Dan heb je die van mn moeder nog niet geproeftquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik nietmeer dat ik het niet lust
Maar voor jou wel lekker
Mag ik een keer bij je eten dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan heb je die van mn moeder nog niet geproeft
Ook nog wel te eten toch?quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ik een keer bij je eten dan?
Ja ik gooi er flink wat kaassaus overheenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook nog wel te eten toch?
Als ik er geen zin in heb rasp ik er altijd kaas over heen, verbergt de smaak een beetje
Yeah tof!quote:
Haha, sterkte dan maar met het eten !quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik gooi er flink wat kaassaus overheen
[..]
Yeah tof!
Ik ga nu eten
Tot later schatjes![]()
Succes dan CCquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Succes is beter op zn plaats
oh diequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben zo verliefd op die schoenen op die site
http://www.queenswardrobe.com/quote:
maar dat zijn heul geen merels dat zijn zwaluwenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
http://www.queenswardrobe.com/
Ja, maar betekent niet dat ik niet meer wil![]()
(ik klink nu echt als een addict, maar eigenlijk geef ik helemaal niet zoveel uit)
Deze zijn ook tof
[ afbeelding ]
Ik weet het..quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar dat zijn heul geen merels dat zijn zwaluwen
naja wat ik nu doe is meer een project wat daar nog moest gebeuren dus daar en ik nu mee bezig.. maar heb het leuke gedeelte gehad en ben nu vooral bezig met lezen en rapporterenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:11 schreef 92Merel het volgende:
Owh, da's wel minder.. Maar het is wel het soort werk dat je jezelf later ziet doen of dat ook niet?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:19 schreef Michhas het volgende:
Roekoeee!
Is het een spreeuw? Is het een duif?
Neen, het is Michhas die een tvp plaatst, alsof het niks kost!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
jij valt vaker echt fysiek in slaap tijdens de lesquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:19 schreef 92Merel het volgende:
Ik ehm. Ging naar school, dit keer niet in slaap gevallen tijdens de uitleg (uitzondering) daarna teruggefietst door de stromende regen. Thuis een douche/bad genomen om weer op te warmen en verder niet veel gedaan eigenlijk
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
nee megatobySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:19 schreef Michhas het volgende:
Roekoeee!
Is het een spreeuw? Is het een duif?
Neen, het is Michhas die een tvp plaatst, alsof het niks kost!
Ja of ik zit zegmaar te dommelen, dan vallen mn ogen dicht en dan even later heb ik zoiets van 'HO wakker blijven' en dan zijn ze weer even open en vallen ze weer dicht etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij valt vaker echt fysiek in slaap tijdens de les
komt me bekend voorquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja of ik zit zegmaar te dommelen, dan vallen mn ogen dicht en dan even later heb ik zoiets van 'HO wakker blijven' en dan zijn ze weer even open en vallen ze weer dicht etc.
Vertel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
komt me bekend voor![]()
weet jij wat daartegen helpt?
Een lijn speeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een lijn speeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed.
ja ik heb dat ook vaak in de les dat ik ineens wegsukkel... (op stage is dat minder want dan ga ik gewoon even fokken ofzo)quote:
Dat kan bij ons nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik heb dat ook vaak in de les dat ik ineens wegsukkel... (op stage is dat minder want dan ga ik gewoon even fokken ofzo)
quote:
Wel primaquote:
Linkje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wel prima![]()
Ik heb zo'n toffe webshop gevonden
Die schoenen daar
zegmaar vanaf maandagquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Niet echt nieuw maar ben er ook absoluut niet lang
Welkom in GRTDOJW!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Niet echt nieuw maar ben er ook absoluut niet lang
http://www.queenswardrobe.com/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:35 schreef QuincydeKoster het volgende:
Zal trouwens efkes posten wat ik heb besteld
[..]
thankyou
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
http://www.queenswardrobe.com/
De schoenen die ik wil:Gaaaaaaaaaf!! ff kijken op die site!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
De officiele merch store van Queenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Leuk![]()
Waar heb je besteld eigenlijk ?
queenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:38 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
De officiele merch store van Queen
Queenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Queen (Band 1) T-Shirt
Black t-shirt with "Queen" printed at the top and a band graphic printed below it.
Price: £14.99
18.14 EUR
[ afbeelding ]
**Limited Edition - Vans X Plimsoles**
Vans begins an exclusive collaboration with the band to produce limited edition shoes commemorating their contribution to music history. This pair of Authentics features a lining printed with original Queen album art, and a Queen logo tongue print. Underneath are Vans' original waffle rubber outsoles.
Price: £49.00
59.29 EUR
[ afbeelding ]
Queen Presents: Tales Of Ga Ga
Tales of Ga Ga Comic. Volume 1 Bohemian Uprising. Volume 1 of a 3 part series and based upon the highly successful We Will Rock You musical by Queen and Ben Elton.
Price: £5.00
6.05 EUR
Just kiddin ofcoursequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
En Queen is niet meer Queen omdat de Queen weg is
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:40 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ben trouwens ook al 3x naar WWRY geweest en ben de 4e x aan het inplannen!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:40 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ben trouwens ook al 3x naar WWRY geweest en ben de 4e x aan het inplannen!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:40 schreef tdrone het volgende:
ik vind dat queen wel leuke liedjes heeftmaar het is niet zo dat ik het vaak luister
Nee hoor, zit eerste rang voor de prijs waar je 6erangs kaartjes voor koopt dus dan vind ik h et waardquote:
ben je ook in engeland naar die musical geweest (of speelt hij daar niet meer)quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:41 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nee hoor, zit eerste rang voor de prijs waar je 6erangs kaartjes voor koopt dus dan vind ik h et waardKan ook al 3kwart meelullen met de cast:P
quote:The RED, een beetje extravaganza in het classicisme. Zoals de jasjes met opvallende contrasten in de kraag, speelse biesjes of shoulder patches. Uitgevoerd in velours of gespoten moleskin met leren knopen. Een Italiaanse klassieker is het doorgestikte jasje. Lovely wannahave is de Military Jacket, volledig ton-sur-ton uitgevoerd in blauw flanel. In de shirts, veel cutaways met ingetogen contrasten vanaf 88 euro.
quote:Niettemin blijven we scherp op het prijsniveau: in ready to wear vanaf 598 euro als in het handgemaakte maatwerk vanaf 798 euro.
Sterke!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:48 schreef Zeroku het volgende:
Goed, naar het ziekenhuis. Tot straks.
Ik ga er i de zomervakantie naartoe:Pquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
ben je ook in engeland naar die musical geweest (of speelt hij daar niet meer)
Als je slaagt hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:56 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik ga er i de zomervakantie naartoe:P
jammer, dacht eindelijk wat levenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:24 schreef MaleDuck het volgende:
ah... jammer hoor, ik ben zo weer weg... maar denk even snel spieken
haha gezelligquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:29 schreef MaleDuck het volgende:
ja sorry, heb om 8 uur met iemand afgesproken...
komt goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha gezelligVeel plezier dan alvast
Altijd leuk, tv kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:32 schreef tdrone het volgende:
het gaat langzaam.. maar het gaat
dadelijk de TV maar eens aanzetten dan heb ik odnertussen ngo wat om te kijken..
en die kijken dan iets anders dan wat jij wilt kijken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:34 schreef tdrone het volgende:
laatste tijd kijk ik niet zo extreem veel tv meer.. meestal omdat mijn ouders willen kijken etc.
ow oke, das wel saai jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:37 schreef tdrone het volgende:
meestal eerst 8 uur journaal dan een wel leuk programma en dan het regionaal nieuws
Ja het gaat steeds beter, in het begin waren er van die grappige topics maar nu wordt er gewoon leuk meegepostquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:43 schreef tdrone het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met CRE?
heb je daar al wat zicht op?
haha je kan niet alles leuk vindenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:51 schreef tdrone het volgende:
ik denk uberhaupt niet zoveel in een forum dat met knutselen te maken heeft dus het ligt ook aan mij
Ijssel en Lekstreek TV. Leuk toch.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:37 schreef tdrone het volgende:
meestal eerst 8 uur journaal dan een wel leuk programma en dan het regionaal nieuws
Ehh genoeg haha..wat studiezaken afmaken maar voor de rest wel een aantal leuke feestjes komende tijd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Prima, gaat zn gangetje
Nog wat leuks te doen binnenkort?
aawh leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ehh genoeg haha..wat studiezaken afmaken maar voor de rest wel een aantal leuke feestjes komende tijd.
Jij?
Jaa, das altijd balen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh leuk
Mwa moet leren voor examen
Jawel zaterdag weerquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jaa, das altijd balen.![]()
En je hoeft niet te werken ook?
haha nouja ik ben er iniedergeval niet doordeweeksquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mocht ik onverhoopt daar ergens terechtkomen..
Laat maar weten als je er een keer doordeweeks bent.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha nouja ik ben er iniedergeval niet doordeweeks
hmm ik denk dat dat pas in de week van 21 Februari isquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laat maar weten als je er een keer doordeweeks bent.
Dat is erg laat. We moeten dus maar ergens anders meeten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm ik denk dat dat pas in de week van 21 Februari is
Zou kunnen, ik weet alleen niet wanneer, moet doordeweeks vaak tot laat naar school en stage.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat is erg laat. We moeten dus maar ergens anders meeten.
Ah joh..skippen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik weet alleen niet wanneer, moet doordeweeks vaak tot laat naar school en stage.
Wat doe je ook alweer precies?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mwa, ik wil iets te graag slagen om dit jaar te skippen
dierenartsassistente 1e fase, bedankt , heb ik Februari examensquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat doe je ook alweer precies?
En succes uiteraard!
HONKEYRONK, trainig doorgegaan?quote:
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dierenartsassistente 1e fase, bedankt , heb ik Februari examens
[..]
HONKEYRONK, trainig doorgegaan?
Goed thanks en nog maar 1 werkdag deze weekquote:
uhuquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:51 schreef honkeytonk het volgende:
Wat een rust.
Rust+Regelmaat=Relaxed.
R+R=R
ja, echt klotequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
3 van mijn 7 favoriete users weg uit deze SC
Oh dearquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:58 schreef honkeytonk het volgende:
3 van mijn 7 favoriete users weg uit deze SC
nouja het heeft voor mij ook weinig nut om te blijven danquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, en als ik weg ben zijn er er nog maar 2 van mijn favoriete users
Dan kan deze SC wel dicht dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja het heeft voor mij ook weinig nut om te blijven dan
Ik zit toch al in TAL en KSCquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja als iedereen verkast...
Maar je komt toch wel mee naar TAL danquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja ik kijk wel, heb er toch al niet zoveel zin meer in
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar je komt toch wel mee naar TAL dan![]()
![]()
![]()
En waarom?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte,iBenny,Honkeytonk,Ploertendoder en oceanview
Mijn lijstje van favorieten:quote:
Maar maar maarquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ook niet, dit was de enige SC waar ik me echt thuis voelde
Maar ik wil je niet missenquote:
Ja maar ik dacht dat ga ik niet vertellen omdat je dat waarschijnlijk niet wildequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
Mijn ik word genoemd alarm ging af...
Ik ben niet zozeer weg omdat het hier niet meer tof was, wat wel waar is maar oké, maar wegens persoonlijke redenen.
ach nee joh dat moet je niet doen, is ook niet leuk voor jouquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik wil je niet missen
Ik blijf gewoon ook hier posten, als is het alleen maar met CC
Oké. Dat snap ik dan weer welquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, ik voelde gewoon dat het hier over mij ging. Das geen gelul.
Is ook goed, maar Bou heeft recht op de waarheid *drama*.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat ga ik niet vertellen omdat je dat waarschijnlijk niet wilde
Ik zie wel wat er hier gebeurd en anders moet er maar een SC komen op jouw boardquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach nee joh dat moet je niet doen, is ook niet leuk voor jou
Dat gaat niet gebeuren, denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie wel wat er hier gebeurd en anders moet er maar een SC komen op jouw board
What's the problem?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is ook goed, maar Bou heeft recht op de waarheid *drama*.
nee het maakt me niet uitquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, denk ik
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, denk ik
Je vind het niet erg als die komt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee het maakt me niet uit
Geeikel hier, geeikel in TAL... En daar ging ik irl mee zitten. En das niet goed, dus daarom heb ik afstand genomen.quote:
hij komt er niet, klaar. ik bedoelde ik vind het niet erg als ik niet in een SC ofzo kan postenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je vind het niet erg als die komt?
Oh, op die manierquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij komt er niet, klaar. ik bedoelde ik vind het niet erg als ik niet in een SC ofzo kan posten
PM, DM, e-mail, sms, fotoboek, msn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zal je wel missen, daar niet van
ja oke, maar het is toch andersquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
PM, DM, e-mail, sms, fotoboek, msn.
Niets van aantrekken en laat maar gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geeikel hier, geeikel in TAL... En daar ging ik irl mee zitten. En das niet goed, dus daarom heb ik afstand genomen.
Klopt, veel minder puberale humor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja oke, maar het is toch anders
FOK!kers zijn wel mijn vrienden, en mijn vriend is ook een FOK!ker. Dat, plus dat ik nu mod, maakt het wat lastiger een dag helemaal los van FOK! te zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niets van aantrekken en laat maar gaan.
Fok! is je leven niet, Fok!kers niet je vrienden dus wat er ook wordt geroepen..laten gaan.
uhuquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Klopt, veel minder puberale humor.
Hihi je zei neuken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Klopt, veel minder puberale humor.
Mooi lijstje wel...quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn lijstje van favorieten:
Lutte
iBenny
Choclate-Chick
Ploertendoder
Tdrone
Engine
Honkeytonk Half doorgestreept aangezien hij moeite heeft met deze SC verlaten.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mooi lijstje wel...
Er ontbreekt alleen iemand
FUUUUCK! HOE KAN IK JOU VERGETEN!! JIJ HOORT BOVENAAN OP DAT LIJSTJE MET JOUW GEWELDIGE HUMOR, JE BAZENACTIES EN DAT HELE AP/HONKEYTON WELLES NIETTES GEVALquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mooi lijstje wel...
Hij hoeft ook niet meer naar Londen te komenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mooi lijstje wel...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef tdrone het volgende:
inderdaad belachelijk dat je OV vergeet
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef tdrone het volgende:
inderdaad belachelijk dat je OV vergeet
Dat lijstje heb ik snel in elkaar geflanst. Die telt niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet meer naar Londen te komen
Dan is het logisch dat dat geeikel je irl ook achterna zit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
FOK!kers zijn wel mijn vrienden, en mijn vriend is ook een FOK!ker. Dat, plus dat ik nu mod, maakt het wat lastiger een dag helemaal los van FOK! te zijn.
PostTE ja. Das nu weg, en ik ben te open enzo, en daarvoor moet je me een beetje kennen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:25 schreef Boudibou het volgende:
[quote]Op woensdag 12 januari 2011 21:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
FOK!kers zijn wel mijn vrienden, en mijn vriend is ook een FOK!ker. Dat, plus dat ik nu mod, maakt het wat lastiger een dag helemaal los van FOK! te zijn.
[/quote
Dan is het logisch dat dat geeikel je irl ook achterna zit.
Maar dat is ook de reden dat je hier niet meer gaat posten? Ik dacht juist dat hier slechts een select en hecht gezelschap postte.
Surequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat lijstje heb ik snel in elkaar geflanst. Die telt niet.
okquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:27 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Af en toe zal ik wat random woorden posten zoals: "Haskalaflierp" en "Tgopdalofi"
Wijze woorden, van een man nog zo jongquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:27 schreef honkeytonk het volgende:
![]()
Af en toe zal ik wat random woorden posten zoals: "Haskalaflierp" en "Tgopdalofi"
okquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:28 schreef honkeytonk het volgende:
Ohja. En ik ben bereikbaar op:
DM, PM, Mail: Honkeytonk95@hotmail.com, msn: Honkeytonk95@hotmail.com
Ahaa.. is me ontgaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
PostTE ja. Das nu weg, en ik ben te open enzo, en daarvoor moet je me een beetje kennen.
het heeft weinig zin als als mijn favoriete posters weg zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook niet meer posten hier?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het heeft weinig zin als als mijn favoriete posters weg zijn
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het heeft weinig zin als als mijn favoriete posters weg zijn
Zeg je dat nou serieus tegen mij?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoezo? er zijn genoeg nieuwe, die gaan het voortzetten
Tijd van komen, ...quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef NBT het volgende:
Hallo....![]()
Wat is dit nou? iedereen verdwijnt!
ik weet het niet meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zeg je dat nou serieus tegen mij?
Ik dacht dat je me beter kende
gaat z'n gangetjequote:
in het echte leven gaat het goed, dat is wel fijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat z'n gangetje
wisselend op werk (dan weer retedruk, dan weer GRTDOJW)
redelijk stabiel thuis
alles ok met jou?
wat is er schatje?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in het echte leven gaat het goed, dat is wel fijn
[..]
wat is er schatje?
Er gaan/zijn veel mensen wegquote:
Haiquote:
Michquote:
Whoepsquote:
Hihi, sorryquote:
doe ik ook continuequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hihi, sorry.
Was even met andere dingen bezig.
Lutte. Banny. Oceanenzicht.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe ik ook continue
Maar
wie is er nu weg? Komt diegene niet meer in GRTDOJW?
Tja, wat een nonsens...quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe ik ook continue
Maar
wie is er nu weg? Komt diegene niet meer in GRTDOJW?
HTquote:
Yepquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
KoenHeb je nou weer een nieuwe UI ?
Lutte was weg wegens priveredenen en Benny is ook weg en toen ging HT ook omdat er 3 van zijn favoriete users weg zijnquote:
Niet leuk, dan blijft er bijna niemand meer overquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen gaat weg dus HT gaat ook weg...
CC staat volgens mij ook op het punt om op te stappen
Dat Benny & HT weggingen heb ik helemaal gemistquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte was weg wegens priveredenen en Benny is ook weg en toen ging HT ook omdat er 3 van zijn favoriete users weg zijn
maar stopt Lutte alleen met deze SC dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte was weg wegens priveredenen en Benny is ook weg en toen ging HT ook omdat er 3 van zijn favoriete users weg zijn
Benny had het ook niet gemeldquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat Benny & HT weggingen heb ik helemaal gemist
jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar stopt Lutte alleen met deze SC dan?
Ik ben er nogquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet leuk, dan blijft er bijna niemand meer over
Ohw, dus die was gewoon *poef* weg en dat moesten we maar ruiken ? Of is er nog een deel via PM enzo gegaan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Benny had het ook niet gemeld
Stuquote:
Begrijpelijk...... Sterkte enzo!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
Nu zijn NBT en Koen er.
Ik ben (tijdelijk) weg omdat ik me de dingen die op FOK! gebeurde te veel aantrok. Ik kon het internet niet meer afzetten en dan niet meer aan FOK! denken, en dat had meerdere reden en onder andere de SC. Dat, plus een paar heel smerige opmerkingen hebben mij doen besluiten even afstand te nemen.
Met wie er nu nog post heb ik geen problemen ofzo... Ik moest gewoon even aan mezelf denken voor ik compleet een FOK!leven kreeg.
Heb ook even niet in TAL gepost tot daar de rust was wedergekeerd hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar stopt Lutte alleen met deze SC dan?
van deze SCquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Wou net zeggen, die heb ik nog wel eens zien posten
beter ff aan jezelf denkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
Nu zijn NBT en Koen er.
Ik ben (tijdelijk) weg omdat ik me de dingen die op FOK! gebeurde te veel aantrok. Ik kon het internet niet meer afzetten en dan niet meer aan FOK! denken, en dat had meerdere reden en onder andere de SC. Dat, plus een paar heel smerige opmerkingen hebben mij doen besluiten even afstand te nemen.
Met wie er nu nog post heb ik geen problemen ofzo... Ik moest gewoon even aan mezelf denken voor ik compleet een FOK!leven kreeg.
Dat zeg je nu, maar ik ken Benny en jij ook, en die zien we hier niet lang meer terug denk ik.quote:
maar wat is er dan met Benny gebeurd hier?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar ik ken Benny en jij ook, en die zien we hier niet lang meer terug denk ik.
Geenideequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar wat is er dan met Benny gebeurd hier?
Ik ga en kan niet voor Benny praten, want er is ook niet afgesproken dat we beide weggingen hier ofzo, maar ik kan wel zeggen dat Benny de afgelopen dagen sowieso niet veel online was, dat kunnen jullie zelf ook nog wel zien. Dus die is niet weg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar ik ken Benny en jij ook, en die zien we hier niet lang meer terug denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |