abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91599911
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 06:42 schreef Snapcount2 het volgende:
Bedreiging en smaad jegens een prostituee (vrijheidsberoving naar mij)

Dit is een topic van iemand die er op uit is om iemand anders te ruineren en het dan vreemd vind dat hij een aanklacht van smaad tegen zich ingediend krijgt. Daarnaast geeft hij aan computervredebreuk gepleegd te hebben. Hoe gaat WGR om met dit soort topics?
Zolang er geen namen genoemd worden/duidelijk is om wie het exact gaat, is het geen probleem. :)

Er worden zo vaak topics geopend van mensen die iets gedaan zouden hebben dat strafbaar is. Vaak vraagt men daar ook advies over. Daarover praten is niet strafbaar, natuurlijk.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_91600618
Ik vind het een hopeloze reactie die niet in 41 thuis hoort, maar oordeel zelf: Je kop in de media?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_91600677
Eens. Bedankt!
pi_91665557
pi_91665685
Gezien! Dank!
pi_91843131
Zeg wordt er nog wel gemod op inviduele posts? Ik zie hier en daar nog wat bagger doorglippen :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_91843257
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg wordt er nog wel gemod op inviduele posts? Ik zie hier en daar nog wat bagger doorglippen :).
WGR is zelfregulerend. Daar is geen mod nodig :P O-)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 januari 2011 @ 12:46:26 #33
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_91843516
quote:
Vertel...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 12:48:49 #34
155227 crew  Guppy
dus
pi_91843595
Ik vind dat zelfregulerende wel meevallen. Jij meldt zelf behoorlijk wat bagger in dit topic JumpingJacky, en FiveHorizons modt ook nogal selectief.

Overigens, wanneer dit geformuleerd wordt als (opbouwende) kritiek, door meerdere users, wordt het glashard genegeerd... Jammer, vind ik dat.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_91843624
Wel fijn dat er geklaagd wordt, maar dat er verder niet wordt aangegeven wat dan eigenlijk het probleem is :') <-- @guppyfriend was dat
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 januari 2011 @ 12:50:02 #36
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_91843627
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind dat zelfregulerende wel meevallen. Jij meldt zelf behoorlijk wat bagger in dit topic JumpingJacky, en FiveHorizons modt ook nogal selectief.

Overigens, wanneer dit geformuleerd wordt als (opbouwende) kritiek, door meerdere users, wordt het glashard genegeerd... Jammer, vind ik dat.
Het zal beslist aan mij liggen, maar ik heb op dit moment geen flauw idee waar je het over hebt.
pi_91843646
Hulp bij smeekbede aan kantonrechter

Veel mierengeneuk over spelling en taalfouten terwijl het al op pagina 1 vaak genoeg is gezegd :).

Fiets op werk

Paar baggerposts van Scorpie :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_91843655
quote:
Zoals gevraagd: vertel? We lopen echt niet het hele forum door op postjes. Meestal wordt het gemeld door users en soms zien we zelf wat. :)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 januari 2011 @ 12:52:46 #39
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_91843712
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Hulp bij smeekbede aan kantonrechter

Veel mierengeneuk over spelling en taalfouten terwijl het al op pagina 1 vaak genoeg is gezegd :).

Fiets op werk

Paar baggerposts van Scorpie :).
Je reguleert het toch al zelf (in geval van scorpie), moet ik dan echt komen wissen?

En dat andere topic, tsja, die brief...
pi_91843752
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind dat zelfregulerende wel meevallen.
Blijft lastig, in ieder geval voor mij, om cynisme in een post over te brengen. ;)
Het was schertsend bedoeld, Gup. WGR is niet zelfregulerend en goede mods blijven nodig, ook in WGR.
pi_91843773
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 12:52 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Je reguleert het toch al zelf (in geval van scorpie), moet ik dan echt komen wissen?

En dat andere topic, tsja, die brief...
Dat heb ik inderdaad gedaan. De brief; begrijpelijk maar mensen blijven erover doorgaan wat eigenlijk niet nodig is. Hij weet het zelf ook wel (als het geen trol is).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_91843814
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:54 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Dat heb ik inderdaad gedaan. De brief; begrijpelijk maar mensen blijven erover doorgaan wat eigenlijk niet nodig is. Hij weet het zelf ook wel (als het geen trol is).
Aan de andere kant, verder valt er ook niks meer toe te voegen aan dat topic. Inhoudelijk is er ook al ruim voldoende gereageerd.
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 12:57:48 #43
155227 crew  Guppy
dus
pi_91843871
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Wel fijn dat er geklaagd wordt, maar dat er verder niet wordt aangegeven wat dan eigenlijk het probleem is :') <-- @guppyfriend was dat
Het gaat nota bene om de eerste paar posts van dit topic FH

quote:
5s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:50 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het zal beslist aan mij liggen, maar ik heb op dit moment geen flauw idee waar je het over hebt.
Het was verder niet direct aan jou gericht, want jij was daarbij niet betrokken.

Begrijp me niet verkeerd, ik klaag niet snel, want ik weet ook wel dat het modden allemaal op vrijwillige basis gebeurt en de beste stuurlui aan wal staan. Maar dat vond ik nou echt een gevalletje 'jammer'
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_91843902
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik vermoedde al zoiets, ja :)
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 13:00:54 #45
155227 crew  Guppy
dus
pi_91843967
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:54 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Blijft lastig, in ieder geval voor mij, om cynisme in een post over te brengen. ;)
Het was schertsend bedoeld, Gup. WGR is niet zelfregulerend en goede mods blijven nodig, ook in WGR.
My bad dan! ;)
pi_91844096
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ah, die kwestie (waar ik allang niet meer mee bezig ben en waar we echt niet uit gaan komen) maakt dat ik in m'n modperiode, die inmiddels al bijna 6 jaar duurt, altijd selectief mod?

Als je het niet erg vindt, neem ik dat niet heel erg serieus.
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 13:08:23 #47
155227 crew  Guppy
dus
pi_91844225
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ah, die kwestie (waar ik allang niet meer mee bezig ben en waar we echt niet uit gaan komen) maakt dat ik in m'n modperiode, die inmiddels al bijna 6 jaar duurt, altijd selectief mod?

Ik zeg nergens dat het altijd selectief is, alleen dat ik het heel erg jammer vond dat meerdere users in die kwestie aangaven dat je opmerking behoorlijk misselijk was, jij alleen de reactie van TS weghaalt en vervolgens niet ingaat op de kritiek.

Kijk, een foutje is menselijk en zo, ik ben ook niet perfect. Ik ben dan ook geen mod... Maar ik vind het dan altijd wel een meerwaarde dat daarover gepraat kan worden. Het is immers een forum, toch?

Maar goed, misschien heb ik me dat geval teveel aangetrokken, en heb ik me teveel ingeleefd in TS in dat geval. Maakt verder ook niet uit. Blijkbaar neem je het niet serieus, dus moet ik dat ook maar niet doen.
pi_91844280
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat gold eigenlijk al voor de hele kwestie, dus dat verbaast me niks.

En gelijk heb je, hoor. Als 6 mensen een tegengestelde mening hebben aan die van jou, mag je best vasthouden aan jouw mening. Maar dan is het ook niet vreemd als die mensen dat wat minder kunnen waarderen. En ook opmerkingen in een FB topic waarbij jij zegt dat je de mening van een user niet belangrijk vindt, dat mag je zeggen. Maar het draagt al met al niet bij aan de hulpvaardigheid van de users om WGR gezellig te houden.

C'est la Vie :)
pi_91844282
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:08 schreef Guppyfriend het volgende:

Blijkbaar neem je het niet serieus, dus moet ik dat ook maar niet doen.
Dát heb ik niet gezegd. Ik zeg alleen dat ik er allang niet meer mee bezig ben (en ga zijn) en dat we daar ook verder niet uit gaan komen.
pi_91844300
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef JumpingJacky het volgende:

Maar het draagt al met al niet bij aan de hulpvaardigheid van de users om WGR gezellig te houden.

Ik denk dat ik iets meer zicht heb op die hulpvaardigheid, dan jij :) Die is echt niet afgenomen, ofzo, integendeel. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')