SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plakje cake erbij?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://mangerie.blogspot.com/2008/03/zoete-tomatentaart.htmlquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:43 schreef Blue-eyes het volgende:
Nee, fruit mag ook niet.
Tomaten wel, maar daar heb ik nog geen taart van kunnen maken.
Hee, maar dat is toch ook lekker!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Blue-eyes het volgende:
Bakkie yoghurt met zoetstof, dat mag dan weer wel
Daar zit bloem, roomboter en suiker in en dat mag je helegaar niet bij SBquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
http://mangerie.blogspot.com/2008/03/zoete-tomatentaart.html
Of dat lint.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef Blue-eyes het volgende:
Van die hele taart mag je alleen de stokjes
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:46 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Daar zit bloem, roomboter en suiker in en dat mag je helegaar niet bij SB
Ik zeg maar zo ik zeg maar niksquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef lezzer het volgende:
ja, ik hou ook wel van een beetje gevuld, maar ik ben die gezellige ronde vormen nét effe voorbij zeg maar
Ja in duitslandquote:En Nan King voetbalt? Weer wat nieuws![]()
![]()
Maar dan is het een stuk verstandiger om een andere manier van met eten omgaan te zoeken dan te gaan crashdiëten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:36 schreef Blue-eyes het volgende:
Maar afvallen doe je niet alleen om je uiterlijk. Ik was 20 kilo te zwaar. Je wilt niet weten hoeveel problemen je dan tegenkomt in het dagelijks leven. Bij het aandoen van je schoenen zit je buik bijv. in de weg, ik noem maar wat. En je bent uitgeput als je een kwartiertje fietst.
En terecht! Dat achterlijke volk was van tevoren akkoord gegaan met het menu waar mensen zich de hele dag voor uit de naad stonden te werken. Dan zeg je niet als je aankomt opeens "hee, ik ga je voedsel toch niet eten want ik doe een dieet wat ik al weken wist maar niet de moeite vond om door te geven".quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef lezzer het volgende:
Ik vergeet nooit dat ik een keer Jamie Oliver keek die pissig was op Clinton die bij hem kwam eten en een ander menu wilde. "they are all on a fucking SouthBeach diet".
[..]
Nou is South Beach niet echt een crashdieet vind ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:15 schreef Vanyel het volgende:
Maar dan is het een stuk verstandiger om een andere manier van met eten omgaan te zoeken dan te gaan crashdiëten.
Ja eens hoorquote:En terecht! Dat achterlijke volk was van tevoren akkoord gegaan met het menu waar mensen zich de hele dag voor uit de naad stonden te werken. Dan zeg je niet als je aankomt opeens "hee, ik ga je voedsel toch niet eten want ik doe een dieet wat ik al weken wist maar niet de moeite vond om door te geven".
quote:Wat doet een lesbiënne eigenlijk zoal de hele dag?
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef Vanyel het volgende:
Vera Bergkamp bij Editie NL: "laatst waren we op een school, steekt een meisje haar vinger op en vraagt:
[..]
Nee, ik ben ook heel erg lang blij geweest met m'n nieuwe pannenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:47 schreef wonderer het volgende:
Is het stom dat ik echt keiblij ben met mijn nieuwe pannen?
Ik heb drie tefalpannen met zo'n rooie stip in het midden. Godsklere, wat een fijnequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook heel erg lang blij geweest met m'n nieuwe pannen
Behalve dan met het steelpannetje, want daar komt water uit de steel ofzoiets. Heel raar
ik las tafelpannenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb drie tefalpannen met zo'n rooie stip in het midden. Godsklere, wat een fijneeitje bakken zonder olie en het plakt niet eens
Trekt niet krom, je kunt zelfs metalen spatels gebruiken...
Enige nadeel is dat de grote (30 cm) pan een vrij lage rand heeft dus alles gaat eroverheen tijdens het roerenMaar dat ligt aan mij.
Dat ligt er maar aan.. wat doe jij zoal de hele dag?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:41 schreef sararaats het volgende:
ik ben lesbisch, ben ik welkom? DUH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |