abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91208156
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef flugeltje het volgende:
Nou ja, Willem kan dus al redelijk goed zitten en hij ontdekt de hele wereld. Laatst had ie dorst :')

[ afbeelding ]

voor de slechte mama politie, ik weet dat daar een fles chloor staat ja, die had ik in m'n handen toen ik Willem zo vond en ik eerst een foto wilde maken
Oh ok ik dacht dat je je kind ging bleken. Ik wilde al zeggen dat je kleding ook uit kan doen en in de was kan gooien.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:22:19 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_91208200
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh ok ik dacht dat je je kind ging bleken. Ik wilde al zeggen dat je kleding ook uit kan doen en in de was kan gooien.
Ik zeg het er effe bij omdat het natuurlijk het eerste was wat m'n schoonmoeder opviel :')

Zit dat kind daar naast een fles chloor :o
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_91208275
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik zeg het er effe bij omdat het natuurlijk het eerste was wat m'n schoonmoeder opviel :')

Zit dat kind daar naast een fles chloor :o
Dop zit er toch op? Lekker belangrijk.
pi_91208316
Ik kan nog steeds geen dop met kindersluiting openen :N
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:26:08 #55
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_91208367
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:20 schreef Cantare het volgende:
Willem! :D O+ Wat een lekker ding joh Flugel. Is 'ie al bezet? O-)
Dat weet ik nog niet, ligt er een beetje aan hoe hij opdroogt. Wellicht kan ik er rijk van worden...
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:26:56 #56
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_91208402
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef Solagratia het volgende:
Ik kan nog steeds geen dop met kindersluiting openen :N
:D
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:28:11 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91208460
Die foto is hilarisch :D :') _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_91208523
Zo Willem is al echt groot groot. Isabelle is 17 weken, maar ze is echt nog veeel meer baby.

Ff een vraagje tussendoor, leggen jullie je kind bij de eerste gaap al in bed? Ik deed dat vaak niet omdat ze tegelijk nog wel heel vrolijk is en brabbelt en speelt en ze verder niet moe lijkt. Maar ik heb echt vaak dat het 's middags een strijd is om haar in bed te leggen en heb het idee dat ze dan al oververmoeid is. Misschien toch bij de eerste tekenen, in haar geval gapen, in bed leggen?
pi_91208612
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:29 schreef Noa24 het volgende:
Zo Willem is al echt groot groot. Isabelle is 17 weken, maar ze is echt nog veeel meer baby.

Ff een vraagje tussendoor, leggen jullie je kind bij de eerste gaap al in bed? Ik deed dat vaak niet omdat ze tegelijk nog wel heel vrolijk is en brabbelt en speelt en ze verder niet moe lijkt. Maar ik heb echt vaak dat het 's middags een strijd is om haar in bed te leggen en heb het idee dat ze dan al oververmoeid is. Misschien toch bij de eerste tekenen, in haar geval gapen, in bed leggen?
Eerste tekenen van moeheid is hier naar bed... gapen inderdaad of ze gaat op een bepaalde manier aan haar oor frunikken.. Huppa naar bedje.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:32:16 #60
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_91208644
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Leandra het volgende:
Die foto is hilarisch :D :') _O-
Ik trof hem eigenlijk aan met z'n mond nog om de kraan heen :') De foto is gemaakt op een moment dat hij het eigenlijk net niet meer leuk begon te vinden dat ik eerst een foto maakte ipv hem te helpen.... O-)

Ik zie het aan Willem vrij goed Noa, ik heb 'm dus meestal na een paar gaapjes wel op bed liggen. Hij gaat over het algemeen ook vrij goed slapen. Als hij echt een beetje lastig wordt geef ik hem een fles, dan valt ie zo in slaap. Werkt hier ook prima...
pi_91208729
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:29 schreef Noa24 het volgende:

Zo doe ik het wel, bij de eerste gaap in bed. Soms "doet" ze nog heel wakker, maar als ik haar dan in bed leg dan slaapt ze toch binnen no time. En als ze niet gelijk slaapt dan heeft ze toch vast even rust. :) Als ik haar te lang wakker houd dan raakt ze overprikkeld en slaapt ze daarna moeilijker in.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:34:43 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_91208754
Dat typen met een baby (met krampjes) in m'n armen heb ik nog niet helemaal onder de knie trouwens :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_91208786
Hier ook bij de eerste gaap (of in ogen wrijven) naar bed. Soms dan ligt ze te lachen in bed, is ook prima. Meestal gaat ze dan wel heel snel slapen.
pi_91208818
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef Cantare het volgende:

[..]

Zo doe ik het wel, bij de eerste gaap in bed. Soms "doet" ze nog heel wakker, maar als ik haar dan in bed leg dan slaapt ze toch binnen no time. En als ze niet gelijk slaapt dan heeft ze toch vast even rust. :) Als ik haar te lang wakker houd dan raakt ze overprikkeld en slaapt ze daarna moeilijker in.
Ik heb zelfs al een paar keer gehad dat ik haar op bed legde ze dan meteen ging huilen en voordat ik in de keuken stond om de babyfoon te pakken ze al sliep...
pi_91208932
Ik heb trouwens gisteren mijn eerste stagedag gehad! Merk wel dat ik niks meer gewend ben, was best moe. Maarja, het was natuurlijk ook best spannend. Sowieso beginnen met een stage en het graag goed willen doen en nieuwe mensen ontmoeten, en alles goed regelen voor E. Maar het is goed gegaan!

E had eerst niet willen drinken uit de Difraxfles bij de oppas (drinkt ze thuis wel uit). Uiteindelijk heeft ze om half 1 (1e voeding was om 7 uur...) uit een Tomme Tippee-fles willen drinken van een vriendin van de oppas... eigenwijs. Nou ja, als het zo blijft dan koop ik er ook wel zo een. Verder waren er geen problemen en was ze hartstikke vrolijk toen ik terugkwam, dus dat is fijn.

Twee keer kolven heeft twee x 150 cc opgeleverd. Ik geef flessen mee van 180 (de oppas dacht dat ze zelfs nog wel meer zou lusten) dus kolf vandaag nog een beetje bij. Viel me helemaal niet tegen. Dus als het zo door blijft gaan, ben ik tevreden!
pi_91208963
Nou ze gaapte net en ik heb haar meteen in bed gelegd en mevrouwtje slaapt gewoon :) Gister klaagde ik nog dat ze 's nachts slecht sliep? Nou ze heeft vanacht voor de tweede keer in haar leven doorgeslapen! We zijn overgegaan op 4 x per dag 210. Wonderbaarlijk haha. Alleen slaapt ze nu bijna de hele dag al. Af en toe een uurtje wakker en dan slaapt ze weer. Zo blijf ik aan het zeuren he ;)
Hoe is het trouwens met de kilo's bij jullie? Zijn jullie alweer terug op het oude gewicht? Of in de buurt?

Cantare, fijn dat het goed ging bij de oppas!
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:40:03 #67
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_91209001
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef Leandra het volgende:
Dat typen met een baby (met krampjes) in m'n armen heb ik nog niet helemaal onder de knie trouwens :{
Ach gos, wat naar... Vond ik ook altijd wel moeilijk als Willem krampjes had. Je kunt zo weinig voor hem doen dan...
pi_91209018
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef Noa24 het volgende:
Nou ze gaapte net en ik heb haar meteen in bed gelegd en mevrouwtje slaapt gewoon :) Gister klaagde ik nog dat ze 's nachts slecht sliep? Nou ze heeft vanacht voor de tweede keer in haar leven doorgeslapen! We zijn overgegaan op 4 x per dag 210. Wonderbaarlijk haha. Alleen slaapt ze nu bijna de hele dag al. Af en toe een uurtje wakker en dan slaapt ze weer. Zo blijf ik aan het zeuren he ;)
Hoe is het trouwens met de kilo's bij jullie? Zijn jullie alweer terug op het oude gewicht? Of in de buurt?
Ik moet nog 7 kilo dan zit ik op het gewicht van voor mn zwangerschappen.. Ik ben nu 3 kilo lichter dan toen ik zwanger werd van Leyla.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:41:15 #69
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_91209048
Ik ben over 5 kilo op het gewicht waar ik was voor ik zwanger raakte... *O*

En dan heb ik er nog een kleine 20 te gaan :')
pi_91209109
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef Noa24 het volgende:
Ik weeg nu hetzelfde als vlak voor de zwangerschap, maar op dat moment was ik een paar kilo zwaarder dan ik normaal altijd was (64 ipv 60). Liefst wil ik in elk geval terug naar 62. Weet dat ik niet te klagen heb, hoor, maar ik wil m'n kleren gewoon weer goed passen. Ik verwacht dat het de komende tijd vanzelf wel weer bij zal trekken, want nu ik weer werk heb ik minder tijd om te vreten en op de bank te hangen. :+

En bij jou?
pi_91209149
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben over 5 kilo op het gewicht waar ik was voor ik zwanger raakte... *O*

En dan heb ik er nog een kleine 20 te gaan :')
:') Bij de zwangerschap van Jen kwam ik 25 kilo aan, en daar zat er ook nog dik 10 aan toen ik weer zwanger werd.. Nu wil ik alles er weer af hebben.

In november had ik een broek gekocht en die was toen best strak, nu gooi ik m maar in de droger zodat ie wat strakker om mn kont zit, maar na een dag zit ie alweer los... Dus gaat de goede kant op. Tostidieet!
pi_91209199
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:42 schreef Cantare het volgende:

[..]

Ik weeg nu hetzelfde als vlak voor de zwangerschap, maar op dat moment was ik een paar kilo zwaarder dan ik normaal altijd was (64 ipv 60). Liefst wil ik in elk geval terug naar 62. Ik verwacht dat het de komende tijd vanzelf wel weer bij zal trekken, want nu ik weer werk heb ik minder tijd om te vreten en op de bank te hangen. :+

En bij jou?
Ik moet mn boterhammetjes meenemen naar mn werk, dus er valt overdag gewoon niets te snaaien, dat werkt echt heel goed. Ik zit nu op 67 kilo.
pi_91209403
Zo dat gaat goed bij jullie zeg! Ik weeg nu 67 en wil graag terug naar 62 kilo ongeveer. Dan weeg ik wat ik wil. Voor de zwangerschap was het 63/64 denk ik. Het zal wel beter gaan op het moment dat ik weer naar school/werk ga. Ik ben sinds een week gezond aan het eten, en ik moet weer beginnen met hardlopen. Als ik thuis zit beweeg ik toch een stuk minder.
Iedereen zegt..goooh wat ben je alweer slank, maar zij weten niet wat ik eronder aan heb :P
pi_91209439
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:48 schreef Noa24 het volgende:
Zo dat gaat goed bij jullie zeg! Ik weeg nu 67 en wil graag terug naar 62 kilo ongeveer. Dan weeg ik wat ik wil. Voor de zwangerschap was het 63/64 denk ik. Het zal wel beter gaan op het moment dat ik weer naar school/werk ga. Ik ben sinds een week gezond aan het eten, en ik moet weer beginnen met hardlopen. Als ik thuis zit beweeg ik toch een stuk minder.
Iedereen zegt..goooh wat ben je alweer slank, maar zij weten niet wat ik eronder aan heb :P
Haha, lang leven correctieondergoed! Dan hangt het niet zo.
pi_91209595
Ha, met kleren aan ben ik ook weer heel slank. Zonder heb ik zo'n hangbuikje.
Ik zit weer op het gewicht van voor de zwangerschap 62 kilo. Vond ik toen 2 kilo te zwaar, maar nu vind ik het eigenlijk wel prima. Ik pas mijn oude kleren weer en dat had ik niet verwacht dus ik ben wat dat betreft wel tevreden. Ik zal mezelf alleen denk ik niet snel meer in bikini vertonen. Eerder een tankini.
pi_91209921
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef Solagratia het volgende:
Ha, met kleren aan ben ik ook weer heel slank. Zonder heb ik zo'n hangbuikje.
Ik zit weer op het gewicht van voor de zwangerschap 62 kilo. Vond ik toen 2 kilo te zwaar, maar nu vind ik het eigenlijk wel prima. Ik pas mijn oude kleren weer en dat had ik niet verwacht dus ik ben wat dat betreft wel tevreden. Ik zal mezelf alleen denk ik niet snel meer in bikini vertonen. Eerder een tankini.
Hoezo? Ben je een watermeloen? Als het alleen je pens is, dat kun je trainen.
pi_91210002
Ik woog voor de zw. 72 en nu nog 10 kilo daarboven :') 2 jaar geleden woog ik 62 :o

Mijn streven is 65.. Het gaat alleen niet zo hard met de bv blijf echt steken. Heel irritant!
pi_91210033
Watermeloen ja, mijn navel is ook nog heel raar en nog die bruine zwangerschapsstreep.
pi_91210205
Mijn buik was ook niet heel klein. Ik droeg alles aan de voorkant.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij bleef het ook steken met de borstvoeding Orea, toen ik gestopt was vloog er zo weer 2 kilo af. Maar ik was ook niet heel veel aangekomen, twee weken na de bevalling was ik nog 67 kilo.
pi_91210328
Wat een ontzettende mooie buik zeg!
Ik herken dat hangbuikje wel hoor, dat heb ik ook. Dat corrigerende ondergoed zorgt er dan net voor dat het wat strakker lijkt. Tot ik ga zitten 8)7
Ik hoop het weg te krijgen door buikspieroefeningen te doen en dan hard te lopen. Maar je hoort ook vaak genoeg dat je het niet helemaal weg krijgt.

Orea, als je bv geeft mag je ook niet dieeten he. Dat is ook lastiger.
  woensdag 12 januari 2011 @ 14:12:33 #81
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_91210613
Ik heb niet echt een buik meer een soort van 'flap' die er hangt. Die krijg ik nooit meer weggetraind volgens mij...
pi_91210645
Je mag niet crashdieeten, maar je mag wel gewoon opletten wat je eet...
  woensdag 12 januari 2011 @ 14:15:30 #83
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91210788
Ik weeg nog niet wat ik woog voor de zwangerschap. Ik let nu wel weer wat meer op wat ik eet. Ik kwam erachter wat manlief was aangekomen ( :o ) dus heb hem op dieet gezet en let zelf nu ook weer beter op.
pi_91210803
Daarom heb ik mijn buik maar heel snel geaccepteerd, dan kan ik gewoon blijven dooreten
pi_91210823

Dit was ik met 37 weken en een beetje..
pi_91210873
Tico! dat verschil. Zo zag ik eruit met 18 weken of zo. Ben jij heel lang?
pi_91210877
Wat is Willem al groot Flugetje, wat een mooie kerel!

Ik zit nog onder het gewicht van voor mijn zwangerschap, maar dat is nog steeds een kilo of 30 te veel. Ik ga maandag bij de huisarts vragen om een verwijzing naar de dietist. Dit is zoveel, daar heb ik hulp bij nodig.

Ilse vind het fijn om op haar kamer te slapen, ze heeft wat slaap in te halen gok ik. Ze slaapt al een paar dagen zoveel overdag!
*poef* nu is het weg
pi_91210977
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 14:16 schreef Solagratia het volgende:
Tico! dat verschil. Zo zag ik eruit met 18 weken of zo. Ben jij heel lang?
1.68... Das niet zo lang..

En Jen stond ook met 5 maanden zie ik:

woensdag 12 januari 2011 @ 14:20:56 #89
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_91211070
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat is Willem al groot Flugetje, wat een mooie kerel!

Ik zit nog onder het gewicht van voor mijn zwangerschap, maar dat is nog steeds een kilo of 30 te veel. Ik ga maandag bij de huisarts vragen om een verwijzing naar de dietist. Dit is zoveel, daar heb ik hulp bij nodig.

Ilse vind het fijn om op haar kamer te slapen, ze heeft wat slaap in te halen gok ik. Ze slaapt al een paar dagen zoveel overdag!
kom met ons meedoen: Dieetclub # 312: Waar we richting de feestdagen gaan...

En wanneer is Jen gaan lopen tico?
pi_91211076

En goed zitten bij 5,5 maanden...
pi_91211127
Nee dan ben je 4 cm langer dan ik. Grappig dat er zo'n verschil in zit :)

Ach kleine Jen! O+ Lijkt groter dan 5 maanden als ze zo bij tafel staat.
pi_91211139

Zelf staan bij een maand of 7..
pi_91211162
Zit ze daar zelfstandig?
pi_91211165
Ik vind het leuk om de ontwikkeling van Jen te zien Tico, mijn neefje is van dezelfde dag.
*poef* nu is het weg
pi_91211214
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 14:22 schreef Solagratia het volgende:
Zit ze daar zelfstandig?
Yep.

lopen 10 maanden en helemaal los 1 jaar.
pi_91211434

Dit houdt ze heel even vol en dan zakt ze wat voorover. Maar zag er wel schattig uit. Meestal leggen we haar gewoon op haar rug neer en dan vermaakt ze zich zo.
pi_91211514
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 14:29 schreef Solagratia het volgende:
[ afbeelding ]

Dit houdt ze heel even vol en dan zakt ze wat voorover. Maar zag er wel schattig uit. Meestal leggen we haar gewoon op haar rug neer en dan vermaakt ze zich zo.
Nee, ook zover is Leyla echt nog niet...
pi_91211647
Ze schelen bijna een maand toch? Vorige maand was Amy ook nog een zak aardappels.
pi_91211892
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 14:33 schreef Solagratia het volgende:
Ze schelen bijna een maand toch? Vorige maand was Amy ook nog een zak aardappels.
pi_91211985
Amy is 5 maanden, 3 dagen, 2 uur en 7 minuten.

Hoeveel seconden weet ik dan helaas niet ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')