Gelukkig, ik was al bang voor verwarring.quote:
Zal wel redelijk hetzelfde zijn dan idd...quote:Ja mijn huis komt ook uit de Jaren '20, dus....
Als het in de meter kast is, hoeft het niet zo nodig heel netjes te zijn denk ik? Is het geen optie om met een decoupeerzaag 2 stukjes spaanplaat per buis uit te zagen en dat vast te timmeren op de onderliggende vloer?quote:Al heb ik het inmiddels redelijk voor elkaar hoor dat afsluiten. Maar bij nadere grondige inspectie van de meterkast, zie ik idd nog wel wat gaatjes waar ze doorheen kunnen. Weet niet zo goed hoe ik het moet afsluiten, want is precies rond allerlei buizen en leidingen. Wil ook niks verstoppen, of brand creeren ofzo!
Super!! Geniet er van!quote:Yep, bij mij. Superfijn eindelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
En dan nu de echte versie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Huuuuu.Ik kreeg een boete voor het rijden zonder voorlicht, terwijl hij het 5 minuten daar voor nog wel gewoon deed. Ik had zelfs een reservelampje bij me.
![]()
En ik zei nog dat ik gehandicapt was en ik wees op mijn tong en keek scheel maar ze waren niet lie-hief.Ik heb veel chocolade nodig om dit te verwerken.
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Huuuuu.Ik kreeg een boete voor het rijden zonder voorlicht, terwijl hij het 5 minuten daar voor nog wel gewoon deed. Ik had zelfs een reservelampje bij me.
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:58 schreef Bakfiets. het volgende:
EMMA WATSON. PIEW PIEW.Ik was even bang dat je al die dingen net zelf had zitten maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Iets van agent ziet het, BF maakt een grapje waar de agent niet om kan lachen en begint te schrijven. Zo heb ik ze in ieder geval wel gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |