Een wijntje graagquote:
quote:
Op jou smileys kan ik altijd rekenenquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Op jou smileys kan ik altijd rekenen
je zat nog te F5-en ?quote:
Slaap lekkerquote:
Ik had hem open laten staan, dan mag je gewoon binnen lopen hoorquote:
Dat vond ik zo brutaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had hem open laten staan, dan mag je gewoon binnen lopen hoor
Gewoon doen danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Schrijven is altijd mijn grootste droom eigenlijk. Als ik sterf voordat ik een boek geschreven heb dan sterf ik ongelukkig. Misschien maar (weer) eens beginnen met schrijven..
Dat mag hoorquote:
quote:
ik kijk bijna nooit TV alleen Talentenjachten nog eigenlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Goed tv weer uitgezet, wat een bagger
Ik kijk bijna nooit TVquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Goed tv weer uitgezet, wat een bagger
Ik alleen nog maar filmsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kijk bijna nooit TV alleen Talentenjachten nog eigenlijk
Ik dus ook niet, maar ik dacht laat ik eens kijken, fout gedachtquote:
Film kijken kan wel gezellig zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, maar ik dacht laat ik eens kijken, fout gedacht
Ik ben dol op films, en kan van iedere genre genietenquote:
Ik wil wel een keer film met je kijken hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben dol op films, en kan van iedere genre genieten
Maar ik kijk meestal alleen
Ik een heel uitgebreide, ligt ook aan mijn bui, ik hou van fantasy omdat fantasy, horror is gewoonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd ook van films, maar heb hele specifieke smaak die ik ook maar heel specifiek kan delen met mensen.
ik ben erg gek op het Fantasy genrequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd ook van films, maar heb hele specifieke smaak die ik ook maar heel specifiek kan delen met mensen.
Awwwquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer film met je kijken hoor
LOTRquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben erg gek op het Fantasy genre
Je zei het jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaaa
Mijn luxe box is gejat door mijn ex stiefzoon
Deal dan, als jij hier bent of ik in Engeland gaan wij film kijkenquote:
Edward isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
Ik vind Narnia leuk
En films met Edward Norton
Okay, dealquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Deal dan, als jij hier bent of ik in Engeland gaan wij film kijken
Kill Bill 1 en 2 zijn films die ik samen met mijn moeder traditiegetrouw een keer per jaar kijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Kally het volgende:
O en Tarantino films vind ik ook wel wat hebben
Ik kan bijna de hele film 'The Boy in the Striped Pyjamas' mee sprekenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kill Bill 1 en 2 zijn films die ik samen met mijn moeder traditiegetrouw een keer per jaar kijk. Sommige scenes kan ik bijna meepraten.
Ja heerlijk, zo lekker over the top allemaal, maar toch goed acteerwerk, maar die man is geniaal in het uitzoeken van muziek bij zijn filmsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kill Bill 1 en 2 zijn films die ik samen met mijn moeder traditiegetrouw een keer per jaar kijk. Sommige scenes kan ik bijna meepraten.
Jij doet toch acteerschool?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan bijna de hele film 'The Boy in the Striped Pyjamas' mee spreken
Bruno's lines in ieder geval zeg maar vooral
De Godfather is ook geweldigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zei het ja
Ik wil ze minimaal 1 x in de 2 jaar kijken, net als The Godfather alle 3
Truste Erik, slaap lekkerquote:
Ja Al en Robert vind ik toch wel bij de betere acteurs horen, schande dat ze zo weining met elkaar in films spelenquote:
Dat was ook ooit mijn droom, alleen het liep even andersquote:
Ja echt een geweldige serie filmsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Al en Robert vind ik toch wel bij de betere acteurs horen, schande dat ze zo weining met elkaar in films spelen
En Marlon Brando is echt The Godfather, die stem
Klinkt coolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga volgende week voor het eerst kijken bij een barbershop koor
Bij ons zitten wel heel succesvolle mensen en kinderen hoor (zoals Asa Butterfield) maar dat zal ik ook nooit wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was ook ooit mijn droom, alleen het liep even anders
Die 3e vind ik eigenlijk een stuk minder, en heb echt zitten nadenken waarom, maar je mist het ouderwetse sfeertje erin, echt die New Yorkse setting enzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt een geweldige serie films
Nou ja dat hoeft ook niet, maar je doet er wel wat mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij ons zitten wel heel succesvolle mensen en kinderen hoor (zoals Asa Butterfield) maar dat zal ik ook nooit worden
Ja, het is leuk om te doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat hoeft ook niet, maar je doet er wel wat mee.
Welke? En waar en hoe en wat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
Volgende week ga ik voor het eerst kijken bij een Barber shop koor.
Daar heb ik echt ontzettend veel zin in
Ja ik geloof het directquote:
Wat is het preciesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
Volgende week ga ik voor het eerst kijken bij een Barber shop koor.
Daar heb ik echt ontzettend veel zin in
een koor in Castricum, die zoeken nog een bas..quote:
Cool hoor. Veel plezier alvast en laat weten hoe het was/isquote:
Heb jij zo'n zware stem?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een koor in Castricum, die zoeken nog een bas..
en als ik iets gaaf vind om te doen
en mijn stem lijkt redelijk op:
I willquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool hoor. Veel plezier alvast en laat weten hoe het was/is
Ja met zingen ben ik echt een Basquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb jij zo'n zware stem?
Dat zou je niet zeggen als je praat
Nee ik ben hees maar dat gaat te ver
Damn, en jij maar lachen als ik zei ik klink als Simonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja met zingen ben ik echt een Bas
surprise
Koentjequote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Ik vind het heel mooi en knap, maar denk dat als ik er een hele avond zit dat ik de muziek erbij gaat missen, die voegt voor mij persoonlijk veel toe aan de emoties bij een nummerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
met dit nummer kan ik echt helemaal los met zingen:
Ja ik weet van te voren niet hoe of wat, maar ondanks overwerk voel ik me niet echt moequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Blijven![]()
Dacht me ter herinneren dat je truste zei voordat ik weg ging net
wisselt bij mij ook wel eens, heb drukke zeikdag op werk gehad met vervelende gesprekkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik weet van te voren niet hoe of wat, maar ondanks overwerk voel ik me niet echt moe
als je dit live ziet ga je de muziek op zeker niet missenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het heel mooi en knap, maar denk dat als ik er een hele avond zit dat ik de muziek erbij gaat missen, die voegt voor mij persoonlijk veel toe aan de emoties bij een nummer
Ja, iedere dag hequote:
Ik ga ook zo ja, morgen weer een lange dagquote:
Precies en ik ben eigenlijk behoorlijk moequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga ook zo ja, morgen weer een lange dag
Is goed, maar doe jij dan ook de opvoeding van mijn kinderen erbij en mijn huishoudingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zullen we een weekje ruilen van baan
Awwwquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies en ik ben eigenlijk behoorlijk moe
ahja, fulltimerquote:
Uhm anders, ff wennenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond!
Ik had dit idee voor een nieuwe OP
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan?
Ik dacht:
-Poppetje = gelijk aan user óf aan geslacht(zoals nu dus)
-Je zit nu in een soort van hokje. Dus we kunnen er van alles bij tekenen. Balonnen, zonnetje, weet ik veel wat.
-Aanpassen aan seizoenen/feestdagen ofzo?
-Dat rode wat ik nu heb is ehm... ofzoDus ik weet niet of er een andere kleur moet ofzo?
Dit... of gewoon laten wat we nu hebben. En zo ja, dit... wat moet eraan veranderd worden enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |