Dat schiet lekker op.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef DaMook het volgende:
Zometeen gordijnen (rails) ophangen, liggen al 3 maanden klaar ofzo
.
Succesquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:40 schreef CindieY het volgende:
Nou, ik ben er vandoor, heb tekstrepetitie voor het vak drama
't Gaat niet door, krijg net een smsje. Ik ben weer neer geploft op de bankquote:
Welkom!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Gaat niet door, krijg net een smsje. Ik ben weer neer geploft op de bank
Lunchbox 1quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:09 schreef borisz het volgende:
Tosti.
Lunchbox 1
Call Me - Blondie
Telephone - Lady Gaga & Beyonce
Lunchbox 2
Wake Up Call - Maroon 5
Bootie Call - All Saints
Wat een luxe zegquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Gaat niet door, krijg net een smsje. Ik ben weer neer geploft op de bank
Moet zo nog wel door de regen om boodschappen te gaan doen.quote:
Dat is dan weer minderquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moet zo nog wel door de regen om boodschappen te gaan doen.
Pieter en Tamara geloof ikquote:
En ga maar niet zoeken naar foto's van Tamara.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En ga maar niet zoeken naar foto's van Tamara.
Kwestie van een willekeurige nieuwsbrief van Giel openen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En ga maar niet zoeken naar foto's van Tamara.
Ik vond d'r zo'n leuke stem hebbenquote:
En dan kijken of je de zus van Jan Smit zietquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van een willekeurige nieuwsbrief van Giel openen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:35 schreef themauster het volgende:
[..]
En dan kijken of je de zus van Jan Smit ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:12 schreef justmattie het volgende:
Goedemiddag liefjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou een voorbeeld gaan nemen aan de dame die net voor jou posttequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:15 schreef Pino112 het volgende:
Morgen voorkomen omdat ik gister gym heb gespijbeld![]()
.
Dat kan ik hem niet aanraden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou een voorbeeld gaan nemen aan de dame die net voor jou postte
Ik vind de plaat totaal niet bij haar passen, ik hoor er zelfs een beetje Drum 'n bass/dubstep invloeden in.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Luister nu de nieuwe Britney. Niet verkeerd.
Nou nog even tentamens halen. En ik twijfel of ik me uit ga schrijven voor één vak zodat ik een herkansing meer heb. Dilemmaaaaaaaaaaaa.quote:
Veel tentamens dan? Ik ga me ziek melden voor een tentamen zodat ik die kans houd, anders heb ik 6 tentamensquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou nog even tentamens halen. En ik twijfel of ik me uit ga schrijven voor één vak zodat ik een herkansing meer heb. Dilemmaaaaaaaaaaaa.
Echt ja?quote:
Of minder fok!ken en meer studerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou nog even tentamens halen. En ik twijfel of ik me uit ga schrijven voor één vak zodat ik een herkansing meer heb. Dilemmaaaaaaaaaaaa.
Heb er vijf (waarvan één herkansing) maar ik ga het niet redden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veel tentamens dan? Ik ga me ziek melden voor een tentamen zodat ik die kans houd, anders heb ik 6 tentamens
Ik was al trots op mezelf over hoe weinig ik op FOK! heb gezeten de afgelopen twee dagen. I'm making progress.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Of minder fok!ken en meer studeren
Kun je die her niet plannen in een periode waarin je minder tentamens hebt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb er vijf (waarvan één herkansing) maar ik ga het niet redden.
[..]
Ik was al trots op mezelf over hoe weinig ik op FOK! heb gezeten de afgelopen twee dagen. I'm making progress.
De hers zijn altijd in de week voor de tentamenweek, valt niet zoveel aan te plannen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kun je die her niet plannen in een periode waarin je minder tentamens hebt?
Dat hoor ik van zoveel hogescholen en universiteiten, ik wilde dat wij dat hadden. Ik heb alles door elkaar, normaal en herkansingen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
De hers zijn altijd in de week voor de tentamenweek, valt niet zoveel aan te plannen.
Well donequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb er vijf (waarvan één herkansing) maar ik ga het niet redden.
[..]
Ik was al trots op mezelf over hoe weinig ik op FOK! heb gezeten de afgelopen twee dagen. I'm making progress.
Hoe staat het met je to-do lijstjequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat hoor ik van zoveel hogescholen en universiteiten, ik wilde dat wij dat hadden. Ik heb alles door elkaar, normaal en herkansingen.
Betere school kiezen. Da's wel echt kut trouwens.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat hoor ik van zoveel hogescholen en universiteiten, ik wilde dat wij dat hadden. Ik heb alles door elkaar, normaal en herkansingen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:49 schreef justmattie het volgende:
Hoe staat het met je to-do lijstje?
quote:
Ik heb net m'n tentamens in m'n telefoon gezet. Ik zal ook eens die mailtjes gaan sturen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
nog niets af kunnen strepen dus
?
Ik heb ook net, een halve minuut geleden, het eerste mailtje verstuurd
Ik zou op dit nr toch heel iets doen dan slapenquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:11 schreef JDude het volgende:
Maar goed dat Giel deze plaat niet in de ochtendspits draait. Voor je het weet word je wakker in de vangrail.
ze hangen er goed bij!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef DaMook het volgende:
Hallo.
Party Animals.
En gordijnen hangen.
[ afbeelding ]
en het lijkt donkerder dan het is
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:54 schreef CindieY het volgende:
Beat this, na het weekend heb ik 30 studiepunten binnen
Dat is de helft van het volgende studiejaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, zal wel goed zijn als je het zo zegt
.
Klinkt goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is de helft van het volgende studiejaarJe moet per jaar 60 studiepunten halen. Ik moet volgend jaar 30 punten behalen door het doen van een minor. Ik zet voor die minor mijn propedeuse van journalistiek in. Alleen nog even het spul inscannen van 't weekend. Heb ik opeens een half jaartje over
Ik ben juist over een minuutje of 45 klaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben veeeeels te moe![]()
Moet nog werken..
Lekker hoor. Ik moet zo nog 4 uurtjes gaan werken. Eigenlijk een tyfushekel aan 's avonds werken, maar ik kan bijna niet anders.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben juist over een minuutje of 45 klaar.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben veeeeels te moe![]()
Moet nog werken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |