Hoezo? Ben je een watermeloen? Als het alleen je pens is, dat kun je trainen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef Solagratia het volgende:
Ha, met kleren aan ben ik ook weer heel slank. Zonder heb ik zo'n hangbuikje.
Ik zit weer op het gewicht van voor de zwangerschap 62 kilo. Vond ik toen 2 kilo te zwaar, maar nu vind ik het eigenlijk wel prima. Ik pas mijn oude kleren weer en dat had ik niet verwacht dus ik ben wat dat betreft wel tevreden. Ik zal mezelf alleen denk ik niet snel meer in bikini vertonen. Eerder een tankini.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij bleef het ook steken met de borstvoeding Orea, toen ik gestopt was vloog er zo weer 2 kilo af. Maar ik was ook niet heel veel aangekomen, twee weken na de bevalling was ik nog 67 kilo.
1.68... Das niet zo lang..quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:16 schreef Solagratia het volgende:
Tico! dat verschil. Zo zag ik eruit met 18 weken of zo. Ben jij heel lang?
kom met ons meedoen: Dieetclub # 312: Waar we richting de feestdagen gaan...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat is Willem al groot Flugetje, wat een mooie kerel!
Ik zit nog onder het gewicht van voor mijn zwangerschap, maar dat is nog steeds een kilo of 30 te veel. Ik ga maandag bij de huisarts vragen om een verwijzing naar de dietist. Dit is zoveel, daar heb ik hulp bij nodig.
Ilse vind het fijn om op haar kamer te slapen, ze heeft wat slaap in te halen gok ik. Ze slaapt al een paar dagen zoveel overdag!
Yep.quote:
Nee, ook zover is Leyla echt nog niet...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef Solagratia het volgende:
[ afbeelding ]
Dit houdt ze heel even vol en dan zakt ze wat voorover. Maar zag er wel schattig uit. Meestal leggen we haar gewoon op haar rug neer en dan vermaakt ze zich zo.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:33 schreef Solagratia het volgende:
Ze schelen bijna een maand toch? Vorige maand was Amy ook nog een zak aardappels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |