woon je op jezelf dam?quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:29 schreef Nektasje2 het volgende:
Ja fak it ik kom overal wel van rond![]()
bij je ouders wonen in de zolder tussen de dode miskramen van je moederquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:30 schreef Nektasje2 het volgende:
Fskull wat denk je dat ik voor woonruimte ga betalen dat doen andere mensen maar voor mij![]()
Ah shit ja man zeker H20Kaliber?quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:31 schreef Nektasje2 het volgende:
Wat doe je bijdehand moet ik je even mijn pipa laten zien
Bazenshitquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:32 schreef Radicalist het volgende:
[..]
Ah shit ja man zeker H20Kaliber?
stil piemelientjequote:Op woensdag 12 januari 2011 07:33 schreef fullmetal het volgende:
Goedemorgen, wel erg vroeg om gangster te gaan doen of nie swa?
Je weet als die Colombianen aankomen met die kilo's sta ik klaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:34 schreef Radicalist het volgende:
[..]
wajoo zkr van die gevaarlijke colombianen
Wat is terug, over 2 uur werken, lig nog in bed.quote:
Hahahahahaahaha werkquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:35 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Wat is terug, over 2 uur werken, lig nog in bed.
Gozer doe niet bijdehandquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:36 schreef Radicalist het volgende:
deze
[..]
deze man is een werkloze junk, heeft pacemaker alles
hoho niet man ik kijk naar wat meer, maar valt mee eigenlijk. altijd als chicks zitten is anders dan staan.quote:
i'm just sayin', dogquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:38 schreef Radicalist het volgende:
[..]
hoho niet man ik kijk naar wat meer, maar valt mee eigenlijk. altijd als chicks zitten is anders dan staan.
Ik zou zon harde schouderklopje geven, dat die schouder uit elkaar valt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:40 schreef Nektasje2 het volgende:
ey maar even ontopic zouden jullie schouderklopje geven ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |