Ik heb 2 bevallingen gehad en ze zijn allebei zo vreselijk verschillend! Dus wie weet is de volgende keer ook wel een makkie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef Solagratia het volgende:
Ik ben nog steeds heel veel bezig met de bevalling, niet dat ik het er moeilijk mee heb maar toch nog aan het verwerken. Vind het wel een prachtige ervaring. En nu ik weer geheeld ben (haha) denk ik dat ik een volgende ook wel zou overleven.
Tico, kan ik mij inschrijven voor zo'n bevalling bij de 2e? dan neem ik het overtijd lopen wel voor lief
Het hechten gebeurde met een ruggenprik op de O.K. daar ben ik het ziekenhuis echt heeeeel erg dankbaar voor.
Herkenbaar. N was ook zo bang, wist niet wat er aan de hand was.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Solagratia het volgende:
ik vind mezelf ook nog heel stoer
Wij hebben ook niemand gebeld voordat ik naar de O.K was geweest. Anders zou ik moeten zeggen dat ik nog naar de O.K. zou moeten en zouden mijn ouders schrikken.
Het duurde allemaal ook veel langer dan verwacht, later bleek J. daar echt wel over in te hebben gezeten.
Daar ging ik dus ook vanuit haha.. zat ik even mooi foutquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:56 schreef Orea het volgende:
Mijn vk zei ook dat een 2e vaak (lees dus niet altijd, maar vaak wel) sneller en makkelijker gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |