abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90982549
Was gezellig Fannetje! Leuke foto ook! Jammer dat de dames er weinig aan vonden ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90982629
Wat een schattige foto's Orea en Sonnetje O+ (zag ze in het fototopic) Het lijkt zelf alsof Lei groter is als Floris. Floris lekkere appelwangetjes :D

Fannetje heb je ook leuke foto's gemaakt? ;)
pi_90982658
Pssst Mereltje, ze staan net onder die van leia en floris ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_90982689
Alleen is de foto niet echt super, had iets meer m'n best moeten doen ;)
pi_90982874
Fototopic had ik nog niet weer ingekeken maar nu inmiddels wel, ook een leuk stel bij elkaar O+ Gezellig hoor die minimeets.
Bijna weekend, ik ga maar eens afsluiten hier en kijken hoe Femke de dag heeft doorgebracht met mijn vriend. Kreeg al door dat ze vanochtend een hele peer op had gegeten :D
pi_90982938
Son, dat klinkt ook wel logisch ja! Ze dipt nu in elk geval niet meer verder :)
Orea, Ik denk dat de energie naar ontwikkelen is gegaan. Denk dat ze wilde leren afwassen ofzo, maar toen toch besloot om te groeien en nu kan ze nog steeds niet de afwas doen -O- Op de lengte curve had ze ook een afbuigend lijntje toen.

Minimeet van Leia en Floris ziet er leuk uit! Hebben ze allebei hun ogen nog? ;) Zo leuk dat je die interactie ziet tussen ze. Ik vind die foto dat Floris met open mond naar Leia ligt te grijpen echt grappig, wat een flirt is het Son!

Bientje en Anne liggen gewoon lekker te liggen naast elkaar zag ik :D

Ik ging Help mijn kind is te dik kijken. Was echt dat ik dacht :o een kind met een bmi van 42, 129 kilo was hij. Echt zielig. Dat zie je toch gebeuren als ouders?

Er werd heel veel patat en mcdonalds laten zien in het programma en nu heb ik daar zin in. Ik hoop dat J. straks voor me langs de mac wil.
pi_90983636
Ik moest Floris af en toe wat afremmen :D
Die foto met zn mond open, heeft ie ook zo'n fanatieke kop :D En Leia maar in de camera kijken _O-
pi_90983706
Wat stom dat Amy niet wilde afwassen :{w

Floris is echt wel groter hoor! Haha wel een paar cm en bijna een kilo inmiddels!

Ja Floris is erg doelgericht 8-) en Leia vond het prima! Leia is inderdaad erg 'into' de camera (heeft ze echt niet van mij!)
pi_90992974
Ik vind dat mijn zoon nu al een goede smaak heeft kwa meisjes, komt helemaal goed later :+
En dat Leia in de camera kijkt zie je pas echt op de foto's, althans dat Floris van alles doet (haar ogen eruit krabben enzo :')) en Leia maar in de camera kijken :D

Ben echt benieuwd of we goed gemeten hebben vandaag :D Maar mijn gevoel klopte dus wel dat ie flink de lengte in geschoten was! Althans met onze meting :P
pi_90993027
Ja he! Nu moet je het vertellen ook hoe lang hij is! ;)
pi_90997421
Ik heb m'n kind net een partij volgepropt! 170cc!! Ik had al het idee dat ze best wel eens trek kon hebben. Dus flinke fles gemaakt, alleen de laatste slok ging er niet meer in. En nu ligt ze alweer keihard te slapen. Kijken of ze vannacht nu 1x drinkt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_90998675
Lekker, hopelijk 1 keertje dus vannacht!

Hier een meisje niet helemaal in haar doen.. ze heeft vanmiddag eigenlijk maar een half uurtje geslapen tussen 12 en 6.. om 6 op bed gegooid maar het ging niet.. uiteindelijk rond 8 uur in slaap, maar toen werd ze zéér overstuur wakker :'( gelukkig kunnen kalmeren en ze heeft een uurtje op mijn borst geslapen O+ (lang geleden) en nu weer op bed, maar af en toe komt er zo'n jammertje uit.. -O- ook 2 keer een poepbroek vanmiddag.. Arm moppie ;(
pi_90999081
Die jammertjes zijn zo zielig he? Ilse heeft ze ook wel eens. Arme Leia.

We zijn een paar dagen weggeweest, een midweek naar Ameland. Het was zo heerlijk. Lekker in bad geweest, wezen zwemmen en wandelen. (zie foto's in fototopic)

Ilse sliep thuis nog in de kinderwagenbak op onze kamer, daar sliep ze wel in de kinderwagenbak maar wel op een eigen kamer. Dat houden we erin. Ik ga dr ook laten wennen aan de wieg. We hebben een grote wieg, en die staat op dr eigen kamer.
*poef* nu is het weg
pi_90999214
Leyla had vandaag dr laatste dktp.. Dus vanmiddag lange ruk slapen. Rond etenstijd opeens miepen en piepen, niets willen. Toch op bed gegooid want ze was toch aan het gapen. Even laten piepen en toen sliep ze toch. Toen werd ze om half 9 wakker, dus omdat ze al zo'n rare dag had ff een flinke fles gemaakt, en blijkbaar had ik goed gegokt. Ik hoop dat ze er lekker op slaapt, dan voelt ze zich morgen vast beter.
pi_90999275
Orea, misschien voelt ze zich echt niet goed... Koorts?
pi_90999368
Sneu voor Leia, hopelijk snel weer goed te pas

Hopelijk idd maar 1x vannacht tico

Ik weet van vannacht echt niet meer hoe vaak Jelle nu kwam voor een voeding, ik denk 1x (laatste voeding om 23:30 ofzo) maar ik val elke keer in slaap tijdens de voeding 's nachts. Aan ene kant wel fijn maar aan de andere kant vind ik het niet heel prettig, toch proberen wakker te blijven vannacht..

Verder genieten we gewoon heel veel van ons ventje!
Heb nu een heerlijk diep slapend ventje op schoot liggen, heerlijk toch!

Dinsdag komt de wvk van het cb, eens zien wat die te melden heeft ;)
We hebben in ieder geval besloten naar een ander cb te gaan dan we nu bij zaten, die beviel niet echt. Veel afwisseling met artsen en wvk en geen vaste gezichten en het advies was ook niet echt je van het. De wvk die dan komt is van het andere cb :)
pi_90999524
Nee geen koorts, heb het idee dat ze weer een beetje krampjes heeft... inmiddels slaapt ze wel en is het stil. Misschien ook een beetje oververmoeid?? Ze heeft ook behoorlijk veel gedronken vanaf vanmiddag, dus ik ga haar nu ook niet wakker maken voor de 'slaapvoeding'.. ik zie wel hoe laat ze zich meld.. (misschien is ze wel zo moe dat ze flink doorpakt :))

Goed dat je je gevoel volgt daarin Mrien! Heel belangrijk :Y op zich ben ik wel 'tevreden' over ons CB (op een paar puntjes na maar waar zijn die niet) maar ze willen dat ik persé op dinsdag kom. En dan werk ik.. dus we willen maandag, donderdag of vrijdag en dan moest ik dus naar een ander CB. Zou nog een uitnodiging krijgen, maar nog niks gehoord.. Twijfel nu of ik de 'gewone' afspraken niet lekker laat gaan, tussendoor een keer kom wegen en dan voor de prikken nog kom ;)

Heerlijk zo'n ukkie op je schoot O+
pi_90999686
Arme Leia ;(

Sola, we hadden 68 cm gemeten ;)

Floris ligt al sinds kwart voor 8 ofzo op bed. Hij huilde even rond 9 uur ofzo, maar is weer in slaap gevallen..
Hij slaapt de laatste dagen best onrustig, maar hij is ook verkouden, dus zal daar wel mee te maken hebben.

Tico, heeft ze flink gedronken dus :D
pi_90999874
Best wel ja. Zo af en toe doet ze dat.

Orea ik denk dat ze Floris gewoon mist.
pi_91000010
Dat zou natuurlijk goed kunnen :D ludduvudu! Begint dat nu al :P
pi_91000062
Flauw dat ze niet bij elkaar mogen slapen.
pi_91000128
Van mij mag het best, M wil het niet hebben :{w oh wat gaat mijn meisje het zwaar krijgen straks :D of liever gezegd de jongeman die het aandurft met haar om te gaan :D
pi_91000147
Het gevoel bij het oude cb was gewoon slecht, plus dat Lotte het er echt vreselijk vind. Zij gaat dus ook over naar de ander, daar zaten we eerst ook tot we "moesten" verhuizen omdat de arts daar ging zitten
Kijken hoe het daar is en anders gaan we alleen voor de prikjes, 't is wel best.
pi_91000205
Ik denk dat M. het zwaarder krijgt Orea :D :P

68 cm al die Floris! En ook al huilen om Leia ;)
pi_91000275
M. ook hoor ;) toen we met de 16 weken echo wisten dat het een meid werd, begon ie al te oefenen met de zin en dan ook nog met extra zware stem en boze blik 'wat doet je vader'...

:') O+
pi_91000310
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:13 schreef Orea het volgende:
Van mij mag het best, M wil het niet hebben :{w oh wat gaat mijn meisje het zwaar krijgen straks :D of liever gezegd de jongeman die het aandurft met haar om te gaan :D
heel herkenbaar. N vond het al geen fijn idee dat Ilse laatst met 2 kerels in de box lag. N moest in het begin na de geslachtsbepalingecho wel even wennen aan het idee dat we een meisje kregen. Ik voorzie al dat Ilse later alles gedaan krijgt bij haar vader.
*poef* nu is het weg
pi_91000422
OMG M. laat me nu een filmpje op zijn mobiel zien, daar is Leia net 1,5 maand.. OMG OMG wat was ze klein!! :o O+
pi_91000509
:D
Ik moest van Orea Floris al achterlaten :P
maar tis dat ze zo ver weg woont, anders had t wel gemogen ;)

*grapje*
pi_91000549
Moeilijk voor te stellen he, dat ze zo klein was :)
Als ik de foto's zie van de pasgeboren Amy dan denk ik "was jij dat?"
pi_91000594
Zo hebben wij een filmpje van Lotte toen ze net geboren was en ze aan het huilen was, zo ander huiltje! Van Jelle hebben we ook zo'n filmpje gemaakt en na 2 dagen vonden we het al zo'n ander huiltje! Zo mooi om te hebben!
pi_91000616
wel lastig al diezelfde avatars :P
pi_91000677
Ik herken haar bijna niet terug joh! Frummeltje! Het is inderdaad erg lastig voor te stellen nog dat ze zo klein was, dat ze in mijn buik heeft gezeten... hopelijk weten we 'later' nog een hoop van 'nu'.. Ik probeer me soms ook heel bewust een bepaald moment in mijn hoofd vast te zetten.. /emotalk :D
pi_91000730
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
wel lastig al diezelfde avatars :P
Moet je mobiel gaan internetten, zie ik ze niet ;)
pi_91000758
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
:D
Ik moest van Orea Floris al achterlaten :P
maar tis dat ze zo ver weg woont, anders had t wel gemogen ;)

*grapje*
Ja echt stom dat hij niet hier mocht blijven :{w

Ik moet ook een jongetje O+ maar ben met nog een paar meiden net zo blij hoor! :D
pi_91000820
Ja ik heb laatst een filmpje van jen terug gekeken en hoorde ik ook haar huiltje en toch herken ik jen haar stem erin. En dan ben ik meteen zo benieuwd hoe leyla gaat klinken als ze gaat praten, omdat het toch heel herkenbaar is.
pi_91000844
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef mrien het volgende:

[..]

Moet je mobiel gaan internetten, zie ik ze niet ;)
typt minder handig ;)

Orea, ik moet een meisje :Y
pi_91001010
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik heb laatst een filmpje van jen terug gekeken en hoorde ik ook haar huiltje en toch herken ik jen haar stem erin. En dan ben ik meteen zo benieuwd hoe leyla gaat klinken als ze gaat praten, omdat het toch heel herkenbaar is.
daar ben ik ook benieuwd naar, hoe hij gaat praten.
Zaten laatst ook te kijken naar filmpje van Lieke toen ze 1,5 was ofzo. En dat stemmetje toen, precies t zelfde als nu :D Zo leuk.

En dat half jaar is zo ongelooflijk snel gegaan. Niet normaal. En hoe hij veranderd is enzo O+
pi_91001019
Koop een iPad!
pi_91001038
Ik moet ook een jongetje, we hebben al een leuke jongensnaam die we ook al wel eens gebruiken. Zo van later als we een *naam* hebben dan... of Oeh dat speelgoed is leuk voor *naam*. Maar als ik denk aan een zwangerschap dan krijg ik echt de kriebels, brrrrrr. Liever niet. Oh en als de tweede een meisje wordt zijn we natuurlijk even blij, heb ook nog wel wat leuke meisjesnamen liggen ;)
pi_91001071
Oohh Anne van fannetje huilt zo zacht :o mijn meisje doet echt heeeel hysterisch huilen als ze honger heeft ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91001172
Oh en het babyhuiltje van jen was superlief. Nu met 100 db meer dezelfde huil dezelfde stem doet ervoor zorgen dat ze op haar kamer kan gaan afkoelen.
pi_91001191
En ik wil ook een jongens-baby! Nog ff een jaartje wachten en dan gaan we weer aan de bak :Y)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91001293
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:25 schreef Ticootje het volgende:
Koop een iPad!
ik heb geen ipad centjes :P

Een jongensbaby is ook leuk, maar die moet dan naamloos door t leven gaan...
pi_91001298
Nu na 5 maanden is het wel al minder "NEEEE!!!!" dan eerst wat betreft zwangerschap. Maar met nieuwe baan kan het sowieso niet komende jaar vind ik.
pi_91001302
Een zwangerschap zou ik niet zo erg vinden en een bevalling ook niet, ik wil er alleen geen kind meer bij.
pi_91001350
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:25 schreef Solagratia het volgende:
Ik moet ook een jongetje, we hebben al een leuke jongensnaam die we ook al wel eens gebruiken. Zo van later als we een *naam* hebben dan... of Oeh dat speelgoed is leuk voor *naam*. Maar als ik denk aan een zwangerschap dan krijg ik echt de kriebels, brrrrrr. Liever niet. Oh en als de tweede een meisje wordt zijn we natuurlijk even blij, heb ook nog wel wat leuke meisjesnamen liggen ;)
Gek genoeg, mijn zwangerschap was stom zacht uitgedrukt :@ maar nu ik het resultaat ken doe ik het zo weer! :D bevallen doe ik ook zo weer. Wát een ervaring vond ik dat... :)
pi_91001355
Ik wil wel een kind maar geen zwangerschap. Bevalling vind ik dan echt een mooie gebeurtenis. (achteraf dan he, op het moment was het zwaar)
pi_91001397
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Solagratia het volgende:
Nu na 5 maanden is het wel al minder "NEEEE!!!!" dan eerst wat betreft zwangerschap. Maar met nieuwe baan kan het sowieso niet komende jaar vind ik.
Ik was 2 dagen uit m'n proeftijd en toen moest ik toch opbiechten dat ik zwanger was. En het leuke is dat m'n contract toch gewoon verlengt is. Blijkbaar kan ik toch dingen.
pi_91001401
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ik heb geen ipad centjes :P

Een jongensbaby is ook leuk, maar die moet dan naamloos door t leven gaan...
Ik heb nog wel een leuke naam! :P (dezelfde die bij mij nog hoog staat voor een jongetje :D)
pi_91001481
Al die verschillende huiltjes ja!! 'vroegah' dacht ik dat alle baby's er hetzelfde uitzagen en hetzelfde huilden.. en dat is zó niet waar :D
pi_91001490
Bevalling van leyla vond ik dus helemaal niet zwaar. Ik denk dat een been breken vervelender is.
pi_91001599
Ik vond de ontsluiting ook wel meevallen. Heb lekker dvd's gekeken en zo. Vanaf 6 cm werd het moeilijk met de persweeën. Persfase was rot omdat ik het idee had dat ik haar er nooit zelf uit zou krijgen. Had toen ook geen persweeën meer.

Orea, dat van die huiltjes dacht ik ook ja! Maar na de terugkomavond van de Zwangerschapscursus denk ik wel anders :D
pi_91001646
Ik die van Leia ook niet :D ondanks knip, pomp en erg lage HB :D maar knapte dan ook erg snel op daarna.. En het ging allemaal vrij vlot natuurlijk, half 8 vliezen breken, half 4 Leia geboren.. Eerste 2 dagen dacht ik: nooit meer :{w maar na een week was het al van: zeker weer! :D

Weet nog dat ik een dag na Leia's geboorte bloed moest laten prikken dan de prikdame vertelde dat ze 2 kindjes had.. En dat ik dacht: :o zij heeft dat ook gewoon 2 keer gedaan :o :D
pi_91001658
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 22:31 schreef Orea het volgende:
Al die verschillende huiltjes ja!! 'vroegah' dacht ik dat alle baby's er hetzelfde uitzagen en hetzelfde huilden.. en dat is zó niet waar :D
Wat ik ook leuk vind is dat zodra leyla geboren was ik het eigenlijk heel gewoon vond dat ze eruit zag als dat ze eruit zag. Snap je? Dat je heel lang nieuwsgierig bent over hoe ze eruit ziet en dan is ze er en dan is het zo vanzelfsprekend dat ze er juist zo uitziet. Zo normaal.
pi_91001660
Ik vond die 10dagen over tijd het ergste van de hele zwangerschap en bevalling bij elkaar. Wat een ellende was dat zeg!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91001675
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Solagratia het volgende:
Nu na 5 maandenbijna 3 maanden is het wel al minder "NEEEE!!!!" dan eerst wat betreft zwangerschap.
Ik geniet nu zo, maar stiekem zou ik best nog wel een keer zwanger willen zijn. Niet dat we dr nu voor gaan hoor. Ilse is nog zo klein, het huis is te klein voor 2 babies, en ik mag nog niet. Het zou ook niet verstandig zijn. En ja, die bevalling. Daar denk ik dan nog maar even niet aan. Die sla ik dan gewoon over. Maar we hebben het al over namen enzo. N is ervan overtuigt dat we alleen maar meisjes kunnen bakken.
*poef* nu is het weg
pi_91001704
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat ik ook leuk vind is dat zodra leyla geboren was ik het eigenlijk heel gewoon vond dat ze eruit zag als dat ze eruit zag. Snap je? Dat je heel lang nieuwsgierig bent over hoe ze eruit ziet en dan is ze er en dan is het zo vanzelfsprekend dat ze er juist zo uitziet. Zo normaal.
:Y ik herinner me dat ik haar aankeek en dacht: dus dit ben je! En even later al dacht: maar natuurlijk ben jij dit! O+
pi_91001755
Na jen heb ik heel lang geroepen nooit meer. Maar gelukkig laat de tijd je ook dingen vergeten.
pi_91001760
Ik had dat helemaal niet. Ik dacht "huh zie je er zo uit" moest echt wel aan haar wennen. Maar ze was wel lekker warm en zacht :Y
pi_91001793
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 22:34 schreef Orea het volgende:

[..]

:Y ik herinner me dat ik haar aankeek en dacht: dus dit ben je! En even later al dacht: maar natuurlijk ben jij dit! O+
JA dat!! Precies dat!
pi_91001803
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Ticootje het volgende:
Een zwangerschap zou ik niet zo erg vinden en een bevalling ook niet, ik wil er alleen geen kind meer bij.
ik vind t allemaal niet erg

En Orea welke naam is dat dan, wist ik m al? en anders moet je m even zeggen :D
pi_91001818
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik vond die 10dagen over tijd het ergste van de hele zwangerschap en bevalling bij elkaar. Wat een ellende was dat zeg!
Ik ben met 38,1 ingeleid dus overtijd lopen geen ervaring mee.. Ik vond op het laatst de jeuk vreselijk! En voor de rest de pijn van de hydro, en de slapeloze nachten.. Misschien dat ik nu de 2 keer eruit soms 's nachts ook wel goed trek, krijg meer slaap dan tijdens mijn zwangerschap :)

De kans is erg groot dat ik er een volgende zwangerschap minder tot geen last van krijg overigens! Omdat het stuk eileider nu zo uitgerekt is, en niet meer terugveert zeg maar :) laten we het hopen! En anders, ik heb het 1 keer overleefd, ik overleef het een 2e keer ook wel... Hopelijk blijft de jeuk wel weg, dat was nog 10 keer erger soms...
pi_91001842
Ik dacht als ze, ze nou meenemen en ze leggen een ander baby'tje terug dan is het misschien wel een ander.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91001845
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef Ticootje het volgende:
Na jen heb ik heel lang geroepen nooit meer. Maar gelukkig laat de tijd je ook dingen vergeten.
Ik had het er vanmiddag nog met N over, ik kan niet meer naar voren halen hoe die weeën nou voelden. Weet nog wel dat ik ze heel vervelend vond, maar hoe ze nou voelden.. geen idee.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 7 januari 2011 @ 22:37:39 #265
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_91001902
Dames wat gaan jullie snel!!!! Heb bijna dit hele topic gemist... (ben druk met de oudste die op school begonnen is en met Mikai die nog geen ritme heeft: heb nog wat opstartprobleempjes ;) )

Ik wil nog wel een zwangerschap! Maar geen bevalling... daar ben ik niet voor gemaakt (dat wordt zowiezo een ks - mag geen weeen meer hebben). Heb geen voorkeur, maar qua namen is een meisje het handigst (die naar hebben we, we zijn erg slecht in jongensnamen).
pi_91001945
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:36 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik dacht als ze, ze nou meenemen en ze leggen een ander baby'tje terug dan is het misschien wel een ander.
Ik heb na de ok wel 4 keer aan N gevraagd of hij Ilse de hele tijd in zicht gehad had. Ik herkende dr niet echt. ( had haar ook maar 5 minuten echt bekeken)
Ik vond het overtijd lopen zo oneerlijk. Ik bleef maar mailtjes krijgen van de zwangerschapsgym dat ze bevallen waren. Zelfs meiden die 10 dagen later uitgerekend waren. Uiteindelijk ben ik als laatste bevallen.
*poef* nu is het weg
pi_91001987
Ik MOET echt een tweeling want manlief wil echt, echt nog maar een kindje.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91002016
Amy had 1,5 uur bij mij gelegen voor ik naar O.K ging, maar ik had haar ook niet herkend, tenminste dat denk ik. Ik had van te voren ook altijd gedacht dat ik haar zo zou herkennen. Gek..
pi_91002033
haha Barba!
pi_91002086
M. vond 2 ook altijd prima, maar inmiddels wil ie er toch ook wel graag 3! Zeker! En als we ooit de staats winnen ofzo dan gaan we voor een elftal :P
pi_91002109
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Solagratia het volgende:
Ik vond de ontsluiting ook wel meevallen. Heb lekker dvd's gekeken en zo. Vanaf 6 cm werd het moeilijk met de persweeën. Persfase was rot omdat ik het idee had dat ik haar er nooit zelf uit zou krijgen. Had toen ook geen persweeën meer.

Orea, dat van die huiltjes dacht ik ook ja! Maar na de terugkomavond van de Zwangerschapscursus denk ik wel anders :D
daar heb ik niet eens tijd voor gehad :o
Ik ben gewoon midden in de nacht bevallen zonder dat iemand t wist :D
Mn zus heb ik om 10 uur s avonds gesproken, niets aan de hand,volgende ochtend 10 uur: gefeliciteerd metje neefje O+ geweldig O+

En ik vond de laatste dagen vervelend, maar ik vond t oneerlijk dat iedereen beviel met 38 weken en ik overtijd ging :')
En ik vond t oneerlijk dat Pessie en Flugeltje aan t rommelen waren terwijl die 2 en 3 weken na mij uitgerekend waren. Ik was overtuigd dat zij eerder gingen bevallen.
Maar goed toen het bij mij ging rommelen begon t dus ook.
Dat wil ik de volgende keer weer!
pi_91002143
Ik beviel met 40.3 dus had nog niet echt overtijd gelopen. Heb mijn uitgerekende datum gevierd met taart en een cadeautje voor mezelf :7

Bij mij heeft het nooit gerommeld. Op zondag wat vage weeen wel en 's nachts zette het al door. Maar het was niet vreselijk heftig of zo. Blijkbaar als je nog dvd's kunt kijken :D
pi_91002202
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 22:33 schreef BarbaBientje01 het volgende:
De uitgerekende datum vond ik stom en de datum van 3 dagen overtijd ( termijn van jen). Daarna vond ik het bij 41 weken nog niet zo erg, zelfs het aanbod om te strippen sloeg ik af. Toen ik met 41,3 te horen kreeg dat ze me bij 42,1 gingen inleiden brak ik. In die 3 dagen was ik het opeens helemaal zat, en ik ging ervanuit dat ze me niet over het weekend heen gingen tillen dus ik hoopte dat ik mocht blijven of in elk geval die dag erna of de vrijdag wel ingeleid zou worden.
De vk vond het ook heel raar, heeft er zelfs nog over gebeld met het betreffende ziekenhuis dat ze het een te groot risico vond.
Met 41,4 had ik de vk in tranen gebeld, zij stripte me en ik mocht naar het ziekenhuis van mijn 1e keuze en daar zou ik de volgende dag meteen worden ingeleid... Maar dat hoefde niet meer.
pi_91002249
Oh en toen ik Floris voor het eerst zag dacht ik wat ben je klein en wat ben je mooi
En ik moest onwijs lang wachten voor ik wist wat ie woog, dat wilde ik ook zo graag weten.
Oh en ik moest ook lang wachten voor k m mocht vasthouden. Dat mag de volgende keer wel anders :D
pi_91002272
Ik was om 7 uur in het ziekenhuis, half 8 vliezen gebroken en begonnen harde buiken (had ik de hele zwangerschap niet gehad :D dus weet nog dat ik zei: zo voelt dat dus (pijnloos)) en heb tot half 11 twitter en alles bij kunnen houden.. Toen werd het te heftig, en 15:28 was ze er al! :o
pi_91002355
Ik heb tot een cm of 5 de laptop er nog bij gehad. Maar toen moest N hem wegleggen van me. Was bang dat ik hem weg zou schoppen.
*poef* nu is het weg
pi_91002387
Ik zat van half 12 tot 1 ofzo grey's anatomy te kijken. Af en toe beetje concentreren op de pijn en dan weer verder kijken. Het waren herhalingen die ik al 10 keer gezien had haha.
Vanaf 1 uur heb ik geporbeerd te timen :') toen begon t vervelend te worden

Oh en om half 2 nog ergens gepost dat ik weeen stom vond en dat ze vervelend waren, maar ik had niet door dat t echt bezig was :')
pi_91002485
Ik mocht om half elf eindelijk persen, na 2,5 uur persweeen wegzuchten en toen waren de persweeen weg :( Alles geprobeerd, baarkruk bed... na een uur moest ik alsnog naar het ziekenhuis. Dat vond ik prima. Daar geperst op niet voelbare persweeen :? en toen kreeg ik een knip, kwam het hoofdje en zaten de schouders klem en toen werden mijn benen helemaal achterover geklapt en daarna was ze er ineens. En ik was behoorlijk gescheurd.
pi_91002541
Heftig Sola....
pi_91002567
Ik heb de meeste weeen zittend weggepuft. achterstevoren op een stoel terwijl J. mijn rug masseerde. Nog een uur onder de douch gestaan en vanaf 6 cm persweeen lopend weggezucht terwijl ik mijn buik vasthield :D
pi_91002593
Ik weet dat nog goed Orea! Die jeuk :o en toen je eenmaal mocht ging het kei snel!
En Ticoo jij was zo ijzersterk die dagen over tijd daar heb ik echt diep respect voor!

Ik vond het goed te doen tot 37weken. Toen er constant gerommel was en elke arts zij dat ze zeeeeker eerder zou komen. Toen ik na 6avondjes ziekenhuis eindelijk een antibiotica kuur kreeg was alles in een keer weg. Bij 40.5 had ik het echt helemaal gehad (was gevallen en kon niet meer bewegen of slapen) en toen ik de datum had gekregen om ingeleid te worden, ging het niet door :'( maarrr na de eerste keer gel, konden de vliezen gebroken worden en 8.5uur later was ze der O+
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91002627
Ik heb gewoon heel leuk zitten ouwehoeren met de vk. Tot ik zei m'n weeën worden anders ik denk dat ik moet persen toen werd het wel pijnlijker. Maar zelfs toen ging de vk gewoon heel rustig haar schort omdoen enzo, omdat ik nog zo rustig was en netjes alles wegzuchtte. En toen 7 minuten afzien en toen was ze er al. Hechten vond ik echt heel vervelend.
pi_91002678
Ik ben nog steeds heel veel bezig met de bevalling, niet dat ik het er moeilijk mee heb maar toch nog aan het verwerken. Vind het wel een prachtige ervaring. En nu ik weer geheeld ben (haha) denk ik dat ik een volgende ook wel zou overleven.

Tico, kan ik mij inschrijven voor zo'n bevalling bij de 2e? dan neem ik het overtijd lopen wel voor lief ;)

Het hechten gebeurde met een ruggenprik op de O.K. daar ben ik het ziekenhuis echt heeeeel erg dankbaar voor.
pi_91002856
:Y ik ben er ook heel veel mee bezig.. Nog steeds regelmatig een verbazing van wow! Ik ben bevallen, ik heb een zwangerschap achter de rug en een baby :o Ik kan dingen! (de eerste dagen na de bevalling wilde ik wel tegen iedereen roepen: JOEHOE!! Kijk mij eens :'))
pi_91002881
Een eerste keer bevallen en dan ook meteen zo heftig is ook niet niets! Daar kunnen we allemaal over meepraten denk ik. Het is gewoon echt een gebeurtenis die je even een plekje moet geven. De een doet dat sneller dan de ander. Niets raars aan hoor.
pi_91002911
:D ik vind mezelf ook nog heel stoer :Y

Wij hebben ook niemand gebeld voordat ik naar de O.K was geweest. Anders zou ik moeten zeggen dat ik nog naar de O.K. zou moeten en zouden mijn ouders schrikken.
Het duurde allemaal ook veel langer dan verwacht, later bleek J. daar echt wel over in te hebben gezeten.

En ik heb tegen de arts die de bevalling deed gezegd dat ik nu heel de week niet uit mijn bed zou komen. Was zo blij dat het klaar was en dat ik nu gewoon lekker kon liggen :D
pi_91003085
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 22:48 schreef Solagratia het volgende:
Ik ben nog steeds heel veel bezig met de bevalling, niet dat ik het er moeilijk mee heb maar toch nog aan het verwerken. Vind het wel een prachtige ervaring. En nu ik weer geheeld ben (haha) denk ik dat ik een volgende ook wel zou overleven.

Tico, kan ik mij inschrijven voor zo'n bevalling bij de 2e? dan neem ik het overtijd lopen wel voor lief ;)

Het hechten gebeurde met een ruggenprik op de O.K. daar ben ik het ziekenhuis echt heeeeel erg dankbaar voor.
Ik heb 2 bevallingen gehad en ze zijn allebei zo vreselijk verschillend! Dus wie weet is de volgende keer ook wel een makkie.
Ik weet nog dat m'n vk zei dat 2e kindjes vaak kadootjes zijn. En ik vond het maar een rare uispraak. Van hoe kan een bevalling nou gezien worden als een kadootje. Zoveel pijn en zolang... Kreeg ze toch gelijk in mijn geval.
pi_91003178
Mijn vk zei ook dat een 2e vaak (lees dus niet altijd, maar vaak wel) sneller en makkelijker gaat!
pi_91003197
Ja, zo'n bevalling klinkt wel als een cadeautje :)

VK zei ook dat het niet nog eens zo hoeft te gaan. Sterker nog dat het nu ook niet zo had hoeven gaan als ze mij in het ziekenhuis opwekkers hadden gegeven. Vond ik wel stom. Volgende keer krijg ik ook meer groeiecho's en een afspraak bij de gyn om de bevalling door te spreken.
pi_91003215
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:52 schreef Solagratia het volgende:
:D ik vind mezelf ook nog heel stoer :Y

Wij hebben ook niemand gebeld voordat ik naar de O.K was geweest. Anders zou ik moeten zeggen dat ik nog naar de O.K. zou moeten en zouden mijn ouders schrikken.
Het duurde allemaal ook veel langer dan verwacht, later bleek J. daar echt wel over in te hebben gezeten.
Herkenbaar. N was ook zo bang, wist niet wat er aan de hand was.

Mijn ouders vroegen waarom N niet gebeld had toen Ilse er was. Nou.. omdat ie niet wist wat er met mij aan de hand was, en hij ook nog totaal niet dacht aan mensen bellen.
Hechten is onder algehele narcose gebeurt in de ok. Heb ook helemaal geen last dr van gehad.

Ben wel blij dat een tweede sowieso in het ziekenhuis komt. Vind ik toch een fijner idee.
*poef* nu is het weg
pi_91003252
T hechten vond ik niet zo erg, nou ja alleen t gaas ofzo dat naar binnengedouwd werd was beetje vervelend. Heel gek, ik voelde niets, maar t was wel gevoelig.
Maar ik lag naar Floris te kijken in de couveuse O+
En we hebben gebeld toen ik gehecht was en gedouched en Floris ook uit de couveuse was enzo.
pi_91003373
2e komt hier ook zeker weer in het ziekenhuis. Had sowieso niet de wens thuis te bevallen.. Kan me prima ontspannen in een ziekenhuis, dat is mooi meegenomen ;)
pi_91003381
2e komt bij mij ook sowieso in het ziekenhuis :Y Ik mag op zich thuis tenzij de baby ook weer een 8 ponder wordt.

Wordt er gaas naar binnen geduwt bij het hechten :o brrrr.
pi_91003400
Om het bloed weg te deppen Sola ;)
pi_91003409
Ik voelde me ook heel erg vertroeteld in het ziekenhuis! en iedereen was zo lief. en ik kreeg een roze ballon aan mijn bed gebonden op de verkoeverkamer.
pi_91003445
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:59 schreef Orea het volgende:
Om het bloed weg te deppen Sola ;)
Oh ja logisch :D
pi_91003508
Bij jen herrinner ik me niets van het hechten. Ik was helemaal onder de indruk van de bevalling, onder de dope van de pethedine. Bij leyla was ik echt goed bij en ik had haar lekker in m'n armen en ik had echt zoiets van blijf van m'n doos af, genoeg is genoeg.
pi_91003567
Deed het dan heel erg pijn of was het meer irritant gefrut?
pi_91003641
Ja dat herken ik wel Tico! Mijn placenta MOEST eruit (door al die plenzen bloed die bij elke poging dat ding eruit te krijgen meekwamen :{ ) en ze zei nog: we proberen nog 1 keer anders bel ik de OK. En weet nog dat ik naar M. keek met Leia op zijn armen en dacht: doe maar. Ik ben er klaar mee. Ze is er. Doe mij maar een roesje en hoppakee!

Maar toen kwam ie mee :+ en toen dat gehecht.. Weet wel dat ik na een half uur maar eens vroeg: is het zó erg? :') maar toen zei ze: het valt reuze mee hoor, maar ik wil het graag mooi hechten voor je. En dat heeft ze ook gedaan, je ziet er echt niks meer van (ook geen enkele last meer van :))

Ik vond het erg irritant! Vooral het draad doortrekken :X 't is nog extra bij verdoofd, maar je bent dan wel klaar met dat gepruts daar beneden :P
pi_91003687
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:56 schreef Orea het volgende:
Mijn vk zei ook dat een 2e vaak (lees dus niet altijd, maar vaak wel) sneller en makkelijker gaat!
Daar ging ik dus ook vanuit haha.. zat ik even mooi fout :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')