SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plakje cake erbij?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://mangerie.blogspot.com/2008/03/zoete-tomatentaart.htmlquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:43 schreef Blue-eyes het volgende:
Nee, fruit mag ook niet.
Tomaten wel, maar daar heb ik nog geen taart van kunnen maken.
Hee, maar dat is toch ook lekker!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:44 schreef Blue-eyes het volgende:
Bakkie yoghurt met zoetstof, dat mag dan weer wel
Daar zit bloem, roomboter en suiker in en dat mag je helegaar niet bij SBquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
http://mangerie.blogspot.com/2008/03/zoete-tomatentaart.html
Of dat lint.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef Blue-eyes het volgende:
Van die hele taart mag je alleen de stokjes
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:46 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Daar zit bloem, roomboter en suiker in en dat mag je helegaar niet bij SB
Ik zeg maar zo ik zeg maar niksquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef lezzer het volgende:
ja, ik hou ook wel van een beetje gevuld, maar ik ben die gezellige ronde vormen nét effe voorbij zeg maar
Ja in duitslandquote:En Nan King voetbalt? Weer wat nieuws![]()
![]()
Maar dan is het een stuk verstandiger om een andere manier van met eten omgaan te zoeken dan te gaan crashdiëten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:36 schreef Blue-eyes het volgende:
Maar afvallen doe je niet alleen om je uiterlijk. Ik was 20 kilo te zwaar. Je wilt niet weten hoeveel problemen je dan tegenkomt in het dagelijks leven. Bij het aandoen van je schoenen zit je buik bijv. in de weg, ik noem maar wat. En je bent uitgeput als je een kwartiertje fietst.
En terecht! Dat achterlijke volk was van tevoren akkoord gegaan met het menu waar mensen zich de hele dag voor uit de naad stonden te werken. Dan zeg je niet als je aankomt opeens "hee, ik ga je voedsel toch niet eten want ik doe een dieet wat ik al weken wist maar niet de moeite vond om door te geven".quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef lezzer het volgende:
Ik vergeet nooit dat ik een keer Jamie Oliver keek die pissig was op Clinton die bij hem kwam eten en een ander menu wilde. "they are all on a fucking SouthBeach diet".
[..]
Nou is South Beach niet echt een crashdieet vind ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:15 schreef Vanyel het volgende:
Maar dan is het een stuk verstandiger om een andere manier van met eten omgaan te zoeken dan te gaan crashdiëten.
Ja eens hoorquote:En terecht! Dat achterlijke volk was van tevoren akkoord gegaan met het menu waar mensen zich de hele dag voor uit de naad stonden te werken. Dan zeg je niet als je aankomt opeens "hee, ik ga je voedsel toch niet eten want ik doe een dieet wat ik al weken wist maar niet de moeite vond om door te geven".
quote:Wat doet een lesbiënne eigenlijk zoal de hele dag?
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef Vanyel het volgende:
Vera Bergkamp bij Editie NL: "laatst waren we op een school, steekt een meisje haar vinger op en vraagt:
[..]
Nee, ik ben ook heel erg lang blij geweest met m'n nieuwe pannenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:47 schreef wonderer het volgende:
Is het stom dat ik echt keiblij ben met mijn nieuwe pannen?
Ik heb drie tefalpannen met zo'n rooie stip in het midden. Godsklere, wat een fijnequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook heel erg lang blij geweest met m'n nieuwe pannen
Behalve dan met het steelpannetje, want daar komt water uit de steel ofzoiets. Heel raar
ik las tafelpannenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb drie tefalpannen met zo'n rooie stip in het midden. Godsklere, wat een fijneeitje bakken zonder olie en het plakt niet eens
Trekt niet krom, je kunt zelfs metalen spatels gebruiken...
Enige nadeel is dat de grote (30 cm) pan een vrij lage rand heeft dus alles gaat eroverheen tijdens het roerenMaar dat ligt aan mij.
Dat ligt er maar aan.. wat doe jij zoal de hele dag?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:41 schreef sararaats het volgende:
ik ben lesbisch, ben ik welkom? DUH
Ik snap hem ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:55 schreef lezzer het volgende:
Is er nou niemand die mij het cakegrapje uit wil leggen?
ik doe vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan.. wat doe jij zoal de hele dag?
Je was hier ook eerder al, toch?
Ik geloof niet dat ik het heel erg vind dat ik de grap niet snapte..quote:Roughly translates to "your promised reward is merely a fictitious motivator". Popularized by the game "Portal" (found on Half-Life 2's "Orange Box" game release for PC, X-Box 360, and PS3). During the game, an electronic voice encourages you to solve intricate puzzles using cake as a motivating perk. When you have "broken out" of the game's initial testing phase (from threat of death), you find scrawls on walls of the innards of the testing center warning you that "the cake is a lie".
Als je ooit een game gaat spelen, is dit wel een van de beste. Dus je mist wel echt wat!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het heel erg vind dat ik de grap niet snapte..
Gegroet, aardling!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:41 schreef sararaats het volgende:
ik ben lesbisch, ben ik welkom? DUH
quote:
Dat hoeft ook niet.quote:
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:06 schreef Vanyel het volgende:
Goed he, voor het eerst een posticon gezien!
Hoera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Maar dan nog. Lezzer vroeg of iemand 'het cakegrapje' uit kon leggen, terwijl ze daar eerder ook om vroeg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:07 schreef Vanyel het volgende:
Maar liefje, de liegcake was een los grapje hoor, volgens mij linkte niemand dat aan je catlady.
Pure amateur hoor, ben eigenlijk net pas weer begonnen met mijn verlof. Afgelopen anderhalve week oid kan ik de energie niet eens opbrengen om mijn spel aan te slingerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:14 schreef Bakfiets. het volgende:
Vanyel, ik wist niet dat je een gamer was!
Ik wil graag uitbetaald worden in games, als dat mogelijk is.
Ik let wel op Appel-Bloesem, dan kun jij de hele dag gamen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Pure amateur hoor, ben eigenlijk net pas weer begonnen met mijn verlof. Afgelopen anderhalve week oid kan ik de energie niet eens opbrengen om mijn spel aan te slingeren
En mijn DS telt vast niet?
Over de betaling worden we het vast wel eens.
Als we je takenpakket rond krijgen
D'Shontay Vulvae ja!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:19 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik let wel op Appel-Bloesem, dan kun jij de hele dag gamen.![]()
Maar is zo leuk!quote:DS telt niet.![]()
[insert wenkbrauwsmiley]
Kan ook.quote:
Ik ben ook leuk, maar je laat toch ook geen hardcore gamer op me los?quote:
Ik probeerde een punt te maken, maar ik snap mezelf nou ook niet meer.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:31 schreef wonderer het volgende:
Maar katten lusten toch helemaal geen cake?
Jij hebt trouwens zeker geen katten?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:31 schreef wonderer het volgende:
Maar katten lusten toch helemaal geen cake?
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:33 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens zeker geen katten?
Criminal Minds is wel heel grof nu, moet gewoon het geluid af zetten.
quote:Woensdag 12 januari, 20.30 uur: Hopeless
De BAU onderzoekt een groep verdachten die willekeurige slachtoffers kiezen en hen vermoorden voor de kick.
Yeah, die is vrij recent volgens mij. Behoorlijk sadistisch.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:38 schreef lezzer het volgende:
Het begint met dat die lui een video terug zitten kijken van die gruwelijke moordoverval op die mensen. Waarbij ik het geluid dus zachter zette...
Goeie vraag, waarom? En wat was de uitkomst?quote:
naerlingquote:
Muts Galore.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goeie vraag, waarom? En wat was de uitkomst?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat er wel uitramt als ze eenmaal intern is...
Jij vond die krijsende hysterische mensen niet erg? Ik ben wel erg gevoelig, dat weet ik, maar dit was toch wel echt erg toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:44 schreef Vanyel het volgende:
Ik vond t geluid trouwens niet zo erg, wat was daar mis mee?
Wie ik? Of Vanyel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
Ik neem aan dat je geen advies aanneemt van lesbo's over het internet.
Daar is deze smiley voor uitgevonden:quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:46 schreef lezzer het volgende:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-een-bijbelse-straf/
Die 'je' was algemeen bedoeld, niet persoonlijk aan jou gericht. Sorry!quote:
Zo erg?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wie ik? Of Vanyel?
Want over die bewuste zaak wil ik dan zelfs nog wel zo ver gaan dat ik daar een irl meeting voor beleg met je toekomstig werkgeefster...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:46 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik neem aan dat je geen advies aanneemt van lesbo's over het internet.
Ze is nog jong he...quote:
Ja, nu is er nog wat aan te doen. Maar ik hoor dat er niks aangenomen mag worden van lesbo's op internet.quote:
quote:
Zij zijn groot en ik is klein, das nie eerlijk! O NEE!quote:
Ik dacht dat je geen advies aannam van lesbiënnes op het internet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:14 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zij zijn groot en ik is klein, das nie eerlijk! O NEE!
Dat heb ik nooit gezegd. Ik hoopte alleen dat Vanyel dat niet deed, anders werd ik in elkaar gemept!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen advies aannam van lesbiënnes op het internet?
Wat het vooral allemaal niet moet worden?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef Vanyel het volgende:
Kindernamentopic in OUD.. Daar gaat t bijna vaker over lelijke namen dan over mooie.
Ja, moet de oprit uitgraven anders kan Brad niet naar huisquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef lezzer het volgende:
Zo, tijd om de sneeuwschep te gaan hanteren dan
Ach ja, je kunt niet alles hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:46 schreef lezzer het volgende:
jammer dat die mini (of wat was het voor een auto) niet moest remmen trouwens
Holy fucking shit. Er ligt dus echt minstens 40 cm. Kon gelukkig de snowblower van de buren lenen, maar holy shit.quote:
Het einde van Portal is echtquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Die 'je' was algemeen bedoeld, niet persoonlijk aan jou gericht. Sorry!
Maar des te meer, ga Portal spelen!
Deze had ik helemaal gemist..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:00 schreef Avey het volgende:
[..]
Die 'je' was algemeen bedoeld, niet persoonlijk aan jou gericht. Sorry!
Maar des te meer, ga Portal spelen!
Nachtbraakster(s)quote:
Die Twingo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:02 schreef NanKing het volgende:
Een vriend linkte net een hippe commercial
Dat komt omdat jij mijn filmpjes nooit kijkt denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik had die reclame ook nog niet gezien en ik dacht dat ik hier toch best regelmatig kwam....
Pleister d'r op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:51 schreef Bakfiets. het volgende:
HEELP.Ik beet net heel hard op mijn tong en nou ben ik al drie minuten lang door mijn huis aan het spartelen en krijsen. En er zit zo'n HEUL grote snee in met bloed enzo.
![]()
Ga ik nu dood?
O NEEEEEEquote:
Jaaaquote:
Als het er maar niet voor is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Tsja, dan ga ik maar iets van mijn leven maken en stap ik op de trein.
Euh... ik zou denken van wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:31 schreef Blue-eyes het volgende:
Als er een knal uit de stofzuiger komt, gevolgd door rook, is 'ie dan kapot?![]()
Ik ben me de pleuris geschrokken![]()
Dacht ik ook, maar deze is echt naar de stofzuighemel.quote:
Want je bent een dwerg?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:30 schreef NanKing het volgende:
http://www.sowaswillichau(...)der-Staubsauger.html
Ik wil die!
Dat is risicovol inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:35 schreef Blue-eyes het volgende:
Ja, eigenlijk moet je nooit toegeven dat je daar bent geweest....
Oh dan is het goed.quote:Maar ik ga wel regelmatig naar de motorbeurs, want ik ben wel een echte pot natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |