SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plakje cake erbij?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://mangerie.blogspot.com/2008/03/zoete-tomatentaart.htmlquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:43 schreef Blue-eyes het volgende:
Nee, fruit mag ook niet.
Tomaten wel, maar daar heb ik nog geen taart van kunnen maken.
Hee, maar dat is toch ook lekker!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Blue-eyes het volgende:
Bakkie yoghurt met zoetstof, dat mag dan weer wel
Daar zit bloem, roomboter en suiker in en dat mag je helegaar niet bij SBquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
http://mangerie.blogspot.com/2008/03/zoete-tomatentaart.html
Of dat lint.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef Blue-eyes het volgende:
Van die hele taart mag je alleen de stokjes
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:46 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Daar zit bloem, roomboter en suiker in en dat mag je helegaar niet bij SB
Ik zeg maar zo ik zeg maar niksquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef lezzer het volgende:
ja, ik hou ook wel van een beetje gevuld, maar ik ben die gezellige ronde vormen nét effe voorbij zeg maar
Ja in duitslandquote:En Nan King voetbalt? Weer wat nieuws![]()
![]()
Maar dan is het een stuk verstandiger om een andere manier van met eten omgaan te zoeken dan te gaan crashdiëten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:36 schreef Blue-eyes het volgende:
Maar afvallen doe je niet alleen om je uiterlijk. Ik was 20 kilo te zwaar. Je wilt niet weten hoeveel problemen je dan tegenkomt in het dagelijks leven. Bij het aandoen van je schoenen zit je buik bijv. in de weg, ik noem maar wat. En je bent uitgeput als je een kwartiertje fietst.
En terecht! Dat achterlijke volk was van tevoren akkoord gegaan met het menu waar mensen zich de hele dag voor uit de naad stonden te werken. Dan zeg je niet als je aankomt opeens "hee, ik ga je voedsel toch niet eten want ik doe een dieet wat ik al weken wist maar niet de moeite vond om door te geven".quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef lezzer het volgende:
Ik vergeet nooit dat ik een keer Jamie Oliver keek die pissig was op Clinton die bij hem kwam eten en een ander menu wilde. "they are all on a fucking SouthBeach diet".
[..]
Nou is South Beach niet echt een crashdieet vind ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:15 schreef Vanyel het volgende:
Maar dan is het een stuk verstandiger om een andere manier van met eten omgaan te zoeken dan te gaan crashdiëten.
Ja eens hoorquote:En terecht! Dat achterlijke volk was van tevoren akkoord gegaan met het menu waar mensen zich de hele dag voor uit de naad stonden te werken. Dan zeg je niet als je aankomt opeens "hee, ik ga je voedsel toch niet eten want ik doe een dieet wat ik al weken wist maar niet de moeite vond om door te geven".
quote:Wat doet een lesbiënne eigenlijk zoal de hele dag?
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef Vanyel het volgende:
Vera Bergkamp bij Editie NL: "laatst waren we op een school, steekt een meisje haar vinger op en vraagt:
[..]
Nee, ik ben ook heel erg lang blij geweest met m'n nieuwe pannenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:47 schreef wonderer het volgende:
Is het stom dat ik echt keiblij ben met mijn nieuwe pannen?
Ik heb drie tefalpannen met zo'n rooie stip in het midden. Godsklere, wat een fijnequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook heel erg lang blij geweest met m'n nieuwe pannen
Behalve dan met het steelpannetje, want daar komt water uit de steel ofzoiets. Heel raar
ik las tafelpannenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb drie tefalpannen met zo'n rooie stip in het midden. Godsklere, wat een fijneeitje bakken zonder olie en het plakt niet eens
Trekt niet krom, je kunt zelfs metalen spatels gebruiken...
Enige nadeel is dat de grote (30 cm) pan een vrij lage rand heeft dus alles gaat eroverheen tijdens het roerenMaar dat ligt aan mij.
Dat ligt er maar aan.. wat doe jij zoal de hele dag?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:41 schreef sararaats het volgende:
ik ben lesbisch, ben ik welkom? DUH
Ik snap hem ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:55 schreef lezzer het volgende:
Is er nou niemand die mij het cakegrapje uit wil leggen?
ik doe vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan.. wat doe jij zoal de hele dag?
