de hele week als malloten.
Ow, die zooi heb ik ook op mijn raam, zou dat het zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:13 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik heb bij de action een flesje spray gekocht tegen beslagen ramen en dat werkt echt perfect! Kostte maar iets van 1,50!
Zo ik heb vanavond de schik van mijn leven gehad in de auto! Ik ging nog even snel wat boodschapjes halen, zonder Finn. Ik rij het parkeerdak op van het winkelcentrum en halverwege komt er ineens op mijn baan een auto me met een noodgang tegemoet. Ik toeteren maar hij reed door en op het alller laatste moment na een paar lichtflitsen met grootlicht van mij stopte hij pas. Mijn hart zat in mijn keel en ik kreeg er spontaan koppijn van zeg! Idioot! Oude vent met ramen helemaal beslagen en een sorry kon er niet even vanaf! Ben ik blij dat ik Finn niet bij me in de auto had, achter me zaten ook nog auto's, ik wil er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren!
Leoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:27 schreef leonieke het volgende:
KuukskeWist ik helemaal niet
Proficiat
We zijn hetzelfde aan het doen. Donderdag broodjes knak !quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:28 schreef Vicky het volgende:
oh wat schrikken FTA!!Goodmorn!! Ik heb mijn boodschappenlijstje bijna klaar.. moet alleen nog wat verzinnen voor donderdag...
dat meen je nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:30 schreef livelink het volgende:
Godzijdank niet! J. heeft laatst al hele genante foto's gemaakt van mij in combinatie met de WII Fit.
En hoewel hij me bezworen had dat hij ze zou verwijderen waren ze toch opeens op mysterieuze wijze in de mail van de buren opgedoken. Dus ik heb mijn genante moment van deze week alweer gehad.
Wowquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:44 schreef k_i_m het volgende:
Mogge! Beppie en ik hebben gewoon uitgeslapen tot 10.30. Ik voel me gelijk een heel ander mens
.
Wow dat is lekker!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:44 schreef k_i_m het volgende:
Mogge! Beppie en ik hebben gewoon uitgeslapen tot 10.30. Ik voel me gelijk een heel ander mens
.
Ja, maar weet je: dat ligt er nu ook en dat is me echt een doorn in het oog. Ik erger me daar mateloos aan, maar kan het nergens kwijt. Dus moeten we verhuizen en dan een grote zolder en dan kan daar alle zooi stof liggen vergaren zonder dat ik er last van hebquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:10 schreef Vicky het volgende:
Ik wil gragt een ander huis maar ik moet niet aan de zooi denken die overal vandaan komt... Echt overal ligt van alles
jaa die grote zolderquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, maar weet je: dat ligt er nu ook en dat is me echt een doorn in het oog. Ik erger me daar mateloos aan, maar kan het nergens kwijt. Dus moeten we verhuizen en dan een grote zolder en dan kan daar alle zooi stof liggen vergaren zonder dat ik er last van heb
dat is aardig wat ja!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:15 schreef mefke79 het volgende:
wij gaan ons huis maar even niet te koop zetten. Zoveel staat er al in de wijk te koop en dan komen er nog nieuwbouwhuizen bij....Onze beide buren staan te koop.
Ik wist niet dat je daar woont. Mooie wijk vind ik dat welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:15 schreef mefke79 het volgende:
wij gaan ons huis maar even niet te koop zetten. Zoveel staat er al in de wijk te koop en dan komen er nog nieuwbouwhuizen bij....Onze beide buren staan te koop.
wel al eens een badpak dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit nu al vanaf half 9 te wachten op selektvracht die tussen 9 en 1 zou komen.
hoe waarschijnlijk is het dat ze nu nog langskomen?
ze komen voor de 3e keer terwijl ze 2 x zijn geweest terwijl ik gewoon thuis was en gewoon niet aangebeld hebben maar gewoon een briefje door de bus geschoven.
tweede keer hadden we een briefje opgehangen dat ze het ook bij onze overbuurman mochten afleveren (die is ook altijd thuis) stond er op het briefje dat die ook niet thuis was
hebben we een postbode met een contactstoornis ofzo?
ik heb de hele dag in de huiskamer gebivakkeerd en iedere keer als ik dacht dat er wat door de brievenbus geschoven werd, stoof ik er naartoe om zo selektvracht te betrappen, maar helaas tot nu toe niks
maar nu begin ik claustrofobisch te worden: ik wil eruit het is droog buiten !
ik heb het uit de margriet van een tijdje terug en ik heb m nog niet geprobeerd, dus garantie tot de deurquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:45 schreef freecell het volgende:
Oeh, appeltaart met stroopwaelsMag ik dat recept? Klinkt geweldig!
En ik heb ook even in de tuin gepeuterdPaar bolletjes geplant... Voelde me bleh en peuter brak de tent af, dus dan maar even buiten zitten. Was inderdaad lekker!
zo en nu ga ik even karnemelk halen voor de petit fours met cocos die ik nu wil gaan bakkenquote:appeltaart met stroopwafels
ingredienten: 1 pak mix voor appeltaart van koopmans
175 gram boter
1 ei
3 beschuiten
6 appels, geschild
50 gram suiker
2 thl kaneel
150 gr hazelnoten grof gehakt
6 - 8 roomboterstroopwafels
verwarm de oven voor op 180 gr.c.
maak het deeg volgens de aanwijzingen op het pak
verdeel het over een met bakpapier belegde bakplaat en druk het helemaal plat.
verkruimel de beschuiten erboven
snijd de appels in stukjes en schep ze om met de suiker, kaneel en noten.
verdeel de appelvulling over het deeg.
breek de stroopwafels in stukjes en strooi ze over de appels.
bak de taart in 1 uur gaar en goudbruin.
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb het uit de margriet van een tijdje terug en ik heb m nog niet geprobeerd, dus garantie tot de deur
[..]
zo en nu ga ik even karnemelk halen voor de petit fours met cocos die ik nu wil gaan bakken
nou nee, ik kwam die recepten tegen en dat leek me lekker, dan moet ik het gewoon even proberen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:17 schreef flowerbox het volgende:
Jij bent in een bak-bui lady wrb?![]()
Hoi btw
Wachttijd voor een koekje; twee maanden!quote:
ik heb het recept letterlijk overgenomen, ik gebruik haast nooit kant en klare bakzooi.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:07 schreef moussy het volgende:
Die taart lijkt me ook érg zoet, ik vind de koopmanstaart zonder stroopwafels al te zoet
volgens mij is het idee dat je het stijfgeklopt eiwit er voorzichtig doorheen spatelt, zodat het niet breekt en dat maakt het deeg toch anders van samenstelling.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb het recept letterlijk overgenomen, ik gebruik haast nooit kant en klare bakzooi.
maar goed, ik heb nu iets in de oven staan dat petit fours met kokos moet worden.
kan iemand me het nut uitleggen van eieren scheiden, de dooiers door het deeg mixen, de eiwitten apart stijf kloppen en er later doorheen spatelen? de lucht die je er eerst inslaat, gaat er bij het spatelen weer net zo hard uit, dus waarom kan het nou niet gewoon allemaal tegelijk?
zou dat nou echt schelen?
mij zou het wel schelen, zowel tijd als afwas
dat vind ik niet gek, 't klinkt mij heerlijk toe!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef Deepfreeze het volgende:
Avondeten was hier ook een experiment. Een vegetarische quiche met broccoli, peer en amandelen. En wonderbaarlijk genoeg was het echt lekker
Had ik Morris dat pak nou maar wél laten jatten....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Die stroopwafels zijn lekker ja, wij hebben ze ook wel eens en ik blief geen andere mer. In een taart lijkt me dan wel een beetje erg machtig
als ja, dan kan je je bed wel verkopen.quote:
Ja, alweerquote:
Oeh eigen dekbed! Wij hebben dat een tijdje geleden ook gehad. Toen we naar bed gingen zei ik als grapje überdramatisch; *zucht* dit is dus het begin van het einde.... draaide me om en ging slapen, een compleet drama volgde vanuit mijn wederhelftquote:Op zondag 16 januari 2011 11:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, alweer. Tot 9.15! Maar ik kon gisteren niet in slaap komen omdat er iemand naast me lag te snurken en aan de dekens te rukken, dus opzich heb ik niet enorm lang geslapen. Ik begin stellen met een eigen dekbed steeds beter te begrijpen
.
Whaa, briljant, banden leren plakken via you tube! Dat is ouderschap van deze tijd. Ik zou er niet opgekomen zijn, maar nu gaat ie in de opslagquote:Op zondag 16 januari 2011 10:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als ja, dan kan je je bed wel verkopen.[/flauwezondagochtendhumor] oudste heeft een lekke band. dus die gaat nu even een youtubefilpje kijken hoe je een band moet plakken.
loveeee the interwebzzz. ik ben geen geduldig uitlegger namelijk.
helemaal nu hij het eigenlijk niet wilde vertellen, of het gewoon vergat en het morgenochtend dan mijn probleem was.
Nee, niet meer, ik pikte die van hem evengoed inquote:Op zondag 16 januari 2011 11:40 schreef k_i_m het volgende:
Maar hebben jullie nu ook een eigen dekbed?
Wij hebben voor zulke aktie's (van mij) een los 1 pers. dekbed op het voeteneinde liggen, zodat P. die kan pakken als ik weer eens bezig benquote:Op zondag 16 januari 2011 11:48 schreef k_i_m het volgende:
Wat ik ook rot vind, is dat als er zo gesnurkt wordt, we allebei aan de uiterste punten van het bed gaan liggen. Dan heb je zo'n openstaand stuk in het midden waar elke keer koude lucht langs je rug komt. (of een kat naar binnen rent om tegen je kont te gaan liggen
. )
Mooi! En jullie zelf?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
ik vind appeltaart lekker en stroopwafels ook, maar de combinatie lijkt me een beetje too much!
Miss we hebben van de week je recept met mozarella-gehaktballetjes gegeten en Finn vond het heerlijk!
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, alweer. Tot 9.15! Maar ik kon gisteren niet in slaap komen omdat er iemand naast me lag te snurken en aan de dekens te rukken, dus opzich heb ik niet enorm lang geslapen. Ik begin stellen met een eigen dekbed steeds beter te begrijpen
.
Nou ja, het is geen garantie hè? ze hebben in ieder geval een keer gezien hoe het van begin tot eind moet. Verder heb ik er wel gewoon bijgestaan (en het merendeel gedaanquote:Op zondag 16 januari 2011 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Whaa, briljant, banden leren plakken via you tube! Dat is ouderschap van deze tijd. Ik zou er niet opgekomen zijn, maar nu gaat ie in de opslag
Garanties krijg je er niet bij, natuurlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, het is geen garantie hè? ze hebben in ieder geval een keer gezien hoe het van begin tot eind moet. Verder heb ik er wel gewoon bijgestaan (en het merendeel gedaan) maar toch hielp het, dan is het niet zo verrassend verder.
Moet denk ik nog één band, fiets van middelste weer klaar, zijn BMX gerepareerd, moeder is goed bezig deze zondag.
Wij wel. Heeft de redding van ons huwelijk betekendquote:Op zondag 16 januari 2011 11:40 schreef k_i_m het volgende:
Maar hebben jullie nu ook een eigen dekbed?
Bij mij op de ipadquote:Op zondag 16 januari 2011 18:07 schreef mefke79 het volgende:
ooo er zijn meer mensen met die rare mobiele layout ineens. Ik dacht al dat het aan mij lag. Hij lijkt me zwaarder, kan dat kloppen.
jij denkt waarschijnlijk dat Ragdoll een leuke manier is om te zeggen dat het een vod of vuilinsbakkie is.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:13 schreef mefke79 het volgende:
Hee, als ze maar lief zijn toch, maakt verder geen klap uit. En tis stukken goedkoper waarschijnlijk...
Dat klinkt echt als de perfecte kat voor bij ons als Noppes er ooit niet meer isquote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef moussy het volgende:
Ik vind een ragdoll een beetje 'karakterloos'![]()
ze zijn groot en lief en dat is het
Behalve eens achter 1 van de andere katten rennen of de trap op en neer (als een olifant) zit er echt geen stoutigheid in. Hij zal niet uithalen, niet bijten, niets van dat, hij hangt niet in de gordijnen, sloopt niks. Het vreet, poept, piest, slaapt en knuffelt.
Zou best kunnen hoor, dan komt dat vanzelf wel weer, ik moet er echt heel erg aan wennenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:17 schreef k_i_m het volgende:
Wat is ie mooi geworden moussy. Krijst ie niet, trouwens? En zou dat van die ontbrekende stoutigheid niet komen door zijn vorige baasjes? Dat ie niet meer durft ofzo?
Oeps, dat dacht ik inderdaad!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij denkt waarschijnlijk dat Ragdoll een leuke manier is om te zeggen dat het een vod of vuilinsbakkie is.![]()
Maar Ragdoll is een erkend ras hoor.
sommige fokkers doen de fokkatten wel weg tegen de castratie/sterilisatiekosten.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:25 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Oeps, dat dacht ik inderdaad!
Wij hebben nog wel eens gekeken naar een Maine Coone kitten, maar ik vind ze echt te duur. Niet dat ze dat niet waard zijn ofzo...maar ja, dan liever een asielkat. Of een Franse Hangoor (konijn dus).
Daar zat een bug in geloof ik, dus dat is uitgeschakeld. Hopelijk komt het wel weer terug.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef Incantrix het volgende:
Kwam er net achter dat spoilers niet meer openen in deze layout. Dát is dan weer een beetje jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |