quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef Orea het volgende:
Ja dat herken ik wel Tico! Mijn placenta MOEST eruit (door al die plenzen bloed die bij elke poging dat ding eruit te krijgen meekwamen) en ze zei nog: we proberen nog 1 keer anders bel ik de OK. En weet nog dat ik naar M. keek met Leia op zijn armen en dacht: doe maar. Ik ben er klaar mee. Ze is er. Doe mij maar een roesje en hoppakee!
Maar toen kwam ie meeen toen dat gehecht.. Weet wel dat ik na een half uur maar eens vroeg: is het zó erg?
maar toen zei ze: het valt reuze mee hoor, maar ik wil het graag mooi hechten voor je. En dat heeft ze ook gedaan, je ziet er echt niks meer van (ook geen enkele last meer van
)
Ik vond het erg irritant! Vooral het draad doortrekken't is nog extra bij verdoofd, maar je bent dan wel klaar met dat gepruts daar beneden
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:04 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Daar ging ik dus ook vanuit haha.. zat ik even mooi fout
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:04 schreef Orea het volgende:
Enige jammere was, dat het infuus voor de Remifentanil er nog inzat en dat ze achteraf zei: oh die hadden we nog wel even aan kunnen zetten....
vond ik op dat moment niet haha, ik wist ook nietwat ie aan t doen was moet ik eerlijk zeggenquote:
Yep...Leven is te kort om toneel te spelen, om iemand te zijn die je niet bent. Daar wordt je alleen maar ongelukkig van. Ik ben wie ik ben, en ik weet dat niet heel de wereld je vriend kan zijn.. Mensen die mij stom vinden zijn er genoeg, en dat lijkt mij niet meer dan normaal dat niet iedereen mij fantastisch vind. Maar ik ga dus niet op m'n kop staat zodat meer mensen mij leuk vinden.quote:
Ik heb daarvoor 3 zetpilletjes gehad, en een infuus. Hij moest er snel uit ivm het bloed. Vond het zo vervelend dat ze op mijn buik bleven duwen. Ik had er een hele beurse buik van.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Orea het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik die prik heb gehadKan er op mijn 'verslag' ook niet wat over terugvinden..
ja die placenta glibberde er idd echt uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Orea het volgende:
Bij mij hebben ze ook amper op mijn buik staan duwen (dacht ik, M. zegt nu dat ze dat wel degelijk hebben gedaantering vergeet je snel dingen...) maar herinner me wel dat ze eraan hebben staan trekken... weet nog toen ie eindelijk kwam dat ik dacht: Wát een blegh gevoel! Echt een blubber
Ze hebben ook nog nadat de placenta eruit was op mijn buik staan duwen. Om de baarmoeder te laten krimpen. Om 18.37 werd Ilse geboren en toen ik rond 21 uur wakker werd waren ze nog aan het masseren. Heeft ook nog echt een ruime week zeer gedaan. en elke keer moesten ze voelen hoe mijn baarmoeder lag.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Orea het volgende:
Bij mij hebben ze ook amper op mijn buik staan duwen (dacht ik, M. zegt nu dat ze dat wel degelijk hebben gedaantering vergeet je snel dingen...) maar herinner me wel dat ze eraan hebben staan trekken... weet nog toen ie eindelijk kwam dat ik dacht: Wát een blegh gevoel! Echt een blubber
Ik wilde hem niet zien, maar N wel. Ik keek dus ook. Ben uiteindelijk wel blij dat ik het gezien heb. En idd hier ook foto's.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb m wel gezien, heb zelfs foto's
vond t wel leuk om te zien eigenlijk
De gyn ging ook helemaal uitleggen wat alles was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |