quote:On the avenue, there ain't never a curfew, ladies work so hard
Such a melting pot, on the corner selling rock, preachers pray to God
en nog een hint:quote:Hail a gypsy cab, takes me down from Harlem to the Brooklyn Bridge
Some will sleep tonight with a hunger far more than an empty fridge
quote:gaat over de stad waar ik naartoe ga dit jaar
die is van Don Henley dacht ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:37 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Billy Joel - New York State of Mind?
nbdbd +1quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, dat is New York Minute.
Dan zal dit wel Jay Z met Alicia Keys zijn..Ook iets met NY State of Mind met Empire er nog ergens tussen.
en de beste denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Turn your back on me was de 3e en de laatste.
Hij is Beggsquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ellis, Beggs & Howard
van [ afbeelding ], No Troubles
Cola Lightquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Kola Lite?![]()
Het moet een anagram zijn in ieder geval...
quote:WAAROM DIE NAAM?
Het is eigenlijk een hele flauwe grap. We draaien heel veel woorden om. En als je een beetje puzzelt met de letters van Lola Kite krijg je een hele bekende consumptie: Cola Light
Keep the soul alive!/Kip met Cola Light!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:14 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik zou niet weten waarom, maar ik ken Lola Kite dan ook helemaal niet.
ze staan op de Luisterpaal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:14 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik zou niet weten waarom, maar ik ken Lola Kite dan ook helemaal niet.
Dan bedoelde je inderdaad wat ik zocht:quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:26 schreef iggyinthehouse het volgende:
Coca cola is ook een merk, en cherry cola is geen merk....en je mag geen reclame maken?
quote:Let's have a toast for the douche bags
Let's have a toast for the assholes
Let's have a toast for the scumbags
quote:
quote:Panelleden waren onder andere Frans Halsema, Anne van Egmond, Bob Bouma, Pierre van Ostade, Tineke Verburg en Eddy Becker. Bij elke show waren 3 panelleden die op een knop konden drukken. WEG of BLIJF. Drukte iemand op WEG dan was er nog 10 seconden om verder te gaan, tenzij iemand anders op BLIJF drukte waarbij de teller weer op 0 kwam. Drukte het 3e panellid dan op WEG dan had denog 10 seconden. De winnaar werd bepaald aan de hand van de tijd dat men mocht blijven
, met een maximum van 3 minuten. Het geheel werd gevisualiseerd door een enorme bandrecorder die onderdeel van het decor was. De kandidaten verzorgden de kleding zelf. In elke uitzending van c.a. 55 minuten lang traden steeds 6
acts op.
Ger.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:53 schreef Grobbel het volgende:
Zit Uncut te lezen, kom ik precies die hoes tegen.Al had ik het kunnen raden n.a.v. die laatste hint. Mag ik 'm inkoppen?
je gaat toch niet de Uncut lezen in de hoop een triviavraag tegen te komen? Dus ja...quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:53 schreef Grobbel het volgende:
Zit Uncut te lezen, kom ik precies die hoes tegen.Al had ik het kunnen raden n.a.v. die laatste hint. Mag ik 'm inkoppen?
Ah, maar misschien wil ik wel helemaal geen punten scoren. Of de verantwoordelijkheid van een nieuwe vraag.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:00 schreef ranja het volgende:
[..]
je gaat toch niet de Uncut lezen in de hoop een triviavraag tegen te komen? Dus ja...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:03 schreef Grobbel het volgende:
Ah, maar misschien wil ik wel helemaal geen punten scoren. Of de verantwoordelijkheid van een nieuwe vraag.![]()
quote:Maarre, het is Joan as Police Woman.
BCM +1quote:
Oh, maar die is ook fantastisch. Maar ondertussen al wel bijna 35 jaar oud...quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:48 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik ken zelf alleen het album Entertainment! die ik wel erg goed vind.
quote:and
began their musical partnership with the Kraftwerk and reggae-inspired sounds of The Screen Gemz while working together in a diner in the city of Cardiff, where both had been studying. They were then joined by bass player Alfie Thomas, drummer Bryn Burrows, and keyboardist John Warwicker and formed a proto-electroclash/new romantic band whose name was a graphic squiggle, which was subsequently given the pronunciation Freur. The band signed to CBS Records, and went on to release the albums Doot-Doot in 1983, and Get Us out of Here in 1986. The band disbanded in 1986.
Het lijkt de zus/dochter van George Kooymans wel...quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:30 schreef ranja het volgende:
Nog een nieuw album, van wie dit keer?
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ik het dan ook wel kan schuddenquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:38 schreef Gambolputty het volgende:
Opgezocht, ik had nog nooit van haar gehoord.
die anderequote:Op donderdag 13 januari 2011 10:34 schreef bigshadow het volgende:
Ik heb de naam Laura Marling nog steeds in mijn hoofd, al lijkt ze daar niet echt op.
Zal ik 'm even bellen of PM'en?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:39 schreef Beregd het volgende:
Z/grobbel en bigshadow hebben nu al gereageerd, nu cafca nog.
Grobbel +1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:22 schreef Grobbel het volgende:
Oh, die. 's werelds stomst ogende neusring. Jessica Lea Mayfield.
Uitsloven op je gitaar met een hoop snelle noten en effect.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:51 schreef ranja het volgende:
Ik heb geen idee wat shredden is dus dat maakt niet uit
hij van mumford en sons?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:51 schreef Z het volgende:
Het grappige is natuurlijk dat de tegenstander van Colbert in een band speelt die helemaal niets met 'shredden' heeft.
Bigshadow +1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef bigshadow het volgende:
En dat doen de Decemberists niet echt, het kwartje is gevallen.
Het is niet echt je smaak denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:10 schreef ranja het volgende:
Dan zou ik eerst moeten weten wie het zijn
Die had ik dan ook al...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:43 schreef Mark het volgende:
Dan mogen de Chocolate Salty Balls niet onbenoemd blijven!
Ik doe het er toch nog niet voor...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef MadMaster het volgende:
Dead Or Alive - I Wanna Have My Cake And Eat It
Gerry Rafferty - Baker Street
Boney M - Ma Baker
Prince - Cream
Herman Hermits - No Milk Today
The Searchers - Sugar And Spice
Chef - Chocolate Salty Balls
De Slijpers - Puntje D'r In, Puntje D'r Uit
Andre Hazes - Ik Heb De Zomer In Mijn Bol
Ces't Tout - Het Grote Puntje Puntje Lied
Pffff....
Ja, maar dat zijn geen bakkerswaren of bakkersgerei.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:51 schreef MadMaster het volgende:
Heb je om een taart te maken dan geen room, suiker en melk nodig?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:00 schreef Mark het volgende:
Noem ik nog:
Don McLean - American Pie
Warrant - Cherry Pie
Aerosmith - Cheese Cake
Hoe konden we die (op vrijdag) nou vergeten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:01 schreef belsen het volgende:
En dan missen we Titt'n natuurlijk nog.
Wat anders? Vanaf het podium de zaal in?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef ranja het volgende:
Hier en daar een vrije interpretatie
Nirvana - Dive (van zo'n plank in een zwembad)
Nee, dat zou nooit iemand doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Wat anders? Vanaf het podium de zaal in?
Precies.quote:
Jumpen is anders ook topsport.quote:
Denk dat hij liever jou van de partij had gehad ipv je naam. Was de 1e plaats wat dichterbij gekomen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gisteren vernomen dat, ondanks mijn afwezigheid door griep, ik er afgelopen zondag toch een beetje bij was in de Melkweg.
Burnett was zo vriendelijk mijn ooit bedachte Kromowidjojovrijdagshow als teamnaam te gebruiken..tot groot ongenoegen van de presentatoren, uiteraard
Ja, er werd me gisteren nog een vraag voorgelegd door een ander teamlid die zo al 3 punten extra opgeleverd had. Het scheelde in totaal 6 punten met de winnaars.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:24 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Denk dat hij liever jou van de partij had gehad ipv je naam. Was de 1e plaats wat dichterbij gekomen.
Check.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een .jpg extensie zou handig zijn
Nèh.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ongezien een gok op Rummenigge die door Meindert Talma bezongen is.
Dat was een snelle hintquote:
Nee, dat was Mèh.quote:
De eerste is meteen goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:07 schreef belsen het volgende:
• Kraftwerk - Tour de France
• Velvet Underground - Run run run
• Everclear - Volvo driving soccer mom
• Something Happens - Parachute
• Yello - The race
• A Balladeer - Swim with Sam
• Dolly Dots - Roller skating
• De Stip - Sjoelen is gaaf!
• The Kinks - Cricket
• Louis Davids - De voetbalmatch
Nee, door de Boegies. Legendarisch.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:40 schreef Mark het volgende:
[..]
De eerste is meteen goed
En Jannes werd bezongen door Meindert Talma?
quote:When we were at school our games were simple
I played the janitor you played a monitor.
Then you played with older boys and prefects.
What's the attraction in what they're doing?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:32 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Als ik het goed begrijp, klinkt de titel als een van de namen van de Voice-kandidaten?
Eerlijk gezegd kon ik die op de YouTube versie die ik net keek, niet echt horen (OK, staat niet zo hard om mijn collega's niet te storen)quote:
Cheri Cheri Lady.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:35 schreef ranja het volgende:
Geen idee eigenlijk. Zit te denken aan zo'n schreeuwliedje van Sherry/Cherry maar die is het denk ik niet.
Da's Sherry van Frankie Valli & the Four Seasonsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:45 schreef ranja het volgende:
[..]
nee, meer iets van Chè, è, è, è,è èrrie beeheebie...
Juistquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's Sherry van Frankie Valli & the Four Seasons
Daar maak ik geen punt vanquote:
ranja + 1quote:
Ah, ik had deze gezien:quote:
juist.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En volgens mij is het Ranja Brass vanwege Leonie.
quote:17 JUNE 2004
Madonna's involvement with the mystic religion Kabbalah continues to strengthen, with the megastar revealing that, inspired by its teachings, she would now like to be re-named![]()
The nameis derived from the Persian name Satarah, meaning "star".
Ieder z'n voorkeur...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:31 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
The Voice of Holland heb ik gezien, dit niet.
Haha, ach ja, ik moet zeggen dat ik nog niet veel diepzinnigheid in La Isla Bonita heb ontdekt.quote:
Live Earth was op zich wel diepzinnig, diepzinniger dan TVOH in ieder geval...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:39 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Haha, ach ja, ik moet zeggen dat ik nog niet veel diepzinnigheid in La Isla Bonita heb ontdekt.
Nee, aan iemand met een hele lege blikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Young girl with eyes like the desert
Da's toch diep man..of denk jij dan aan een bakvis met zand in 'r ogen?
Ik dacht dat het over een hele stoere meid ging die nooit huilde.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Young girl with eyes like the desert
Da's toch diep man..of denk jij dan aan een bakvis met zand in 'r ogen?
Die dan niet, maar je hebt nu wel de muzikale bezetting van de 2 personen (die normaal met meer zijn overigens) te pakken...quote:
Die spelen cello.quote:
Edoch, zie Youtube...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:03 schreef brabo74 het volgende:
gogol bordello zal het toch ook niet geweest zijn......
quote:Aan wie hebben de schrijvers het nummer La Isla Bonita eerst aangeboden? Deze artiest heeft het afgewezen, waarna Madonna het gebruikt heeft voor haar true blue album.......
quote:
Ik had de eerste twee albums van Chemical Brothers, Gaslight Anthem (die uit Felagunds avatar) en nog drie Excelsiorplaten. Allen voor E 2,50.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:22 schreef ranja het volgende:
[..]
5 euro, ook nog 2 oudjes van REM gekocht.
quote:
Die zijn ook nooit echt doorgebrokenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:57 schreef Felagund het volgende:
[..]![]()
Dat is het enige dat ik weet overigens. Albumtitel en de naam van de eerste band heb ik geen idee over.
Nou vooruit, omwille van de voortgang. Het was inderdaad Brian Jonestown Massacre, albumtitel is Their Satanic Majesties Second Request.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:00 schreef ranja het volgende:
1e is Rolling Stones - Their Satanic Majestic Request (ofzo)
2e Brian Jones Massacre - The Satanic Majestic Answer
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die zijn ook nooit echt doorgebroken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |