heel herkenbaar. N vond het al geen fijn idee dat Ilse laatst met 2 kerels in de box lag. N moest in het begin na de geslachtsbepalingecho wel even wennen aan het idee dat we een meisje kregen. Ik voorzie al dat Ilse later alles gedaan krijgt bij haar vader.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:13 schreef Orea het volgende:
Van mij mag het best, M wil het niet hebbenoh wat gaat mijn meisje het zwaar krijgen straks
of liever gezegd de jongeman die het aandurft met haar om te gaan
![]()
Ja echt stom dat hij niet hier mocht blijvenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
Ik moest van Orea Floris al achterlaten
maar tis dat ze zo ver weg woont, anders had t wel gemogen
*grapje*
typt minder handigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef mrien het volgende:
[..]
Moet je mobiel gaan internetten, zie ik ze niet
daar ben ik ook benieuwd naar, hoe hij gaat praten.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik heb laatst een filmpje van jen terug gekeken en hoorde ik ook haar huiltje en toch herken ik jen haar stem erin. En dan ben ik meteen zo benieuwd hoe leyla gaat klinken als ze gaat praten, omdat het toch heel herkenbaar is.
ik heb geen ipad centjesquote:
Gek genoeg, mijn zwangerschap was stom zacht uitgedruktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:25 schreef Solagratia het volgende:
Ik moet ook een jongetje, we hebben al een leuke jongensnaam die we ook al wel eens gebruiken. Zo van later als we een *naam* hebben dan... of Oeh dat speelgoed is leuk voor *naam*. Maar als ik denk aan een zwangerschap dan krijg ik echt de kriebels, brrrrrr. Liever niet. Oh en als de tweede een meisje wordt zijn we natuurlijk even blij, heb ook nog wel wat leuke meisjesnamen liggen
Ik was 2 dagen uit m'n proeftijd en toen moest ik toch opbiechten dat ik zwanger was. En het leuke is dat m'n contract toch gewoon verlengt is. Blijkbaar kan ik toch dingen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Solagratia het volgende:
Nu na 5 maanden is het wel al minder "NEEEE!!!!" dan eerst wat betreft zwangerschap. Maar met nieuwe baan kan het sowieso niet komende jaar vind ik.
Ik heb nog wel een leuke naam!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik heb geen ipad centjes
Een jongensbaby is ook leuk, maar die moet dan naamloos door t leven gaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |