ja man lekker sigaretje soms rook ik 5 sigaretjes in een keerquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:10 schreef Nektasje2 het volgende:
ja toch daarom ik ben ook verrot pff net me eerste peuk weer gerookt kan gelijk weer pitten maar beter gewoon doorhalen morgen optijd pitten
offline, maar hoezo wou je stoppen met roken? ik probeer soms ook maar dan voel ik me helemaal geprikkeld overal en girriteerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:11 schreef Nektasje2 het volgende:
ja lekker lekker soms op ze tijd kan ik daar echt van genietenwaar is schouderklopje trouwens
ja ik had ook tijd last van mn hart man, kloppingen, steken, ruis, propjes, druk op mn borst enzo ging bijna dood want zat allemaal slijm verstopt in mn longen dus kon slecht adem halenquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:12 schreef Nektasje2 het volgende:
ja geld en gezondheid heb last van me hart enzmaarja ik ga wel is een keer stoppen maar niet nu hahah maar die hoertje is wel triest man
hahah, je hart helemaal naar de kanker door de pepquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:15 schreef Nektasje2 het volgende:
ja man afentoe heb ik ook dat me hart gewoon afentoe stopt met kloppen en dan moet ik er een paar keer op slaan enz is wel klotegevoelens maarja afentoe werkt dat niet en dan heb ik hier zon stekker liggen met de draden die los zitten en dan zet ik mezelf gewoon ff op 230
haha ok.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:16 schreef Nektasje2 het volgende:
Haha wie weetof zit ik te trollen je weet het niet
woon je op jezelf dam?quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:29 schreef Nektasje2 het volgende:
Ja fak it ik kom overal wel van rond![]()
bij je ouders wonen in de zolder tussen de dode miskramen van je moederquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:30 schreef Nektasje2 het volgende:
Fskull wat denk je dat ik voor woonruimte ga betalen dat doen andere mensen maar voor mij![]()
Ah shit ja man zeker H20Kaliber?quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:31 schreef Nektasje2 het volgende:
Wat doe je bijdehand moet ik je even mijn pipa laten zien
Bazenshitquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:32 schreef Radicalist het volgende:
[..]
Ah shit ja man zeker H20Kaliber?
stil piemelientjequote:Op woensdag 12 januari 2011 07:33 schreef fullmetal het volgende:
Goedemorgen, wel erg vroeg om gangster te gaan doen of nie swa?
Je weet als die Colombianen aankomen met die kilo's sta ik klaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:34 schreef Radicalist het volgende:
[..]
wajoo zkr van die gevaarlijke colombianen
Wat is terug, over 2 uur werken, lig nog in bed.quote:
Hahahahahaahaha werkquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:35 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Wat is terug, over 2 uur werken, lig nog in bed.
Gozer doe niet bijdehandquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:36 schreef Radicalist het volgende:
deze
[..]
deze man is een werkloze junk, heeft pacemaker alles
hoho niet man ik kijk naar wat meer, maar valt mee eigenlijk. altijd als chicks zitten is anders dan staan.quote:
i'm just sayin', dogquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:38 schreef Radicalist het volgende:
[..]
hoho niet man ik kijk naar wat meer, maar valt mee eigenlijk. altijd als chicks zitten is anders dan staan.
Ik zou zon harde schouderklopje geven, dat die schouder uit elkaar valt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:40 schreef Nektasje2 het volgende:
ey maar even ontopic zouden jullie schouderklopje geven ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:42 schreef Hooidraad het volgende:
19 jaar, cup C en tamelijk dik?ik hou wel van die chubby chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe wist je het? Je hebt gelijk, dat waren mijn dromen, enige wat mij de volgende 10 jaar te wachten staat is een vieze naald en mijn steentjes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:36 schreef Radicalist het volgende:
deze
[..]
deze man is een werkloze junk, heeft pacemaker alles
Ik ben al 2 jaar verslaafd aan heroine kanker zooiquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:43 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Hoe wist je het? Je hebt gelijk, dat waren mijn dromen, enige wat mij de volgende 10 jaar te wachten staat is een vieze naald en mijn steentjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan komt ze opeens straks met het bericht dat ze een man is![]()
![]()
![]()
Het is je nektasje!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:43 schreef Nektasje2 het volgende:
19 jaar, cup C en tamelijk dik?zoiezo die hoertje reageer niet eens op pmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan komt ze opeens straks met het bericht dat ze een man is![]()
![]()
![]()
haha bij mij welquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:44 schreef Radicalist het volgende:
[..]
zoiezo die hoertje reageer niet eens op pms
19 jaar, cup C en tamelijk dik?Het is soberzo een man, graag maar helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan komt ze opeens straks met het bericht dat ze een man is![]()
![]()
![]()
19 jaar, cup C en tamelijk dik?Even serieus: Protip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan komt ze opeens straks met het bericht dat ze een man is![]()
![]()
![]()
Als jullie daar fanboy van zijn, bij BK in Hoorn werken genoeg lekkere(lees: jullie smaak) chikas met aardige tietjes. Maatje meer volk, maar neuken doen ze al te graag.Never trade the thrills of living for the security of existence.
wat is BK? internetz sitez plsquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:46 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Even serieus: Protip.
Als jullie daar fanboy van zijn, bij BK in Hoorn werken genoeg lekkere(lees: jullie smaak) chikas met aardige tietjes. Maatje meer volk, maar neuken doen ze al te graag.
Kan je beter naar rachel gaan!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:46 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Even serieus: Protip.
Als jullie daar fanboy van zijn, bij BK in Hoorn werken genoeg lekkere(lees: jullie smaak) chikas met aardige tietjes. Maatje meer volk, maar neuken doen ze al te graag.
Das penisbaard, rachel is waarschijnlijk een 80 jarige demente man.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:47 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
Kan je beter naar rachel gaan!
http://forum.fok.nl/topic/1547294
Ik hoorde dat ze best wel glad geschoren isquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:47 schreef Radicalist het volgende:
[..]
ze zei tegen mij van dat ze soms haar schaamlippen sneed met scheermesje om zelfpijning
burger king.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:47 schreef Radicalist het volgende:
[..]
wat is BK? internetz sitez pls
Wats er met jou gare nog 1 zon opmerking hequote:Op woensdag 12 januari 2011 07:47 schreef Radicalist het volgende:
[..]
wat is BK? internetz sitez pls
ja opvallend hequote:Op woensdag 12 januari 2011 07:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wel een goed topic. En de worm was er als de kippen bij
ey g alleen hetero alleen voor die damesquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:53 schreef fullmetal het volgende:
Nigga, wat voor witte suspensie zat jij te slikken om zo tantoe gek te worden en in Sek jezelf als giggolo aanbiede?
Aight deze papi is helemaal para in ze skullquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:53 schreef fullmetal het volgende:
Nigga, wat voor witte suspensie zat jij te slikken om zo tantoe gek te worden en in Sek jezelf als giggolo aanbiede?
Woensdag morgen; klaagbak 2.0quote:
Nee man, Dit is Madagascar. Deze killas zijn net uit de dierenpark ontsnapt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zijn dat Kanaleneiland Mocro's?
nee apeneiland mocro'squote:Op woensdag 12 januari 2011 08:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zijn dat Kanaleneiland Mocro's?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:02 schreef Radicalist het volgende:
[..]
ik wurg je met je tasje. dooie hoer in de container met panty om r nek
hij is klaar voor die karate klap uit te delenquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:04 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
Aight deze kill staat op scherp
fixedquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:07 schreef Radicalist het volgende:
#1. Horsecock
#2. Dog
#3. Katje
#4. Whisky
Smoke a joint, Give whisky to the dog, put the horsecock in the dog's ass and suck the dog's cock?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:07 schreef Radicalist het volgende:
#1. Joint
#2. Whisky
#3. Dog
#4. Horsecock
ik neuk die katjequote:Op woensdag 12 januari 2011 08:09 schreef Radicalist het volgende:
[..]
kankergroot katje op hoofd slaan met grote dildo. pow pow
Smoke a joint, give whiskey to the horse, put the dog inside the horse his anus and stick the horses cock in your assquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:09 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Smoke a joint, Give whisky to the dog, put the horsecock in the dog's ass and suck the dog's cock?
Is ook een overweging waard.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:10 schreef Radicalist het volgende:
[..]
Smoke a joint, give whiskey to the horse, put the dog inside the horse his anus and stick the horses cock in your ass
gozer fbi leest mee zometeen fbi voor je deurquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:13 schreef Radicalist het volgende:
ik.ben.een.homofiele.zwemleraar.op.de.basisschool.
Nee, maar hebben jullie miss aan katten gedacht?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:12 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
ben je helemaal gek ofzuuuuuuuw je geeft een paard toch geen whisky![]()
![]()
Ik zit hier klaar met een AR15 en kogelvrij vest. paar granaten ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:14 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
gozer fbi leest mee zometeen fbi voor je deur
jij bent een grote katjequote:Op woensdag 12 januari 2011 08:14 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Nee, maar hebben jullie miss aan katten gedacht?
Check deze man
[ afbeelding ]
Hij zegt homofiel, niet pedofiel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:14 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
gozer fbi leest mee zometeen fbi voor je deur
echt he, hij denk is zelfde. pedofiel op volwassenonderwijsquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:15 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Hij zegt homofiel, niet pedofiel.
jij bent een vieze katjequote:Op woensdag 12 januari 2011 08:16 schreef Radicalist het volgende:
[..]
echt he, hij denk is zelfde. pedofiel op volwassenonderwijs
waar ga je heen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:17 schreef fullmetal het volgende:
Naja, later killa's, ben weg. and dont get banned.
Ja toch gta stylequote:Op woensdag 12 januari 2011 08:18 schreef Radicalist het volgende:
[..]
swa als wij worden gebanned gaan we fok hoofdkantoor gijzelen met roze dildos ofniet?
Niet echt handig he, dan word ik op zo'n kuttijdstip wakker.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:26 schreef Nektasje2 het volgende:
echt he ook zo triest als je nu nog gaat pitten pff
Ja blijf gewoon wakker danquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet echt handig he, dan word ik op zo'n kuttijdstip wakker.
Hoertjes neukenquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:27 schreef Radicalist het volgende:
kom we gqaan allemaal naar rotterdam stadje onveilig maken
Klinkt goed man ik heb hier nog black label staanquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:29 schreef Radicalist het volgende:
#1. Slijterij
#2. Shoppah
#3. Hoeren.
Nee, Black Label, Purple Haze, Hongaarse.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:30 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
Klinkt goed man ik heb hier nog black label staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |