ik neuk die katjequote:Op woensdag 12 januari 2011 08:09 schreef Radicalist het volgende:
[..]
kankergroot katje op hoofd slaan met grote dildo. pow pow
Smoke a joint, give whiskey to the horse, put the dog inside the horse his anus and stick the horses cock in your assquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:09 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Smoke a joint, Give whisky to the dog, put the horsecock in the dog's ass and suck the dog's cock?
Is ook een overweging waard.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:10 schreef Radicalist het volgende:
[..]
Smoke a joint, give whiskey to the horse, put the dog inside the horse his anus and stick the horses cock in your ass
gozer fbi leest mee zometeen fbi voor je deurquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:13 schreef Radicalist het volgende:
ik.ben.een.homofiele.zwemleraar.op.de.basisschool.
Nee, maar hebben jullie miss aan katten gedacht?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:12 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
ben je helemaal gek ofzuuuuuuuw je geeft een paard toch geen whisky![]()
![]()
Ik zit hier klaar met een AR15 en kogelvrij vest. paar granaten ook.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:14 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
gozer fbi leest mee zometeen fbi voor je deur
jij bent een grote katjequote:Op woensdag 12 januari 2011 08:14 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Nee, maar hebben jullie miss aan katten gedacht?
Check deze man
[ afbeelding ]
Hij zegt homofiel, niet pedofiel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:14 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
gozer fbi leest mee zometeen fbi voor je deur
echt he, hij denk is zelfde. pedofiel op volwassenonderwijsquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:15 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Hij zegt homofiel, niet pedofiel.
jij bent een vieze katjequote:Op woensdag 12 januari 2011 08:16 schreef Radicalist het volgende:
[..]
echt he, hij denk is zelfde. pedofiel op volwassenonderwijs
waar ga je heen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:17 schreef fullmetal het volgende:
Naja, later killa's, ben weg. and dont get banned.
Ja toch gta stylequote:Op woensdag 12 januari 2011 08:18 schreef Radicalist het volgende:
[..]
swa als wij worden gebanned gaan we fok hoofdkantoor gijzelen met roze dildos ofniet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |