abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91313030
quote:
[
[..]

welles! :o of onze schoolarts heeft een piemelfetish, dat kan ook nog. :+ ik ben blij met de schoolarts hoor.
whahahhaha, het zal per GGD verschillen, bij ons wordt het al jaren niet meer gedaan. En voordat iedereen denkt dat ik arts ben, neeeuuuuuhhh, hier doen de verpleegkundigen alle onderzoeken.

En miss sly, thanx O+ . Ik geloof dat ik jou ook ooit belooft had om hier wat meer mee te schrijven over minisproetje, :') . Maar aangezien ik de komende week ook nog wel thuis zit ivm die rothormonen zal ik mijn best weer eens doen!

Huup, succes met de poep! Misschien heb ik er overheen gelezen maar wat nou als de poep eruit is? Wat is de volgende stap, of gaan ze er toch echt vanuit dat het coeliakie is.

Mijn meisje is weer aan de antibiotica, lang leve keel/oor en amandelonsteking!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_91313088
Oja, Vlindur, de ah heeft doosjes met diepvries frambozen/bramen/mango. Iets minder lekker maar wel goedkoper als je het een keer wilt proberen.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 13:38:24 #253
5428 crew  miss_sly
pi_91313387
Ja sproet, ik kijk hier telkens of er een update is over mini-sproet, maar nee hoor }:| Is het dan echt noodzakelijk om te meeten om te wete hoe het met je meiske gaat? :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91313520
Meeten *O* *O* .

Minisproetje doet het prima! Weigert nog steeds los te lopen, begint lekker te praten en is dus nu weer ziek maar blijft dapper vrolijk en goed slapen (sorry....)
pi_91313754
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef sproet-je het volgende:
Meeten *O* *O* .

Minisproetje doet het prima! Weigert nog steeds los te lopen, begint lekker te praten en is dus nu weer ziek maar blijft dapper vrolijk en goed slapen (sorry....)
Ballorigmeet hattem, Stond je al ingeschreven? O+

Die bakjes bij de Ah zal ik een keer kopen. Bedankt voor die tip! ^O^

Rienk is vrolijk! :o Ik heb hem maar wakker gemaakt en nu is hij heerlijk aan het spelen met het kralenspiraal O+ God, wat is hij toch leuk O+ Hij zit op zn hurken voor dat ding O+
J. is alleen naar het zkh, anders moest Rienk heel snel eten en dat is ook zielig. Niet dat hij nu beter heeft gegeten, maar iig meer ontspannender :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91316222
Oeh ja dat broekloeren weet ik ook nog, of nou niet pcies hoe het ging, maar dat een meisje bij mij in de klas binnenkwam met de mededeling dat "ze pluisjes had"
Sommige dingen blijven je gewoon bij he

Zo wij zijn een huis armer. Vanochtend de overdracht gehad.
Ook wel weer prima, het valt aan de kinderen bijna niet meer uit te leggen met 3 huizen.
(het oude huis, ons tijdelijke huis, en het nieuwe huis)

O+ Lars geeft kushandjes! Zooooo lief! O+

En Lars is vast ook wel rond de 12 kilo. Mijn kleine kliko.
Die beentjes :9
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_91316487
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oeh ja dat broekloeren weet ik ook nog, of nou niet pcies hoe het ging, maar dat een meisje bij mij in de klas binnenkwam met de mededeling dat "ze pluisjes had"
Sommige dingen blijven je gewoon bij he

Zo wij zijn een huis armer. Vanochtend de overdracht gehad.
Ook wel weer prima, het valt aan de kinderen bijna niet meer uit te leggen met 3 huizen.
(het oude huis, ons tijdelijke huis, en het nieuwe huis)

O+ Lars geeft kushandjes! Zooooo lief! O+

En Lars is vast ook wel rond de 12 kilo. Mijn kleine kliko.
Die beentjes :9
Doet me denken aan het stof op de plasser bij Vicky _O-
Ik kan me de hele schooldokter niet meer herinneren. Zal wel prima zijn geweest. Ik was tot mijn 16e heel slank. Maar daar is sinds ik samenwoon verandering in gekomen. Ben nu gewoon echt te zwaar :{ Het stoort me wel, maar de guts om er iets aan de doen is er niet. 2 jaar terug zijn manlief en ik beide 10 en 15 kilo afgevallen. Dat was echt heel fijn. Was ja, want het zit er bij mij allemaal weer aan. Maar heb Rienk nu ook. (slap excuus, ik weet het :') )

Rienk heeft weer gepoept en het was weer drama ;( Nu praat hij er weer op los. Dus het is weer goed in de broek :Y)

Hoelang moeten jullie nu in dit huis blijven Karin? Is het in de buurt van waar jullie kwamen? Of moeten de kinderen nu 2 keer wennen aan een nieuwe omgeving?
pi_91316511
En ohw; Kushandjes O+ O+ Wat gaaf! :Y
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:46:29 #259
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91316612
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:06 schreef Vlindur het volgende:
Rienk slaapt ook nog steeds hoor. Vanaf half 10 nu al volgens mij.
We gaan zo eten. (J. is thuis want die moet straks weer naar het ziekenhuis) Dus ik pluk Rienkelmans er maar eens uit.

Oeke, framboosjes heb ik wel eens gedacht, maar zijn die nu niet heel duur? Ik denk ook wel eens dat ik vaker vers moet halen hoor, maar dan koop ik dat en dan eet hij het toch weer niet op. -O-
Wat denken jullie nog meer dat iemand die 'niks' lust wel vers zou lusten?
Bij de AH kun je fruit uit de vriezer kopen. Allerlei soorten. Misschien dat eens proberen? Of je leest even verder ;)
Ow en Harry eet ook geen banaan of appel maar wel mandarijn! Of stukjes mango.
Ik blijf alles gewoon aanbieden en eet zelf ook mee. Want goed voorbeeld doet volgen...
pi_91316828
Vlindur, we verwachten dat de nieuwe woning rond half maart wordt opgeleverd, en dan nog een paar weken klussen natuurlijk, dus half april over ongeveer.
Paar maandjes overbruggen.
We wonen nu wel in een andere woonwijk, maar op zich is dat niet heel vervelend voor de kids, want er is een hele mooie speeltuin op loopafstand. ;)
En mooi dichtbij de creche, kan Meike wel lopend wegbrengen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:43:22 #261
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91319403
Mango is in de aanbieding bij Appie zag ik net. ^O^
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91319951
pluisjes :D haha van die dingen waarover je twijfelt of je nou blij moet zijn dat je het hebt of juist niet :P

Lars kushandjes geweldig, wat lief O+
Fijn dat het wel een leuke omgeving is waar jullie nu zitten Karin! Scheelt toch weer, voor de kindjes maar voor jezelf ook wel, dat je gewoon lekker naar een speeltuin kunt als je wil enzo.

Buuf goeie! :9 ik ga gelijk mango op mn boodschappenlijstje zetten.

@Sproet, ze gaan er niet zondermeer vanuit dat het coeliakie is maar er is wel een flinke verdenking, als ik het zo goed zeg. De poep die er nu in zit is an sich al een probleem omdat de darm de normale peristaltische beweging niet kan maken omdat de binnenwand sterk vergroot is ofzo. Het zou dus ook zomaar kunnen dat het opgelost is met leegmaken van de darm, en dan een onderhoudsdosis forlax voorlopig. Daar hopen we dan uiteraard maar op. Maar de onderzoekjes van het bloedprikken zijn gedaan om te kijken of die verstopping daar misschien van komt, want anders schieten we nog niets op natuurlijk als het dan over een half jaar weer een issue is.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91321084
Kushandjes O+ Wat lief van Lars.

Karin, spannend hoor een nieuwe woning. Leuke maar drukke periode!

Ik kom me weer langzaam melden, mn oorpijn lijkt nu eindelijk minder te worden en Dyon lijkt weer helemaal oorontsteking-vrij! :)
Hij kreeg vanmiddag nog verlaat verjaardagsbezoek, maar heeft het bezoek zelf niet eens gezien...ligt nog steeds te slapen ;) Vriendin en dochtertje die we regelmatig zien, dus ik ga hm er ook niet voor wakker maken...wil niet weer een ziekenboeg krijgen.
pi_91322391
Na ruim drie uur slapen haalde ik een stuiterballenblije Isabeau uit bed en nu ligt ze alweer. Slaapkop. Zelfs de katten vinden me slaapverwekkend :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isabeau en ik hebben net wel heel uitgebreid geknuffeld. Dat kan ze als de beste. Armpjes om me heen en dan op mijn rug kloppen, zoals mannen dat ook doen als ze elkaar omhelzen. :D
pi_91322404
Fijn dat het beter gaat Meimeltje!
pi_91322428
Ik wil ook een kushandje van Lars!
pi_91322743
Ik vind momenteel het ''lekkere'' fruit hartstikke duur aardbeien en 1 doosje besjes zijn echt belachelijk duur. Zomers eten we vaak Hollandse aardbeien en frambozen mmmh
Hier zijn bananen en druiven favoriet momenteel. Appels kan hij niet eten, of ik moet het flink warm maken zodat het zacht wordt maar hij lijkt het niet lekker te vinden.
Ik geef vaak fruit in potje nu (afgewisseld met banaan/peer of druiven), en dan straks in de zomer lekker weer aan het zomerfruit

Goede tip van dat diepvries AH fruit, ga ik ook eens proberen

ah fijn dat het beter gaat met Dyon
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91322863
Druiven vindt Isabeau niet lekker. Eerder wel, maar nu niet meer. (kwam ik vandaag achter)
pi_91322884
Van het fruit wordt hier echt alles gegeten, heb gelukkig 2 fruitliefhebbers :D Dyon die kan zo een paar mandarijnen achter elkaar wegwerken :P
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 17:14:18 #270
5428 crew  miss_sly
pi_91324104
Dat knuffelen zo is zo lief he Sorbootje O+

Kushandjes van Lars O+

Fijn dat de ziekenboeg bij jullie wat oplost, Meimeltje!

huup, zou fijn zijn als de klysma's haar darmpjes in ieder geval leegmaken en als zou blijken dat de meeste pijn daarvan zou komen. Wel logisch dat ze ook kijken naar een mogelijke oorzaak idd, want dit wil je niet ieder half jaar ofzo.

Senna ligt nu te slapen op de bank. Ze heeft vandaag 1,5 boterham op en verder niets. Ze wilde zelfs geen doosje rozijntjes. Drinken doet ze ook niet goed, dus hebben we net samen een waterijsje op voor het nodige vocht en wat verkoeling, want ze is ook erg warm. Straks even temperaturen maar.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 19:06:24 #271
5428 crew  miss_sly
pi_91329550
Toen ze wakker werd om kwart voor 6 had ze toch weer 40,4 -O- Dus heb ik toch maar een 240 mg gedaan, want dat vind ik wel wat hoog om de nacht in te gaan.
En nu issie ingeslagen en kijkt ze Dora en zit ze weer echt in het filpmje :')
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 19:12:10 #272
5428 crew  miss_sly
pi_91329843
huup, hebben jullie al wat kunnen doen met een klysma en heeft het effect?
pi_91330256
oh jeetje wat sneu, als ze morgen nog koorts heeft misschien de ha ff bellen? dan is het de derde dag toch?

Ik heb het klysma net rond half 5 op kunnen halen in de apotheek dus we hebben eerst even gegeten enzo, we gaan straks in de aanval. Jeumig wat een unit is dit zeg :o ik ben die microlax gewend dat zijn kleine tubetjes, dit is een heel ander verhaal. Maar goed, het is eenmalig volgens de apotheker dus dan zou het in een keer leeg moeten zijn.

We gaan het meemaken...
Ze moet 5 minuten op haar zij blijven liggen :') ben benieuwd, dat wordt een uitdaging... en we zetten haar daarna in een luier in de tummytub in de badkuip met wat filmpjes op de laptop enzo. Kijken of het zo te doen is. Geen flauw idee wat ik moet verwachten.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:24:14 #274
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91330568
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:19 schreef huuphuup het volgende:
oh jeetje wat sneu, als ze morgen nog koorts heeft misschien de ha ff bellen? dan is het de derde dag toch?

Ik heb het klysma net rond half 5 op kunnen halen in de apotheek dus we hebben eerst even gegeten enzo, we gaan straks in de aanval. Jeumig wat een unit is dit zeg :o ik ben die microlax gewend dat zijn kleine tubetjes, dit is een heel ander verhaal. Maar goed, het is eenmalig volgens de apotheker dus dan zou het in een keer leeg moeten zijn.

We gaan het meemaken...
Ze moet 5 minuten op haar zij blijven liggen :') ben benieuwd, dat wordt een uitdaging... en we zetten haar daarna in een luier in de tummytub in de badkuip met wat filmpjes op de laptop enzo. Kijken of het zo te doen is. Geen flauw idee wat ik moet verwachten.
oi! uitdaging! :o misschien juist filmpje terwijl ze op haar zij ligt? heeft ze een knuffel, speeltje, puzzel of iets anders waarvoor ze 5 (omg wat lang!!) min op haar zij blijft liggen?

kan je haar niet op de wc zetten na die tijd? ik opper maar wat, maar als je toch van plan bent om filmpjes te laten zien.. het is niet alsof ze het op kan houden is de ervaring. Sterker nog, ik zou in de buurt van toilet of bad dat ding geven. rachtop houden is poep verwacht ik. (geen idee hoor, ik gaf die dingen aan dames die voor keizersnede gingen en die hadden moeite ze op te houden dus.... :X

Sterkte er maar mee. :* dan is ze het maar kwijt iig.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator vrijdag 14 januari 2011 @ 19:24:43 #275
5428 crew  miss_sly
pi_91330602
Ze is ziek sinds woensdag, dus inderdaad morgen 3 dagen ziek, maar niet constant echt hoge koorts. Ik vind het zo lastig om te bepalen wanneer naar de ha(p) te gaan. Ik denk niet dat ze iets kunnen doen, het is gewoon griep denk ik. Ze heeft nergens pijn in haar keel of oor ofzo, dus keel- of oorontsteking vermoed ik niet. Misschien is dit vanmiddag/avond wel de dip die ik al vaker bij Senna gezien heb na een paar dagen ziek zijn. En dan na die dip is het ineens zo over.

Jeuh huup, een hele onderneming en idd weet je niet wat je moet verwachten. Lastig hoor. Ook dat 5 minuten op de zij blijven liggen...eenvoudige opgave bij zo'n kleintje :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')