trustenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:10 schreef Puala het volgende:
Ja, ik doe mee en ga ook slapen. Truste iedereen
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef DjRex89 het volgende:
Nu kan ik met een gerust hart naar bed
Nu echt weltruste!
quote:
Nog eenquote:
Nu ga ik echt slapen, dolgelukkig met mijn allereerste naamtopic.quote:
Good luck!quote:
quote:
quote:
quote:
copy paste eens, wellicht dat het me wat zegt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef The_Dean het volgende:
Iemand hier verstand van Joomla? Ik moet en rijtje commands vertalen, maar zit wat met sommige woorden...
Volgens mij is er een reeks over joomlaquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:30 schreef The_Dean het volgende:
Is het vertrouwd om er een topic over te starten in DIG, of lachen ze me dan uit?
Het gaat niet direct om het bouwen van de site, maar heb twee a4'tjes met Joomla commands waarvan ik de uitleg moet vertalen naar het Fries. Dus hoef niet direct de command te begrijpen, maar de uitleg van het command vertalen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:30 schreef Puala het volgende:
Je kan het ook gewoon voor nu leeg laten, kijken hoe de site er uit ziet en dan iets toevoegen van een felroze plaatje. Dat vind je allicht wel terug in de layout..
Hmm oke. Ik werk zelf nooit met joomla dus ik kan het je zo 123 niet vertellen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het gaat niet direct om het bouwen van de site, maar heb twee a4'tjes met Joomla commands waarvan ik de uitleg moet vertalen naar het Fries. Dus hoef niet direct de command te begrijpen, maar de uitleg van het command vertalen.
No problem. Als je nog meer hebt wil ik wel een poging doen toch. Als je trouwens zelf wat met joomla wilt doen kan je ook xampp installeren. Dan kan je lokaal joomla installeren en zo zelf wat pielen en uitvogelen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:33 schreef The_Dean het volgende:
Geen probleem, in ieder geval bedankt voor je hulp zover
Heb het even in een topic gezet, dit is alles waar ik niet uit kom... laat je licht er maar eens over schijnen, als je wilquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Puala het volgende:
[..]
No problem. Als je nog meer hebt wil ik wel een poging doen toch. Als je trouwens zelf wat met joomla wilt doen kan je ook xampp installeren. Dan kan je lokaal joomla installeren en zo zelf wat pielen en uitvogelen..
Als het topic vol is, komt er onder de laatste post een knopje. Dan hoef je alleen de TT te veranderenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Waar zit eigenlijk dat knopje dat je de OP van een vorig topic quote in een nieuwe topicKan het niet vinden
Zie je pas als het topic dicht is. Dan even F5'en en dan komt er een knop naast nieuw topic van: open nieuw deel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Waar zit eigenlijk dat knopje dat je de OP van een vorig topic quote in een nieuwe topicKan het niet vinden
SPAMMEN!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Puala het volgende:
Als we in dit tempo door gaan dan kan etcetera het natuurlijk nooit met eigen ogen zien..
Ja, maar dat is niet zo leuk als spammenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef The_Dean het volgende:
Kan je toch gewoon terugkijken bij oude gesloten topics?
Ohquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zie je pas als het topic dicht is. Dan even F5'en en dan komt er een knop naast nieuw topic van: open nieuw deel.
jeweettog!quote:
Truequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:03 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet zo leuk als spammen
quote:
quote:
Omg..quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:19 schreef jna het volgende:
Een kinderwagen met een peuter is dinsdag op een tramhalte blijven staan, terwijl de tram met de vader erin wegreed. http://at5.nl/s/esA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kind afgeven bij een gezin wat er wel goed op past.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:19 schreef jna het volgende:
Een kinderwagen met een peuter is dinsdag op een tramhalte blijven staan, terwijl de tram met de vader erin wegreed. http://at5.nl/s/esA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit lijkt me eerder de schuld van de trambestuurdequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kind afgeven bij een gezin wat er wel goed op past.
Heb je het bericht ook gelezen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kind afgeven bij een gezin wat er wel goed op past.
Ik moet zo naar de bus lopenquote:
Nee, alleen jouw postquote:
Nee, ik las hetquote:
Ik had het gedaan zonder pardon denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef jna het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of er een noodrem in alle trams zit, anders vond ik dit wel een goede reden om 'm te gebruiken
Ik had het ook gedaan, er vol inhangen. Niemand rijd weg dat ik mijn kind laat staanquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef jna het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of er een noodrem in alle trams zit, anders vond ik dit wel een goede reden om 'm te gebruiken
Wat een eikel!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:20 schreef The_Dean het volgende:
MOTHERFUCKER!
Kom er net achter dat de baas vanaf maandag alweer vier uitzendkrachten heeft aangenomen, maar mij niet!
Goedenmiddag!quote:
Ja, morgen maar even bellen hoe dat zit. Lekker de boel wat opstokenquote:
KUNOOOquote:
Is dat nou iets Fries of watquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, morgen maar even bellen hoe dat zit. Lekker de boel wat opstoken
Ja, is dat echt een onbegrijpelijke term voor Nederlanders? Sorry danquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, is dat echt een onbegrijpelijke term voor Nederlanders? Sorry dan
Of bedoeld ze dat het iets is wat Friezen graag doen?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, is dat echt een onbegrijpelijke term voor Nederlanders? Sorry dan
Forum Opties | |
---|---|