Volgens verschillende nieuwsbronnen is de brand allang onder controle en was het maar een klein brandje van 3 bij 3 meter. Niks aan de hand waarschijnlijk dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef Kwaliteit het volgende:
iemand tweet:
patricio zweers pat10076
Nog 20 min en dan proberen weg te komen hier wegen afgesloten #brand #moerdijk
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Volgens verschillende nieuwsbronnen is de brand allang onder controle en was het maar een klein brandje van 3 bij 3 meter. Niks aan de hand waarschijnlijk dus.
Wat een ongelooflijk stel incompetente idioten.quote:Maar volgens het RIVM zijn bij het nemen van de monsters bij Mariapolder geen koeien gezien. Bovendien is boeren afgeraden om hun vee buiten te laten grazen.
ja, NU ja, NIET op de dag van de brand en meting.quote:Bovendien is boeren afgeraden om hun vee buiten te laten grazen
Ook goed, broeien dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:12 schreef Rossdale het volgende:
Fikken lijkt me sterk. Het zal idd gewoon broeien zijn van alle rommel die er ligt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:24 schreef lipjes het volgende:
http://www.moerdijkforum.nl/
blijkbaar opgericht voor vragen rondom de brand....
En dan zoeken we eventjes verder:quote:Het Moerdijkforum is een initiatief van ComBron Communicatie van Edo Dijkgraaf
En:quote:Eigenaar at ComBron Communicatie
Redacteur Q-koorts in Nederland at Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Redacteur at Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Q-koorts, een mega-misserquote:Het is een initiatief van communicatiedeskundige Edo Dijkgraaf.
Hij heeft eerder bijvoorbeeld voor de overheid meegewerkt aan de campagne Grip op Griep
dat was ook een beetje mijn mening ja....quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
En dan zoeken we eventjes verder:
[..]
En:
[..]
Q-koorts, een mega-misser
Grip op griep, de mexicaanse killergriep die niet kwam.
Ja, nu vertrouw ik het helemaal!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
dat was ook een beetje mijn mening ja....
mogen we trollen Yv ?
Wij?quote:
quote:
Bepaalde ziektes zoals bijv. kanker hebben een langere incubatietijd dan een weekje hequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij?
Hé, ik sluit me aan bij het RIVM hoor,
er is niks gaande, er waren geen koeien, en dat beetje lood was de volgende dag al stukken minder!
En als je nu niet ziek bent word je het ook niet meer.
Joh, daar moet je niet moeilijk over doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
Bepaalde ziektes zoals bijv. kanker hebben een langere incubatietijd dan een weekje he
Ik herhaal woordelijk wat de RIVM-er zeiquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
Bepaalde ziektes zoals bijv. kanker hebben een langere incubatietijd dan een weekje he
Nee, ik bedoelde op van die mongolen als die Edo Dijkgraaf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij?
Hé, ik sluit me aan bij het RIVM hoor,
er is niks gaande, er waren geen koeien, en dat beetje lood was de volgende dag al stukken minder!
En als je nu niet ziek bent word je het ook niet meer.
Ik begrijp jou heel goed, laat ik dat vooropstellen, want anders lijkt deze post misschien op een flame.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik herhaal woordelijk wat de RIVM-er zei
Het hoeft ook niet extreem, of misschien ook wel, maar als ik jouw posts lees en je ook nog eens goed inschat, dan had ik wel verwacht dat je op zijn minst streng maar rechtvaardig en terecht opeisend aan de telefoon had gehangen met de gemeente. Denk ik dan, of zegt mijn gevoel. Ik zou zelf ook nog net niet het hele register opentrekken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:45 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nog niet zover dat ik de barricades opga, maar ik zie dat er op deze puike website al wat reuring aan het ontstaan is:
http://idordt.nl/home.html
Eens even volgen.
De griepgolf..quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:20 schreef Re het volgende:
is er eigenlijk een ramp in Nederland geweest waarbij tijdens en erna alles perfect is verlopen qua informatie etc.?
geen schadelijke concentraties gemetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:58 schreef Moon_of_74 het volgende:
-geen schadelijke concentraties gemeten is niet hetzelfde als geen schadelijke stoffen gemeten
l
...
ja heksenjacht, die verhoogde concentratie lood is ook zomaar op papier gezetquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
geen schadelijke concentraties gemeten
Dit kan ook betekenen dat er in het geheel niet gemeten is, denk daar maar eens over na.
Schat, dit is ambtenarentaal en cultuur, en we keuren het al jaren goed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:26 schreef Moon_of_74 het volgende:
[..]
ja heksenjacht, die verhoogde concentratie lood is ook zomaar op papier gezet
Door wie en wie betaalt dat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:30 schreef Moon_of_74 het volgende:
kan fok niet een onafhankelijk onderzoek laten doen in dordrecht met fokkers die er verstand van hebben?
die reactie bij blussen en sussen is van mij trouwensquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Door wie en wie betaalt dat?
Ik lees ook hier mee:
Met alle respect, maar die man wil zo veel mogelijk schreeuwen.. Ongetwijfeld heeft hij gezondheidsklachten, had daar ook niet onbeschermd mogen staan, etc etc.. En dat hij pissed is vind ik ook terecht en normaal, maar hij zoekt wel erg veel aandacht en als hij niet voldoende aandacht krijgt dan gaat hij nog harder schreeuwen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:13 schreef Moon_of_74 het volgende:
hadden we deze al ergens?
In P&W was een verkeersregelaar die van brandweerlieden had vernomen dat er nucleaire straling was gemeten. Wat is daar van waar? Taak voor de journalistiek en onafhankelijke onderzoekers.
Paula, Den Haag | 00:34 | 12.01.11
telegraaf reactie link
Die man is echt een kei.quote:Burgemeester Wim Denie van Moerdijk verwees woensdagavond voor een reactie naar de woordvoerder van de burgemeester Breda, maar die wilde niet reageren op de uitzending.
Goeie site Yvonne die had ik nog niet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:45 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nog niet zover dat ik de barricades opga, maar ik zie dat er op deze puike website al wat reuring aan het ontstaan is:
Eens even volgen.
Ik zet hem net aan.. http://www.omroepbrabant.(...)and+in+Moerdijk.aspxquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:07 schreef CyclingGirl het volgende:
Nee ben helaas op het werk. Is er nog iets interessants?
En jij denkt dat je je geen zorgen hoeft te maken. Denk je echt dat die boeren al die groenten maar gewoon weg gaan gooien. Die liggen volgende week gewoon netjes op jou bordjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:25 schreef Cerbie het volgende:
En zijn jullie er al over uit of er nu een pijnlijke, langzame dood, verspreid over de komende jaren volgt voor iedereen die in de buurt woonde?
Ik heb het met je te doen als je zo denkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:38 schreef ursel het volgende:
[..]
En jij denkt dat je je geen zorgen hoeft te maken. Denk je echt dat die boeren al die groenten maar gewoon weg gaan gooien. Die liggen volgende week gewoon netjes op jou bordje
Hiero! Heb jij ook niks gekregen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef CyclingGirl het volgende:
Sterrenburg was volgens mij niet uitgenodigd.
Dat RIVM doet z'n onder de pet stopwerk van jou en mijn geld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef Cerbie het volgende:
Maar ff serieus dan. De communicatie was een farce, dat dat duidelijk moge zijn. Maar waarom dan al die complotverhalen, als ik zo hoor hoe 'omwonenden' reageren lijkt het BNW wel.
Ja er is een grote brand geweest, ja er is nogal wat troep verbrand, ja de communicatie was kut. Maar een beetje common sense? Wat wil je eigenlijk weten van 'the powers that be'? Of je hier iets aan over gaat houden op de korte dan wel lange termijn? En van wie wil je dat horen, want het sentiment is (hoe onterecht ook) duidelijk dat het RIVM er met de pet naar gooit.
Wat ik ook vermakelijk vond trouwens. Met het hele gezinnetje gaan kijken, sow jongens wat een grote fik! en de dag erna klagen over chemicaliën en kanker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |