abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91002355
Ik heb tot een cm of 5 de laptop er nog bij gehad. Maar toen moest N hem wegleggen van me. Was bang dat ik hem weg zou schoppen.
*poef* nu is het weg
pi_91002387
Ik zat van half 12 tot 1 ofzo grey's anatomy te kijken. Af en toe beetje concentreren op de pijn en dan weer verder kijken. Het waren herhalingen die ik al 10 keer gezien had haha.
Vanaf 1 uur heb ik geporbeerd te timen :') toen begon t vervelend te worden

Oh en om half 2 nog ergens gepost dat ik weeen stom vond en dat ze vervelend waren, maar ik had niet door dat t echt bezig was :')
pi_91002485
Ik mocht om half elf eindelijk persen, na 2,5 uur persweeen wegzuchten en toen waren de persweeen weg :( Alles geprobeerd, baarkruk bed... na een uur moest ik alsnog naar het ziekenhuis. Dat vond ik prima. Daar geperst op niet voelbare persweeen :? en toen kreeg ik een knip, kwam het hoofdje en zaten de schouders klem en toen werden mijn benen helemaal achterover geklapt en daarna was ze er ineens. En ik was behoorlijk gescheurd.
pi_91002541
Heftig Sola....
pi_91002567
Ik heb de meeste weeen zittend weggepuft. achterstevoren op een stoel terwijl J. mijn rug masseerde. Nog een uur onder de douch gestaan en vanaf 6 cm persweeen lopend weggezucht terwijl ik mijn buik vasthield :D
pi_91002593
Ik weet dat nog goed Orea! Die jeuk :o en toen je eenmaal mocht ging het kei snel!
En Ticoo jij was zo ijzersterk die dagen over tijd daar heb ik echt diep respect voor!

Ik vond het goed te doen tot 37weken. Toen er constant gerommel was en elke arts zij dat ze zeeeeker eerder zou komen. Toen ik na 6avondjes ziekenhuis eindelijk een antibiotica kuur kreeg was alles in een keer weg. Bij 40.5 had ik het echt helemaal gehad (was gevallen en kon niet meer bewegen of slapen) en toen ik de datum had gekregen om ingeleid te worden, ging het niet door :'( maarrr na de eerste keer gel, konden de vliezen gebroken worden en 8.5uur later was ze der O+
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91002627
Ik heb gewoon heel leuk zitten ouwehoeren met de vk. Tot ik zei m'n weeën worden anders ik denk dat ik moet persen toen werd het wel pijnlijker. Maar zelfs toen ging de vk gewoon heel rustig haar schort omdoen enzo, omdat ik nog zo rustig was en netjes alles wegzuchtte. En toen 7 minuten afzien en toen was ze er al. Hechten vond ik echt heel vervelend.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91002678
Ik ben nog steeds heel veel bezig met de bevalling, niet dat ik het er moeilijk mee heb maar toch nog aan het verwerken. Vind het wel een prachtige ervaring. En nu ik weer geheeld ben (haha) denk ik dat ik een volgende ook wel zou overleven.

Tico, kan ik mij inschrijven voor zo'n bevalling bij de 2e? dan neem ik het overtijd lopen wel voor lief ;)

Het hechten gebeurde met een ruggenprik op de O.K. daar ben ik het ziekenhuis echt heeeeel erg dankbaar voor.
pi_91002856
:Y ik ben er ook heel veel mee bezig.. Nog steeds regelmatig een verbazing van wow! Ik ben bevallen, ik heb een zwangerschap achter de rug en een baby :o Ik kan dingen! (de eerste dagen na de bevalling wilde ik wel tegen iedereen roepen: JOEHOE!! Kijk mij eens :'))
pi_91002881
Een eerste keer bevallen en dan ook meteen zo heftig is ook niet niets! Daar kunnen we allemaal over meepraten denk ik. Het is gewoon echt een gebeurtenis die je even een plekje moet geven. De een doet dat sneller dan de ander. Niets raars aan hoor.
pi_91002911
:D ik vind mezelf ook nog heel stoer :Y

Wij hebben ook niemand gebeld voordat ik naar de O.K was geweest. Anders zou ik moeten zeggen dat ik nog naar de O.K. zou moeten en zouden mijn ouders schrikken.
Het duurde allemaal ook veel langer dan verwacht, later bleek J. daar echt wel over in te hebben gezeten.

En ik heb tegen de arts die de bevalling deed gezegd dat ik nu heel de week niet uit mijn bed zou komen. Was zo blij dat het klaar was en dat ik nu gewoon lekker kon liggen :D
pi_91003085
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef Solagratia het volgende:
Ik ben nog steeds heel veel bezig met de bevalling, niet dat ik het er moeilijk mee heb maar toch nog aan het verwerken. Vind het wel een prachtige ervaring. En nu ik weer geheeld ben (haha) denk ik dat ik een volgende ook wel zou overleven.

Tico, kan ik mij inschrijven voor zo'n bevalling bij de 2e? dan neem ik het overtijd lopen wel voor lief ;)

Het hechten gebeurde met een ruggenprik op de O.K. daar ben ik het ziekenhuis echt heeeeel erg dankbaar voor.
Ik heb 2 bevallingen gehad en ze zijn allebei zo vreselijk verschillend! Dus wie weet is de volgende keer ook wel een makkie.
Ik weet nog dat m'n vk zei dat 2e kindjes vaak kadootjes zijn. En ik vond het maar een rare uispraak. Van hoe kan een bevalling nou gezien worden als een kadootje. Zoveel pijn en zolang... Kreeg ze toch gelijk in mijn geval.
pi_91003178
Mijn vk zei ook dat een 2e vaak (lees dus niet altijd, maar vaak wel) sneller en makkelijker gaat!
pi_91003197
Ja, zo'n bevalling klinkt wel als een cadeautje :)

VK zei ook dat het niet nog eens zo hoeft te gaan. Sterker nog dat het nu ook niet zo had hoeven gaan als ze mij in het ziekenhuis opwekkers hadden gegeven. Vond ik wel stom. Volgende keer krijg ik ook meer groeiecho's en een afspraak bij de gyn om de bevalling door te spreken.
pi_91003215
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Solagratia het volgende:
:D ik vind mezelf ook nog heel stoer :Y

Wij hebben ook niemand gebeld voordat ik naar de O.K was geweest. Anders zou ik moeten zeggen dat ik nog naar de O.K. zou moeten en zouden mijn ouders schrikken.
Het duurde allemaal ook veel langer dan verwacht, later bleek J. daar echt wel over in te hebben gezeten.
Herkenbaar. N was ook zo bang, wist niet wat er aan de hand was.

Mijn ouders vroegen waarom N niet gebeld had toen Ilse er was. Nou.. omdat ie niet wist wat er met mij aan de hand was, en hij ook nog totaal niet dacht aan mensen bellen.
Hechten is onder algehele narcose gebeurt in de ok. Heb ook helemaal geen last dr van gehad.

Ben wel blij dat een tweede sowieso in het ziekenhuis komt. Vind ik toch een fijner idee.
*poef* nu is het weg
pi_91003252
T hechten vond ik niet zo erg, nou ja alleen t gaas ofzo dat naar binnengedouwd werd was beetje vervelend. Heel gek, ik voelde niets, maar t was wel gevoelig.
Maar ik lag naar Floris te kijken in de couveuse O+
En we hebben gebeld toen ik gehecht was en gedouched en Floris ook uit de couveuse was enzo.
pi_91003373
2e komt hier ook zeker weer in het ziekenhuis. Had sowieso niet de wens thuis te bevallen.. Kan me prima ontspannen in een ziekenhuis, dat is mooi meegenomen ;)
pi_91003381
2e komt bij mij ook sowieso in het ziekenhuis :Y Ik mag op zich thuis tenzij de baby ook weer een 8 ponder wordt.

Wordt er gaas naar binnen geduwt bij het hechten :o brrrr.
pi_91003400
Om het bloed weg te deppen Sola ;)
pi_91003409
Ik voelde me ook heel erg vertroeteld in het ziekenhuis! en iedereen was zo lief. en ik kreeg een roze ballon aan mijn bed gebonden op de verkoeverkamer.
pi_91003445
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef Orea het volgende:
Om het bloed weg te deppen Sola ;)
Oh ja logisch :D
pi_91003508
Bij jen herrinner ik me niets van het hechten. Ik was helemaal onder de indruk van de bevalling, onder de dope van de pethedine. Bij leyla was ik echt goed bij en ik had haar lekker in m'n armen en ik had echt zoiets van blijf van m'n doos af, genoeg is genoeg.
pi_91003567
Deed het dan heel erg pijn of was het meer irritant gefrut?
pi_91003641
Ja dat herken ik wel Tico! Mijn placenta MOEST eruit (door al die plenzen bloed die bij elke poging dat ding eruit te krijgen meekwamen :{ ) en ze zei nog: we proberen nog 1 keer anders bel ik de OK. En weet nog dat ik naar M. keek met Leia op zijn armen en dacht: doe maar. Ik ben er klaar mee. Ze is er. Doe mij maar een roesje en hoppakee!

Maar toen kwam ie mee :+ en toen dat gehecht.. Weet wel dat ik na een half uur maar eens vroeg: is het zó erg? :') maar toen zei ze: het valt reuze mee hoor, maar ik wil het graag mooi hechten voor je. En dat heeft ze ook gedaan, je ziet er echt niks meer van (ook geen enkele last meer van :))

Ik vond het erg irritant! Vooral het draad doortrekken :X 't is nog extra bij verdoofd, maar je bent dan wel klaar met dat gepruts daar beneden :P
pi_91003687
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:56 schreef Orea het volgende:
Mijn vk zei ook dat een 2e vaak (lees dus niet altijd, maar vaak wel) sneller en makkelijker gaat!
Daar ging ik dus ook vanuit haha.. zat ik even mooi fout :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')