abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91000310
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:13 schreef Orea het volgende:
Van mij mag het best, M wil het niet hebben :{w oh wat gaat mijn meisje het zwaar krijgen straks :D of liever gezegd de jongeman die het aandurft met haar om te gaan :D
heel herkenbaar. N vond het al geen fijn idee dat Ilse laatst met 2 kerels in de box lag. N moest in het begin na de geslachtsbepalingecho wel even wennen aan het idee dat we een meisje kregen. Ik voorzie al dat Ilse later alles gedaan krijgt bij haar vader.
*poef* nu is het weg
pi_91000422
OMG M. laat me nu een filmpje op zijn mobiel zien, daar is Leia net 1,5 maand.. OMG OMG wat was ze klein!! :o O+
pi_91000509
:D
Ik moest van Orea Floris al achterlaten :P
maar tis dat ze zo ver weg woont, anders had t wel gemogen ;)

*grapje*
pi_91000549
Moeilijk voor te stellen he, dat ze zo klein was :)
Als ik de foto's zie van de pasgeboren Amy dan denk ik "was jij dat?"
pi_91000594
Zo hebben wij een filmpje van Lotte toen ze net geboren was en ze aan het huilen was, zo ander huiltje! Van Jelle hebben we ook zo'n filmpje gemaakt en na 2 dagen vonden we het al zo'n ander huiltje! Zo mooi om te hebben!
pi_91000616
wel lastig al diezelfde avatars :P
pi_91000677
Ik herken haar bijna niet terug joh! Frummeltje! Het is inderdaad erg lastig voor te stellen nog dat ze zo klein was, dat ze in mijn buik heeft gezeten... hopelijk weten we 'later' nog een hoop van 'nu'.. Ik probeer me soms ook heel bewust een bepaald moment in mijn hoofd vast te zetten.. /emotalk :D
pi_91000730
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 22:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
wel lastig al diezelfde avatars :P
Moet je mobiel gaan internetten, zie ik ze niet ;)
pi_91000758
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
:D
Ik moest van Orea Floris al achterlaten :P
maar tis dat ze zo ver weg woont, anders had t wel gemogen ;)

*grapje*
Ja echt stom dat hij niet hier mocht blijven :{w

Ik moet ook een jongetje O+ maar ben met nog een paar meiden net zo blij hoor! :D
pi_91000820
Ja ik heb laatst een filmpje van jen terug gekeken en hoorde ik ook haar huiltje en toch herken ik jen haar stem erin. En dan ben ik meteen zo benieuwd hoe leyla gaat klinken als ze gaat praten, omdat het toch heel herkenbaar is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91000844
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:21 schreef mrien het volgende:

[..]

Moet je mobiel gaan internetten, zie ik ze niet ;)
typt minder handig ;)

Orea, ik moet een meisje :Y
pi_91001010
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:23 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik heb laatst een filmpje van jen terug gekeken en hoorde ik ook haar huiltje en toch herken ik jen haar stem erin. En dan ben ik meteen zo benieuwd hoe leyla gaat klinken als ze gaat praten, omdat het toch heel herkenbaar is.
daar ben ik ook benieuwd naar, hoe hij gaat praten.
Zaten laatst ook te kijken naar filmpje van Lieke toen ze 1,5 was ofzo. En dat stemmetje toen, precies t zelfde als nu :D Zo leuk.

En dat half jaar is zo ongelooflijk snel gegaan. Niet normaal. En hoe hij veranderd is enzo O+
pi_91001019
Koop een iPad!
pi_91001038
Ik moet ook een jongetje, we hebben al een leuke jongensnaam die we ook al wel eens gebruiken. Zo van later als we een *naam* hebben dan... of Oeh dat speelgoed is leuk voor *naam*. Maar als ik denk aan een zwangerschap dan krijg ik echt de kriebels, brrrrrr. Liever niet. Oh en als de tweede een meisje wordt zijn we natuurlijk even blij, heb ook nog wel wat leuke meisjesnamen liggen ;)
pi_91001071
Oohh Anne van fannetje huilt zo zacht :o mijn meisje doet echt heeeel hysterisch huilen als ze honger heeft ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91001172
Oh en het babyhuiltje van jen was superlief. Nu met 100 db meer dezelfde huil dezelfde stem doet ervoor zorgen dat ze op haar kamer kan gaan afkoelen.
pi_91001191
En ik wil ook een jongens-baby! Nog ff een jaartje wachten en dan gaan we weer aan de bak :Y)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91001293
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:25 schreef Ticootje het volgende:
Koop een iPad!
ik heb geen ipad centjes :P

Een jongensbaby is ook leuk, maar die moet dan naamloos door t leven gaan...
pi_91001298
Nu na 5 maanden is het wel al minder "NEEEE!!!!" dan eerst wat betreft zwangerschap. Maar met nieuwe baan kan het sowieso niet komende jaar vind ik.
pi_91001302
Een zwangerschap zou ik niet zo erg vinden en een bevalling ook niet, ik wil er alleen geen kind meer bij.
pi_91001350
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:25 schreef Solagratia het volgende:
Ik moet ook een jongetje, we hebben al een leuke jongensnaam die we ook al wel eens gebruiken. Zo van later als we een *naam* hebben dan... of Oeh dat speelgoed is leuk voor *naam*. Maar als ik denk aan een zwangerschap dan krijg ik echt de kriebels, brrrrrr. Liever niet. Oh en als de tweede een meisje wordt zijn we natuurlijk even blij, heb ook nog wel wat leuke meisjesnamen liggen ;)
Gek genoeg, mijn zwangerschap was stom zacht uitgedrukt :@ maar nu ik het resultaat ken doe ik het zo weer! :D bevallen doe ik ook zo weer. Wát een ervaring vond ik dat... :)
pi_91001355
Ik wil wel een kind maar geen zwangerschap. Bevalling vind ik dan echt een mooie gebeurtenis. (achteraf dan he, op het moment was het zwaar)
pi_91001397
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Solagratia het volgende:
Nu na 5 maanden is het wel al minder "NEEEE!!!!" dan eerst wat betreft zwangerschap. Maar met nieuwe baan kan het sowieso niet komende jaar vind ik.
Ik was 2 dagen uit m'n proeftijd en toen moest ik toch opbiechten dat ik zwanger was. En het leuke is dat m'n contract toch gewoon verlengt is. Blijkbaar kan ik toch dingen.
pi_91001401
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:28 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ik heb geen ipad centjes :P

Een jongensbaby is ook leuk, maar die moet dan naamloos door t leven gaan...
Ik heb nog wel een leuke naam! :P (dezelfde die bij mij nog hoog staat voor een jongetje :D)
pi_91001481
Al die verschillende huiltjes ja!! 'vroegah' dacht ik dat alle baby's er hetzelfde uitzagen en hetzelfde huilden.. en dat is zó niet waar :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')