abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91003762
Vorige deel: Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 76

De kleine babietjes:

27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
28 juli 2010 Leia, dochter van Orea
06 augustus 2010: Yinthe, dochter van ChilllayD
***07 augustus 2010: Willem, zoon van flugeltje en Martijn_AR***
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Ylana Charlotte, dochter van Saffier en Lautie
24 augustus 2010: Elise dochter van Cantare
3 september 2010: Leyla, dochter van Ticootje
6 september 2010: 'Joop', zoon van Floria
8 september 2010: Anna, dochter van Tessie
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Ilse, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
25 december 2010: Ayrton, zoon van Bolleke_666
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 3% gewijzigd door RockabeIIa op 11-01-2011 20:30:32 ]
pi_91003829
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef Orea het volgende:
Ja dat herken ik wel Tico! Mijn placenta MOEST eruit (door al die plenzen bloed die bij elke poging dat ding eruit te krijgen meekwamen :{ ) en ze zei nog: we proberen nog 1 keer anders bel ik de OK. En weet nog dat ik naar M. keek met Leia op zijn armen en dacht: doe maar. Ik ben er klaar mee. Ze is er. Doe mij maar een roesje en hoppakee!

Maar toen kwam ie mee :+ en toen dat gehecht.. Weet wel dat ik na een half uur maar eens vroeg: is het zó erg? :') maar toen zei ze: het valt reuze mee hoor, maar ik wil het graag mooi hechten voor je. En dat heeft ze ook gedaan, je ziet er echt niks meer van (ook geen enkele last meer van :))

Ik vond het erg irritant! Vooral het draad doortrekken :X 't is nog extra bij verdoofd, maar je bent dan wel klaar met dat gepruts daar beneden :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:04 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Daar ging ik dus ook vanuit haha.. zat ik even mooi fout :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:04 schreef Orea het volgende:
Enige jammere was, dat het infuus voor de Remifentanil er nog inzat en dat ze achteraf zei: oh die hadden we nog wel even aan kunnen zetten....
pi_91003841
Over knippen, hechten, roesjes, gaasjes en bloed :+
pi_91003852
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:00 schreef Solagratia het volgende:

[..]

Oh ja logisch :D
vond ik op dat moment niet haha, ik wist ook nietwat ie aan t doen was moet ik eerlijk zeggen :D
Ik dacht dat ie ging hechten en toen voelde ik iets anders. Maar goed kwam door de verdoving haha, zo'n vreemd gevoel.
Alleen de laatste 2 hechtingen voelde ik trouwens.

Placenta kwam bij mij snel, volgens mij was ie er al uit voor Floris terug was :')
pi_91003894
Ja inderdaad, het draad doortrekken dat is een kutgevoel, letterlijk. Niet pijnlijk, maar kom op er is net een kind doorheen gekomen, gewoon klaar met de doos ok?!

Ik vroeg nog of het echt moest, maar ze wilde niet dat ik steeds aan haar zou denken als ik op de fiets zat, mijn antwoord daarop was dat ik geen fiets had. Maar toch ff 2 draadjes erdoor trekken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91004000
_O-
Jij bent ook echt altijd jezelf he :D
pi_91004005
Ik kreeg een prik om de placenta te laten komen. Die wilde ik niet omdat ik de natuur het zelf wilde laten doen, maar dat vond de vk geen goed plan, ik verloor teveel bloed.
pi_91004061
Ik weet eigenlijk niet of ik die prik heb gehad :? Kan er op mijn 'verslag' ook niet wat over terugvinden..
pi_91004073
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 23:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
_O-
Jij bent ook echt altijd jezelf he :D
Yep...Leven is te kort om toneel te spelen, om iemand te zijn die je niet bent. Daar wordt je alleen maar ongelukkig van. Ik ben wie ik ben, en ik weet dat niet heel de wereld je vriend kan zijn.. Mensen die mij stom vinden zijn er genoeg, en dat lijkt mij niet meer dan normaal dat niet iedereen mij fantastisch vind. Maar ik ga dus niet op m'n kop staat zodat meer mensen mij leuk vinden.
pi_91004188
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:10 schreef Orea het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik die prik heb gehad :? Kan er op mijn 'verslag' ook niet wat over terugvinden..
Ik heb daarvoor 3 zetpilletjes gehad, en een infuus. Hij moest er snel uit ivm het bloed. Vond het zo vervelend dat ze op mijn buik bleven duwen. Ik had er een hele beurse buik van.
*poef* nu is het weg
pi_91004260
Bij mij hebben ze ook amper op mijn buik staan duwen (dacht ik, M. zegt nu dat ze dat wel degelijk hebben gedaan :? tering vergeet je snel dingen...) maar herinner me wel dat ze eraan hebben staan trekken... weet nog toen ie eindelijk kwam dat ik dacht: Wát een blegh gevoel! Echt een blubber :')
pi_91004328
Ik heb een prik gehad, dat ging ongeveer zo (ik ben bevallen tijdens wisseling van de wacht, dus dagverpleegkundige was er ook bij tijdens het persen): Hoi, ik ben die en die, prik, gefeliciteerd, hoe heet ie (ongeveer :D)

Ik vind t vooral knap dat je zo gevat kan zijn op zo'n moment :D
pi_91004384
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Orea het volgende:
Bij mij hebben ze ook amper op mijn buik staan duwen (dacht ik, M. zegt nu dat ze dat wel degelijk hebben gedaan :? tering vergeet je snel dingen...) maar herinner me wel dat ze eraan hebben staan trekken... weet nog toen ie eindelijk kwam dat ik dacht: Wát een blegh gevoel! Echt een blubber :')
ja die placenta glibberde er idd echt uit
dat gevoel kan ik me nog wel een beetje voor de geest halen
pi_91004387
Flubberblubber. Wil je het zien??? Nee dank je!
Gelukkig luisterde deze vk wel, die bij jen duwde m gewoon alsnog onder m'n neus, mooi hè??? Nee ranzig!
pi_91004466
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:14 schreef Orea het volgende:
Ze hebben ook nog nadat de placenta eruit was op mijn buik staan duwen. Om de baarmoeder te laten krimpen. Om 18.37 werd Ilse geboren en toen ik rond 21 uur wakker werd waren ze nog aan het masseren. Heeft ook nog echt een ruime week zeer gedaan. en elke keer moesten ze voelen hoe mijn baarmoeder lag. :X
*poef* nu is het weg
pi_91004482
Ik heb m wel gezien, heb zelfs foto's
vond t wel leuk om te zien eigenlijk :@
De gyn ging ook helemaal uitleggen wat alles was :D
pi_91004525
Ja, de placenta kwam dan wel weer heel snel en die kreeg ik er zo uit *flubber* brrrrr
Ondertussen waren ze weg met Amy voor wat zuurstof, vond ik wat minder.
pi_91004570
Het is een homp vlees...
pi_91004596
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb m wel gezien, heb zelfs foto's
vond t wel leuk om te zien eigenlijk :@
De gyn ging ook helemaal uitleggen wat alles was :D
Ik wilde hem niet zien, maar N wel. Ik keek dus ook. Ben uiteindelijk wel blij dat ik het gezien heb. En idd hier ook foto's.
*poef* nu is het weg
pi_91004609
En toen ik naar de O.K moest wilde ik onder de ruggeprik uitkomen. Wilde graag slapen met een narcose, alsjeblieft. Maar mocht niet helaas. :P
pi_91004631
Oh ik wilde hem wel even zien. Toch wel interessant. Geen foto's maar wel tof om even gezien te hebben!! :Y

Kaatje, hier hebben ze inderdaad nog een katheter geplaatst, want ik kon maar niet plassen (maar mijn blaas kwam wel mega hoog :')) en daardoor kon de boel niet krimpen.. En ook nog zeer regelmatig controles door het bloedverlies...

Ook kwamen ze nog met een soort vochtmeter-echo-achtig-ding na de katheter, ze deden nog steeds vocht meten, hoe kon dat nou.. blaas was toch leeg? Tot ik zei: euh ik heb een hydrosalphinx hè? (met vocht gevulde eileider) waren ze die gewoon al die tijd aan het meten :D :') en daar zit best wat vocht in..
pi_91004716
Een volgende keer mag M. toch wel filmen van me. Niet voor later, maar om zelf wat stukken die je toch 'kwijt raakt' op zijn plek te krijgen.. Ik heb nu best nog wel wat dingen die ik niet meer weet. Ik zit er niet mee, kijk met een erg positief gevoel terug op alles, ondanks knip en pomp. Maar gewoon. Je hoeft er niks mee te doen, maar het is wel fijn om te hebben.
pi_91004722
Hier ook katheter. volgens mij hebben ze ook nog een echo gemaakt hoe vol mijn blaas was. Maar zeker weten doe ik dat niet meer :?
pi_91004765
Ja, Orea! dat vind ik dus ook!! ik baal echt dat ik het laatste stuk kwijt ben.
pi_91004774
ik heb ook een katheter gehad. Die ging er de volgende avond uit. Heerlijk, toen ik daarvan verlost was!

Bij ons mag je in de verloskamer niet filmen. Erg vaag.
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')