Als je spierpijn hebt, zou ik t nog niet doenquote:Op zondag 23 januari 2011 16:08 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ouch, sterkte!
Ik moet eigenlijk ook gaan lopen vandaag. Maar ik ben moe (4/5 uurtjes geslapen vannacht), o en ik heb spierpijn van een twee uur durende wedstrijd gister. Wel/niet gaan, dat is de vraag..Als ik terug ben van lopen voelt het altijd toch weer goed..
Ja maar dat is het denkik ook een beetje, morgen kan ik niet. En ik heb vooral buikspierpijn nu, dus daar moet niet al te veel last van hebben tijdens rennen. Waarom heb ik niet gewoon de motivatie en energie om ook echt 2/3x per week te gaan lopen?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Als je spierpijn hebt, zou ik t nog niet doenMisschien morgen?
Als ik geen zin heb, ga ik of dit topic lezen, of een hardlooptijdschrift/website. Dan begint t weer te kriebelen en moet ik gaan, wat voor weer het ook is. Gevalletje discipline mischien?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:10 schreef SolnaStockholm het volgende:
[..]
Ja maar dat is het denkik ook een beetje, morgen kan ik niet. En ik heb vooral buikspierpijn nu, dus daar moet niet al te veel last van hebben tijdens rennen. Waarom heb ik niet gewoon de motivatie en energie om ook echt 2/3x per week te gaan lopen?
fijne beha is dat! Heb hem ook op aanraden van iemand gekocht vorig jaar. Aandoen of uitdoen is soms wat gehannes maar het zit super! Zit bijna geen beweging in mijn boezem ermee, erg fijn dus.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:08 schreef GotC het volgende:
Ik heb net bij De Hardloopwinkel een sportbh gekocht. Shock Absorber, speciaal voor hardlopen. Mooie actie bij de Hardloopwinkel nu, 20% korting op je sportbh
Mooi dattie goed zit! Vond t nogal lastig, aangezien je moeilijk effe in de winkel een rondje kan gaan hardlopenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
fijne beha is dat! Heb hem ook op aanraden van iemand gekocht vorig jaar. Aandoen of uitdoen is soms wat gehannes maar het zit super! Zit bijna geen beweging in mijn boezem ermee, erg fijn dus.
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook een shock absorber. Fijne monoboob krijg je daarvan![]()
.
Ik gelukkig niet, aangezien we samenwonenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef slacker_nl het volgende:
Mm, ik had bij gotc altijd een man in gedachte..
Zolang de boel niet overdadig schudt (en dat gebeurt snel met cup G) ben ik een tevreden gebruikerquote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Fijn is dat!
Vind je het wel een fijne bh, tijdens t hardlopen?
Ik woon ook samen met een man. Best leuk hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 19:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet, aangezien we samenwonen
Hahaha, nouja, tegenwoordig is homosexualiteit niks om je voor te schamenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:31 schreef Flappekz het volgende:
LOLquote:Op zondag 23 januari 2011 19:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vandaar dat ik 'Vrouw!' in m'n signature heb staanquote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef slacker_nl het volgende:
Mm, ik had bij gotc altijd een man in gedachte..
Nog niet mee gelopen, morgen denkquote:Op zondag 23 januari 2011 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zolang de boel niet overdadig schudt (en dat gebeurt snel met cup G) ben ik een tevreden gebruiker.
Vind jij hem niet fijn dan?
Joh, daar let ik niet eens op. Ik ging af op de naam. Misschien toch maar eens fobo's klikken enzo.. Of opletten op dat soort subtiele hints.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Vandaar dat ik 'Vrouw!' in m'n signature heb staanGeloof me, had ik maar niet deze nick gekozen
Ahh, goed onderwerp. Tieten!quote:Nog niet mee gelopen, morgen denk![]()
Ah, jij bent ook gezegend dusIk heb normaal 75/80 E/F, maar heb nu 85D genomen. Zat gelijk top. Voelt erg stevig enzo.
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Joh, daar let ik niet eens op. Ik ging af op de naam. Misschien toch maar eens fobo's klikken enzo.. Of opletten op dat soort subtiele hints.
[..]
Ahh, goed onderwerp. Tieten!
Dat geloof ik zo. Rennen zonder BH is echt fantastisch.quote:Op zondag 23 januari 2011 19:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Is wel een belangrijk onderwerp voor de hardlopende vrouwen!
Misschien toch maar wel een nieuwe nick maken
Ja! Vooral t heerlijke feit dat tijdens t lopen je borsten dan op een gegeven moment over de grond slepenquote:Op zondag 23 januari 2011 19:40 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat geloof ik zo. Rennen zonder BH is echt fantastisch.
Wat wel weer fijn is, als vrouw zijnde:quote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef slacker_nl het volgende:
Tja, das het nadeel van grote ogen hebben...
Wees blij, mij kijken ze niet aan..quote:Op zondag 23 januari 2011 19:49 schreef GotC het volgende:
Wat wel weer fijn is, als vrouw zijnde:
Vorige keer dat ik ging lopen, stuk of 3/4 auto's die toeterden. Ik kijken, allemaal mannen die hun duim opstaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |