trustenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:10 schreef Puala het volgende:
Ja, ik doe mee en ga ook slapen. Truste iedereen
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef DjRex89 het volgende:
Nu kan ik met een gerust hart naar bed
Nu echt weltruste!
quote:
Nog eenquote:
Nu ga ik echt slapen, dolgelukkig met mijn allereerste naamtopic.quote:
Good luck!quote:
quote:
quote:
quote:
copy paste eens, wellicht dat het me wat zegt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef The_Dean het volgende:
Iemand hier verstand van Joomla? Ik moet en rijtje commands vertalen, maar zit wat met sommige woorden...
Volgens mij is er een reeks over joomlaquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:30 schreef The_Dean het volgende:
Is het vertrouwd om er een topic over te starten in DIG, of lachen ze me dan uit?
Het gaat niet direct om het bouwen van de site, maar heb twee a4'tjes met Joomla commands waarvan ik de uitleg moet vertalen naar het Fries. Dus hoef niet direct de command te begrijpen, maar de uitleg van het command vertalen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:30 schreef Puala het volgende:
Je kan het ook gewoon voor nu leeg laten, kijken hoe de site er uit ziet en dan iets toevoegen van een felroze plaatje. Dat vind je allicht wel terug in de layout..
Hmm oke. Ik werk zelf nooit met joomla dus ik kan het je zo 123 niet vertellen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het gaat niet direct om het bouwen van de site, maar heb twee a4'tjes met Joomla commands waarvan ik de uitleg moet vertalen naar het Fries. Dus hoef niet direct de command te begrijpen, maar de uitleg van het command vertalen.
No problem. Als je nog meer hebt wil ik wel een poging doen toch. Als je trouwens zelf wat met joomla wilt doen kan je ook xampp installeren. Dan kan je lokaal joomla installeren en zo zelf wat pielen en uitvogelen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:33 schreef The_Dean het volgende:
Geen probleem, in ieder geval bedankt voor je hulp zover
Heb het even in een topic gezet, dit is alles waar ik niet uit kom... laat je licht er maar eens over schijnen, als je wilquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
No problem. Als je nog meer hebt wil ik wel een poging doen toch. Als je trouwens zelf wat met joomla wilt doen kan je ook xampp installeren. Dan kan je lokaal joomla installeren en zo zelf wat pielen en uitvogelen..
Als het topic vol is, komt er onder de laatste post een knopje. Dan hoef je alleen de TT te veranderenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Waar zit eigenlijk dat knopje dat je de OP van een vorig topic quote in een nieuwe topicKan het niet vinden
Zie je pas als het topic dicht is. Dan even F5'en en dan komt er een knop naast nieuw topic van: open nieuw deel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Waar zit eigenlijk dat knopje dat je de OP van een vorig topic quote in een nieuwe topicKan het niet vinden
SPAMMEN!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Puala het volgende:
Als we in dit tempo door gaan dan kan etcetera het natuurlijk nooit met eigen ogen zien..
Ja, maar dat is niet zo leuk als spammenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef The_Dean het volgende:
Kan je toch gewoon terugkijken bij oude gesloten topics?
Ohquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zie je pas als het topic dicht is. Dan even F5'en en dan komt er een knop naast nieuw topic van: open nieuw deel.
jeweettog!quote:
Truequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet zo leuk als spammen
quote:
quote:
Omg..quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:19 schreef jna het volgende:
Een kinderwagen met een peuter is dinsdag op een tramhalte blijven staan, terwijl de tram met de vader erin wegreed. http://at5.nl/s/esA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kind afgeven bij een gezin wat er wel goed op past.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:19 schreef jna het volgende:
Een kinderwagen met een peuter is dinsdag op een tramhalte blijven staan, terwijl de tram met de vader erin wegreed. http://at5.nl/s/esA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit lijkt me eerder de schuld van de trambestuurdequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kind afgeven bij een gezin wat er wel goed op past.
Heb je het bericht ook gelezen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kind afgeven bij een gezin wat er wel goed op past.
Ik moet zo naar de bus lopenquote:
Nee, alleen jouw postquote:
Nee, ik las hetquote:
Ik had het gedaan zonder pardon denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef jna het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of er een noodrem in alle trams zit, anders vond ik dit wel een goede reden om 'm te gebruiken
Ik had het ook gedaan, er vol inhangen. Niemand rijd weg dat ik mijn kind laat staanquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef jna het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of er een noodrem in alle trams zit, anders vond ik dit wel een goede reden om 'm te gebruiken
Wat een eikel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:20 schreef The_Dean het volgende:
MOTHERFUCKER!
Kom er net achter dat de baas vanaf maandag alweer vier uitzendkrachten heeft aangenomen, maar mij niet!
Goedenmiddag!quote:
Ja, morgen maar even bellen hoe dat zit. Lekker de boel wat opstokenquote:
KUNOOOquote:
Is dat nou iets Fries of watquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, morgen maar even bellen hoe dat zit. Lekker de boel wat opstoken
Ja, is dat echt een onbegrijpelijke term voor Nederlanders? Sorry danquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, is dat echt een onbegrijpelijke term voor Nederlanders? Sorry dan
Of bedoeld ze dat het iets is wat Friezen graag doen?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, is dat echt een onbegrijpelijke term voor Nederlanders? Sorry dan
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of bedoeld ze dat het iets is wat Friezen graag doen?
quote:
Vrouwen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:34 schreef DjRex89 het volgende:
Vanavond een basketbaltoernooidan mixen ze alle teams van de club.. Echt geen zin in
Ik bedoel maar.quote:
Misschien zit hier wel een leuke tussen!quote:
Je weet maar nooitquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Misschien zit hier wel een leuke tussen!
Inderdaad, gewoon eentje per ongeluk omver lopen en dan heel lief je excuses aanbieden en dr overeind helpenquote:
Opgelost. Regel dat Reks.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon eentje per ongeluk omver lopen en dan heel lief je excuses aanbieden en dr overeind helpen. Wel zorgen dat ze niet te hard valt natuurlijk.
En vertel ons het resultaat. Met foto's.quote:
Anders had je je diep moeten schamenquote:
Wel bijna het veld uitgestuurd met teveel persoonlijke foutenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Anders had je je diep moeten schamen
Ja jemig, daar gaat mijn briljante plan.quote:
Fotoquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:49 schreef Bloempje. het volgende:
Oh jongens de kapper heeft m'n haar een keer niet verpest
*happydance*
Het ging snel gister jongen, niet normaal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:49 schreef PieterBas het volgende:
Whut whut whut, heb ik een hele topic gemist!! Watskeburt!!
Ha!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:49 schreef PieterBas het volgende:
Whut whut whut, heb ik een hele topic gemist!! Watskeburt!!
Het klinkt opeens dat ik een leven hebquote:
Staat je goedquote:
Valt mee tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het klinkt opeens dat ik een leven heb
Dankjequote:
Wauw, hoe voelt dat, een leven?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Like Working 8 till 16.30quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wauw, hoe voelt dat, een leven?
Dat klinkt niet of het goed voelt eigenlijk.quote:
Doe eens niet zo gek hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En dit heeft niks te maken met ons gesprek op msn gisterquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:49 schreef Bloempje. het volgende:
Oh jongens de kapper heeft m'n haar een keer niet verpest
*happydance*
Ja wel hoor, en het salaris dat gestort wordt op mijn bankrekening voelt ook goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat klinkt niet of het goed voelt eigenlijk.
Anders had ik het wel gewetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja jemig, daar gaat mijn briljante plan.
He, whut? Ik snap het nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dit heeft niks te maken met ons gesprek op msn gister![]()
Ohja, geld, wat was dat ook alweerquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja wel hoor, en het salaris dat gestort wordt op mijn bankrekening voelt ook goed
Uiteraardquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:57 schreef jna het volgende:
Laatste voyeur(s)
jna
DjRex89
Puala
PieterBas
Daar heb je het alquote:
Wat een verrassingquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:57 schreef jna het volgende:
Laatste voyeur(s)
jna
DjRex89
Puala
PieterBas
Afwasmachine FTW!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef Puala het volgende:
Maar ik heb helemaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin in die stomme afwas
daar heb je toch vrouwen voor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Maar die doet de afwas nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef The_Dean het volgende:
Anders huur je Reks in, als machine.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef The_Dean het volgende:
Geloof niet dat ik reks in wil huren voor mijn afwasquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:00 schreef The_Dean het volgende:
ja maar de rest is duurderquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:01 schreef Puala het volgende:
[..]
[..]
Geloof niet dat ik reks in wil huren voor mijn afwas![]()
Geloof niet dat ik reks uberhaubt in wil huren
Reks is tofquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:01 schreef Puala het volgende:
[..]
[..]
Wou net zeggen, wil ook wel huishouder worden, maar dat moet dan wel minstens 350 euro per week opleveren. Netto.quote:
Als je in de buurt woonde fietste ik even naar je toe, maar dat zit er denk ik niet in nu.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:02 schreef Puala het volgende:
Aangezien niemand hier aanbied om mijn afwas te doen![]()
![]()
Ga ik het zelf maar doen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:02 schreef Puala het volgende:
Aangezien niemand hier aanbied om mijn afwas te doen![]()
![]()
Ga ik het zelf maar doen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wou net zeggen, wil ook wel huishouder worden, maar dat moet dan wel minstens 350 euro per week opleveren. Netto.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:01 schreef Puala het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt betalaaaaaah! Wat erruuugggg!quote:
dat had ik ook jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:20 schreef Bloempje. het volgende:
Neuh, nog eens gekeken en ik twijfel toch.
Oh, neejooohhhquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daar heb je het al![]()
Omdat we je toen Blondje hadden genoemd, dus ik denk, nu heeft ze dr haar laten verven
Die op jouw foto is veel mooier volgens mij.. Of ze heeft van de andere kant een enorme rotkop, kan ook.quote:
Ja, dan is dit gewoon een extreem goede fotoquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die op jouw foto is veel mooier volgens mij.. Of ze heeft van de andere kant een enorme rotkop, kan ook.
Dat zou balen zijn. Zie je een foto van de andere kant, is het een monsterquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, dan is dit gewoon een extreem goede foto
Mwah, die Lauren is geen monster, maar het zou wel een tegenvaller zijn jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat zou balen zijn. Zie je een foto van de andere kant, is het een monster
Hahaha, oke, klopt, geen monster, maar ik vind dr ook niet mega knap. Het is niet dat ik denk: sow, daar zou ik spontaan lesbisch door worden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef jna het volgende:
[..]
Mwah, die Lauren is geen monster, maar het zou wel een tegenvaller zijn ja
Door wie wel dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, oke, klopt, geen monster, maar ik vind dr ook niet mega knap. Het is niet dat ik denk: sow, daar zou ik spontaan lesbisch door worden.
Ik zou het niet weten, post eens een foto van een willekeurig mega knap vrouwmens, dan zal ik eens keurenquote:
Even googlenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:33 schreef The_Dean het volgende:
Kate Gosselin? Audrina Patridge? Kendra Wilkinson?
Was niet direct een reactie op jouw knappe vrouwen post, maar wellicht is het de chick die Jan zoekt.quote:
Joh, ze lijken er niet eens opquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was niet direct een reactie op jouw knappe vrouwen post, maar wellicht is het de chick die Jan zoekt.
Ik weet geen namen. Wacht. Even zoeken.quote:
Ik post heul niks.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:38 schreef DjRex89 het volgende:
Ja hoor, moet ik net weg, gaat iedereen foto's van chicks posten
Hey, die ken ik van TV...quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:40 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zou ik nog wel over na kunnen denken.
Kon er zo snel niet op komen inderdaad, maar dat is Quinn Fabray [ofzo]quote:
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kon er zo snel niet op komen inderdaad, maar dat is Quinn Fabray [ofzo]
Alles tot vorige week ofzo... wachten op de nieuwe, maar die was er met de kerst en oud en nieuw enzo niet...quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JaJe kent de naam ook nog! Wil jij zeggen dat je wel eens Glee gekeken hebt?
OH! ZO TOF! Begint pas in februari weerquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alles tot vorige week ofzo... wachten op de nieuwe, maar die was er met de kerst en oud en nieuw enzo niet...
Oh, goedzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:46 schreef The_Dean het volgende:
Nee, volg Amerika. Elke keer braaf 'kopen'.
Jan?quote:
Dacht eerst dat het zo'n gay gebeuren zou zijn, maar is best vetquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, goedzo. Ik ook natuurlijk.
Ja!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het zo'n gay gebeuren zou zijn, maar is best vet
Misschien wel essentieel voor een levenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, geld, wat was dat ook alweer
Vandaar dat ik dat niet heb. Ik keek vol wanhoop naar m'n saldo vanmiddagquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien wel essentieel voor een leven
Om eerlijk te zijn, heb ik nog niet op de andere pagina's gekeken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:56 schreef jna het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je niet terug leest
Doe dan, staan vrouwen op.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, heb ik nog niet op de andere pagina's gekeken.
Je verwart Luc met Piles.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:56 schreef jna het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je niet terug leest
Luc en vrouwenquote:
The Hillsquote:
Ik dacht ook al... Dat lijkt er nog minder opquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:02 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil je m'n bril lenen Dean?
Whut, die uitgerangeerde Atomic Kitten...quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:04 schreef jna het volgende:
Nog even en hij gaat donkere chicks met rasta opnoemen
Dat eens zo lekkere wijf, maar vergalt door plastic..quote:
Ik herken echt geen 1 naam, faal ik nu als man?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat eens zo lekkere wijf, maar vergalt door plastic..
Ik ken ze ook niet hoor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ik herken echt geen 1 naam, faal ik nu als man?
Ja, Atomic Kitten moet je wel kennen, dat waren volgens mij de enige doable vrouwen uit Engeland.. en als man moet je zeker wel een keer naar The Hills hebben gekeken, want MTV zendt al jaren geen muziek meer uitquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ik herken echt geen 1 naam, faal ik nu als man?
Lauren Conradquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wil weten wie dit is.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:08 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was dit voor nadat de piemel werd verwijderd?
Dat zei ik ook al. Maar na 2 keer kijken twijfelde ik tochquote:
Als ik ze zie herken ik ze ook wel. Maar van die namen kende ik alleen Lauren Conrad zonder te googelenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, Atomic Kitten moet je wel kennen, dat waren volgens mij de enige doable vrouwen uit Engeland.. en als man moet je zeker wel een keer naar The Hills hebben gekeken, want MTV zendt al jaren geen muziek meer uit
Toch vaker The Hills kijken, of niet, je voelt je iq dalen met de minuut.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef jna het volgende:
[..]
Als ik ze zie herken ik ze ook wel. Maar van die namen kende ik alleen Lauren Conrad zonder te googelen
Ze heeft er anders veel van weg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Maar na 2 keer kijken twijfelde ik toch
Klopt, klopt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze heeft er anders veel van weg.
True, daarom kijk ik alleen tijdens de weekend break.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Toch vaker The Hills kijken, of niet, je voelt je iq dalen met de minuut.
Na een paar minuten moet ik altijd zachtjes huilen en zap ik maar weer weg. Om spongebob te kijken, dat is pas kwaliteit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
True, daarom kijk ik alleen tijdens de weekend break.
Dat is een kreng... Verantwoordelijk voor het beeindigen van de vriendschap tussen Lauren en Stephaniequote:
Oh nee tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is een kreng... Verantwoordelijk voor het beeindigen van de vriendschap tussen Lauren en Stephanie
Ja, een spons en een zeester met latente homofiele neigingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Na een paar minuten moet ik altijd zachtjes huilen en zap ik maar weer weg. Om spongebob te kijken, dat is pas kwaliteit.
Verdiep je je er niet te veel in, lijkt me beter.quote:
Okquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Verdiep je je er niet te veel in, lijkt me beter.
Veel beter dan jankende meisjes waarvan ik nooit zo goed snap wat ze nou doen de hele dag. True, de meeste zien er niet slecht uit, maar dat wordt toch saai na een tijdje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, een spons en een zeester met latente homofiele neigingen
Ik heb een half jaar lang in Zweden met een verdieping vol met vrouwen die op de modeacademie studeerde gezeten.. Ik had geen keus....quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh nee tochschaam je, hoe durf jij jezelf een man te noemen.
Ah, oke, dan kun je er niets aan doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar lang in Zweden met een verdieping vol met vrouwen die op de modeacademie studeerde gezeten.. Ik had geen keus....
Ik ook niet... het schijnt een reality ster te zijn, dus daar google ik wat op.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al deze namen die ik voorbij zie komen, ken ik er geen enkele.
oh... vandaar dat ik ze niet ken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook niet... het schijnt een reality ster te zijn, dus daar google ik wat op.
quote:
JA JONGUHquote:
Nou, fijn, daar gaat mijn wereldbeeld. Stort totaal in.quote:
Dinsdagavond was daar dus geen Champions League avond, maar Grey's anatomy avond...quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, oke, dan kun je er niets aan doen.
Ach dat zal nog wel vaker gebeurenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, fijn, daar gaat mijn wereldbeeld. Stort totaal in.
Maar, dat is niet erg, want Grey's anatomyquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dinsdagavond was daar dus geen Champions League avond, maar Grey's anatomy avond...
Dus dat er toevallig overal camera's stonden, precies in de juist hoek enzo, dat was ook nep?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, fijn, daar gaat mijn wereldbeeld. Stort totaal in.
Blijkbaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef jna het volgende:
[..]
Dus dat er toevallig overal camera's stonden, precies in de juist hoek enzo, dat was ook nep?
Nah, dat kwam toevallig zo uit de eerste aflevering. En toen dachten ze 'hey, laten we een show van ze maken'quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef jna het volgende:
[..]
Dus dat er toevallig overal camera's stonden, precies in de juist hoek enzo, dat was ook nep?
Ik hou m'n mond welquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
BlijkbaarStraks gaat ze ook nog zeggen dat sinterklaas niet bestaat
Het was niet totaal fake. Het was in grote lijnen niet gescript, maar ze pikte de interessante verhaallijnen er uit.. en dikken het flink aan.quote:
Oh nee toch, het is dus echt waarquote:
Komt wel goed bloempjequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh nee toch, het is dus echt waar*gaat huilend in een hoekje zitten*
Beetje jammer datquote:
Dat heb ik welquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Beetje jammer datNouja, een kopje thee is ook goed.
Bloempje wil honing, terwijl jna de bezig bij is...quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bloempje wil honing, terwijl jna de bezig bij is...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bloempje wil honing, terwijl jna de bezig bij is...
Kopje energie-thee?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:41 schreef Bloempje. het volgende:
Ik voel me een bejaarde, ik ben nu al moe
Neuh, in pyjama in bed film kijken en dan gaan slapen. Nu nog een film verzinnen, idee?quote:
En je hebt nog een heel leven voor jequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:41 schreef Bloempje. het volgende:
Ik voel me een bejaarde, ik ben nu al moe
Niet levensmoequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En je hebt nog een heel leven voor je
Inclusief inhoudelijke discussiesquote:
Lang geleden dat zeker?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Inclusief inhoudelijke discussies
Zo lang hang ik hier nog niet rond, ik heb alle goede gesprekken gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |