Damnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
[..]
Mijn stagiaire van 18 met 9 sekspartners under her belt is pas geleden gedoopt. Dus je weet nooit
Moet je wel vroeg je bed uit hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damnik weet al waar ik zondag naartoe ga
ik hou niet van techniek.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kon het niet helpen om de link te leggen. Technische gezien is het pedofilie als ze in de pubertijd zitten.
Ik ga gewoon naar de middagdienstquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je wel vroeg je bed uit hoor
Truste Jofuquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik duik er ook in, weltrusten Singles![]()
Boekenquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik hou niet van techniek.
Het is meer een gevoel, net zoals met een weiland, als er gras op staat mag je er een paal in slaan.
Zo ben ikquote:
En MeMo is je bijna buurvrouw hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Boeken
en @ de bijna buurman -> waar komt gij dan vandaan?
Dat is saaiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is er mis met voorzichtig inbrengen?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Inrammen. Ook goed.
Heien. Nog beter.
wh00psie, ik geef de schuld aan mn wijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo ben ik
[..]
En het is je bijna buurvrouw he
Hoi VanilleKwark, Memento-Mori is echt een hele leuke dame en ze komt over een maandje ofzo in Maastricht wonen!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |