Op welke dagen ren jij?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Dos37 het volgende:
Ik doe morgen ook les 9. Gelukkig wel wat meer rust heb ik al gezien.
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:38 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb net les 7 gelopen en het ging heerlijk moet ik zeggen, ik ben erg tevreden over mijn eigen progressie
Wat gaat er mis?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:04 schreef Dos37 het volgende:
Net bijna 4 kilometer gelopen in les 9, het ging weer is voor geen meter.
Ik had dit bericht beter niet kunnen posten want vanaf dit moment ging het totaal niet meer.
[..]
Je kan eventueel een les herhalen? Of misschien loop je wat te snel?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Dos37 het volgende:
De lange stukken hardlopen gaan slecht. Ik kan mezelf denk ik te weinig pijn doen om die laatste minuut van de vijf ook nog even door te zetten. Maar ik moet zeggen dat les 8 en 9 ook wel verdomd lastig zijn in vergelijking met wat je tot dan hebt gehad. Het is beide 16 minuten lopen en 8 minuten rust. Les 10 is weer wat gemakkelijk met 12 minuten hardlopen.
Bij les 9 had ik ook meer moeite hoor om 'm lekker uit te lopen. Het ging wel, maar er zaten wat kutstukjes tussen (ook door een lekker windje tegen aan het einde).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Dos37 het volgende:
De lange stukken hardlopen gaan slecht. Ik kan mezelf denk ik te weinig pijn doen om die laatste minuut van de vijf ook nog even door te zetten. Maar ik moet zeggen dat les 8 en 9 ook wel verdomd lastig zijn in vergelijking met wat je tot dan hebt gehad. Het is beide 16 minuten lopen en 8 minuten rust. Les 10 is weer wat gemakkelijk met 12 minuten hardlopen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef Dos37 het volgende:
Les 10, 11 en 12 zijn al hetzelfde als 7, 8 en 9.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Je kan eventueel een les herhalen? Of misschien loop je wat te snel?
Iig, niet teveel focussen op hoe vaak je mag wandelenGewoon over je heen laten komen. En bovendien, 'te weinig pijn doe om die laatste minuut van de 5 door te zetten'.. Wil je wel echt? Hardlopen is echt zo'n sport waar je jezelf tegenkomt. Of je zet door en bent sterk, of je stopt en bent er 'te zwak voor'.
Iig, loop anders les 6-9 nog een keertje des noodsNiks mis mee.
Ook de hond zal nog even moeten wennen aan de beweging natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:35 schreef Renske90 het volgende:
Zo, vandaag een hesje gekocht en een pet. Dus binnenkort toch maar eens naar buiten! Dat had ik laatst al gedaan met de hond, maar die wilde elke minuut plassen. ;-) Ik denk idd wel dat het moeilijker is dan bij de fitness. Maar ja, ik heb voorlopig toch nog wel dat abonnement... Ach, beetje afwisseling kan geen kwaad, toch?
Goed bezig!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:40 schreef ClearOdds het volgende:
Jeeej.. Ik heb vanmorgen meegelopen aan de Peterskamploop in Zwolle.
5 km gelopen in 24.40 minuten
Wat een goed gevoel zeg, heerlijk gelopen. Totaal anders met zoveel mensen om je heen, maar wel heel motiverend
Heb nu al zin in mijn volgende wedstrijd haha
Auwquote:Op zondag 23 januari 2011 14:58 schreef Gesloten het volgende:
Bah, nadat ik weer begonnen ben met hardlopen heb ik gister met basketbal mijn enkelbanden gescheurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |