Ik had je graag voor willen gaan maar Nathan besloot op de uitgerekende dag te komen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had je maar op je beurt moeten wachten en niet zo vroeg moeten bevallenDan had ik nu gewoon bovenaan gestaan...
Flugel twittert!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik had je graag voor willen gaan maar Nathan besloot op de uitgerekende dag te komen.
Fijn weer iets van je te horen!
Dat is een medium wat ik nog steeds niet begrijp...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tnx!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:14 schreef Leandra het volgende:
Baby of geen baby meer.... op die foto in t FOK!kindjestopic zag hij er iig geweldig uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@pessie, wat ticootje zegt. Ik ben redelijk bewonderbaar op twitterHet lukt met gewoon niet meer om alles bij te houden. Vandaar dat ik nog slechts af en toe in deze topics post, met zoveel SC is het bijna niet bij te benen in 's avonds effe een uurtje het internet afstruinen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
5 maanden ticootje, 5 maandenquote:
Wat sola zegt, zelfstandig of in een stoeltje? zelfstandig kan toch sowieso nog niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef Ticootje het volgende:
En willem is maar een maandje ouder dan Leyla... Leyla zit nog niet eens netjes.
Op schoot... Ze laat heel snel haar hoofdje hangen en houdt haar rug ook niet netjes recht. Leyla ligt gewoon eigenlijk nog altijd, ook de wipper zet ik niet omhoog.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:08 schreef Solagratia het volgende:
Bedoel je netjes zitten op schoot? Of echt los?
Stoeltje zou helemaal niet gaan, dan ligt ze vooroverquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat sola zegt, zelfstandig of in een stoeltje? zelfstandig kan toch sowieso nog niet?
O jeetje, dat is inderdaad nog niet erg stabiel nee. Ik heb ook geen flauw idee wat 'normaal' is hoor. M'n blik is wel eens vertroebelt door Willem. Die overigens niet in alles snel gaat, omdraaien begint ie bijvoorbeeld pas net heel bewust te doen...quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Stoeltje zou helemaal niet gaan, dan ligt ze voorover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |