Was dat nou hier op Fok! dat iemand moest persen met nog maar 3cm (ofzo) ontsluiting??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:05 schreef huuphuup het volgende:
wat is dat nou voor mededeling tussen neus en lippen door!!
hop! persen!
oh nee eerst puffen
Oke ik doe even een poging!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:07 schreef Twinkly het volgende:
Oeke ik ben juist benieuwd naar de bv curve, dan kan ik met Niels vergelijken
55cm? Ivan ook, maar die had er het gewicht ook naar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:19 schreef oeke het volgende:
Och Senna!![]()
![]()
Ja, hij was heel lang! Echt een lang end.
Wat gebeurd er als je haar buiten neerzet als ze de schoentjes aanheeft?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef Lujaxa het volgende:
Nu ik hier toch ben![]()
kan iemand mij misschien helpen.. Xandy stapt nu al tijdje en ze wil graag ook buiten stappen, maar het probleem is dat ze geen schoentjes aan wilt. Doe ik haar schoentjes aan gaat ze op de grond liggen en begint ze hysterisch te wenen en te trekken aan haar schoenen tot ze uit zijn...
Iemand tipt om ze toch te leren schoentjes te dragen????
Klinkt als grofweg dezelfde curve als die Amélie nu volgtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het even nagekeken op Senna's curves, maar ze zit dus met gewicht zowat OP de gemiddelde lijn en met lengte net iets boven de onderste lijn. Wel alles ruim in het groen dus, en dat was met ruim 17 maanden en thuis gemeten.
Ja, vind ik ook!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
Hey, wat leuk dat je je weer komt melden met Xandy! Ik heb je indertijd gemist, hoor! Ze zat zo dicht op Niels en Ivan.
nu heb ik lu van luna genomenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:33 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook!Maar je oude usernaam was leuker
![]()
Ik zou wel een fotootje willen posten maar daarop is Ko een bloot jongetje, lijkt me niet zo gepast.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef Claudia_x het volgende:
55cm? Ivan ook, maar die had er het gewicht ook naar.![]()
Ik ben benieuwd of ons meisje ook zo'n beertje is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof dat dat onderbroekloeren op de basisschool is om liesbreuk vast te stellen ofzo en te kijken of er tekenen zijn van beginnende pubertijd ofzoiets. Ik vond het maar niks en ietwat onnodig iig![]()
krijg ik de kans niet voor... die wringt echt dan als je ze oppakt en op haar voeten zet en dan gaat ze terug liggen... heb al tegen ventje gezegd misschien schoentjes die losser zitten te kopen en met veters.. die krijgt ze moeilijker uit dan die met plakkers, ze moet het toch ooit leren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:32 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als je haar buiten neerzet als ze de schoentjes aanheeft?
Niels begint binnen vaak te huilen omdat hij (hand)schoenen/ laarzen aanheeft of een muts op, maar buiten is het direct over.
Onderbroeken loeren wordt nu niet meer gedaan! En nu verder allemaal niet al te negatief worden over de schoolarts anders durf ik nooit meer te zeggen wat mijn beroep isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:08 schreef huuphuup het volgende:
ik herinner me alleen het onderbroekloeren van de schoolarts![]()
maar ik was een relatief licht kind met een normale bouw, gewone middenmoot in de klas geloof ik, dus dat zal ook wel meegespeeld hebben met hoe je zoiets beleefd.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:03 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Onderbroeken loeren wordt nu niet meer gedaan! En nu verder allemaal niet al te negatief worden over de schoolarts anders durf ik nooit meer te zeggen wat mijn beroep is![]()
Whaa, echt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:03 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Onderbroeken loeren wordt nu niet meer gedaan! En nu verder allemaal niet al te negatief worden over de schoolarts anders durf ik nooit meer te zeggen wat mijn beroep is![]()
welles!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:03 schreef sproet-je het volgende:
[..]
getver hahahahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
welles!of onze schoolarts heeft een piemelfetish, dat kan ook nog.
ik ben blij met de schoolarts hoor.
whahahhaha, het zal per GGD verschillen, bij ons wordt het al jaren niet meer gedaan. En voordat iedereen denkt dat ik arts ben, neeeuuuuuhhh, hier doen de verpleegkundigen alle onderzoeken.quote:[
[..]
welles!of onze schoolarts heeft een piemelfetish, dat kan ook nog.
ik ben blij met de schoolarts hoor.
Ballorigmeet hattem, Stond je al ingeschreven?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef sproet-je het volgende:
Meeten![]()
.
Minisproetje doet het prima! Weigert nog steeds los te lopen, begint lekker te praten en is dus nu weer ziek maar blijft dapper vrolijk en goed slapen (sorry....)
Doet me denken aan het stof op de plasser bij Vickyquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oeh ja dat broekloeren weet ik ook nog, of nou niet pcies hoe het ging, maar dat een meisje bij mij in de klas binnenkwam met de mededeling dat "ze pluisjes had"
Sommige dingen blijven je gewoon bij he
Zo wij zijn een huis armer. Vanochtend de overdracht gehad.
Ook wel weer prima, het valt aan de kinderen bijna niet meer uit te leggen met 3 huizen.
(het oude huis, ons tijdelijke huis, en het nieuwe huis)
Lars geeft kushandjes! Zooooo lief!
![]()
En Lars is vast ook wel rond de 12 kilo. Mijn kleine kliko.
Die beentjes
Bij de AH kun je fruit uit de vriezer kopen. Allerlei soorten. Misschien dat eens proberen? Of je leest even verderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:06 schreef Vlindur het volgende:
Rienk slaapt ook nog steeds hoor. Vanaf half 10 nu al volgens mij.
We gaan zo eten. (J. is thuis want die moet straks weer naar het ziekenhuis) Dus ik pluk Rienkelmans er maar eens uit.
Oeke, framboosjes heb ik wel eens gedacht, maar zijn die nu niet heel duur? Ik denk ook wel eens dat ik vaker vers moet halen hoor, maar dan koop ik dat en dan eet hij het toch weer niet op.![]()
Wat denken jullie nog meer dat iemand die 'niks' lust wel vers zou lusten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isabeau en ik hebben net wel heel uitgebreid geknuffeld. Dat kan ze als de beste. Armpjes om me heen en dan op mijn rug kloppen, zoals mannen dat ook doen als ze elkaar omhelzen.![]()
oi! uitdaging!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:19 schreef huuphuup het volgende:
oh jeetje wat sneu, als ze morgen nog koorts heeft misschien de ha ff bellen? dan is het de derde dag toch?
Ik heb het klysma net rond half 5 op kunnen halen in de apotheek dus we hebben eerst even gegeten enzo, we gaan straks in de aanval. Jeumig wat een unit is dit zegik ben die microlax gewend dat zijn kleine tubetjes, dit is een heel ander verhaal. Maar goed, het is eenmalig volgens de apotheker dus dan zou het in een keer leeg moeten zijn.
We gaan het meemaken...
Ze moet 5 minuten op haar zij blijven liggenben benieuwd, dat wordt een uitdaging... en we zetten haar daarna in een luier in de tummytub in de badkuip met wat filmpjes op de laptop enzo. Kijken of het zo te doen is. Geen flauw idee wat ik moet verwachten.
Minisproetje, had de afgelopen dagen ook geen constante koorts maar toch steeds uitschieters. En afgezien van moeilijk willen eten en niet willen drinken is er niets met haar aan de hand, dus geen oortjes grijpen niet schor maar toch heeft ze ontstoken oren, keel en amandelen. Dus misschien is het voor de zekerheid wel een idee om morgen naar de hap te gaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef miss_sly het volgende:
Ze is ziek sinds woensdag, dus inderdaad morgen 3 dagen ziek, maar niet constant echt hoge koorts. Ik vind het zo lastig om te bepalen wanneer naar de ha(p) te gaan. Ik denk niet dat ze iets kunnen doen, het is gewoon griep denk ik. Ze heeft nergens pijn in haar keel of oor ofzo, dus keel- of oorontsteking vermoed ik niet. Misschien is dit vanmiddag/avond wel de dip die ik al vaker bij Senna gezien heb na een paar dagen ziek zijn. En dan na die dip is het ineens zo over.
Jeuh huup, een hele onderneming en idd weet je niet wat je moet verwachten. Lastig hoor. Ook dat 5 minuten op de zij blijven liggen...eenvoudige opgave bij zo'n kleintje
Nouja de SEH bellen is niet zo nodig op zich, het hoeft niet nu-nu leeg. Ik bedoel we lopen al heule ruime tijd zo het kan op zichwel tot maandag wachten. Ik vind het gewoon suf dat ik niet ff een röntgenbril op kan doen ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef Vicky het volgende:
Huup, anders bel je morgen gewoon de SEH van het RDGG en vraag je naar de dienstdoend kinderarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |