Zolang er geen namen genoemd worden/duidelijk is om wie het exact gaat, is het geen probleem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 06:42 schreef Snapcount2 het volgende:
Bedreiging en smaad jegens een prostituee (vrijheidsberoving naar mij)
Dit is een topic van iemand die er op uit is om iemand anders te ruineren en het dan vreemd vind dat hij een aanklacht van smaad tegen zich ingediend krijgt. Daarnaast geeft hij aan computervredebreuk gepleegd te hebben. Hoe gaat WGR om met dit soort topics?
WGR is zelfregulerend. Daar is geen mod nodigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg wordt er nog wel gemod op inviduele posts? Ik zie hier en daar nog wat bagger doorglippen.
Vertel...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg wordt er nog wel gemod op inviduele posts? Ik zie hier en daar nog wat bagger doorglippen.
Het zal beslist aan mij liggen, maar ik heb op dit moment geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind dat zelfregulerende wel meevallen. Jij meldt zelf behoorlijk wat bagger in dit topic JumpingJacky, en FiveHorizons modt ook nogal selectief.
Overigens, wanneer dit geformuleerd wordt als (opbouwende) kritiek, door meerdere users, wordt het glashard genegeerd... Jammer, vind ik dat.
Zoals gevraagd: vertel? We lopen echt niet het hele forum door op postjes. Meestal wordt het gemeld door users en soms zien we zelf wat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Je reguleert het toch al zelf (in geval van scorpie), moet ik dan echt komen wissen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Hulp bij smeekbede aan kantonrechter
Veel mierengeneuk over spelling en taalfouten terwijl het al op pagina 1 vaak genoeg is gezegd.
Fiets op werk
Paar baggerposts van Scorpie.
Blijft lastig, in ieder geval voor mij, om cynisme in een post over te brengen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind dat zelfregulerende wel meevallen.
Dat heb ik inderdaad gedaan. De brief; begrijpelijk maar mensen blijven erover doorgaan wat eigenlijk niet nodig is. Hij weet het zelf ook wel (als het geen trol is).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je reguleert het toch al zelf (in geval van scorpie), moet ik dan echt komen wissen?
En dat andere topic, tsja, die brief...
Aan de andere kant, verder valt er ook niks meer toe te voegen aan dat topic. Inhoudelijk is er ook al ruim voldoende gereageerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:54 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gedaan. De brief; begrijpelijk maar mensen blijven erover doorgaan wat eigenlijk niet nodig is. Hij weet het zelf ook wel (als het geen trol is).
Het gaat nota bene om de eerste paar posts van dit topic FHquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Wel fijn dat er geklaagd wordt, maar dat er verder niet wordt aangegeven wat dan eigenlijk het probleem is<-- @guppyfriend was dat
Het was verder niet direct aan jou gericht, want jij was daarbij niet betrokken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het zal beslist aan mij liggen, maar ik heb op dit moment geen flauw idee waar je het over hebt.
Ik vermoedde al zoiets, jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het gaat nota bene om de eerste paar posts van dit topic FH
My bad dan!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:54 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Blijft lastig, in ieder geval voor mij, om cynisme in een post over te brengen.
Het was schertsend bedoeld, Gup. WGR is niet zelfregulerend en goede mods blijven nodig, ook in WGR.
Ah, die kwestie (waar ik allang niet meer mee bezig ben en waar we echt niet uit gaan komen) maakt dat ik in m'n modperiode, die inmiddels al bijna 6 jaar duurt, altijd selectief mod?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het gaat nota bene om de eerste paar posts van dit topic FH
Ik zeg nergens dat het altijd selectief is, alleen dat ik het heel erg jammer vond dat meerdere users in die kwestie aangaven dat je opmerking behoorlijk misselijk was, jij alleen de reactie van TS weghaalt en vervolgens niet ingaat op de kritiek.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ah, die kwestie (waar ik allang niet meer mee bezig ben en waar we echt niet uit gaan komen) maakt dat ik in m'n modperiode, die inmiddels al bijna 6 jaar duurt, altijd selectief mod?
Als je het niet erg vindt, neem ik dat niet heel erg serieus.
Dat gold eigenlijk al voor de hele kwestie, dus dat verbaast me niks.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Als je het niet erg vindt, neem ik dat niet heel erg serieus.
Dát heb ik niet gezegd. Ik zeg alleen dat ik er allang niet meer mee bezig ben (en ga zijn) en dat we daar ook verder niet uit gaan komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Blijkbaar neem je het niet serieus, dus moet ik dat ook maar niet doen.
Ik denk dat ik iets meer zicht heb op die hulpvaardigheid, dan jijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef JumpingJacky het volgende:
Maar het draagt al met al niet bij aan de hulpvaardigheid van de users om WGR gezellig te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |