quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Lieve kijkbuiskinderen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:18 schreef Dhaha het volgende:
vanavond D Haha, de lachende DJ, met lueken vermakelijken telefoongesprekken en veul leuke muzieks
Ick sal er sein.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:18 schreef Dhaha het volgende:
vanavond D Haha, de lachende DJ, met lueken vermakelijken telefoongesprekken en veul leuke muzieks
Welke niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:19 schreef Fireblast het volgende:
Hoezo werken sommige linkjes in de OP niet?
Stukje boven het draaischema.quote:
Die "[ link | afbeelding ]"quote:Meteen luisteren!
[ link | afbeelding ]
De officiële website
Meer informatie (over aantal luisteraars, huidige track) hierrrr
Of luister via VLC / Winamp via http://onzradio.kexx.net:8000/listen.pls
naar
Meteen luisteren!
[ link | afbeelding ]
De officiële website
Of luister via VLC / Winamp via http://onz-radio.nl/luisteren/mediaspeler.html
gr gr
Verder is het tot nu toe gewoon gezellig aanklooien, maar uiteindelijk willen we interviews, muziek, naakt, roddels!! Kortom, alles wat met ONZ te maken heeft!
Geen idee hoe dat komt, heb gewoon nieuw deel geopend.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:22 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Stukje boven het draaischema.
Dit:
[..]
Die "[ link | afbeelding ]"
Dan luister je wat anders.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:24 schreef Aalbers het volgende:
Aah zet af... wat een lelijke versie, nu kan ik nooit meer normaal luisteren..
Italiaans programma genaamd "DirEttore"quote:
Dat is wle heel spannend! naakt op de radioquote:Verder is het tot nu toe gewoon gezellig aanklooien, maar uiteindelijk willen we interviews, muziek, naakt, roddels!! Kortom, alles wat met ONZ te maken heeft!
Okquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Italiaans programma genaamd "DirEttore"
SHE?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:26 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is wle heel spannend! naakt op de radio
In de OP gesmeten? Beetje rommeligquote:Kan je de volgende dingen aanpassen?
De Jingles:
Eigen jingles kan jer hier gooien: http://kexx.net/u2/upload.php
http://www.filedude.com/download/gvJ0wADdBt73165bda55
http://www.filedude.com/download/peyCmWxyxidcc2fb7182
naar
De Jingles:
Downloaden: http://onz-radio.nl/jingles.html
Uploaden: http://onz-radio.nl/jingle-upload.html
en
Meteen luisteren!
[ link | afbeelding ]
De officiële website
Of luister via VLC / Winamp via http://onzradio.kexx.net:8000/listen.pls
naar
Meteen luisteren!
[ link | afbeelding ]
De officiële website
Of luister via VLC / Winamp via http://onz-radio.nl/luisteren/mediaspeler.html
gr gr
Kun je dat onderste stukje er niet uit editten? Erboven staat precies hetzelfde maar dan met een andere link én met werkende afbeeldingen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:26 schreef BBQSausage het volgende:
Wie heeft:
[..]
In de OP gesmeten? Beetje rommelig
En als hij em dan harder zet gaan je speakers kapot.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Er zit zo een knopje op je speakers en als je daar aan draait dan gebeurt er wat leuks.
Nee mijn volume faalde.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Er zit zo een knopje op je speakers en als je daar aan draait dan gebeurt er wat leuks.
Nah dat hoort niet, moet wel ongeveer even hard worden uitgezondenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Okquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Italiaans programma genaamd "DirEttore"
Deze opmerking, vind ik geniaal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Op mijn speakers zitten geen knoppen, en nu?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Deze opmerking, vind ik geniaal.
quote:
goeie comebackquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op mijn speakers zitten geen knoppen, en nu?
Taakbalk rechtsonder, volume aanpassenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op mijn speakers zitten geen knoppen, en nu?
Ik zet gewoon de versterker harderquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:31 schreef OverRated het volgende:
[..]
Taakbalk rechtsonder, volume aanpassen
Kan ook jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zet gewoon de versterker harder
PM Piraniaquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:31 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Jongens kan iemand mij password geven voor broadcast
Zit daar geen Buma Stemra?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:33 schreef TrollenFTW het volgende:
We hebben geen luisteraars op de Waddeneilanden. Die hebben geen internet.
Jepquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:33 schreef Fireblast het volgende:
cabaret
ben jij die kerel die afgelopen nacht Herman Finkers draaide?
bij mij nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:35 schreef djkoelkast het volgende:
Er staat steeds Dj Elmofan in beeld in VLC
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:35 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Vritual Dj for the winalleen volgens mij ken je dan niet dat skype gebeuren
Bij mij staat er ook altijd een andere DJ dan er draait, ook toen ik zelf draaide en mijn naam ingevuld had bij broadcast optionsquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:35 schreef djkoelkast het volgende:
Er staat steeds Dj Elmofan in beeld in VLC
ja mooi hequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:35 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik ken dit liedje door de Bavaria reclame. Dat was echt fantastisch.
Snel, simpel én makkelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:35 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik ken dit liedje door de Bavaria reclame. Dat was echt fantastisch.
Dan hebben we het nog niet over het gebruik van een microfoon gehad in versie 7quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:35 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Vritual Dj for the winalleen volgens mij ken je dan niet dat skype gebeuren
Download itunes open je hem daarmee of je refreshed even de officieële sitequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik krijg artiest / titel / onzin radio / dj elmofan
We zijn er net uit, webhawk tot 18:10, ik tot 19:00quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:36 schreef Fireblast het volgende:
[..]
volgens mij gewoon webhawk, en anders koelkast, toch?
als ik itunes aflsuit en opnieuw open moet ik ook weer listen.pls opnieuw openen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:36 schreef FreezePop het volgende:
iTunes heeft webhawk staan. iTunes werkt een stuk fijner met de stream vind ik trouwens. Je hoeft niet telkens de listen.pls openen maar hij staat gewoon in je lijst.
Hij staat in je lijst met muziek als het goed isquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:38 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
als ik itunes aflsuit en opnieuw open moet ik ook weer listen.pls opnieuw openen hoorwant kzie em nergens staan als ik weer opnieuw opstart
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:38 schreef Dalando het volgende:
laif is laif bananenvla
laif laif laif la laif
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:38 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik heb gehoord dat er een nieuwe Postalgold reclame is. Heeft iemand een linkje? Dat zou echt fantastisch zijn.
En iets van "Volgende DJ: 18:10 DJ Koelkast"quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Misschien een idee voor de site om de now on air te laten refreshen om de zoveel tijd?
Refreshen wanneer het verandert zou optimaal zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Misschien een idee voor de site om de now on air te laten refreshen om de zoveel tijd?
dit jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een tyfusherrie zeg, niet te geloven
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef mash_ het volgende:
Zou je Kryptonite van 3 doors down willen draaie please.
Deze man is bikkelaar in hart en nieren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef Monopoly het volgende:
Weer aanwezig, bord aardappels en wortels met stoofvlees gewoon achter de PC bikken
Mensen die dit mooie / leuke muziek vindenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een tyfusherrie zeg, niet te geloven
Ik luister deathcore.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Mensen die dit geen kutherrie vinden
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:42 schreef Dalando het volgende:
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
x5
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:42 schreef Dalando het volgende:
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
ZET AF VERDOMME!
x5
Deze video bevat inhoud van WMGquote:
Wat eenquote:
Ja maar dat is goeie muziek.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:43 schreef Graseter het volgende:
Nou weet ik ook hoe ik mij moet gedragen tijdens een uurtje hardstyle.![]()
Singles op de site.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:45 schreef Maanvis het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-SVHHFHSC4URN.mp3
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-CCWT6BKGOQJE.mp3
Nou wat vinden jullie ervan
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:45 schreef Maanvis het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-SVHHFHSC4URN.mp3
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-CCWT6BKGOQJE.mp3
Nou wat vinden jullie ervan
MySQL voor de win!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:46 schreef rickyszz het volgende:
Bij SAM welke server moet daarbij kiezen? Firebird?
never alonequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:48 schreef b4kl4p het volgende:
Kun je er een van 2 brothers on the 4th floor draaien?!
Deed ie net.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
Webhawk doe eens wat dance jonguuuh
Dat doe je zelf toch al zometeen, variatie.FTWquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
Webhawk doe eens wat dance jonguuuh
nouquote:
Ik ga ook variërenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:49 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat doe je zelf toch al zometeen, variatie.FTW
-> Master + mic ingeschakeld?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:49 schreef -Datdus- het volgende:
GRRR mic werkt wel op skype maar niet op vdj..
Ik kan dat bekende stukje van dat nummer op mijn gitaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
Weet iemand op welke toonhoogte white stripes - seven nation army zit?
Bij mij ook niet, word er gek van, welke versie VDJ heb je?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:49 schreef -Datdus- het volgende:
GRRR mic werkt wel op skype maar niet op vdj..
Op mac werkt mic helemaal niet,quote:
7quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef OverRated het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, word er gek van, welke versie VDJ heb je?
Ik ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan dat bekende stukje van dat nummer op mijn gitaar.
Mac.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Op mac werkt mic helemaal niet,
dus oud windows paard afgestoft en op stal gezet.
Vanavond dus met MIC
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef -Datdus- het volgende:
Ik durf niet op skype want mn ma roept altijd RIIIIIIITITTCCCCHHH ETEEEENNNNN!!!1
Ik durf niet op skype want mn ma roept altijd RIIIIIIITITTCCCCHHH ETEEEENNNNN!!!1
De hele dag en avond?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef -Datdus- het volgende:
Soms...quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef tralalala het volgende:
Worden Kees Kachel remixen ook afgespeeld?
welke akkoorden dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan dat bekende stukje van dat nummer op mijn gitaar.
Monopoly, zou ik testserver gegevens mogen ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:56 schreef Monopoly het volgende:
Dhaha, als er nog plek is , is die nu voor jou
In de OP staat een printscreen van virtual DJ instellingen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:56 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Monopoly, zou ik testserver gegevens mogen ?
18:10uquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:57 schreef Nitrouz het volgende:
Pizza ligt in de oven, zometeen djkoelkast?
De nieuwe servergegevens moeten er ook inquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In de OP staat een printscreen van virtual DJ instellingen.
Die moet je pakken, en het WW DM ik nu naar je!
Ja, thanksquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
De nieuwe servergegevens moeten er ook in![]()
Moet ik een screen maken?
nice!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:56 schreef Monopoly het volgende:
Dhaha, als er nog plek is , is die nu voor jou
Wow ik heb een realtime edit meegemaakt!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef Dhaha het volgende:
[..]
nice!
* Dhaha is ivm een test met de microfoon de gegevens van de huidige server kwijtwie geeft ff het IP? poort is 8000 dat weet ik nog.
Dan moet ik eerst versie 6 ff installerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, thanks
Zet hem gelijk op line + mic
wanneer? wat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:57 schreef Fireblast het volgende:
Dan is er toch geen plek voor Dhaha, of mis ik wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |