quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef moussy het volgende:
Oh zonnestralen, ik heb zó gelachen! Mijn DNA moest op de foto, schoolfoto, lila/paarse achtergrond, grote barok stoel, zilver met zwartpersoonlijk past dat zó niet bij mijn kinderen dat ik *dwars* ze gewoon in sweater (René een groene, Cas een zwarte met skull
) en spijkerbroek naar school heb gedaan
Zou ik ook doen geloof ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef moussy het volgende:
Oh zonnestralen, ik heb zó gelachen! Mijn DNA moest op de foto, schoolfoto, lila/paarse achtergrond, grote barok stoel, zilver met zwartpersoonlijk past dat zó niet bij mijn kinderen dat ik *dwars* ze gewoon in sweater (René een groene, Cas een zwarte met skull
Wat een bijzondere setting voor een schoolfoto.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef moussy het volgende:
Ze zouden er haast een trauma aan over houden! Ik heb écht, ik zweer het! *tuf* René een keuze gegeven, ik had een tuniek klaar gelegd, in schutkleuren bij deze settingquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
jij dwarse ontaarde moeder. Die arme kinderen..
En de grote vraag is, wie koopt er ook zoiets?quote:
B.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:05 schreef oeke het volgende:
[..]
En de grote vraag is, wie koopt er ook zoiets?
Schattig!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef huuphuup het volgende:
B.
hij is van het uitproberen enzo met dit soort dingen.
Van die giga supermarkten zijn ook altijd een ramp met hemdaar staat namelijk heul veul "nieuw! nieuw!! probeer nu!!! 3e verpakking ies graties!!"
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:08 schreef snoopy het volgende:
Dus jullie zitten met 3 pakken volkorenpringels die vies zijn
Ik was lekker eerstdtdttquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mens wat ben jij populair!
je hebt pm![]()
Scoolpictures kwam bij mijn oudste op school. Wij zijn allemaal heel erg tevreden over die foto's! Echt heel mooi, en ook een overzicht van alle pasfoto's met de namen van de kinderen erbij (wat op zich op een middelbare school meer ' nodig' is op de basisschool) ik wil eigenlijk met onze basisschool ook over naar deze fotograaf. want niet duur ook nog!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:36 schreef livelink het volgende:
Ik zal eens vragen op school of wij niet kunnen helpen met het zoeken naar een fotograaf. Overigens laat ik mijn kinderen nooit bijzonder aangekleed naar de schoolfotograaf gaan. Niet uit dwarsigheid, maar omdat ik het altijd vergeet. Als ik dan op het schoolplein ineens allemaal mooi ingevlochten haren zie bij de meisjes, dan weet ik het weer, maar ja dan is het natuurlijk al te laat. Ik bestel altijd het hele setje, ik ben echt de ideale ouder wat dat betreft. En alleen de pasfoto's gebruik ik. De rest slingert altijd los rond ergens.
Een moeder van een vriendinnetje van Twan scant altijd de foto... ik zou dat niet durven. Bij Twan op school komen ze volgens mij eens per 2 jaar. Je mag ook broertje/broetje (in ons geval) laten maken. Wij krijgen de foto's in een envelop met een brief erbij met inlogcode. Dan kun je evt. via de site ook nog kijken en bestellen. Ik vin dhet wel jammer dat er niet elk jaar een groepsfoto wordt gemaakt. Die heb ik zelf nog van vroeger en leuk om te hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja, scannen.helemaal vergeten dat dat kan! maar idd digitaal aanbieden is dan beter. Ik ken een moeder die kocht dan één foto en scande de rest. Ik durf dat niet hè.
6 tot 8 weken!! maar het volstaat als het binnen 2 maanden na 't begin van m'n aanstelling is aangevraagd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:59 schreef Saffier het volgende:
Trui hoe lang duurt het in jouw gemeente voor je dat bewijs hebt?
het is idd nog steeds hetzelfde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef Saffier het volgende:
Ja, ik wist me ook te herinneren dat het vorige keer zo'n 2 weken duurde, maar hoopte dat dat inmiddels wat sneller zou zijn. Helaas dus
Je man (tijdelijk) thuis heeft alleen maar voordelen hier
6 tot 8 weken??quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:08 schreef trui het volgende:
[..]
6 tot 8 weken!! maar het volstaat als het binnen 2 maanden na 't begin van m'n aanstelling is aangevraagd.
ik zit ook te kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:35 schreef moussy het volgende:
OMG rtl4 mn kind is te dik, wat een proppies
whutquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef moussy het volgende:
Ik heb eens bij een gezin gegeten waarbij iedereen een eigen tube mayonaise naast zn bord kreeg en die gingen leegook bij de kinderen
![]()
quote:
Maar ja... die test is dan ook gebaseerd op kinderen die wel alles kunnen eten, dus als ik jou was zou ik maar lekker afgaan op de KA en dietiste in jullie geval.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:47 schreef _evenstar_ het volgende:
ooh echt gadverdamme, uit pure nieuwsgierigheid deed ik die test, ik voed mijn kind ongezond opqua voeding
![]()
Mooi dat de KA en dieetiste hier in het zkh gelukkig anders beweren
Haha, das balen om die tijd! Definieer ;spul'quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
En toen werd je even compleet wakker schreeuwtgewoon echt keihard janken
![]()
Kom je binnen, staat ze in een hoekjebed lag vol spul, waarschijnlijk heeft ze lopen spelen maar wat er allemaal is gebeurd
raadsel.
Nu ben ik benieuwd naar de vraag...quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je was serieus!
![]()
Sorrysorry! Dat had ik niet opgepikt! Ik dacht echt dat je een grapje maakte!![]()
Ehm... Bij de traditionele is er zeker geen probleem, maar bij de nieuwerwetse ook niet vlgs mij.
Thanks! Al moet ik vandaag ook nog een keer werkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Tuurlijk mag dat!! Wekom!!
Ik zie in je onderschrift dat je 8 weken zwanger bent, wat leuk. Gefeliciteerd!
Buuv, eenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen!
Nou, hier ook nog even, omdat we het er laatst over hadden. Maar ons konijn is dus 14 geworden (denken we) en is vannacht dood gegaan. Fijn voor hem, het leek mij niks, zo in een hokje heel alleen jaar in jaar uit, maar ik vind het wel verdrietig. Afsluiten van een periode echt.
Dat mijn oudste vanochtend de krant zat te lezen terwijl hij bijdehandte grappen maakte helpt ook niet.
Mja, zoiets zat ik ook aan te denken. Of bel een dierenarts om tips? Wel voorkomen dat 'ie het zelf op wil halen, want dat kost ongetwijfeld een dot geld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hoe groot is het knien? Opscheppen met stoffer en blik een optie? Of met de sneeuwschep bij een konijn van formaat?
Ik hou d`r ook niet van *huiver*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |