Jij koppelaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoi VanilleKwark, Memento-Mori is echt een hele leuke dame en ze komt over een maandje ofzo in Maastricht wonen!!!
Ga kennismaken enzo dan
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is er mis met voorzichtig inbrengen?
Ik weet nog wel een paar plekjes waar je lekker koffie kunt drinkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoi VanilleKwark, Memento-Mori is echt een hele leuke dame en ze komt over een maandje ofzo in Maastricht wonen!!!
Ga kennismaken enzo dan
buurVROUW en per 20/1 Maastrichtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Boeken
en @ de bijna buurman -> waar komt gij dan vandaan?
Ja! Mijn lief heeft nu al een jaar de vreselijke leverkleurige leren bank van zijn oma staan dus als die bank komt voel ik me iig iets meer thuisquote:
Kwark. Dat vind ik echt oprecht een van de allermooiste woorden uit de Nederlandse taal. Alhoewel vla erg dicht in de buurt komt.quote:
Ik vind woorden als 'summier' 'duchtig' en 'immers' echt helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kwark. Dat vind ik echt oprecht een van de allermooiste woorden uit de Nederlandse taal. Alhoewel vla erg dicht in de buurt komt.
20/01 bedoel je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
buurVROUW en per 20/12 Maastricht
Kwark. Kwark. Kwark.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kwark. Dat vind ik echt oprecht een van de allermooiste woorden uit de Nederlandse taal. Alhoewel vla erg dicht in de buurt komt.
Desalnietteminquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind woorden als 'summier' 'duchtig' en 'immers' echt helemaal geweldig.
Kun je niets mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind woorden als 'summier' 'duchtig' en 'immers' echt helemaal geweldig.
Wordt jij nied moe van dat konstand verbeteren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
20/01 bedoel je?
[..]
Kwark. Kwark. Kwark.
Ja
Hark, nog zo'n fraaie!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je niets mee.
Kwark. Kijk naar de substantie. Beweeg het. Kantel het. Alles wat er dan gebeurt zit opgesloten in het woord "kwark". Gewoon hoe je het uitspreekt al.
Vla dus ook. Als je vla inschenkt dan hóór je gewoon "vla". Prachtig.
Hoe kom je erbij..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt jij nied moe van dat konstand verbeteren?
ja of uitdrukkingen als "van de weeromstuit"quote:
Slaap lekker JK!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh ja, nu echt mezelf wegsleuren van de pc
Omtad ik er wel dootmoe van wortquote:
Ja!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja of uitdrukkingen als "van de weeromstuit"
Jij weet inmiddels een beetje hoe ik benquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te beweren dat het haar energie gééft!
Don't let the bedbugs bite!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh ja, nu echt mezelf wegsleuren van de pc
Een héél klein beetje. Ik ben niet zo'n psychologisch wonder.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja!
De Nederlandse taal
[..]
Jij weet inmiddels een beetje hoe ik ben
Er lopen geen creepy crawlies in min huis rond! Tis hier enorm vrouwvriendelijkquote:
Dat is dan ook de bedoeling. Zij gaat ermee door opdat jij je taal verbetert. Zo heeft zij weer een stukje van de mensheid verbeterd, iedereen blij.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omtad ik er wel dootmoe van wort
jij was snelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
yuks ik heb je n leuk linkje gestuurd via FB
ja 20-01quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
20/01 bedoel je?
[..]
Kwark. Kwark. Kwark.
Ja
Jij slaapt ergens anders?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er lopen geen creepy crawlies in min huis rond! Tis hier enorm vrouwvriendelijk
Als je nog hulp nodig hebt met verhuizen, geef je maar een gil he!quote:
staan echt mooie woorden enzo tussenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]Zag 'm meteen in m'n mail
Echt briljant!
'Vroegah' maakte ik vrij veel beter als en 'ik ben de enigste'-fouten. ELKE keer dat ik die vaut maakte, verbeterde m'n (nu ex)vriendin me. Na ongeveer een half jaar heb ik 't afgeleerd en ik maak die fouten nooit meer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is dan ook de bedoeling. Zij gaat ermee door opdat jij je taal verbetert. Zo heeft zij weer een stukje van de mensheid verbeterd, iedereen blij.
En hele mooie uitdrukkingenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
staan echt mooie woorden enzo tussen
en hijs heel actiefquote:
Ik ben net zo'n sufmuts hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en hijs heel actiefdus iedere week ofzo weer n nieuwe uitdrukking op je wall
word daar stiekem wel blij van altijd
sufmuts als ik ben
Perfectie bestaat nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'Vroegah' maakte ik vrij veel beter als en 'ik ben de enigste'-fouten. ELKE keer dat ik die vaut maakte, verbeterde m'n (nu ex)vriendin me. Na ongeveer een half jaar heb ik 't afgeleerd en ik maak die fouten nooit meer.
Jammer dat je d/t/dt-fouten niet hoort in uitspraak. Dan was m'n nederlands nu perfect.
Dromen is fijnquote:
niet meteen de newb zn dromen kappottrappen destructieve huppelquote:
quote:
hij moet er maar direct aan wennen dat Huppel alles graag kapot maakt! vooral zoetsappige dromen van kleine jongetjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet meteen de newb zn dromen kappottrappen destructieve huppel
Sorry, ik zal het nooit meer doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet meteen de newb zn dromen kappottrappen destructieve huppel
Ik maak heul niet alles kapotquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij moet er maar direct aan wennen dat Huppel alles graag kapot maakt! vooral zoetsappige dromen van kleine jongetjes
good girlquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het nooit meer doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |