Bij de geboorte is het in het ziekenhuis gemeten en 33, 4 is goed gemiddeld. Daarna groeide het ook goed, alleen dan in een maand 0.5 cm. Maar kan inderdaad zo zijn dat er verkeerd is gemeten. Ik vraag vrijdag of ze dat nog even willen meten evenals lengte.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:21 schreef Noa24 het volgende:
Hier is het ook fout gegaan met haar hoofdomtrek meten, bij de geboorte waarschijnlijk. Ik zal daar dus niet al te veel meteen naar kijken hoor. Al snap ik wel dat je je zorgen maakt.
Lengte zegt niet zo heel veel.. het gaat bij babietjes meer aan de hand van gewicht en schedel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Bij de geboorte is het in het ziekenhuis gemeten en 33, 4 is goed gemiddeld. Daarna groeide het ook goed, alleen dan in een maand 0.5 cm. Maar kan inderdaad zo zijn dat er verkeerd is gemeten. Ik vraag vrijdag of ze dat nog even willen meten evenals lengte.
Het is niet zo dat de keer daarna het enorm gegroeid was, de keer daarna was het 39,8. Plus ik vind het frappant dat in de tijd dat ze in gewicht slecht aankwam, haar hoofdomtrek ook achterbleef.
Ja maar jij postte net dat je ook haar lengte nog eens wilde laten opnemen, waarop mijn reactie is dat lengte niet zo heel veel hoeft te zeggen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:39 schreef Solagratia het volgende:
Tico, dat is niet haar lengte he, dat is de omtrek van haar schedel
Barba, Ja doe maar in de OP: Amy Olivia 9 augustus 2010
Je moet ze ook niet in de droger doen he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:42 schreef Solagratia het volgende:
Oh ja klopt! nou ja dat is meer voor mijn tabelletjes dat het wat ingevuld is![]()
Als ze nu 39,8 cm lang was zou ik me nog meer zorgen maken, dan was ze gekrompen
30 sec magnetronquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:45 schreef Solagratia het volgende:
Maar het is zo makkelijk afdrogen!
Scheelt ook kleertjes kopen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:53 schreef Solagratia het volgende:
Eigenlijk is zo'n klein baby'tje wel lekker handzaam. Ze kan dan waarschijnlijk tot haar 12e gewoon in de maxicosi, dat is makkelijk meenemen.
gewoon een 3wielerquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef Solagratia het volgende:
Daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Alleen kan ik haar dan niet zelf naar school laten fietsen zeker, of zijn er zulke kleine fietsjes?
Had je maar op je beurt moeten wachten en niet zo vroeg moeten bevallenquote:
Volgens mij lezen er geen Amerikanen mee die je kunnen aanklagenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop wel dat iedereen begrijpt dat dat een grapje is!
Ik had je graag voor willen gaan maar Nathan besloot op de uitgerekende dag te komen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had je maar op je beurt moeten wachten en niet zo vroeg moeten bevallenDan had ik nu gewoon bovenaan gestaan...
Flugel twittert!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik had je graag voor willen gaan maar Nathan besloot op de uitgerekende dag te komen.
Fijn weer iets van je te horen!
Dat is een medium wat ik nog steeds niet begrijp...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tnx!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:14 schreef Leandra het volgende:
Baby of geen baby meer.... op die foto in t FOK!kindjestopic zag hij er iig geweldig uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@pessie, wat ticootje zegt. Ik ben redelijk bewonderbaar op twitterHet lukt met gewoon niet meer om alles bij te houden. Vandaar dat ik nog slechts af en toe in deze topics post, met zoveel SC is het bijna niet bij te benen in 's avonds effe een uurtje het internet afstruinen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
5 maanden ticootje, 5 maandenquote:
Wat sola zegt, zelfstandig of in een stoeltje? zelfstandig kan toch sowieso nog niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef Ticootje het volgende:
En willem is maar een maandje ouder dan Leyla... Leyla zit nog niet eens netjes.
Op schoot... Ze laat heel snel haar hoofdje hangen en houdt haar rug ook niet netjes recht. Leyla ligt gewoon eigenlijk nog altijd, ook de wipper zet ik niet omhoog.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:08 schreef Solagratia het volgende:
Bedoel je netjes zitten op schoot? Of echt los?
Stoeltje zou helemaal niet gaan, dan ligt ze vooroverquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat sola zegt, zelfstandig of in een stoeltje? zelfstandig kan toch sowieso nog niet?
O jeetje, dat is inderdaad nog niet erg stabiel nee. Ik heb ook geen flauw idee wat 'normaal' is hoor. M'n blik is wel eens vertroebelt door Willem. Die overigens niet in alles snel gaat, omdraaien begint ie bijvoorbeeld pas net heel bewust te doen...quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Stoeltje zou helemaal niet gaan, dan ligt ze voorover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |