Volgens verschillende nieuwsbronnen is de brand allang onder controle en was het maar een klein brandje van 3 bij 3 meter. Niks aan de hand waarschijnlijk dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef Kwaliteit het volgende:
iemand tweet:
patricio zweers pat10076
Nog 20 min en dan proberen weg te komen hier wegen afgesloten #brand #moerdijk
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Volgens verschillende nieuwsbronnen is de brand allang onder controle en was het maar een klein brandje van 3 bij 3 meter. Niks aan de hand waarschijnlijk dus.
Wat een ongelooflijk stel incompetente idioten.quote:Maar volgens het RIVM zijn bij het nemen van de monsters bij Mariapolder geen koeien gezien. Bovendien is boeren afgeraden om hun vee buiten te laten grazen.
ja, NU ja, NIET op de dag van de brand en meting.quote:Bovendien is boeren afgeraden om hun vee buiten te laten grazen
Ook goed, broeien dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:12 schreef Rossdale het volgende:
Fikken lijkt me sterk. Het zal idd gewoon broeien zijn van alle rommel die er ligt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:24 schreef lipjes het volgende:
http://www.moerdijkforum.nl/
blijkbaar opgericht voor vragen rondom de brand....
En dan zoeken we eventjes verder:quote:Het Moerdijkforum is een initiatief van ComBron Communicatie van Edo Dijkgraaf
En:quote:Eigenaar at ComBron Communicatie
Redacteur Q-koorts in Nederland at Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Redacteur at Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Q-koorts, een mega-misserquote:Het is een initiatief van communicatiedeskundige Edo Dijkgraaf.
Hij heeft eerder bijvoorbeeld voor de overheid meegewerkt aan de campagne Grip op Griep
dat was ook een beetje mijn mening ja....quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
En dan zoeken we eventjes verder:
[..]
En:
[..]
Q-koorts, een mega-misser
Grip op griep, de mexicaanse killergriep die niet kwam.
Ja, nu vertrouw ik het helemaal!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
dat was ook een beetje mijn mening ja....
mogen we trollen Yv ?
Wij?quote:
quote:
Bepaalde ziektes zoals bijv. kanker hebben een langere incubatietijd dan een weekje hequote:Op woensdag 12 januari 2011 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij?
Hé, ik sluit me aan bij het RIVM hoor,
er is niks gaande, er waren geen koeien, en dat beetje lood was de volgende dag al stukken minder!
En als je nu niet ziek bent word je het ook niet meer.
Joh, daar moet je niet moeilijk over doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
Bepaalde ziektes zoals bijv. kanker hebben een langere incubatietijd dan een weekje he
Ik herhaal woordelijk wat de RIVM-er zeiquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
Bepaalde ziektes zoals bijv. kanker hebben een langere incubatietijd dan een weekje he
Nee, ik bedoelde op van die mongolen als die Edo Dijkgraaf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij?
Hé, ik sluit me aan bij het RIVM hoor,
er is niks gaande, er waren geen koeien, en dat beetje lood was de volgende dag al stukken minder!
En als je nu niet ziek bent word je het ook niet meer.
Ik begrijp jou heel goed, laat ik dat vooropstellen, want anders lijkt deze post misschien op een flame.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik herhaal woordelijk wat de RIVM-er zei
Het hoeft ook niet extreem, of misschien ook wel, maar als ik jouw posts lees en je ook nog eens goed inschat, dan had ik wel verwacht dat je op zijn minst streng maar rechtvaardig en terecht opeisend aan de telefoon had gehangen met de gemeente. Denk ik dan, of zegt mijn gevoel. Ik zou zelf ook nog net niet het hele register opentrekken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:45 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nog niet zover dat ik de barricades opga, maar ik zie dat er op deze puike website al wat reuring aan het ontstaan is:
http://idordt.nl/home.html
Eens even volgen.
De griepgolf..quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:20 schreef Re het volgende:
is er eigenlijk een ramp in Nederland geweest waarbij tijdens en erna alles perfect is verlopen qua informatie etc.?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |