quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:42 schreef Hooidraad het volgende:
19 jaar, cup C en tamelijk dik?ik hou wel van die chubby chicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe wist je het? Je hebt gelijk, dat waren mijn dromen, enige wat mij de volgende 10 jaar te wachten staat is een vieze naald en mijn steentjes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:36 schreef Radicalist het volgende:
deze
[..]
deze man is een werkloze junk, heeft pacemaker alles
Ik ben al 2 jaar verslaafd aan heroine kanker zooiquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:43 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Hoe wist je het? Je hebt gelijk, dat waren mijn dromen, enige wat mij de volgende 10 jaar te wachten staat is een vieze naald en mijn steentjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan komt ze opeens straks met het bericht dat ze een man is![]()
![]()
![]()
Het is je nektasje!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:43 schreef Nektasje2 het volgende:
19 jaar, cup C en tamelijk dik?zoiezo die hoertje reageer niet eens op pmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan komt ze opeens straks met het bericht dat ze een man is![]()
![]()
![]()
haha bij mij welquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:44 schreef Radicalist het volgende:
[..]
zoiezo die hoertje reageer niet eens op pms
19 jaar, cup C en tamelijk dik?Het is soberzo een man, graag maar helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan komt ze opeens straks met het bericht dat ze een man is![]()
![]()
![]()
19 jaar, cup C en tamelijk dik?Even serieus: Protip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan komt ze opeens straks met het bericht dat ze een man is![]()
![]()
![]()
Als jullie daar fanboy van zijn, bij BK in Hoorn werken genoeg lekkere(lees: jullie smaak) chikas met aardige tietjes. Maatje meer volk, maar neuken doen ze al te graag.Never trade the thrills of living for the security of existence.
wat is BK? internetz sitez plsquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:46 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Even serieus: Protip.
Als jullie daar fanboy van zijn, bij BK in Hoorn werken genoeg lekkere(lees: jullie smaak) chikas met aardige tietjes. Maatje meer volk, maar neuken doen ze al te graag.
Kan je beter naar rachel gaan!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:46 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Even serieus: Protip.
Als jullie daar fanboy van zijn, bij BK in Hoorn werken genoeg lekkere(lees: jullie smaak) chikas met aardige tietjes. Maatje meer volk, maar neuken doen ze al te graag.
Das penisbaard, rachel is waarschijnlijk een 80 jarige demente man.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:47 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
Kan je beter naar rachel gaan!
http://forum.fok.nl/topic/1547294
Ik hoorde dat ze best wel glad geschoren isquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:47 schreef Radicalist het volgende:
[..]
ze zei tegen mij van dat ze soms haar schaamlippen sneed met scheermesje om zelfpijning
burger king.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:47 schreef Radicalist het volgende:
[..]
wat is BK? internetz sitez pls
Wats er met jou gare nog 1 zon opmerking hequote:Op woensdag 12 januari 2011 07:47 schreef Radicalist het volgende:
[..]
wat is BK? internetz sitez pls
ja opvallend hequote:Op woensdag 12 januari 2011 07:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wel een goed topic. En de worm was er als de kippen bij
ey g alleen hetero alleen voor die damesquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:53 schreef fullmetal het volgende:
Nigga, wat voor witte suspensie zat jij te slikken om zo tantoe gek te worden en in Sek jezelf als giggolo aanbiede?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |