Dan heb je die van mn moeder nog niet geproeftquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik nietmeer dat ik het niet lust
Maar voor jou wel lekker
Mag ik een keer bij je eten dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan heb je die van mn moeder nog niet geproeft
Ook nog wel te eten toch?quote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ik een keer bij je eten dan?
Ja ik gooi er flink wat kaassaus overheenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook nog wel te eten toch?
Als ik er geen zin in heb rasp ik er altijd kaas over heen, verbergt de smaak een beetje
Yeah tof!quote:
Haha, sterkte dan maar met het eten !quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik gooi er flink wat kaassaus overheen
[..]
Yeah tof!
Ik ga nu eten
Tot later schatjes![]()
Succes dan CCquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Succes is beter op zn plaats
oh diequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben zo verliefd op die schoenen op die site
http://www.queenswardrobe.com/quote:
maar dat zijn heul geen merels dat zijn zwaluwenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
http://www.queenswardrobe.com/
Ja, maar betekent niet dat ik niet meer wil![]()
(ik klink nu echt als een addict, maar eigenlijk geef ik helemaal niet zoveel uit)
Deze zijn ook tof
[ afbeelding ]
Ik weet het..quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar dat zijn heul geen merels dat zijn zwaluwen
naja wat ik nu doe is meer een project wat daar nog moest gebeuren dus daar en ik nu mee bezig.. maar heb het leuke gedeelte gehad en ben nu vooral bezig met lezen en rapporterenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:11 schreef 92Merel het volgende:
Owh, da's wel minder.. Maar het is wel het soort werk dat je jezelf later ziet doen of dat ook niet?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:19 schreef Michhas het volgende:
Roekoeee!
Is het een spreeuw? Is het een duif?
Neen, het is Michhas die een tvp plaatst, alsof het niks kost!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
jij valt vaker echt fysiek in slaap tijdens de lesquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:19 schreef 92Merel het volgende:
Ik ehm. Ging naar school, dit keer niet in slaap gevallen tijdens de uitleg (uitzondering) daarna teruggefietst door de stromende regen. Thuis een douche/bad genomen om weer op te warmen en verder niet veel gedaan eigenlijk
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
nee megatobySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:19 schreef Michhas het volgende:
Roekoeee!
Is het een spreeuw? Is het een duif?
Neen, het is Michhas die een tvp plaatst, alsof het niks kost!
Ja of ik zit zegmaar te dommelen, dan vallen mn ogen dicht en dan even later heb ik zoiets van 'HO wakker blijven' en dan zijn ze weer even open en vallen ze weer dicht etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij valt vaker echt fysiek in slaap tijdens de les
komt me bekend voorquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja of ik zit zegmaar te dommelen, dan vallen mn ogen dicht en dan even later heb ik zoiets van 'HO wakker blijven' en dan zijn ze weer even open en vallen ze weer dicht etc.
Vertel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
komt me bekend voor![]()
weet jij wat daartegen helpt?
Een lijn speeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een lijn speeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed.
ja ik heb dat ook vaak in de les dat ik ineens wegsukkel... (op stage is dat minder want dan ga ik gewoon even fokken ofzo)quote:
Dat kan bij ons nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja ik heb dat ook vaak in de les dat ik ineens wegsukkel... (op stage is dat minder want dan ga ik gewoon even fokken ofzo)
quote:
Wel primaquote:
Linkje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wel prima![]()
Ik heb zo'n toffe webshop gevonden
Die schoenen daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |