De jeugd van tegenwoordig groeit met dit op:(quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:09 schreef JaimyLee het volgende:
Ik speelde vroeger altijd op mijn Xbox.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Mijn top bouwwerk was een voetbalstadion met een openklapbaar dak
Deze baas weet waar hij het over heeft.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:11 schreef iewl het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig groeit met dit op:(
Wij waren vroegah verplicht om met lego te spelen, 3 uur lang
Ik zou willen dat ik betaald werd voor elk uur dat ik met lego had gespeelt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:11 schreef iewl het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig groeit met dit op:(
Wij waren vroegah verplicht om met lego te spelen, 3 uur lang
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:23 schreef Michhas het volgende:
Ik heb wel eens legoblokjes aan elkaar gesmolten
Als ik alle Lego die ik nog in bezit heb, nog origineel in dozen had gehad, dan was ik ook gruwelijk rijk geweest..quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik betaald werd voor elk uur dat ik met lego had gespeelt.
Dan was ik nu zo gruwelijk rijk geweest.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb wel eens legoblokjes aan elkaar gesmolten
Ditquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Ze zouden van Lego een verplicht vak moeten maken op school. Alleen maar voordelen
Lego staat tot nu toe ver voor in de peilingen, maar het topic loopt nog, dus het wordt nog spannend!quote:
Pas maar op, over een half uur worden de duplo bazen wakker. Legohelden verenigd u!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lego staat tot nu toe ver voor in de peilingen, maar het topic loopt nog, dus het wordt nog spannend!
dit dus!quote:
ik heb de 2.0 versie, de wat oudere. Maar hier kon je je echt maanden mee vermaken. Ik had uiteindelijk samen met een vriend een hand gemaakt die ook echt dingen kon vastpakken enzo. Afzonderlijk bewegende vingers op luchtdruk, supertof!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
de NXT!
[ afbeelding ]
deze heb ik! echt een geweldige set!
Wat doe je hier zelf dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Zinloos om hier nog uren door te discussieren want iedereen weet dat Lego de baas is.
Kut, erin getraptquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Quote een post hier waarop te lezen valt dat ik in discussie ga met iemand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |