abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91306806
wat is dat nou voor mededeling tussen neus en lippen door!! :o
hop! persen!
oh nee eerst puffen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91306833
Jaaa! Een wee! Ik zag het wel! *O* :% :% :%
En dat wegen op school, dat herinner ik me niet meer, lijkt me helemaal niets. Maar volgens mij doen ze dat niet meer hoor. :*

Twinks, ik wilde een curve invullen die ze op het cb gebruiken maar die site lag plat. Ik kan de bv curve wel tonen, maar daar is hij vrij gemiddeld op.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_91306842
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:05 schreef huuphuup het volgende:
wat is dat nou voor mededeling tussen neus en lippen door!! :o
hop! persen!
oh nee eerst puffen
Was dat nou hier op Fok! dat iemand moest persen met nog maar 3cm (ofzo) ontsluiting??
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91306865
Nee joh, het is vast weer zo'n loze wee.

Ik had het ook absoluut niet zo geīnterpreteerd, Mefke! Ik vind Ivan sowieso een heerlijk ding en ben ontzettend verliefd op zijn beentjes en zijn buikje en zijn onderkinnetje. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91306871
Ja, met 4 cm, ik weet even niet meer wie. :@
pi_91306877
Oeke ik ben juist benieuwd naar de bv curve, dan kan ik met Niels vergelijken :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91306897
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:07 schreef Twinkly het volgende:
Oeke ik ben juist benieuwd naar de bv curve, dan kan ik met Niels vergelijken :D
Oke ik doe even een poging!
pi_91306913
ik herinner me alleen het onderbroekloeren van de schoolarts :') :(
maar ik was een relatief licht kind met een normale bouw, gewone middenmoot in de klas geloof ik, dus dat zal ook wel meegespeeld hebben met hoe je zoiets beleefd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91306971
Klinkt inderdaad echt superleuk die stage McLaura!

Oh dat spreekt mij enorm aan Oeke, wat gaaaaf zeg! Extra leuk vind ik altijd jouw dingetjes te lezen omdat Ko bijna precies een half jaar ouder is, echt van die dingen die ons nog te wachten staan zoals dus een psz inschrijving en ontwikkelingen enzo

Wat lief dat je naar Wolf vraagt Inca, gaat hartstikke lekker! Erg ondeugend is hij en soms zwaankleefaan aan mn been haha. Ik verheug me erg op het moment dat hij zal gaan lopen, had het al eerder verwacht maar hij blijft toch overal langslopen.Hij vindt het nog een beetje eng denk ik.

Valt me erg mee van Ivan, ik had hem veeeel langer gedacht gezien de kledingmaat die hij draagt :D Dik is hij in geen enkel opzicht volgens mij.Hij heeft ook lekkere knijpwangetjes maar die komen niet eens in de buurt van een dikke toet.
Elyas van Tan is ook echt groot :o Wolf heeft trouwens van boven 86(/92) aan.
Ik zit bij hetzelfde CB als Twinkly en wij moeten eind feb weer (bij ruim 14 mnd) ook met prikjes.
Ze houden hier idd een vrij ruim schema aan met grote tussenpozen.

Ben ook erg benieuwd naar Niels gewicht en lengte momenteel!

jaaaa ga maar je live bevalling hier typen Claudia *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91307057
Haha, dat onderbroekloeren ja! :D
pi_91307115
Ik meen dat het de kleuters zijn die naar de schoolarts gaan, en ook groep 7 (dat weet ik nog wel zeker). Wij gingen toen als meisjes gewicht vergelijken. En er werd toen inderdaad in je onderbroek gekeken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91307195
Zelfs dat kan ik me niet herinneren Huup! :D
Ik was echt een lange plank als kind tot mijn 27ste woog ik rond de 57 kilo en na het stoppen met roken ging het gauw bergafwaarts. Ik kreeg dus juist altijd te horen dat ik te dun was. :{

Fijn dat het goed gaat met Wolf en leuk om te horen, dat is waar he?
Dat ze precies een half jaar schelen. O+

Hier zijn de curves:

Zo, nu gaat deze kletskont maar eens aan het werk. }:|
pi_91307240
Wauw, wat een mooie curves, oeke!
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 11:17:23 #212
5428 crew  miss_sly
pi_91307257
Ach Rienk z'n billetjes, arm kereltje.

De foto is inderdaad schattig, en ik snap precies wat je bedoelt Claudia!

Ik was vroeger gewoon gemiddeld, schaap altijd klein en licht. Senna lijkt nu wat kleiner nog en haar gewicht ligt op een iets hoger lijntje dan haar lengte, maar alles onder het gemiddelde, volgens mij. Niet gek natuurlijk, met ons als ouders. Maar ik vind het het belangrijkste dat ze een gezonde relatie met eten krijgt en leert dat in gezonde mate bewegen (en dan niet per se sporten, wel als ze wil, maar als ze niet wil, tja...) iets is dat ze moet doen. Dus op de fiets en lopen als het kan, met de trap ipv de lift etc.

En nu zit ze heel schattig naast me op de bank. Ik heb op verzoek Dora opgezet en beejbie zit naast haar. Zo nu en dan buigt ze haar hoofdje over naar beejbie en zegt heel blij, terwijl ze met haar hoofdje knikt: 'Dora' O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91307275
Grappig trouwens dat Kobus zo lang was bij zijn geboorte! Dat wist ik niet.
pi_91307319
Och Senna! O+ :*

Ja, hij was heel lang! Echt een lang end. O+
pi_91307326
:o :o Mag ik er terug bij... heb wel nieuwe usernaam maar was dus voorheen lunastar...
Ben zo afwezig geweest of FOK omdat 2010 niet een denderend jaar was voor mijn gezondheid, en dan zeker de eerste helft van dat jaar en daarna kwamen die lekkere schoon- en -familie-perikels

maar ik ben er weer en dacht om lekker terug mee te kletsen...alleen in de weekends zal ik wel meestal afwezig zijn, want dan is het gezinnetjestijd :)

Voor hier is het dus xandy, 06 november 2009.. als ik in het lijstje mag ;)
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 11:22:23 #216
5428 crew  miss_sly
pi_91307396
Ik heb het even nagekeken op Senna's curves, maar ze zit dus met gewicht zowat OP de gemiddelde lijn en met lengte net iets boven de onderste lijn. Wel alles ruim in het groen dus, en dat was met ruim 17 maanden en thuis gemeten.
pi_91307478
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:19 schreef oeke het volgende:
Och Senna! O+ :*

Ja, hij was heel lang! Echt een lang end. O+
55cm? Ivan ook, maar die had er het gewicht ook naar. :')

Ik ben benieuwd of ons meisje ook zo'n beertje is.
pi_91307713
Oh, wat lief, Senna met de pop O+

Ko is in verhouding nu langer en zwaarder dan Niels, zijn lengte zit onder de gemiddelde lijn en zijn gewicht precies erop.

Ik kan me nog herinneren dat ik als kleuter bij de schooldokter met mijn tenen iets van de grond moest pakken en dat ze een ogen- en orentest deden.
Aan het eind van de basisschool keken ze naar je ruggengraat, ik kan me niet herinneren dat ze in mijn onderbroek keken.
Op de middelbare school (3e klas ofzo?) was het echt genant. Moest je in je ondergoed naar binnen en vroegen ze of je al ongesteld was geworden. Volgens mij moest toen wel je onderbroek uit. Het nare was dat ik toen nog niet had durven vragen aan mijn moeder of ik een bh mocht, dus ik schaamde me sowieso al in mijn hemdje.
pi_91307714
Nu ik hier toch ben ;)

kan iemand mij misschien helpen.. Xandy stapt nu al tijdje en ze wil graag ook buiten stappen, maar het probleem is dat ze geen schoentjes aan wilt. Doe ik haar schoentjes aan gaat ze op de grond liggen en begint ze hysterisch te wenen en te trekken aan haar schoenen tot ze uit zijn...

Iemand tipt om ze toch te leren schoentjes te dragen????
Kyan
pi_91307772
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:31 schreef Lujaxa het volgende:
Nu ik hier toch ben ;)

kan iemand mij misschien helpen.. Xandy stapt nu al tijdje en ze wil graag ook buiten stappen, maar het probleem is dat ze geen schoentjes aan wilt. Doe ik haar schoentjes aan gaat ze op de grond liggen en begint ze hysterisch te wenen en te trekken aan haar schoenen tot ze uit zijn...

Iemand tipt om ze toch te leren schoentjes te dragen????
Wat gebeurd er als je haar buiten neerzet als ze de schoentjes aanheeft?
Niels begint binnen vaak te huilen omdat hij (hand)schoenen/ laarzen aanheeft of een muts op, maar buiten is het direct over.
pi_91307774
Hey, wat leuk dat je je weer komt melden met Xandy! Ik heb je indertijd gemist, hoor! Ze zat zo dicht op Niels en Ivan.
pi_91307782
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het even nagekeken op Senna's curves, maar ze zit dus met gewicht zowat OP de gemiddelde lijn en met lengte net iets boven de onderste lijn. Wel alles ruim in het groen dus, en dat was met ruim 17 maanden en thuis gemeten.
Klinkt als grofweg dezelfde curve als die Amélie nu volgt :Y

Achja die gewichten, het zegt idd nog maar weinig.

Heb je al nog meer weeën gehad Claudia? :P

Oeke wat een geweldige gemiddelde curve volgt Ko! :D wat grappig om te zien zo straks langs de middenlijn. En die psz klinkt echt heel fijn. Ik moet hier nog een beetje rondkijken, er zijn er we een paar in de buurt maar dat zijn wel gewone reguliere psz. Ik moet ff goed in de gaten houden of ze aan een school erna gebonden zijn of niet.

Ben net terug gebeld door de apotheker, die heeft het ziekenhuis gebeld, de behandelende kinderarts was er niet dus er is een andere KA opgeroepen. Die heeft de status van Amélie bekeken en de röntgenfoto's erbij getrokken en deze arts was juist weer helemaal niet te spreken over de bisacodyl tabletten :') joepie :D hij begreep de redenatie van de andere arts wel mbt het met rust laten van de anus maar hij vond de tabletten te agressief voor een 1jarige en het risico te groot dat ze idd niet goed hun werk doen omdat ze niet goed ingenomen kunnen worden.

Afijn, deze arts heeft klysma's voorgeschreven om de boel zsm leeg te halen, geen microlax maar sterkere klysma's ofzo. Ik mocht ze bij de apotheek ophalen of ik mocht naar het ziekenhuis komen en dan deden ze het daar. Maarja geen auto enzo en ik vind het fijner voor Amélie om nu gewoon thuis te zijn denk ik. We kunnen ze aan het einde van de middag ophalen, dan is B. ook bijna thuis dus ik wacht met toedienen tot hij erbij is. Zitten we tenminste gezellig met zn twee tot onze ellebogen in de poep :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91307806
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
Hey, wat leuk dat je je weer komt melden met Xandy! Ik heb je indertijd gemist, hoor! Ze zat zo dicht op Niels en Ivan.
Ja, vind ik ook! :D Maar je oude usernaam was leuker ;) :P
pi_91307883
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:33 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook! :D Maar je oude usernaam was leuker ;) :P
nu heb ik lu van luna genomen
ja van jade
xa van xandy

;)
het zal wel wennen
Kyan
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 11:36:20 #225
5428 crew  miss_sly
pi_91307903
Luna :W welkom terug!

ow huup, wat is dat toch he, met artsen en hun verschillende meningen. Vrij lastig. Anyway, hoop dat de klysma's dan het voor elkaar krijgen om die darmpjes nu eindelijk leeg te krijgen! Arm meiske toch.
pi_91307914
OMG, huup, wat een gedoe! Fijn ook, artsen die het niet met elkaar eens zijn. Als ik een arts was en het advies van mijn voorganger niet begreep zou ik hetzelfde doen, daar niet van, maar voor julllie is het maar flink lastig zo.

Twinkly, dat van die beha is heel herkenbaar. :o Dat ga ik met mijn dochter echt zķ anders aanpakken.
pi_91307931
Owh, Huup gelukkig dat er weer naar gekeken is dan :o Hopelijk werken de klysma's beter en sneller (het toedienen klinkt wel heel zielig).
pi_91307943
Luna kwam in de week af of ze bh'tje kreeg... mmm 7jaar is toch vroeg hé
Kyan
pi_91307998
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef Claudia_x het volgende:
55cm? Ivan ook, maar die had er het gewicht ook naar. :')

Ik ben benieuwd of ons meisje ook zo'n beertje is.
Ik zou wel een fotootje willen posten maar daarop is Ko een bloot jongetje, lijkt me niet zo gepast. :D Oh, ik PM je er wel een!
Ik ben ook benieuwd naar jullie meiske. Helemaal als ik die eerste foto's van Ko zie, poeh! :'( O+

He bah, Twinks, ik vind het zielig klinken, ik ben blij dat ik me er niks van kan herinneren. Alleen de schooltandarts weet ik nog, met die rode pilletjes. *)

Goh, Huup, ben je weer klaar mee. Gek hoor, dat de ene arts zo het behandelplan van de andere kan veranderen.
Nouja, wel fijn zo'n second opinion. Zeker als die pillen toch niet zo goed zijn.
Dat wordt wat straks. Ik zou ook maar even op B wachten inderdaad. :D
pi_91308301
Ja of die klysma's werken maak ik me niet zo druk om, die microlax doen al best wel wat, ik geloof dat dit klysma's zijn van het niveau 'zet maar vast in de badkuip' :') :X
wel sneu weer maar goed, de pillen doen in principe hetzelfde maar dan van bovenaf zeg maar, in die zin is het niet zo heel veel anders, alleen het inbrengen. Hoewel dat tuutje (van microlax iig) dunner is dan een zetpil dus mja.

Twinks :o ik kan me op de middelbare geen schoolarts herinneren. Wel een GGD vragenlijst met allemaal bizarre vragen erin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof dat dat onderbroekloeren op de basisschool is om liesbreuk vast te stellen ofzo en te kijken of er tekenen zijn van beginnende pubertijd ofzoiets. Ik vond het maar niks en ietwat onnodig iig :@
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91308403
Och Huup, lekker dan dat ze het zo fijn eens zijn, die artsen onderling :') Maar goed, dit moet natuurlijk gaan werken. En 't is wel zielig, maar toch ook wel heel fijn als de prut eruit is denk ik.
Volgens mij zijn jij en B echt zo'n goed team samen. Dat wilde ik gewoon nog even zeggen :*

Schoolarts... ik weet alleen nog dat ze altijd zaten te zeuren over mijn kromme ruggegraat en dat mijn ene been langer was dan het andere.

Claudia, Isabeau is 78 cm en weegt nog geen 9,5 kilo. Bizar hoe dat uiteen loopt en toch vind ik zowel Ivan als Isabeau er gewoon goed en gezond uitzien.

Lujaxa, ik kan me je dochter niet herinneren, terwijl Isabeau maar een paar weekjes ouder is. Jemig wat heb ik toen in mijn eigen wereldje geleefd zeg!
pi_91308486
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:32 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Wat gebeurd er als je haar buiten neerzet als ze de schoentjes aanheeft?
Niels begint binnen vaak te huilen omdat hij (hand)schoenen/ laarzen aanheeft of een muts op, maar buiten is het direct over.
krijg ik de kans niet voor... die wringt echt dan als je ze oppakt en op haar voeten zet en dan gaat ze terug liggen... heb al tegen ventje gezegd misschien schoentjes die losser zitten te kopen en met veters.. die krijgt ze moeilijker uit dan die met plakkers, ze moet het toch ooit leren.
Kyan
pi_91308562
Xandy was bij laatste meting 11kg en 72cm :) Jade weegde toen evenveel :) maar sinds ze loopt merk ik dat ze echt smaller aan het worden is (heb ik het over xandy hé)
Kyan
pi_91308593
kan geen kwaad sorbootje.. was na de bevalling ook niet meer vaak op FOK

maar dan leer je ze nu maar kennen... ;)
Kyan
pi_91308821
Prima!
pi_91309004
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 11:08 schreef huuphuup het volgende:
ik herinner me alleen het onderbroekloeren van de schoolarts :') :(
maar ik was een relatief licht kind met een normale bouw, gewone middenmoot in de klas geloof ik, dus dat zal ook wel meegespeeld hebben met hoe je zoiets beleefd.
Onderbroeken loeren wordt nu niet meer gedaan! En nu verder allemaal niet al te negatief worden over de schoolarts anders durf ik nooit meer te zeggen wat mijn beroep is :P :+
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_91309125
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:03 schreef sproet-je het volgende:

[..]

Onderbroeken loeren wordt nu niet meer gedaan! En nu verder allemaal niet al te negatief worden over de schoolarts anders durf ik nooit meer te zeggen wat mijn beroep is :P :+
:D vruut dan maar! :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 12:07:44 #238
5428 crew  miss_sly
pi_91309151
quote:

[..]

Whaa, echt? :D
Noui, ik had jou best als schoolarts willen hebben. Je bent gewoon leuk enzo. Mijn schoolarts was een enge man :{w tenminste, in mijn herinnering he :P
pi_91309263
Jees Huup, succes vanmiddag dan maar weer met de klysma's.. t is wat allemaal elke keer, k hoop zo voor Amélie (en jullie) dat het nu gauw een keer echt klaar is allemaal daarmee..

Over schoolartsen, ik vond ze vreselijk :o Maar ja, ze maakten het bij mij ook wel erg bont.. ruig, onvoorzichtig aan mn keel zitten, mn verkeerde achternaam op het dossier hebben staan (die van mn vader dus) pff..

[ Bericht 1% gewijzigd door Chan op 14-01-2011 12:20:20 ]
pi_91310154
Chan dat van die verkeerde achternaam heb ik ook regelmatig gehad, dat is echt k.u.t....
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:33:33 #241
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91310276
Och arm Amélietje, ik hoop toch zo dat het snel over is...
pi_91311395
WAAROM slaapt Isabeau altijd op mijn vrije dag zo lang? Juist die dag dat we lekker de hele dag als vrouwen onder elkaar kunnen kneuteren. Nu slaapt ze alweer bijna 3 uur. Dat doet ze op maandag bij dr vader en op de overige dagen op het kdv dus nooit }:| Twee uur haalt ze nog wel redelijk vaak, maar nu overdrijft ze :P

En ik heb dus trek en heb niks in huis en nu moet ik wachten tot ze wakker is voor ik naar onze oostbloksupermarkt kan om daar vervolgens te ontdekken dat ze echt niks meer hebben. Ofzo.
pi_91311435
Handig huup dat de artsen het zo met elkaar oneens zijn! Ik hoop dat je meiske er vanmiddag veel baat bij heeft!
Dat fijnpletten van mandarijnen doet Finn ook ja, gelukkig zijn de vlekken makkelijk uit de kleren te krijgen :{

Sorbo ik hoop dat Finn ook even 3 uur slaapt, hij was zoooo vervelend! Rust!
pi_91311857
Rienk slaapt ook nog steeds hoor. Vanaf half 10 nu al volgens mij.
We gaan zo eten. (J. is thuis want die moet straks weer naar het ziekenhuis) Dus ik pluk Rienkelmans er maar eens uit.

Oeke, framboosjes heb ik wel eens gedacht, maar zijn die nu niet heel duur? Ik denk ook wel eens dat ik vaker vers moet halen hoor, maar dan koop ik dat en dan eet hij het toch weer niet op. -O-
Wat denken jullie nog meer dat iemand die 'niks' lust wel vers zou lusten?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:11:52 #245
62233 Jelief
ikke lief!
pi_91312081
Ruben is 84 cm en ongeveer 11 kilo en bijna 24 maanden. Een schrieltje dus...
Ik lees hier nog wel mee maar weet niet zovee te vertellen behalve dat Ruben een lief mannetje is dus kus knuffel kroel voor iedereen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_91312138
Verkeerde topic, sorry.
pi_91312292
Framboosjes zijn nu niet goedkoop, maar je hebt een bakje voor ong 2,50 en dat gaat hier schoon op met wat hulp. :9
Aardbeitjes, blauwe besjes, mandarijntjes, peer, banaan. En het helpt als je zelf ook een beetje mee smult. ;)

He Sorbo, ben je blijkbaar lekker rustgevend. :P
Hopelijk is ze gauw wakker en is er nog iets lekkers te vinden in het dorp. :*

Fijn dat alles zo goed gaat met Ruben, en bijna jarig! *O*
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:21:11 #248
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91312533
quote:

[..]

welles! :o of onze schoolarts heeft een piemelfetish, dat kan ook nog. :+ ik ben blij met de schoolarts hoor.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91312579
Timo blieft qua fruit alleen banaan en druiven tegenwoordig.. voorheen ging mango ook als een speer.. Mango is vers trouwens heerlijk zoet Vlindur, zeker het proberen waard :)
pi_91312723
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

welles! :o of onze schoolarts heeft een piemelfetish, dat kan ook nog. :+ ik ben blij met de schoolarts hoor.
getver hahahaha :D

@Vlindur, bij AH hebben ze ook doosjes met blauwe besjes en doosjes met frambozen uit de diepvries. Die zijn niet zo gek duur, en ontdooid zijn ze superzacht en mushy. Niet zo lekker als verse maarja om te proberen, wie weet. :)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91313030
quote:
[
[..]

whahahhaha, het zal per GGD verschillen, bij ons wordt het al jaren niet meer gedaan. En voordat iedereen denkt dat ik arts ben, neeeuuuuuhhh, hier doen de verpleegkundigen alle onderzoeken.

En miss sly, thanx O+ . Ik geloof dat ik jou ook ooit belooft had om hier wat meer mee te schrijven over minisproetje, :') . Maar aangezien ik de komende week ook nog wel thuis zit ivm die rothormonen zal ik mijn best weer eens doen!

Huup, succes met de poep! Misschien heb ik er overheen gelezen maar wat nou als de poep eruit is? Wat is de volgende stap, of gaan ze er toch echt vanuit dat het coeliakie is.

Mijn meisje is weer aan de antibiotica, lang leve keel/oor en amandelonsteking!
pi_91313088
Oja, Vlindur, de ah heeft doosjes met diepvries frambozen/bramen/mango. Iets minder lekker maar wel goedkoper als je het een keer wilt proberen.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 13:38:24 #253
5428 crew  miss_sly
pi_91313387
Ja sproet, ik kijk hier telkens of er een update is over mini-sproet, maar nee hoor }:| Is het dan echt noodzakelijk om te meeten om te wete hoe het met je meiske gaat? :P
pi_91313520
Meeten *O* *O* .

Minisproetje doet het prima! Weigert nog steeds los te lopen, begint lekker te praten en is dus nu weer ziek maar blijft dapper vrolijk en goed slapen (sorry....)
pi_91313754
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef sproet-je het volgende:
Meeten *O* *O* .

Minisproetje doet het prima! Weigert nog steeds los te lopen, begint lekker te praten en is dus nu weer ziek maar blijft dapper vrolijk en goed slapen (sorry....)
Ballorigmeet hattem, Stond je al ingeschreven? O+

Die bakjes bij de Ah zal ik een keer kopen. Bedankt voor die tip! ^O^

Rienk is vrolijk! :o Ik heb hem maar wakker gemaakt en nu is hij heerlijk aan het spelen met het kralenspiraal O+ God, wat is hij toch leuk O+ Hij zit op zn hurken voor dat ding O+
J. is alleen naar het zkh, anders moest Rienk heel snel eten en dat is ook zielig. Niet dat hij nu beter heeft gegeten, maar iig meer ontspannender :P
pi_91316222
Oeh ja dat broekloeren weet ik ook nog, of nou niet pcies hoe het ging, maar dat een meisje bij mij in de klas binnenkwam met de mededeling dat "ze pluisjes had"
Sommige dingen blijven je gewoon bij he

Zo wij zijn een huis armer. Vanochtend de overdracht gehad.
Ook wel weer prima, het valt aan de kinderen bijna niet meer uit te leggen met 3 huizen.
(het oude huis, ons tijdelijke huis, en het nieuwe huis)

O+ Lars geeft kushandjes! Zooooo lief! O+

En Lars is vast ook wel rond de 12 kilo. Mijn kleine kliko.
Die beentjes :9
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_91316487
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oeh ja dat broekloeren weet ik ook nog, of nou niet pcies hoe het ging, maar dat een meisje bij mij in de klas binnenkwam met de mededeling dat "ze pluisjes had"
Sommige dingen blijven je gewoon bij he

Zo wij zijn een huis armer. Vanochtend de overdracht gehad.
Ook wel weer prima, het valt aan de kinderen bijna niet meer uit te leggen met 3 huizen.
(het oude huis, ons tijdelijke huis, en het nieuwe huis)

O+ Lars geeft kushandjes! Zooooo lief! O+

En Lars is vast ook wel rond de 12 kilo. Mijn kleine kliko.
Die beentjes :9
Doet me denken aan het stof op de plasser bij Vicky _O-
Ik kan me de hele schooldokter niet meer herinneren. Zal wel prima zijn geweest. Ik was tot mijn 16e heel slank. Maar daar is sinds ik samenwoon verandering in gekomen. Ben nu gewoon echt te zwaar :{ Het stoort me wel, maar de guts om er iets aan de doen is er niet. 2 jaar terug zijn manlief en ik beide 10 en 15 kilo afgevallen. Dat was echt heel fijn. Was ja, want het zit er bij mij allemaal weer aan. Maar heb Rienk nu ook. (slap excuus, ik weet het :') )

Rienk heeft weer gepoept en het was weer drama ;( Nu praat hij er weer op los. Dus het is weer goed in de broek :Y)

Hoelang moeten jullie nu in dit huis blijven Karin? Is het in de buurt van waar jullie kwamen? Of moeten de kinderen nu 2 keer wennen aan een nieuwe omgeving?
pi_91316511
En ohw; Kushandjes O+ O+ Wat gaaf! :Y
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:46:29 #259
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91316612
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:06 schreef Vlindur het volgende:
Rienk slaapt ook nog steeds hoor. Vanaf half 10 nu al volgens mij.
We gaan zo eten. (J. is thuis want die moet straks weer naar het ziekenhuis) Dus ik pluk Rienkelmans er maar eens uit.

Oeke, framboosjes heb ik wel eens gedacht, maar zijn die nu niet heel duur? Ik denk ook wel eens dat ik vaker vers moet halen hoor, maar dan koop ik dat en dan eet hij het toch weer niet op. -O-
Wat denken jullie nog meer dat iemand die 'niks' lust wel vers zou lusten?
Bij de AH kun je fruit uit de vriezer kopen. Allerlei soorten. Misschien dat eens proberen? Of je leest even verder ;)
Ow en Harry eet ook geen banaan of appel maar wel mandarijn! Of stukjes mango.
Ik blijf alles gewoon aanbieden en eet zelf ook mee. Want goed voorbeeld doet volgen...
pi_91316828
Vlindur, we verwachten dat de nieuwe woning rond half maart wordt opgeleverd, en dan nog een paar weken klussen natuurlijk, dus half april over ongeveer.
Paar maandjes overbruggen.
We wonen nu wel in een andere woonwijk, maar op zich is dat niet heel vervelend voor de kids, want er is een hele mooie speeltuin op loopafstand. ;)
En mooi dichtbij de creche, kan Meike wel lopend wegbrengen
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:43:22 #261
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91319403
Mango is in de aanbieding bij Appie zag ik net. ^O^
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91319951
pluisjes :D haha van die dingen waarover je twijfelt of je nou blij moet zijn dat je het hebt of juist niet :P

Lars kushandjes geweldig, wat lief O+
Fijn dat het wel een leuke omgeving is waar jullie nu zitten Karin! Scheelt toch weer, voor de kindjes maar voor jezelf ook wel, dat je gewoon lekker naar een speeltuin kunt als je wil enzo.

Buuf goeie! :9 ik ga gelijk mango op mn boodschappenlijstje zetten.

@Sproet, ze gaan er niet zondermeer vanuit dat het coeliakie is maar er is wel een flinke verdenking, als ik het zo goed zeg. De poep die er nu in zit is an sich al een probleem omdat de darm de normale peristaltische beweging niet kan maken omdat de binnenwand sterk vergroot is ofzo. Het zou dus ook zomaar kunnen dat het opgelost is met leegmaken van de darm, en dan een onderhoudsdosis forlax voorlopig. Daar hopen we dan uiteraard maar op. Maar de onderzoekjes van het bloedprikken zijn gedaan om te kijken of die verstopping daar misschien van komt, want anders schieten we nog niets op natuurlijk als het dan over een half jaar weer een issue is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91321084
Kushandjes O+ Wat lief van Lars.

Karin, spannend hoor een nieuwe woning. Leuke maar drukke periode!

Ik kom me weer langzaam melden, mn oorpijn lijkt nu eindelijk minder te worden en Dyon lijkt weer helemaal oorontsteking-vrij! :)
Hij kreeg vanmiddag nog verlaat verjaardagsbezoek, maar heeft het bezoek zelf niet eens gezien...ligt nog steeds te slapen ;) Vriendin en dochtertje die we regelmatig zien, dus ik ga hm er ook niet voor wakker maken...wil niet weer een ziekenboeg krijgen.
pi_91322391
Na ruim drie uur slapen haalde ik een stuiterballenblije Isabeau uit bed en nu ligt ze alweer. Slaapkop. Zelfs de katten vinden me slaapverwekkend :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isabeau en ik hebben net wel heel uitgebreid geknuffeld. Dat kan ze als de beste. Armpjes om me heen en dan op mijn rug kloppen, zoals mannen dat ook doen als ze elkaar omhelzen. :D
pi_91322404
Fijn dat het beter gaat Meimeltje!
pi_91322428
Ik wil ook een kushandje van Lars!
pi_91322743
Ik vind momenteel het ''lekkere'' fruit hartstikke duur aardbeien en 1 doosje besjes zijn echt belachelijk duur. Zomers eten we vaak Hollandse aardbeien en frambozen mmmh
Hier zijn bananen en druiven favoriet momenteel. Appels kan hij niet eten, of ik moet het flink warm maken zodat het zacht wordt maar hij lijkt het niet lekker te vinden.
Ik geef vaak fruit in potje nu (afgewisseld met banaan/peer of druiven), en dan straks in de zomer lekker weer aan het zomerfruit

Goede tip van dat diepvries AH fruit, ga ik ook eens proberen

ah fijn dat het beter gaat met Dyon
pi_91322863
Druiven vindt Isabeau niet lekker. Eerder wel, maar nu niet meer. (kwam ik vandaag achter)
pi_91322884
Van het fruit wordt hier echt alles gegeten, heb gelukkig 2 fruitliefhebbers :D Dyon die kan zo een paar mandarijnen achter elkaar wegwerken :P
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 17:14:18 #270
5428 crew  miss_sly
pi_91324104
Dat knuffelen zo is zo lief he Sorbootje O+

Kushandjes van Lars O+

Fijn dat de ziekenboeg bij jullie wat oplost, Meimeltje!

huup, zou fijn zijn als de klysma's haar darmpjes in ieder geval leegmaken en als zou blijken dat de meeste pijn daarvan zou komen. Wel logisch dat ze ook kijken naar een mogelijke oorzaak idd, want dit wil je niet ieder half jaar ofzo.

Senna ligt nu te slapen op de bank. Ze heeft vandaag 1,5 boterham op en verder niets. Ze wilde zelfs geen doosje rozijntjes. Drinken doet ze ook niet goed, dus hebben we net samen een waterijsje op voor het nodige vocht en wat verkoeling, want ze is ook erg warm. Straks even temperaturen maar.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 19:06:24 #271
5428 crew  miss_sly
pi_91329550
Toen ze wakker werd om kwart voor 6 had ze toch weer 40,4 -O- Dus heb ik toch maar een 240 mg gedaan, want dat vind ik wel wat hoog om de nacht in te gaan.
En nu issie ingeslagen en kijkt ze Dora en zit ze weer echt in het filpmje :')
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 19:12:10 #272
5428 crew  miss_sly
pi_91329843
huup, hebben jullie al wat kunnen doen met een klysma en heeft het effect?
pi_91330256
oh jeetje wat sneu, als ze morgen nog koorts heeft misschien de ha ff bellen? dan is het de derde dag toch?

Ik heb het klysma net rond half 5 op kunnen halen in de apotheek dus we hebben eerst even gegeten enzo, we gaan straks in de aanval. Jeumig wat een unit is dit zeg :o ik ben die microlax gewend dat zijn kleine tubetjes, dit is een heel ander verhaal. Maar goed, het is eenmalig volgens de apotheker dus dan zou het in een keer leeg moeten zijn.

We gaan het meemaken...
Ze moet 5 minuten op haar zij blijven liggen :') ben benieuwd, dat wordt een uitdaging... en we zetten haar daarna in een luier in de tummytub in de badkuip met wat filmpjes op de laptop enzo. Kijken of het zo te doen is. Geen flauw idee wat ik moet verwachten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:24:14 #274
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91330568
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:19 schreef huuphuup het volgende:
oh jeetje wat sneu, als ze morgen nog koorts heeft misschien de ha ff bellen? dan is het de derde dag toch?

Ik heb het klysma net rond half 5 op kunnen halen in de apotheek dus we hebben eerst even gegeten enzo, we gaan straks in de aanval. Jeumig wat een unit is dit zeg :o ik ben die microlax gewend dat zijn kleine tubetjes, dit is een heel ander verhaal. Maar goed, het is eenmalig volgens de apotheker dus dan zou het in een keer leeg moeten zijn.

We gaan het meemaken...
Ze moet 5 minuten op haar zij blijven liggen :') ben benieuwd, dat wordt een uitdaging... en we zetten haar daarna in een luier in de tummytub in de badkuip met wat filmpjes op de laptop enzo. Kijken of het zo te doen is. Geen flauw idee wat ik moet verwachten.
oi! uitdaging! :o misschien juist filmpje terwijl ze op haar zij ligt? heeft ze een knuffel, speeltje, puzzel of iets anders waarvoor ze 5 (omg wat lang!!) min op haar zij blijft liggen?

kan je haar niet op de wc zetten na die tijd? ik opper maar wat, maar als je toch van plan bent om filmpjes te laten zien.. het is niet alsof ze het op kan houden is de ervaring. Sterker nog, ik zou in de buurt van toilet of bad dat ding geven. rachtop houden is poep verwacht ik. (geen idee hoor, ik gaf die dingen aan dames die voor keizersnede gingen en die hadden moeite ze op te houden dus.... :X

Sterkte er maar mee. :* dan is ze het maar kwijt iig.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 19:24:43 #275
5428 crew  miss_sly
pi_91330602
Ze is ziek sinds woensdag, dus inderdaad morgen 3 dagen ziek, maar niet constant echt hoge koorts. Ik vind het zo lastig om te bepalen wanneer naar de ha(p) te gaan. Ik denk niet dat ze iets kunnen doen, het is gewoon griep denk ik. Ze heeft nergens pijn in haar keel of oor ofzo, dus keel- of oorontsteking vermoed ik niet. Misschien is dit vanmiddag/avond wel de dip die ik al vaker bij Senna gezien heb na een paar dagen ziek zijn. En dan na die dip is het ineens zo over.

Jeuh huup, een hele onderneming en idd weet je niet wat je moet verwachten. Lastig hoor. Ook dat 5 minuten op de zij blijven liggen...eenvoudige opgave bij zo'n kleintje :')
pi_91330874
Oeh spannend of dat gaat lukken inderdaad. Dat ze het maar gauw kwijt is, het moppie.

Veel beterschap voor senna miss.
pi_91330944
Ja nouja ze moet 5 tot 15 minuten op haar zij blijven liggen :') die 15 gaat hem sowieso niet worden natuurlijk. Buuf thnx voor de tip, we kijken maar gelijk in de badkamer een filmpje dus...
Het was ook het idee om al filmpjes te kijken tijdens het toedienen hoor, maar dan in de woonkamer, laten we dat maar niet doen dus :P

We wilden idd eerst boven de wc doen maar ze kan nog wel eens spartelen en ik voel er niet zo veel voor om de poep van de muren in de wc te schrobben :@ de badkuip spoelt wat makkelijker schoon :P

Nouja goed, we gaan nu aan de gang. Ik zal geen foto's maken :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91331082
Haha. Succes!
pi_91331110
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:24 schreef miss_sly het volgende:
Ze is ziek sinds woensdag, dus inderdaad morgen 3 dagen ziek, maar niet constant echt hoge koorts. Ik vind het zo lastig om te bepalen wanneer naar de ha(p) te gaan. Ik denk niet dat ze iets kunnen doen, het is gewoon griep denk ik. Ze heeft nergens pijn in haar keel of oor ofzo, dus keel- of oorontsteking vermoed ik niet. Misschien is dit vanmiddag/avond wel de dip die ik al vaker bij Senna gezien heb na een paar dagen ziek zijn. En dan na die dip is het ineens zo over.

Jeuh huup, een hele onderneming en idd weet je niet wat je moet verwachten. Lastig hoor. Ook dat 5 minuten op de zij blijven liggen...eenvoudige opgave bij zo'n kleintje :')
Minisproetje, had de afgelopen dagen ook geen constante koorts maar toch steeds uitschieters. En afgezien van moeilijk willen eten en niet willen drinken is er niets met haar aan de hand, dus geen oortjes grijpen niet schor maar toch heeft ze ontstoken oren, keel en amandelen. Dus misschien is het voor de zekerheid wel een idee om morgen naar de hap te gaan?

Huup, nog bedankt voor de uitleg, klinkt allemaal logisch. Heel veel succes zo, (5 minuten verplicht op haar zij, damn dat zou hier echt een drama zijn)
pi_91331260
Mijn dochter bleek ook oorontstekingen te hebben, zonder dat ik daar signalen van had gezien. Ik zou ook bij drie dagen koorts gewoon katenspek checken hoor.
pi_91331300
Dat gekke woord meir -laten- zijn.
pi_91331320
En moet...
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 19:36:31 #283
5428 crew  miss_sly
pi_91331402
hahaha, ik vind het wel een hele leuke, groofs :D en hij past ook zo leuk in de zin.

Ik vind het zo stom om dan morgen de hap te bellen, had ik dan niet beter vandaag de ha kunnen bellen? :@ De vorige keer dat ik de hap belde (vorig jaar toen ze de mexicaanse griep had) vroegen ze trouwens of ze nog aanspreekbaar was en zolang dat was, wilden ze haar niet eens zien. Dus ik denk dat het dan maandag een bezoekje ha wordt.

Succes huup!
pi_91331491
hahahah groofsken, handig he die telefoons...

Ik had het de eerste keer ook echt niet door, toen heb ik haar meer dan een week laten lopen en ik vond haar maar verdomd lastig tot mijn schoonmoeder eens zei dat we maar naar de huisarts moesten :D . Slechte moeder ben ik soms o|O .
pi_91331501
Groofs, volgens mij is het tijd dat jij autocheck/autocorrectie/auto-aanvullen op je telefoon uitzet _O-

Och wat sneu toch voor Senna, weer zo'n hoge koorts...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 19:48:46 #286
5428 crew  miss_sly
pi_91332087
Sproets, jij bent zeker geen slechte moeder!

Nou ja, de pcm doet hier weer erg goed zijn werk, dus ze is weer lekker mobiel enzo :')
Ze demonstreerde net een nieuw woord, zooo schattig. Ze kwam op me af, ik deed mijn armen uit elkaar en toen zei ze "kuffel" en kwam me knuffelen O+ O+
pi_91332266
Ohw Miss, wat een vrijdoos O+ wat sneu dat de koorts weer zo oploopt. Als ze alert is, goede plasluiers heeft dan kan je het vast nog wel even aanzien. Als je je zorgen maakt zou ik gewoon de HAP bellen, beter een keer teveel dan een keer te weinig. Maar ik hoop dat ze er nu wel snel doorheen is :*
Fake it till you make it...
pi_91332559
Oef dat is wel hele hoge koorts Miss, boven de 40 vind ik altijd zo eng. De laatste keer dat ik daarvoor de HAP belde zeiden ze dat hoogte van koorts niet zo interessant was, en dat de fysieke toestand van het kind veel belangrijker was.
Dus of ze nog alert zijn, nog plasluiers hebben, en nog drinken.
Eten was ook van minder groot belang.

Huup, sterkte met de hele onderneming, hopelijk is ze het zo eindelijk kwijt dan.

Sorbo, ik zal morgen kijken of je een kushandje van Lars kan krijgen, wie weet krijg ik het op de camera vastgelegd.
Die kat van je! Wat een mafkees.
pi_91333633
Senna, arm meiske, nog steeds zo'n koorts :*
Wat lief Miss_Sly, 'kuffel' O+

Sorbootje wat een lief knuffelmonstertje heb jij O+ Niels klopt ook op mijn rug als hij knuffelt, dat vind ik zo grappig :D En vandaag liet hij steeds zijn liefde blijken door heel hard in mijn been te bijten :')

Huup heel veel succes met die enormous klysma :o Hopelijk werkt het in een keer!

Niels heeft ook ontstoken ogen :( Ik heb het al schoongemaakt met kamillethee, maar hij blijft natuurlijk maar in zijn ogen wrijven en zo zichzelf herbesmetten... lastig hoor!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91333641
Nou k ben dr niet van onder de indruk geloof ik :?
Ze heeft wel eens vollere luiers gehad zonder klysma of forlax... ik denk dat ik de poli morgen maar even bel voor advies, ik heb geen flauw benul of dit het nou was, of ze nu 'leeg' is of dat het niet goed gegaan is. Geen idee of ze op zaterdag bereikbaar zijn eigenlijk. Maar misschien kunnen we dan morgen nog kijken of ze op een echo of rontgen nog ontlasting zien zitten? Zouden ze dat doen?

Het op de zij liggen ging nauwelijks uiteraard maar B. heeft haar half ondersteboven op dr zij gehouden en dat vond ze hilarisch :') dus zo is het toch nog 3 minuutjes gelukt.

We laten dr nu nog even rondspelen, straks nog een keer checken of ze nog meer gepoept heeft en dan maar naar bed, ik weet t ook niet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91333753
Huup, anders bel je morgen gewoon de SEH van het RDGG en vraag je naar de dienstdoend kinderarts.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91333841
Snoetje, ik voelde me ook echt een slechte moeder toen ze ontsteking bleek te hebben.

Miss, gewoon doen wat jij denkt dat nodig is.
pi_91333914
Hč shit Huup! Hopelijk duurt het gewoon even en komt er straks en vannacht gewoon nog heel veel POEP!
Hihi, goede oplossing dat half op de kop houden, bleef het voor Amelie tenminste leuk :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91333918
Groofs, je wordt met de dag grappiger

Hmmm Huup, vreemd.....
pi_91333939
Sproetje uiteraard.
pi_91334032
Oh Huup, toch vervelend.
pi_91334049
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef Vicky het volgende:
Huup, anders bel je morgen gewoon de SEH van het RDGG en vraag je naar de dienstdoend kinderarts.
Nouja de SEH bellen is niet zo nodig op zich, het hoeft niet nu-nu leeg. Ik bedoel we lopen al heule ruime tijd zo het kan op zichwel tot maandag wachten. Ik vind het gewoon suf dat ik niet ff een röntgenbril op kan doen ofzo :P Heel moeilijk in te schatten of dit het nu was, of ze nu leeg is of niet.

Groofs Snoetje _O- :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')