Je was hier ook eerder al, toch?
Ik geloof niet dat ik het heel erg vind dat ik de grap niet snapte..quote:Roughly translates to "your promised reward is merely a fictitious motivator". Popularized by the game "Portal" (found on Half-Life 2's "Orange Box" game release for PC, X-Box 360, and PS3). During the game, an electronic voice encourages you to solve intricate puzzles using cake as a motivating perk. When you have "broken out" of the game's initial testing phase (from threat of death), you find scrawls on walls of the innards of the testing center warning you that "the cake is a lie".
Als je ooit een game gaat spelen, is dit wel een van de beste. Dus je mist wel echt wat!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het heel erg vind dat ik de grap niet snapte..
Gegroet, aardling!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:41 schreef sararaats het volgende:
ik ben lesbisch, ben ik welkom? DUH
quote:
Dat hoeft ook niet.quote:
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:06 schreef Vanyel het volgende:
Goed he, voor het eerst een posticon gezien!
Hoera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Maar dan nog. Lezzer vroeg of iemand 'het cakegrapje' uit kon leggen, terwijl ze daar eerder ook om vroeg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:07 schreef Vanyel het volgende:
Maar liefje, de liegcake was een los grapje hoor, volgens mij linkte niemand dat aan je catlady.
Pure amateur hoor, ben eigenlijk net pas weer begonnen met mijn verlof. Afgelopen anderhalve week oid kan ik de energie niet eens opbrengen om mijn spel aan te slingerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:14 schreef Bakfiets. het volgende:
Vanyel, ik wist niet dat je een gamer was!
Ik wil graag uitbetaald worden in games, als dat mogelijk is.
Ik let wel op Appel-Bloesem, dan kun jij de hele dag gamen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Pure amateur hoor, ben eigenlijk net pas weer begonnen met mijn verlof. Afgelopen anderhalve week oid kan ik de energie niet eens opbrengen om mijn spel aan te slingeren
En mijn DS telt vast niet?
Over de betaling worden we het vast wel eens.
Als we je takenpakket rond krijgen
D'Shontay Vulvae ja!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:19 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik let wel op Appel-Bloesem, dan kun jij de hele dag gamen.![]()
Maar is zo leuk!quote:DS telt niet.![]()
[insert wenkbrauwsmiley]
Kan ook.quote:
Ik ben ook leuk, maar je laat toch ook geen hardcore gamer op me los?quote:
Ik probeerde een punt te maken, maar ik snap mezelf nou ook niet meer.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:31 schreef wonderer het volgende:
Maar katten lusten toch helemaal geen cake?
Jij hebt trouwens zeker geen katten?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:31 schreef wonderer het volgende:
Maar katten lusten toch helemaal geen cake?
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens zeker geen katten?
Criminal Minds is wel heel grof nu, moet gewoon het geluid af zetten.
quote:Woensdag 12 januari, 20.30 uur: Hopeless
De BAU onderzoekt een groep verdachten die willekeurige slachtoffers kiezen en hen vermoorden voor de kick.
Yeah, die is vrij recent volgens mij. Behoorlijk sadistisch.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:38 schreef lezzer het volgende:
Het begint met dat die lui een video terug zitten kijken van die gruwelijke moordoverval op die mensen. Waarbij ik het geluid dus zachter zette...
Goeie vraag, waarom? En wat was de uitkomst?quote:
naerlingquote:
Muts Galore.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goeie vraag, waarom? En wat was de uitkomst?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat er wel uitramt als ze eenmaal intern is...
Jij vond die krijsende hysterische mensen niet erg? Ik ben wel erg gevoelig, dat weet ik, maar dit was toch wel echt erg toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:44 schreef Vanyel het volgende:
Ik vond t geluid trouwens niet zo erg, wat was daar mis mee?
Wie ik? Of Vanyel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
Ik neem aan dat je geen advies aanneemt van lesbo's over het internet.
Daar is deze smiley voor uitgevonden:quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:46 schreef lezzer het volgende:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-een-bijbelse-straf/
Die 'je' was algemeen bedoeld, niet persoonlijk aan jou gericht. Sorry!quote:
Zo erg?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wie ik? Of Vanyel?
Want over die bewuste zaak wil ik dan zelfs nog wel zo ver gaan dat ik daar een irl meeting voor beleg met je toekomstig werkgeefster...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:46 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik neem aan dat je geen advies aanneemt van lesbo's over het internet.
Ze is nog jong he...quote:
Ja, nu is er nog wat aan te doen. Maar ik hoor dat er niks aangenomen mag worden van lesbo's op internet.quote:
quote:
Zij zijn groot en ik is klein, das nie eerlijk! O NEE!quote:
Ik dacht dat je geen advies aannam van lesbiënnes op het internet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zij zijn groot en ik is klein, das nie eerlijk! O NEE!
Dat heb ik nooit gezegd. Ik hoopte alleen dat Vanyel dat niet deed, anders werd ik in elkaar gemept!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen advies aannam van lesbiënnes op het internet?
Wat het vooral allemaal niet moet worden?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef Vanyel het volgende:
Kindernamentopic in OUD.. Daar gaat t bijna vaker over lelijke namen dan over mooie.
Ja, moet de oprit uitgraven anders kan Brad niet naar huisquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef lezzer het volgende:
Zo, tijd om de sneeuwschep te gaan hanteren dan
Ach ja, je kunt niet alles hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:46 schreef lezzer het volgende:
jammer dat die mini (of wat was het voor een auto) niet moest remmen trouwens
Holy fucking shit. Er ligt dus echt minstens 40 cm. Kon gelukkig de snowblower van de buren lenen, maar holy shit.quote:
Het einde van Portal is echtquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Die 'je' was algemeen bedoeld, niet persoonlijk aan jou gericht. Sorry!
Maar des te meer, ga Portal spelen!
Deze had ik helemaal gemist..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Die 'je' was algemeen bedoeld, niet persoonlijk aan jou gericht. Sorry!
Maar des te meer, ga Portal spelen!
Nachtbraakster(s)quote:
Die Twingo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:02 schreef NanKing het volgende:
Een vriend linkte net een hippe commercial
Dat komt omdat jij mijn filmpjes nooit kijkt denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik had die reclame ook nog niet gezien en ik dacht dat ik hier toch best regelmatig kwam....
Pleister d'r op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:51 schreef Bakfiets. het volgende:
HEELP.Ik beet net heel hard op mijn tong en nou ben ik al drie minuten lang door mijn huis aan het spartelen en krijsen. En er zit zo'n HEUL grote snee in met bloed enzo.
![]()
Ga ik nu dood?
O NEEEEEEquote:
Jaaaquote:
Als het er maar niet voor is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Tsja, dan ga ik maar iets van mijn leven maken en stap ik op de trein.
Euh... ik zou denken van wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:31 schreef Blue-eyes het volgende:
Als er een knal uit de stofzuiger komt, gevolgd door rook, is 'ie dan kapot?![]()
Ik ben me de pleuris geschrokken![]()
Dacht ik ook, maar deze is echt naar de stofzuighemel.quote:
Want je bent een dwerg?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:30 schreef NanKing het volgende:
http://www.sowaswillichau(...)der-Staubsauger.html
Ik wil die!
Dat is risicovol inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:35 schreef Blue-eyes het volgende:
Ja, eigenlijk moet je nooit toegeven dat je daar bent geweest....
Oh dan is het goed.quote:Maar ik ga wel regelmatig naar de motorbeurs, want ik ben wel een echte pot natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:50 schreef lezzer het volgende:
Gelukkig duurt het bijna een jaar voor ik de reactie op mijn manier van opbergen te zien krijg
Hahahaha, zooooo herkenbaar!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:12 schreef lezzer het volgende:
Waarom kotsen katten altijd in stekkerdozen eigenlijk?![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:20 schreef lezzer het volgende:
Ik heb zojuist een chili gemaakt die echt oprecht compleet je bek uit fikt...
Doen die van ons nooit. Wel liever op de trap met vloerbedekking dan een halve meter hoger op het zeil.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:12 schreef lezzer het volgende:
Om mee te nemen zijn de groentequichecups ideaal en erg lekker.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:36 schreef lezzer het volgende:
Het gaat wel beter dan de vorige keer
Ik maak me wel zorgen over zondag a.s. als we zo'n beetje de hele dag weg zijn. Ik weet niet hoe ik dingetjes mee kan nemen, of wat geschikt is.
Ik heb vanmorgen wel een killerguacamole gemaakt. Dat zou al kunnen met paprika en komkommer ofzo. Maar dan ben ik er nog niet.
Ja, heel vaak zelfs want ze zijn erg lekker. Ik ben alleen niet gek van paprika dus die verving ik door roerbakgroente of een restje van andere groente. Je kunt ze ook koud eten dus makkelijk mee te nemen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef lezzer het volgende:
Heb je die muffins ook wel eens gemaakt?
-bedankt voor de tip trouwens-
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:59 schreef Qebbel het volgende:
![]()
![]()
Verzinnen wat ik zal gaan eten...Echt geen zin om naar de supermarkt te gaan bleg!
Ach, straks zit je de halve dag op het toilet (en daarna bel je de brandweer)quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:36 schreef lezzer het volgende:
Ik heb inderdaad het gevoel dat ik de hele dag in de keuken sta
Dat sluit ik niet uitquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach, straks zit je de halve dag op het toilet (en daarna bel je de brandweer)
Ik heb hier in de VS een keer chili gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:49 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb het gehaald! Maar ik ben er nog niet, want deel 2 volgt woensdag... dan pas heb ik officieel een nieuwe functie. En het is echt supertof, want ik moet gewoon het vliegtuig in, zelfs in de cockpit!
![]()
Vandaag ook gedaan en er was een vrouwelijke co
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Qebbel het volgende:
Zojuist liep er gewoon een muis over mijn aanrecht, terwijl ik er gewoon naast stond!! Beest was niet bang, niks. Ik klappen en beetje wild doen, maar hij keek me echt aan van.
. Wtf? Als ze al niet eens meer bang zijn, is het einde zoek.
Weird... De mijne liep ook op z'n gemak door de kamer, maar toch wel schichtig. Ga je nu een val zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ja sorry, ik trigger natuurlijk weer op het eten...quote:
Ze hebben ook maar een heel klein piepgaatje nodig...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef Qebbel het volgende:
Ja, ik zet wel vaker vallen. Maar ik blijf er een hekel aanhebben. 't Probleem is dat veel buren hier katten hebben en ik niet. Maar het goede is dat ik nu wel gezien heb waar ze vandaan komen, want het was me echt een raadsel. Heb ALLES al dichtgeplakt en volgestopt, maar blijkbaar komen ze toch nog ergens uit een gaatje in de meterkast. Balen, want das lastig dicht te krijgen ook. En de vloer loopt niet helemaal gelijk onder de deur van de meterkast, waardoor er een dikke spleet zit. Pfff.
Doen jouw katten dat altijd? De mijne niet hoor, die kotsen naast mijn bed of op de trap ofzo..quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:12 schreef lezzer het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:19 schreef Qebbel het volgende:
Zojuist liep er gewoon een muis over mijn aanrecht, terwijl ik er gewoon naast stond!! Beest was niet bang, niks. Ik klappen en beetje wild doen, maar hij keek me echt aan van.
. Wtf? Als ze al niet eens meer bang zijn, is het einde zoek.
Hier in huis zijn muizen zeldzaam. Een verdwaalde muis die zich wel vertoont staat doodsangsten uit en overleeft het avontuur vaak niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Super Q!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:49 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb het gehaald! Maar ik ben er nog niet, want deel 2 volgt woensdag... dan pas heb ik officieel een nieuwe functie. En het is echt supertof, want ik moet gewoon het vliegtuig in, zelfs in de cockpit!
![]()
Vandaag ook gedaan en er was een vrouwelijke co
Dan weet je in ieder geval waarom ze graag bij jou buurten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef Qebbel het volgende:
Ja, ik zet wel vaker vallen. Maar ik blijf er een hekel aanhebben. 't Probleem is dat veel buren hier katten hebben en ik niet.
... een van de vele plekken waar ze vandaan komen.quote:Maar het goede is dat ik nu wel gezien heb waar ze vandaan komen, want het was me echt een raadsel.
Een ander probleem wat je ook nog hebt, is dat wanneer je een muis ziet en even later weer, het ook nog niet eens dezelfde hoeft te zijn.quote:Heb ALLES al dichtgeplakt en volgestopt, maar blijkbaar komen ze toch nog ergens uit een gaatje in de meterkast. Balen, want das lastig dicht te krijgen ook. En de vloer loopt niet helemaal gelijk onder de deur van de meterkast, waardoor er een dikke spleet zit. Pfff.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval waarom ze graag bij jou buurten.
[..]
... een van de vele plekken waar ze vandaan komen.
[..]
Een ander probleem wat je ook nog hebt, is dat wanneer je een muis ziet en even later weer, het ook nog niet eens dezelfde hoeft te zijn.![]()
Soms heb je ook nog van die enorme grote muizen.Ik vind het vreselijk als de kat weer een (al dan niet half)dode muis heeft, maar levende muizen ben ik nu ook niet echt weg van eigenlijk..
Al, niet Av. Om maar verwarring voor te zijn.quote:
Ik verbaas me er soms ook over..quote:Sommigen zijn echt joekels ja!!
Ergens wel weerquote:Maar dit was een mini. Mini Mouse.
Als ze niet kunnen binnen komen houdt het op inderdaad. Al hangt het er wel van af waar je woont denk ik. In een jaren '30 woning zoals de woning waar ik woon zou dat geen doen zijn..quote:Ze houden me al tijden zoet, dus ik ben inmiddels expert. Ik heb echt al ZO veel geprobeerd tegen ze, maar godsamme wat zijn die beesten hardnekkig. De beste truc (op katten na) is gewoon alles, alles, ALLES hermetisch dichtproppen, afsluiten, met purschuim volspuiten, etc.
Gezellie!quote:Maar als we gaan samenwonen nemen we een kat, dus 't komt goed! (Nog 2 weken en dan wonen we saampjes)
ik wist het niet zeker en ik zit mobielquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
De kijkers thuis gebaren zojuist dat het een quintet is.
Dat bedoelde ik ook!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Al, niet Av. Om maar verwarring voor te zijn.
[..]
Ja mijn huis komt ook uit de Jaren '20, dus.... Al heb ik het inmiddels redelijk voor elkaar hoor dat afsluiten. Maar bij nadere grondige inspectie van de meterkast, zie ik idd nog wel wat gaatjes waar ze doorheen kunnen. Weet niet zo goed hoe ik het moet afsluiten, want is precies rond allerlei buizen en leidingen. Wil ook niks verstoppen, of brand creeren ofzo!quote:Ik verbaas me er soms ook over..
[..]
Ergens wel weer, maar toch ook weer niet helemaal..
[..]
Als ze niet kunnen binnen komen houdt het op inderdaad. Al hangt het er wel van af waar je woont denk ik. In een jaren '30 woning zoals de woning waar ik woon zou dat geen doen zijn..
[..]
Yep, bij mij. Superfijn eindelijk!quote:Gezellie!Gaan jullie samen wonen waar je nu woont, of ergens anders?
Eigenlijk roep je dus maar wat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
ik wist het niet zeker en ik zit mobiel
Gelukkig, ik was al bang voor verwarring.quote:
Zal wel redelijk hetzelfde zijn dan idd...quote:Ja mijn huis komt ook uit de Jaren '20, dus....
Als het in de meter kast is, hoeft het niet zo nodig heel netjes te zijn denk ik? Is het geen optie om met een decoupeerzaag 2 stukjes spaanplaat per buis uit te zagen en dat vast te timmeren op de onderliggende vloer?quote:Al heb ik het inmiddels redelijk voor elkaar hoor dat afsluiten. Maar bij nadere grondige inspectie van de meterkast, zie ik idd nog wel wat gaatjes waar ze doorheen kunnen. Weet niet zo goed hoe ik het moet afsluiten, want is precies rond allerlei buizen en leidingen. Wil ook niks verstoppen, of brand creeren ofzo!
Super!! Geniet er van!quote:Yep, bij mij. Superfijn eindelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
En dan nu de echte versie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Huuuuu.Ik kreeg een boete voor het rijden zonder voorlicht, terwijl hij het 5 minuten daar voor nog wel gewoon deed. Ik had zelfs een reservelampje bij me.
![]()
En ik zei nog dat ik gehandicapt was en ik wees op mijn tong en keek scheel maar ze waren niet lie-hief.Ik heb veel chocolade nodig om dit te verwerken.
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Huuuuu.Ik kreeg een boete voor het rijden zonder voorlicht, terwijl hij het 5 minuten daar voor nog wel gewoon deed. Ik had zelfs een reservelampje bij me.
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Bakfiets. het volgende:
EMMA WATSON. PIEW PIEW.Ik was even bang dat je al die dingen net zelf had zitten maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Iets van agent ziet het, BF maakt een grapje waar de agent niet om kan lachen en begint te schrijven. Zo heb ik ze in ieder geval wel gehad.quote:
Ik ben 42 jaarquote:Fiet is een eigenwijze struisvogel die gek is op rennen. Hij laat zich door niets tegenhouden, ook niet door een stevige tegenwind.
Kom jij in een van onze vestigingen luisteren en kijken naar Fiet wil rennen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:01 schreef Blue-eyes het volgende:
Krijg ik per e-mail een uitnodiging van de plaatselijke bibliotheek:
[..]
Ik ben 42 jaar
Hoi.quote:
Ja, ik zou al makkelijk oma kunnen zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:08 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Maar misschien houden ze bij de bibliotheek rekening met het feit dat je met 42 best kinderen of kleinkinderen kunt hebben? Of dat je zelf al een beetje aan het aftakelen bent![]()
Dat vraag ik me nou ook af.quote:
Kijk, zo'n user hebben we nou nodig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:20 schreef sararaats het volgende:
seniel
1) Aan de ouderdom eigen 2) Achterlijk 3) Afgeleefd 4) Afgetakeld 5) Aftands 6) De ouderdom eigen 7) Door ouderdom afgetakeld 8) Kinds 9) Ouderdomszwak '
bron: http://www.encyclo.nl/begrip/seniel
Engelse wals en Jive denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:55 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik vind het enorm leuk dat jij danst.Wat is je specialiteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor dansles dusquote:Ik heb altijd ook wel willen dansen, maar ik ben zo lomp dat ik halverwege mijn danspartner een kopstoot geef en zijn/haar tenen d'r af stomp.
En dan kijk ik altijd zoals mijn UI.![]()
Jammer dat je zover weg woont, ik had nog een leuke dame in de aanbieding die wil volgen en al op topniveau danst.
Gelukkig is er bij jou in de buurt ook wel dansles te krijgen: http://www.dansschoolhansvos.nl/locatie_a.htm
Ik zou het eigenlijk gewoon moeten doen, he?quote:
Met aftakelen bedoel ik de lichamelijke aftakeling, dingen zoals hangtieten en spataderenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:20 schreef sararaats het volgende:
seniel
1) Aan de ouderdom eigen 2) Achterlijk 3) Afgeleefd 4) Afgetakeld 5) Aftands 6) De ouderdom eigen 7) Door ouderdom afgetakeld 8) Kinds 9) Ouderdomszwak '
bron: http://www.encyclo.nl/begrip/seniel
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:31 schreef Blue-eyes het volgende:
Mensen die seniel zijn leggen hun bril in de vriezer
Ooh, de Engelse Wals.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:25 schreef lezzer het volgende:
Dat filmpje had ik al gezien. Wel mooi trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet een dame die op topniveau danst nou met mij? Tenzij ze "de pinguin" wil dansen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:25 schreef lezzer het volgende:
Tijd voor dansles dus![]()
Jammer dat je zover weg woont, ik had nog een leuke dame in de aanbieding die wil volgen en al op topniveau danst.
Gelukkig is er bij jou in de buurt ook wel dansles te krijgen: http://www.dansschoolhansvos.nl/locatie_a.htm![]()
Ik geloof dat de leeftijd op die dansclub even wat hoger ligt dan die van mij.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Telt je mobieltje onder de wc ook?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:31 schreef Blue-eyes het volgende:
Mensen die seniel zijn leggen hun bril in de vriezer en houden van kinderverhaaltjes.
Je had verder ff niks te melden?quote:
Tuurlijk, what else?quote:
Daar groei je vanzelf naartoe.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:53 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat moet een dame die op topniveau danst nou met mij? Tenzij ze "de pinguin" wil dansen.![]()
Ik geloof dat de leeftijd op die dansclub even wat hoger ligt dan die van mij.
Dan moeten wij maar dansen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef Vanyel het volgende:
T eerste vroeg ik me eerlijk gezegd ook af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |