Haai! Hoe is het hier dan?
McLaura, ik ga duimen voor dat meiske, en (mocht ik ze opgegraven krijgen uit de berg dozen op zolder

) een kaarsje branden, ok? Wat een enorm nare situatie, jeetje zeg.. Hoe teer zo'n kindje dan is..

Tess, arm ding! Vicks, beterschap voor die dame van je, wat sneu zo zeg!
Niels, hahaaa, wat superlief

Te gek zeg, superleuke laarsjes ook! I lurv dem!

Huupz, fijn dat het is gelukt met dat plasje, haha, mooie oplossing

Hoe is het verder gegaan met dat medicijn van vandaag? Of lees ik daar nou overheen?
Groofs, vertel op!

Ons een beetje lekker maken en dan niks vertellen.. R. is altijd zó lief, in je omschrijvingen, op filmpes, alles

En die weelderige haardos..

Karin, fijn dat Lars en Meike zo vrolijk door zijn gehobbeld, het ging hier precies zo! Fijn joh, dat sterkt een mens toch

Mette, hè, jemig zeg, dan ga je dus van 'och, het is standaard, hoort erbij, doen we even' naar 'oh crap!'

Ik hoop dat het tóch mee zal vallen uiteindelijk, jeetje zeg

Senna! Hoe is het vanavond gegaan met slapen, Miss?

voor Senna en voor jou, zo is het helemaal niet leuk hoor

Ik wens jullie beiden een goede nachtrust

Poppejansje, hoe is het met Wolf?
En pff, hè, jullie zijn lief, thnx

Het is inderdaad zo'n enorm ik-sla-mezelf-voor-mijn-kop-gevoel, aan den andere kant weet je ook wel dat het gewoon kan gebeuren, en dat dat kind heus in zijn leven wel meer stuiters zal maken.. Maar het blijft gewoon naar, zo'n klap, en dat terwijl je er al heen aan het rennen was omdat je al aan voelde komen wat er ging gebeuren

Xenia, wat naar dat Xeentje toen ook zo gevallen is, toch schrikken he?

Hoe gaat het verder met jullie?

Stef was vandaag wel weer Vrolijke Frans hoor, gelukkig.. Al was hij wel even heel onuitstaanbaar aan het uitdagen toen ik achter de pc zat (Jeuh! Toetsenbord slopen FTW!

) en tijdens het verschonen wilde het écht niet ook, maar dat snap ik wel, want we hebben alweer dágenlang enorme hoeveelheden tandjespoep in da house en zijn billen beginnen nu weer open te gaan

Verschonen doet waarschijnlijk gewoon hardstikke zeer, echt zo sneu.. Maarja, ik heb maandag geen eneke luier zonder poep gehad en vandaag ééntje zonder, op het KDV en lief gisteren was dat ook al niet anders.. Wel naar, maar niet gek dus. En hij heeft vandaag zijn eerste paar échte schoenen gekregen en ik en mijn moeder hebben een stukje met hem gelopen

Het was zo leuk, hij vond het zó geweldig! De dame van de schoenenwinkel vond dat hij er meteen al erg goed op liep, dus dat was wel fijn

Hij heeft alleen nogal brede voeten en hoge wreven, dus schoenen kopen zal wel een gezellig iets worden in de toekomst. Nouja, so be it. Maar kijk nou!
![schoentjes.jpg]()