Een wijntje graagquote:
quote:
Op jou smileys kan ik altijd rekenenquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Op jou smileys kan ik altijd rekenen
je zat nog te F5-en ?quote:
Slaap lekkerquote:
Ik had hem open laten staan, dan mag je gewoon binnen lopen hoorquote:
Dat vond ik zo brutaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had hem open laten staan, dan mag je gewoon binnen lopen hoor
Gewoon doen danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Schrijven is altijd mijn grootste droom eigenlijk. Als ik sterf voordat ik een boek geschreven heb dan sterf ik ongelukkig. Misschien maar (weer) eens beginnen met schrijven..
Dat mag hoorquote:
quote:
ik kijk bijna nooit TV alleen Talentenjachten nog eigenlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Goed tv weer uitgezet, wat een bagger
Ik kijk bijna nooit TVquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Goed tv weer uitgezet, wat een bagger
Ik alleen nog maar filmsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk bijna nooit TV alleen Talentenjachten nog eigenlijk
Ik dus ook niet, maar ik dacht laat ik eens kijken, fout gedachtquote:
Film kijken kan wel gezellig zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar ik dacht laat ik eens kijken, fout gedacht
Ik ben dol op films, en kan van iedere genre genietenquote:
Ik wil wel een keer film met je kijken hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben dol op films, en kan van iedere genre genieten
Maar ik kijk meestal alleen
Ik een heel uitgebreide, ligt ook aan mijn bui, ik hou van fantasy omdat fantasy, horror is gewoonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd ook van films, maar heb hele specifieke smaak die ik ook maar heel specifiek kan delen met mensen.
ik ben erg gek op het Fantasy genrequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd ook van films, maar heb hele specifieke smaak die ik ook maar heel specifiek kan delen met mensen.
Awwwquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer film met je kijken hoor
LOTRquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben erg gek op het Fantasy genre
Je zei het jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaaa
Mijn luxe box is gejat door mijn ex stiefzoon
Deal dan, als jij hier bent of ik in Engeland gaan wij film kijkenquote:
Edward isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
Ik vind Narnia leuk
En films met Edward Norton
Okay, dealquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Deal dan, als jij hier bent of ik in Engeland gaan wij film kijken
Kill Bill 1 en 2 zijn films die ik samen met mijn moeder traditiegetrouw een keer per jaar kijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Kally het volgende:
O en Tarantino films vind ik ook wel wat hebben
Ik kan bijna de hele film 'The Boy in the Striped Pyjamas' mee sprekenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kill Bill 1 en 2 zijn films die ik samen met mijn moeder traditiegetrouw een keer per jaar kijk. Sommige scenes kan ik bijna meepraten.
Ja heerlijk, zo lekker over the top allemaal, maar toch goed acteerwerk, maar die man is geniaal in het uitzoeken van muziek bij zijn filmsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kill Bill 1 en 2 zijn films die ik samen met mijn moeder traditiegetrouw een keer per jaar kijk. Sommige scenes kan ik bijna meepraten.
Jij doet toch acteerschool?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan bijna de hele film 'The Boy in the Striped Pyjamas' mee spreken
Bruno's lines in ieder geval zeg maar vooral
De Godfather is ook geweldigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zei het ja
Ik wil ze minimaal 1 x in de 2 jaar kijken, net als The Godfather alle 3
Truste Erik, slaap lekkerquote:
Ja Al en Robert vind ik toch wel bij de betere acteurs horen, schande dat ze zo weining met elkaar in films spelenquote:
Dat was ook ooit mijn droom, alleen het liep even andersquote:
Ja echt een geweldige serie filmsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Al en Robert vind ik toch wel bij de betere acteurs horen, schande dat ze zo weining met elkaar in films spelen
En Marlon Brando is echt The Godfather, die stem
Klinkt coolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga volgende week voor het eerst kijken bij een barbershop koor
Bij ons zitten wel heel succesvolle mensen en kinderen hoor (zoals Asa Butterfield) maar dat zal ik ook nooit wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was ook ooit mijn droom, alleen het liep even anders
Die 3e vind ik eigenlijk een stuk minder, en heb echt zitten nadenken waarom, maar je mist het ouderwetse sfeertje erin, echt die New Yorkse setting enzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt een geweldige serie films
Nou ja dat hoeft ook niet, maar je doet er wel wat mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij ons zitten wel heel succesvolle mensen en kinderen hoor (zoals Asa Butterfield) maar dat zal ik ook nooit worden
Ja, het is leuk om te doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat hoeft ook niet, maar je doet er wel wat mee.
Welke? En waar en hoe en wat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
Volgende week ga ik voor het eerst kijken bij een Barber shop koor.
Daar heb ik echt ontzettend veel zin in
Ja ik geloof het directquote:
Wat is het preciesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
Volgende week ga ik voor het eerst kijken bij een Barber shop koor.
Daar heb ik echt ontzettend veel zin in
een koor in Castricum, die zoeken nog een bas..quote:
Cool hoor. Veel plezier alvast en laat weten hoe het was/isquote:
Heb jij zo'n zware stem?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een koor in Castricum, die zoeken nog een bas..
en als ik iets gaaf vind om te doen
en mijn stem lijkt redelijk op:
I willquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool hoor. Veel plezier alvast en laat weten hoe het was/is
Ja met zingen ben ik echt een Basquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb jij zo'n zware stem?
Dat zou je niet zeggen als je praat
Nee ik ben hees maar dat gaat te ver
Damn, en jij maar lachen als ik zei ik klink als Simonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja met zingen ben ik echt een Bas
surprise
Koentjequote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Ik vind het heel mooi en knap, maar denk dat als ik er een hele avond zit dat ik de muziek erbij gaat missen, die voegt voor mij persoonlijk veel toe aan de emoties bij een nummerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
met dit nummer kan ik echt helemaal los met zingen:
Ja ik weet van te voren niet hoe of wat, maar ondanks overwerk voel ik me niet echt moequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Blijven![]()
Dacht me ter herinneren dat je truste zei voordat ik weg ging net
wisselt bij mij ook wel eens, heb drukke zeikdag op werk gehad met vervelende gesprekkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik weet van te voren niet hoe of wat, maar ondanks overwerk voel ik me niet echt moe
als je dit live ziet ga je de muziek op zeker niet missenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het heel mooi en knap, maar denk dat als ik er een hele avond zit dat ik de muziek erbij gaat missen, die voegt voor mij persoonlijk veel toe aan de emoties bij een nummer
Ja, iedere dag hequote:
Ik ga ook zo ja, morgen weer een lange dagquote:
Precies en ik ben eigenlijk behoorlijk moequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga ook zo ja, morgen weer een lange dag
Is goed, maar doe jij dan ook de opvoeding van mijn kinderen erbij en mijn huishoudingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zullen we een weekje ruilen van baan
Awwwquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies en ik ben eigenlijk behoorlijk moe
ahja, fulltimerquote:
Uhm anders, ff wennenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond!
Ik had dit idee voor een nieuwe OP
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
Ik dacht:
-Poppetje = gelijk aan user óf aan geslacht(zoals nu dus)
-Je zit nu in een soort van hokje. Dus we kunnen er van alles bij tekenen. Balonnen, zonnetje, weet ik veel wat.
-Aanpassen aan seizoenen/feestdagen ofzo?
-Dat rode wat ik nu heb is ehm... ofzoDus ik weet niet of er een andere kleur moet ofzo?
Dit... of gewoon laten wat we nu hebben. En zo ja, dit... wat moet eraan veranderd worden enzo?
joah, dat is ff om te proberen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm anders, ff wennen
En te veel vrouwen op het moment
we hebben gewoon meer vrouwen nodigquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm anders, ff wennen
En te veel vrouwen op het moment
Nou het is passen en meten, zeker met mijn ex-man die steeds minder doetquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja, fulltimer
is goed te combineren met mama zijn ?
Ben ik weer niet genoeg?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we hebben gewoon meer vrouwen nodig
Bennyquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond!
Ik had dit idee voor een nieuwe OP
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
Ik dacht:
-Poppetje = gelijk aan user óf aan geslacht(zoals nu dus)
-Je zit nu in een soort van hokje. Dus we kunnen er van alles bij tekenen. Balonnen, zonnetje, weet ik veel wat.
-Aanpassen aan seizoenen/feestdagen ofzo?
-Dat rode wat ik nu heb is ehm... ofzoDus ik weet niet of er een andere kleur moet ofzo?
Dit... of gewoon laten wat we nu hebben. En zo ja, dit... wat moet eraan veranderd worden enzo?
Oke... dan laten we het toch gewoon zo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Benny
Ik vind de poppetjes in de OP zoals ze nu zijn wel uniek eigenlijk maar it's not for me to say
kijk dat is dan weer tof dat je hulp krijgtquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou het is passen en meten, zeker met mijn ex-man die steeds minder doet
Maar gelukkig heb ik een schat van een moeder die oppast en waar ze dol op zijn dus dat scheelt een boel
inderdaad, 1/3 kan er uit zowatquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:05 schreef Kally het volgende:
Ja gooi iedereen eruit die er niet meer komt, en er komen vanzelf nieuwe weer bij
Dat kan ook, mij maakt het niet zo veel uit eigenlijk
Ik zou niet zonder haar kunnen, nou wel maar ik vind het al zo erg dat ik er zo weinig ben en om dan ook nog naar de BSO te brengen, ik zou het niet over mijn hart kunnen verkijgen, maar dat ligt aan mij hoor en mijn schuldgevoel daarinquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kijk dat is dan weer tof dat je hulp krijgt
Mijn schoonmoeder helpt niet eens als 1 van ons half dood hier ligt
Ik vind deze OP wel erg leuk, en ze hoeven niet in de kliko er kunnen altijd weer mensen eventueel bijgezet worden toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
Het maakt mij niet uit wat we doen. Als jullie zeggen 'dat wat we nu hebben is prima', dan laten we het gewoon zo.
Ik was poppetjes aan het tekenen en kwam uiteindelijk hierop uit
mijn vrouw voelt zich van 20 uur werk per week al schuldigquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder haar kunnen, nou wel maar ik vind het al zo erg dat ik er zo weinig ben en om dan ook nog naar de BSO te brengen, ik zou het niet over mijn hart kunnen verkijgen, maar dat ligt aan mij hoor en mijn schuldgevoel daarin
Uhhh ik bedoelde eigenlijk meer..quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Is goed, maar doe jij dan ook de opvoeding van mijn kinderen erbij en mijn huishouding
(en klussen en zwemlessen en blablabla)
Dan laten we het gewoon zo... haal ik van het weekend wel ff een paar eruit. CC en Stuart erinquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind deze OP wel erg leuk, en ze hoeven niet in de kliko er kunnen altijd weer mensen eventueel bijgezet worden toch?
Truste Siepiequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga slapen lieve schatten, slaap lekker voor zo of straks![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef Kally het volgende:
Welterustenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef Kally het volgende:
Ja het werk op zich heb ik geen hekel aan maar ik zou graag meer thuis zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn vrouw voelt zich van 20 uur werk per week al schuldig
maar als ze full time huismoeder zou zijn kan ik d'r snel weer richting psych brengen I'm afraid
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uhhh ik bedoelde eigenlijk meer..
Soms wel, maar ik denk er niet bij na en doe het gewoon en dan loopt de dag vanzelf wel, maar dank je welquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:10 schreef Symphonic het volgende:
Maar Siep, ff zonder dollen: ik heb er wel ontzettend veel bewondering voor hoe je het allemaal in je eentje doet. Ik ben zelf een tijd alleenstaande papa geweest en het is best heftig
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Soms wel, maar ik denk er niet bij na en doe het gewoon en dan loopt de dag vanzelf wel, maar dank je wel
Nu echt weg hoor
slaap lekker Bennyquote:
Morgen moppie, beterschap, lekker uitziekenquote:Op woensdag 12 januari 2011 06:55 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Toch maar ziek gemeld
Geen idee wie er nu gaat openen, ik weet alleen dat mijn collega het lekker vond om half 9 te beginnen
beterschapquote:Op woensdag 12 januari 2011 06:55 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Toch maar ziek gemeld
Geen idee wie er nu gaat openen, ik weet alleen dat mijn collega het lekker vond om half 9 te beginnen
Ik heb het ijskoud en krijg het niet warmquote:Op woensdag 12 januari 2011 06:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen moppie, beterschap, lekker uitzieken, ik heb het weer druk dus ben er overdag niet, maar ik zie jullie vanavond wel
Gewoon eruit komenquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx
Ik moet plassen maar wil me bed niet uit omdat het koud is
Gewoon in bed plassen dan wordt het nog warmer!quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx
Ik moet plassen maar wil me bed niet uit omdat het koud is
quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon in bed plassen dan wordt het nog warmer!
Goedemorgen!
Tilburgse logicaquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Goedemorgen!
En goedemorgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Mja ziek zijn is ook niks voor mij.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is ziek zijn toch kut
Ik wil verder slapen, maar moet tot half 9 wachten. Ze kunnen me bellen als ze het openen niet snappen
Kom op zeg, ziek is toch ziek of niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is ziek zijn toch kut
Ik wil verder slapen, maar moet tot half 9 wachten. Ze kunnen me bellen als ze het openen niet snappen
Klopt ik ben nu ook thuisquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:15 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
[..]
Kom op zeg, ziek is toch ziek of niet?
Nou ik vind het meer kut omdat ik het kouder heb dan normaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja ziek zijn is ook niks voor mij.
laat staan thuis zitten haha
thxquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:18 schreef Cee het volgende:
Beterschap c_a.Wat is er moeilijk aan openen? Sleutel d'r in, draaien en hup.
komt dus iets meer bij kijken ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik werk bij een bank, codes rn beveiligingsronde
Als ik ziek thuis ben kunnen ze ook bellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:15 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
[..]
Kom op zeg, ziek is toch ziek of niet?
Ik heb gezegd, alleen als het moet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als ik ziek thuis ben kunnen ze ook bellen
Goed bezig... maar ik vond het wel meevallen qua kou vandaag...quote:
Oké, begrijpelijk! Da's wel wat risicovoller dan een groenteboer of zo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thxIk werk bij een bank, codes en beveiligingsronde
haha jah ok, maar jah, soms heb je wat verantwoordelijkheid en kunnen ze nu eenmaal bellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb gezegd, alleen als het moet.
Mijn stem is behoorlijk naar de klote nu, dus ik praat het liefst zo min mogelijk nu
quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:28 schreef Kally het volgende:
Ik word ook meestal gebeld met ziek of vrij maar dat is meer omdat mijn collega een doos is
Die blijf je houdenquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:28 schreef Kally het volgende:
Ik word ook meestal gebeld met ziek of vrij maar dat is meer omdat mijn collega een doos is
iets opschrijven is best moeilijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:33 schreef Kally het volgende:
Echt afgelopen vrijdag vrij, 6 x gebeld met dezelfde vraag
quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:33 schreef Kally het volgende:
Echt afgelopen vrijdag vrij, 6 x gebeld met dezelfde vraag
Sterker nog, als ik het opschrijf en voor haar neerleg vraagt ze het nog, ze kan niks wat maar enigzins buiten haar eigen werk valt, terwijl de programma's hetzelfde zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iets opschrijven is best moeilijk
Ik niet meer, ik overdrijf niet eensquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
sorry... maar hier moet ik toch echt even om lachen....
aah dat is meer het gevalletje:quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik het opschrijf en voor haar neerleg vraagt ze het nog, ze kan niks wat maar enigzins buiten haar eigen werk valt, terwijl de programma's hetzelfde zijn
En je neemt nog steeds die telefoontjes op?quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet meer, ik overdrijf niet eens
Meestal niet, maar er moest iets af vorige week, uiteindelijk heb ik het maandagochtend nog zelf gedaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 07:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En je neemt nog steeds die telefoontjes op?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Meestal niet, maar er moest iets af vorige week, uiteindelijk heb ik het maandagochtend nog zelf gedaan
jah, morgen de 13dequote:
Zijn mensen die hun eigen werk wel goed doen maar verreken om ander werk te doen.quote:
Haar eigen stukje gaat goed, maar het is wel duidelijk geworden bij vele vorige week.quote:
Goedesmorgens vingerquote:
mij een beetje gek noemenquote:
Succes Benny.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:02 schreef iBenny het volgende:
Het is pas feest als je bij de dokter bent geweest
..nou, dan gaan we daar toch ff naartoe.
Tot later
Fiets zequote:Op woensdag 12 januari 2011 08:02 schreef Lutte het volgende:
Ik moet eigenlijk mijn fiets gaan pakken enzo... Maar ik wacht nog even.
succesquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:02 schreef iBenny het volgende:
Tot later
Succesquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:02 schreef iBenny het volgende:
Tot later
quote:
En Benny!quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:04 schreef charmed_angel het volgende:
Neeeeeeeeeeee oh oh nu word ik ook nog verkoudenen krijg ik pijn in me oor
Kon beter...quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
Benny hoe was het bij de dokter?
leren dan, hop hop,quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
Lekker druk hier!
Ik zit nu bij Nederlands.
klein fust of groot ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kon beter...
Ze hebben meer bloed afgetapt dan dat er bier in een fustje past.
Over 2 weken mag ik terugkomen.
Niet leuk bij Nederlands?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:32 schreef Lutte het volgende:
Lekker druk hier!
Ik zit nu bij Nederlands.
sweetquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:33 schreef iBenny het volgende:
Check mijn nieuwe vriend
[ afbeelding ]
Hij is alleen neit zo goed in Nederlands
Ow dat is kut, gaan ze het bloed nou onderzoeken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kon beter...
Ze hebben meer bloed afgetapt dan dat er bier in een fustje past.
Over 2 weken mag ik terugkomen.
Uhuquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is kut, gaan ze het bloed nou onderzoeken?
o is best veel danquote:
Stiekemerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Lutte het volgende:
Wat een bazenmail.
En het is niet leuk nee. Dus ik zit stiekem te FOK!ken.
succesquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nu eerst de verwarming uitgezet, kreeg opeens superheet en koppijn. Even doggy uitgelaten, was heerlijk buiten. Ik ga nu paracetamol nemen en even 3 uurtjes slapen, als het lukt
Tot later
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:35 schreef Lutte het volgende:
Wat een bazenmail.
En het is niet leuk nee. Dus ik zit stiekem te FOK!ken.
Ohw, het gaat nog niet lekker dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nu eerst de verwarming uitgezet, kreeg opeens superheet en koppijn. Even doggy uitgelaten, was heerlijk buiten. Ik ga nu paracetamol nemen en even 3 uurtjes slapen, als het lukt
Tot later
Ik ben niet verslaafd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
!
Yup... je bent verslaafd
[..]
Ohw, het gaat nog niet lekker dus
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben niet verslaafd.Ik heb gewoon niets zinnigers te doen.
Ja, redelijk, maar ik kom (voorlopig) niet meer terug naar grutjewu.quote:
Gym is toch leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:50 schreef Lutte het volgende:
Hihi, ik heb mijn Nederlands mondeling tijdens de gym!
Neefje? Wuut, hoezo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
En je werd net voor mijn neefje aangezien.
Succesquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:51 schreef Lutte het volgende:
Maar ik ga jullie verlaten! Pauze-tussenuur-Duits-pauze-biologie-wiskunde-KCV-huis.
Fijne dag!
Thanksquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, redelijk, maar ik kom (voorlopig) niet meer terug naar grutjewu.
En Erik, dat stukje wat je gisteravond laat/vannacht postte.![]()
dat is wel heel ergquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht altijd dat Hiroshima een Pokemon was
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef iBenny het volgende:
Neuhj...quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
heb je dat nooit bij geschiedenis gehad ofzo?
2de wereldoorlog ....quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:31 schreef iBenny het volgende:
Men, bij mij was juist WWII hét onderwerp waar ik voor mijn gevoel 4 jaar les over heb gehad. Ik had veel liever over middeleeuwen les gehad!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:13 schreef iBenny het volgende:
Ik heb geschiedenis gehad, maar dat ging vooral over de KKK, ridders en jonkvrouwen, de middeleeuwen en dat soort shit waar je eigenlijk niks aan hebt. De 2de wereldoorlog hebben we nauwelijks behandeld. Best erg eigenlijk
En PTA
...daar heb ik echt helemaal niks mee.
Op de basisschool én op de middelbare school helemaal niks, noppes, nadda...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Men, bij mij was juist WWII hét onderwerp waar ik voor mijn gevoel 4 jaar les over heb gehad. Ik had veel liever over middeleeuwen les gehad!
7?!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:22 schreef tdrone het volgende:
wij hebben bijna alle periodes gehad met in de bovenbouw op havo verdieping (examenstof) in de geschiedenis van indonesieen 8 oorlogen in europa (de 1e wereldoorlog en 7 oorlogen daarvoor)
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
7?!![]()
WTF
Als je ooit bij Weekend Miljonairs zit en je krijgt een vraag over een oorlog bel mij vooral niet
ik mis inderdaad het perspectief van de inuitquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef Zeroku het volgende:
Wat ik zo achterlijk vind bij Geschiedenis is dat alles wat over WO II besproken wordt over de Duitsers gaat.
Dat is niet zo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef Zeroku het volgende:
Wat ik zo achterlijk vind bij Geschiedenis is dat alles wat over WO II besproken wordt over de Duitsers gaat.
bedoel je vanuit geallieerd perspectief of wil je dat ze ook over jappen en italienen etc gaan pratenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:25 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is niet zo?![]()
Ik wist tot voor kort niet eens dat Japan er ook maar iets mee te maken had
Dat is best erg he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
mensen zonder algemene ontwikkeling
Naja, ik mis sowieso heel het Sovjet Unie-gedeelte. Verder heb ik ook niks over Japan inderdaad gekregen. Het wordt allemaal af gedaan als een Westers feestje, terwijl het een Wereldoorlog was.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef tdrone het volgende:
[..]
bedoel je vanuit geallieerd perspectief of wil je dat ze ook over jappen en italienen etc gaan praten
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is niet zo?![]()
Ik wist tot voor kort niet eens dat Japan er ook maar iets mee te maken had
Nou, als het over pokemon gaat krijg je ook geen belletje hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
7?!![]()
WTF
Als je ooit bij Weekend Miljonairs zit en je krijgt een vraag over een oorlog bel mij vooral niet
Vroeger wist ik daar alles vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, als het over pokemon gaat krijg je ook geen belletje hoor.
Ik zie het al voor me dat iemand dat benny dan live in de uitzending zit en zegt ja dat antwoord c: hiroshima dat komt me wel bekend voor.... is dat niet die pokemon.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, als het over pokemon gaat krijg je ook geen belletje hoor.
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat iemand dat benny dan live in de uitzending zit en zegt ja dat antwoord c: hiroshima dat komt me wel bekend voor.... is dat niet die pokemon.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Boks*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Zuid-afrika... any one ???quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, ik mis sowieso heel het Sovjet Unie-gedeelte. Verder heb ik ook niks over Japan inderdaad gekregen. Het wordt allemaal af gedaan als een Westers feestje, terwijl het een Wereldoorlog was.
wie ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef iBenny het volgende:
Jij hebt je helemaal verdiept in de WWII toch?>
Ik lees er graag boeken over maar wil mezelf geen 'kenner' noemen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:49 schreef iBenny het volgende:
Jij hebt je helemaal verdiept in de WWII toch?>
idd ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lees er graag boeken over maar wil mezelf geen 'kenner' noemen hoor
Maar ik zou wel op je kunnen rekenen als ik bij Weekend Miljonairs zit?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lees er graag boeken over maar wil mezelf geen 'kenner' noemen hoor
niet direct over zuid afrika gaat mag hetquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar ik zou wel op je kunnen rekenen als ik bij Weekend Miljonairs zit?
Ja, daar heb ik wel wat over gekregen.quote:
Dat ligt er nogal aan als ik heel eerlijk ben. Ik weet aardig veel over de holocaust maar niet zaken als bijvoorbeeld type tanks of gevechtsvliegtuigen of soort geweren etc.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar ik zou wel op je kunnen rekenen als ik bij Weekend Miljonairs zit?
Dat zijn er maar weinig die weten dat daar ook gevochten isquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wel wat over gekregen.
Ohw, das goed genoegquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ligt er nogal aan als ik heel eerlijk ben. Ik weet aardig veel over de holocaust maar niet zaken als bijvoorbeeld types tanks of gevechtsvliegtuigen of soort geweren etc.
Daar heb ik wel het een en ander over gehad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat zijn er maar weinig die weten dat daar ook gevochten is
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat zijn er maar weinig die weten dat daar ook gevochten is
maar geen voertuigen ... logischquote:
Tijdens de WO IIquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar heb ik wel het een en ander over gehad.
Donker tegen blank enzo...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar heb ik wel het een en ander over gehad.
Donker tegen blank enzo...
indeedquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tijdens de WO II. Niet tijdens de apartheid
.
Ik ken een paar mensen die precies weten of iets een Sherman tank is of een Hurricane of Stuka of Spitfire (die laatste zijn vliegtuigenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar geen voertuigen ... logisch
maar denk ook wel de plekken en gebeurtenissen die belangrijk zijn
iBenny, pearl harbor zegt je hopelijk wel iets he ?
Ohw...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tijdens de WO II. Niet tijdens de apartheid
.
Das een film...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iBenny, pearl harbor zegt je hopelijk wel iets he ?
pfff, dat weet ik ook niet hahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken een paar mensen die precies weten of iets een Sherman tank is of een Hurricane of Stuka of Spitfire of noem ze allemaal maar op
ook ...quote:
Laterquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfff, dat weet ik ook niet haha
maar ik duik ff serverhok in hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |