quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoi VanilleKwark, Memento-Mori is echt een hele leuke dame en ze komt over een maandje ofzo in Maastricht wonen!!!
Ga kennismaken enzo dan
Heel tofquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Ripley het volgende:
Morgen komt de nieuwe bank. Weet je hoe tof?
Jij koppelaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoi VanilleKwark, Memento-Mori is echt een hele leuke dame en ze komt over een maandje ofzo in Maastricht wonen!!!
Ga kennismaken enzo dan
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is er mis met voorzichtig inbrengen?
Ik weet nog wel een paar plekjes waar je lekker koffie kunt drinkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ga kennismaken enzo dan
buurVROUW en per 20/1 Maastrichtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Boeken
en @ de bijna buurman -> waar komt gij dan vandaan?
Ja! Mijn lief heeft nu al een jaar de vreselijke leverkleurige leren bank van zijn oma staan dus als die bank komt voel ik me iig iets meer thuisquote:
Kwark. Dat vind ik echt oprecht een van de allermooiste woorden uit de Nederlandse taal. Alhoewel vla erg dicht in de buurt komt.quote:
Ik vind woorden als 'summier' 'duchtig' en 'immers' echt helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kwark. Dat vind ik echt oprecht een van de allermooiste woorden uit de Nederlandse taal. Alhoewel vla erg dicht in de buurt komt.
20/01 bedoel je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
buurVROUW en per 20/12 Maastricht
Kwark. Kwark. Kwark.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kwark. Dat vind ik echt oprecht een van de allermooiste woorden uit de Nederlandse taal. Alhoewel vla erg dicht in de buurt komt.
Desalnietteminquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind woorden als 'summier' 'duchtig' en 'immers' echt helemaal geweldig.
Kun je niets mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind woorden als 'summier' 'duchtig' en 'immers' echt helemaal geweldig.
Wordt jij nied moe van dat konstand verbeteren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
20/01 bedoel je?
[..]
Kwark. Kwark. Kwark.
Ja
Hark, nog zo'n fraaie!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je niets mee.
Kwark. Kijk naar de substantie. Beweeg het. Kantel het. Alles wat er dan gebeurt zit opgesloten in het woord "kwark". Gewoon hoe je het uitspreekt al.
Vla dus ook. Als je vla inschenkt dan hóór je gewoon "vla". Prachtig.
Hoe kom je erbij..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt jij nied moe van dat konstand verbeteren?
ja of uitdrukkingen als "van de weeromstuit"quote:
Slaap lekker JK!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh ja, nu echt mezelf wegsleuren van de pc
Omtad ik er wel dootmoe van wortquote:
Ja!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja of uitdrukkingen als "van de weeromstuit"
Jij weet inmiddels een beetje hoe ik benquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te beweren dat het haar energie gééft!
Don't let the bedbugs bite!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh ja, nu echt mezelf wegsleuren van de pc
Een héél klein beetje. Ik ben niet zo'n psychologisch wonder.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja!
De Nederlandse taal
[..]
Jij weet inmiddels een beetje hoe ik ben
Er lopen geen creepy crawlies in min huis rond! Tis hier enorm vrouwvriendelijkquote:
Dat is dan ook de bedoeling. Zij gaat ermee door opdat jij je taal verbetert. Zo heeft zij weer een stukje van de mensheid verbeterd, iedereen blij.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omtad ik er wel dootmoe van wort
jij was snelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef littledrummergirl het volgende:
yuks ik heb je n leuk linkje gestuurd via FB
ja 20-01quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
20/01 bedoel je?
[..]
Kwark. Kwark. Kwark.
Ja
Jij slaapt ergens anders?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er lopen geen creepy crawlies in min huis rond! Tis hier enorm vrouwvriendelijk
Als je nog hulp nodig hebt met verhuizen, geef je maar een gil he!quote:
staan echt mooie woorden enzo tussenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]Zag 'm meteen in m'n mail
Echt briljant!
'Vroegah' maakte ik vrij veel beter als en 'ik ben de enigste'-fouten. ELKE keer dat ik die vaut maakte, verbeterde m'n (nu ex)vriendin me. Na ongeveer een half jaar heb ik 't afgeleerd en ik maak die fouten nooit meer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is dan ook de bedoeling. Zij gaat ermee door opdat jij je taal verbetert. Zo heeft zij weer een stukje van de mensheid verbeterd, iedereen blij.
En hele mooie uitdrukkingenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
staan echt mooie woorden enzo tussen
en hijs heel actiefquote:
Ik ben net zo'n sufmuts hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en hijs heel actiefdus iedere week ofzo weer n nieuwe uitdrukking op je wall
word daar stiekem wel blij van altijd
sufmuts als ik ben
Perfectie bestaat nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'Vroegah' maakte ik vrij veel beter als en 'ik ben de enigste'-fouten. ELKE keer dat ik die vaut maakte, verbeterde m'n (nu ex)vriendin me. Na ongeveer een half jaar heb ik 't afgeleerd en ik maak die fouten nooit meer.
Jammer dat je d/t/dt-fouten niet hoort in uitspraak. Dan was m'n nederlands nu perfect.
Dromen is fijnquote:
niet meteen de newb zn dromen kappottrappen destructieve huppelquote:
quote:
hij moet er maar direct aan wennen dat Huppel alles graag kapot maakt! vooral zoetsappige dromen van kleine jongetjesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet meteen de newb zn dromen kappottrappen destructieve huppel
Sorry, ik zal het nooit meer doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet meteen de newb zn dromen kappottrappen destructieve huppel
Ik maak heul niet alles kapotquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij moet er maar direct aan wennen dat Huppel alles graag kapot maakt! vooral zoetsappige dromen van kleine jongetjes
good girlquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het nooit meer doen
Ja? Ben je in elk hoekje en gaatje geweest, en langs elk randje en richeltje?quote:
Ik heb mn huisje, waarvan ik echt nog niet weet hoe het eruit gaat zien, al helemaal ingericht. Met meubels die ik niet heb en/of kan betalen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]doe het echt veel te vaak haha
Doe nou eens lief. Dadelijk lig ik vannacht weer wakker vanwege gemene singles in mn droomquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Huppel is net zoiets als vrouwen, ze maakt meer kapot dan drank goed kan maken
Mag ik controlerenquote:
dat jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mn huisje, waarvan ik echt nog niet weet hoe het eruit gaat zien, al helemaal ingericht. Met meubels die ik niet heb en/of kan betalen natuurlijk
Ik kan nog wel wat hebben gelukkigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hij moet er maar direct aan wennen dat Huppel alles graag kapot maakt! vooral zoetsappige dromen van kleine jongetjes
ik had het hier zeker niet over mn huis.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja? Ben je in elk hoekje en gaatje geweest, en langs elk randje en richeltje?
Huppel toch, je weet toch dat ik het lief bedoelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mn huisje, waarvan ik echt nog niet weet hoe het eruit gaat zien, al helemaal ingericht. Met meubels die ik niet heb en/of kan betalen natuurlijk
[..]
Doe nou eens lief. Dadelijk lig ik vannacht weer wakker vanwege gemene singles in mn droom
zal ik mn nick kunnen laten veranderen in littledreamergirl?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat jaik droom over leuke reisjes, wat ik allemaal nog wil zien, wat ik nog wil doen of leren of meemaken
*bukt*quote:
goed bezig sjunkiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja GvsE ik heb BB1 bijna uitgespeeld![]()
Ben vanavond begonnen aan pack 14
Jij wil mij ?!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Huppel toch, je weet toch dat ik het lief bedoelik zou jou heel niet anders willen!
* Huppelmuts penetreert GvsE met een roze voorbinddildoquote:
kan me best voorstellen dat dat boeiend is, en je kunt over ze praten terwijl ze je niet verstaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan nog wel wat hebben gelukkig
Vraagje trouwens of iemand (zichzelf?) hierin kan herkennen trouwens. Rare vraag misschien: maar zijn buitenlandse mensen met accent interessanter/aantrekkelijker dan 'gewone' mensen?
Reden waarom ik dit vraag is omdat ik een tijd terug met een brit in het uitgaansleven wat rond zat te ongeinen, en mij engels nogal vrij goed is. Indien ik ergens engels moet praten, denkt bijna iedereen dat ik daadwerkelijk een brit ben. Nou. Uitgaan met brit -> dan praat je uiteraard ook Engels.
En ik hoorde (omdat ik dus uiteraard gewoon een Nederlander ben) vrij veel vrouwvolk het over ons hebben, en ik werd ook veel vaker benaderd door het andere geslacht dan wat er normaal gebeurt als ik Nederlands praat.
Kan iemand zich hierin herkennen of verbeeld ik me dit maar?
haha waar kwam dat ineens vandaanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts penetreert GvsE met een roze voorbinddildo
Geloof je? Boh die kinderpraat op die verjaardag heeft een deuk in je verslaving gebrachtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed bezig sjunkie
+k ben halverwege 6 bij BB2 geloof ik
En omgekeerd (dus mannen bij buitenlandse meiden) is het nog wel eens een voordeel als ze niet blijven. "Die is hier maar tijdelijk, dus een makkelijke ONS"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan me best voorstellen dat dat boeiend is, en je kunt over ze praten terwijl ze je niet verstaandas ook n voordeel
Zij was schoon, ik mocht controleren, zij bukt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha waar kwam dat ineens vandaan?
quark, je praat te veel. Sshhhtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan nog wel wat hebben gelukkig
Vraagje trouwens of iemand (zichzelf?) hierin kan herkennen trouwens. Rare vraag misschien: maar zijn buitenlandse mensen met accent interessanter/aantrekkelijker dan 'gewone' mensen?
Reden waarom ik dit vraag is omdat ik een tijd terug met een brit in het uitgaansleven wat rond zat te ongeinen, en mij engels nogal vrij goed is. Indien ik ergens engels moet praten, denkt bijna iedereen dat ik daadwerkelijk een brit ben. Nou. Uitgaan met brit -> dan praat je uiteraard ook Engels.
En ik hoorde (omdat ik dus uiteraard gewoon een Nederlander ben) vrij veel vrouwvolk het over ons hebben, en ik werd ook veel vaker benaderd door het andere geslacht dan wat er normaal gebeurt als ik Nederlands praat.
Kan iemand zich hierin herkennen of verbeeld ik me dit maar?
Nja ik kon het dus wel verstaan, overduidelijk, maar ik speelde 't spelletje toen even mee (omdat ik verbaasd was, ik heb er geen misbruik van gemaakt, zo'n zwijn ben ik uiteraard nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan me best voorstellen dat dat boeiend is, en je kunt over ze praten terwijl ze je niet verstaandas ook n voordeel
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij was schoon, ik mocht controleren, zij bukt.
Logisch gevolg dacht ik zo
whoeiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil mij ?!
[..]
* Huppelmuts penetreert GvsE met een roze voorbinddildo
Sorry baasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quark, je praat te veel. Sshhht
A joy forever.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met n flinke dirty mind wel ja
je leert snelquote:
dude, je bent single, ga eens zo een zwijn worden, en ja, ik merk eht ook.. als ik in engeland ben, of met engelse vrienden hier aan het stappen, dan is het allemaal een stuk interessanter plots en glibberen ze zo naar me toequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nja ik kon het dus wel verstaan, overduidelijk, maar ik speelde 't spelletje toen even mee (omdat ik verbaasd was, ik heb er geen misbruik van gemaakt, zo'n zwijn ben ik uiteraard niet) maar ze spraken niet eens negatief over ons
Nu al beinvloed hierzoquote:
die heeft alles verwoestquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof je? Boh die kinderpraat op die verjaardag heeft een deuk in je verslaving gebracht
Heel lief van je echt waar!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef Ripley het volgende:
Huppel, woonde jij nu nog bij je ex? heb je nog veel nodig voor je nieuwe huis? wie weet kan ik ergens wat doneren als ik defintief ga samenwonen: tv, koelkast, dat soort dingen. Ik heb wel een bank maar die valt best wel uit elkaar helaas
braaf, Quarkie, braaf...quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met n flinke dirty mind wel ja
Ik zie het probleem nietquote:
Ik wil zo'n zwijn niet zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dude, je bent single, ga eens zo een zwijn worden, en ja, ik merk eht ook.. als ik in engeland ben, of met engelse vrienden hier aan het stappen, dan is het allemaal een stuk interessanter plots en glibberen ze zo naar me toe
Ik eigenlijk ook, moet morgen weer wekker spelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:13 schreef -Engel- het volgende:
IK.... moet... naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ...BED...
ach we kennen t verhaal tochquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel lief van je echt waar!
Maar omdat ik dus geen idee heb hoe lang het gaat duren ga ik nu ook geen ja roepen.
Ik heb inderdaad ALLES nog nodig. Ik heb qua uitzet 3 ajaxsapglazen en dan houdt het wel op eigenlijk(ja heb een hoop prullaria)
Ik wil mensen niet een gevoel geven van goh ik heb het aan huppel beloofd dus ik moet het bewaren maar eigenlijk moet het nu weg want ruimtegebrek. Snap je me?
Ik heb 1 februari een gesprek met maatschappelijk werk, dan hoop ik iets meer te weten. En als het zover is dan spam ik heel fok, facebook, hyves en twitter wel vol op zoek naar huisraad![]()
* Huppelmuts voelt dr eigen wel oppersloeber nu hoor
Ik snap je reply nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach we kennen t verhaal tochalles beter dan thuis als n volgzaam schaap blijven zitten omdat je niet alleen durft te zijn
mietje!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik wil zo'n zwijn niet zijn.Besides, ik werk zelf ook in Maastricht centrum nog wat bij naast mn studie, in een leidinggevende functie ergens. Ik heb er geen zin in dat zo'n vrouwmensch stampij gaat trappen op 't werk omdat ik d'r overduidelijk heb zitten voorliegen
Wekker spelen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, moet morgen weer wekker spelen
ik ook niet. Voorbindkees, echte kees. Penetratie doen we het voorquote:
Snap best dat het lastig is, maar denk best dat ik wat over heb dus zal eens invetariseren wat ik heb. En spam inderdaad maar wat je nodig hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel lief van je echt waar!
Maar omdat ik dus geen idee heb hoe lang het gaat duren ga ik nu ook geen ja roepen.
Ik heb inderdaad ALLES nog nodig. Ik heb qua uitzet 3 ajaxsapglazen en dan houdt het wel op eigenlijk(ja heb een hoop prullaria)
Ik wil mensen niet een gevoel geven van goh ik heb het aan huppel beloofd dus ik moet het bewaren maar eigenlijk moet het nu weg want ruimtegebrek. Snap je me?
Ik heb 1 februari een gesprek met maatschappelijk werk, dan hoop ik iets meer te weten. En als het zover is dan spam ik heel fok, facebook, hyves en twitter wel vol op zoek naar huisraad![]()
* Huppelmuts voelt dr eigen wel oppersloeber nu hoor
Blijkbaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wekker spelen?
Kan je loge niet zelf opstaan?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook niet. Voorbindkees, echte kees. Penetratie doen we het voor
nou gewoonquote:
Lief!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Snap best dat het lastig is, maar denk best dat ik wat over heb dus zal eens invetariseren wat ik heb. En spam inderdaad maar wat je nodig hebtIk kan niks beloven want mijn nieuwe huurder heeft waarschijnlijk ook nieuwe dingen nodig, maar toch.
We hebben hier dus iig een bank met twee stoelen staan: niet mooi, maar wel in goede staat. Als jij ze wil hebben zijn ze van jou.
Oh zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou gewoonwe weten toch waarom je zonder spullen zit enzo, dan maakt het ons toch ook geen zak uit dat je gaat spammen dat je spullen nodig hebt.
Vind het alleen maar stoer van je dat je de stap hebt gezet en voor je eigen geluk gaatin plaats van maar te blijven hangen bij n vent omdat het toevallig zekerheid bied.
snap je me nu?
dat rammen we er hier subtiel uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik probeer nog iets van fatsoen te hebben
Subtiel zegt zequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat rammen we er hier subtiel uit
dat ebt vanzelf wel weg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik probeer nog iets van fatsoen te hebben
daaromquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh zo![]()
Ja nu snap ik hem. Tjah ach eerst een diep dal door voor je weer op de top komt he
Is het nog wel veilig voor me om hier te blijven?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heb je borsthaar?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is het nog wel veilig voor me om hier te blijven?
tot we gvse inzettenquote:
subtiel.. Is dat een drankje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Vandaar mijn borsthaar vraagquote:
en n paardagen baardjequote:
hij was al afgeschreven. Limbolandquote:
ik hoorde er laatst wat over, maar ik moet zeggen dat ik de strekking ook niet helemaal begreepquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
subtiel.. Is dat een drankje?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij was al afgeschreven. Limboland
Epileren, scheren of harsen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Uh. Ja. Niet van dat Burt Reynolds-borsthaar uiteraard, maar borsthaar heb ik ja
Uh...scheren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Epileren, scheren of harsen?
Welke heeft je voorkeur?
harsen, scheren geeft schuurpapierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke heeft je voorkeur?
oh.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoorde er laatst wat over, maar ik moet zeggen dat ik de strekking ook niet helemaal begreep
Mooi epileren it is.quote:
oh en vraag meteen of ie kinderen wil, van paarden houd, welke schoenen ie mooi vind en offie van MD houdtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke heeft je voorkeur?
Ik begin het hier eng te vinden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi epileren it is.
GvsE zal langskomen met haar pincet
t schijnt.. ik ga me er in ieder geval niet in verdiepenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh.er zit een hele strekking achter ook nog?
Ja jou moet ik hebben.quote:
can't help it. Die zachte gquote:
Het went wel hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik begin het hier eng te vinden.
Friesland net zo ergquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
can't help it. Die zachte gen al helemaal die zachte ronde G's . Sowieso snap ik niet waarom mensen vrijwillig in Limboland rondhangen
Dat klinkt niet correct nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja jou moet ik hebben.
Dreft reclame. Hebben ze het over "die filter" dat is fout toch?
iets met nooit vrijwillig naar Limboland enzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi epileren it is.
GvsE zal langskomen met haar pincet
Jij.... bent... NIET... alwetend?????quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
echt he.. al die afkortingen.. alsof wij alles weten..
Kinderen: Ja, maar nu nog ff niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh en vraag meteen of ie kinderen wil, van paarden houd, welke schoenen ie mooi vind en offie van MD houdt![]()
dan zijn we meteen goed op de hoogte
Ik ga die reclame opzoekenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat klinkt niet correct nee.
Heb je een context?
Kan je bedenken wat de anderen al doorstaan hebben hierzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik begin het hier eng te vinden.
is dat Friesland nou nog niet platgebombardeerd dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het went wel hoor
[..]
Friesland net zo erg
Ook niet om een man te epileren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iets met nooit vrijwillig naar Limboland enzo
Nee, ik hou niet van dat soort strakke koppies met die strakgetrokken haren en zo. Pony's enzo zijn veel te schattig en mooi bij appetijtelijke meiskesquote:
Nee er waren wel plannen om er een muur om te zetten, het aan Duitsland te verkopen en strenge controle bij de grens te houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is dat Friesland nou nog niet platgebombardeerd dan?
Ik ben er geboren, kom ik er nu mee weg?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iets met nooit vrijwillig naar Limboland enzo
mocht ik ooit daar gevonden worden, dan is het dood. Dan kan ik namelijk niet meer tegenstribbelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook niet om een man te epileren?
dat dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Ripley het volgende:
Marlies Dekkers is de "stoute kant" van provinciaal Nederland: voor vrouwen met een hip kapsel, die wel eens tipsy zijn en die een hele gekke meid zijn. So please no.:')
iedereen over 1 kam scherenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Ripley het volgende:
Marlies Dekkers is de "stoute kant" van provinciaal Nederland: voor vrouwen met een hip kapsel, die wel eens tipsy zijn en die een hele gekke meid zijn. So please no.:')
lieve schat, het gaat hier daadwerkelijk over het ondergoed, niet het modelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van dat soort strakke koppies met die strakgetrokken haren en zo. Pony's enzo zijn veel te schattig en mooi bij appetijtelijke meiskes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |