Pm ze danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen want dan voelt de rest zich beledigd
Jij zou mij iig beter begrijpen dan Shakiraquote:
Been there done thatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Noem eens je top 5 singles ladies?
Het gaat om mijn top 5 niet de jouwequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen want dan voelt de rest zich beledigd
Je kan mij moeilijk er niet in zetten als ik online ben......quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh vooruit, in random volgorde:
Lotusss
MissB
Yuki
MeMo
en -Engel-
Woeiii!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij zou mij iig beter begrijpen dan Shakira![]()
[..]
Been there done that![]()
Oke jij en Lotusss staan er iig in
En nog een keer:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lotusss
MissB
Yuki
MeMo
en -Engel-
De rest van de lijst is geheimquote:
Oh jawel hoor.. Ik heb er meer die eigenlijk in de top 5 passen.. Het zou een top 7 moeten zijn..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je kan mij moeilijk er niet in zetten als ik online ben......![]()
Nee gewoon omdat jij jij bentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En nog een keer:
Woeiii!!!![]()
Edit: En dat allemaal dankzij de Lexapro
Maak er dan gewoon een top 10 vanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.. Ik heb er meer die eigenlijk in de top 5 passen.. Het zou een top 7 moeten zijn..
Huppel en Samzz horen er nog bij..
Lexawhut?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En nog een keer:
Woeiii!!!![]()
Edit: En dat allemaal dankzij de Lexapro
Dat haal ik niet.. en nogmaals, random volgordequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maak er dan gewoon een top 10 van
Een datingsitequote:
Evie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat haal ik niet.. en nogmaals, random volgorde
Awwquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lotusss
MissB
Yuki
MeMo
en -Engel-
Hoort zij er niet bij?quote:
Het moest toch een top zoveel zijn.. Straks dan staan ze allemaal in m'n lijstjequote:
Morgen dé dag?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
mag ik morgen niet gewoon overslaan?
Dat vind ik lief van je, dat je dat zegtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Ik vind je gewoon 1 van de topmeiden van Singles
wat moet/mag je morgen doen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen de uitvaart?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Jij kan het toch ook niet helpen dat er hier zo veel leuke jonge dames zitten al dan niet vrijgezel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het moest toch een top zoveel zijn.. Straks dan staan ze allemaal in m'n lijstje
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind ik lief van je, dat je dat zegt
Heel veel sterkte morgen!!! Ik ben er (virtueel) voor je. Je hebt mijn contactgegevensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen begrafenis, en voel me er zelf wel sterk onder maar goed er zullen altijd mensen huilen ed en dat blijft naar
Ja, maar dan stop ik Evie erbij, dan kom je met Flippiee, en dan met Rupsebeest en dan met de volgende en dan met Ripley en dan MissMSX.. Dan staan ze er straks allemaal in een lijstje terwijl ik, no offence, niet met iedereen even goed kan pratenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kan het toch ook niet helpen dat er hier zo veel leuke jonge dames zitten al dan niet vrijgezel.
snuitje wie is jouw toplady? en de rest?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
huh? waar gaat het over allemaal? Zijn er nog dingen waar ik over mee kan praten?
Huilen is niet erg, dat mag best. Dat kan soms heel erg bevrijdend werken. En als je het niet meer trekt, dan ben je altijd vrij om te gaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen begrafenis, en voel me er zelf wel sterk onder maar goed er zullen altijd mensen huilen ed en dat blijft naar
Ik snap het.. Ik was bij crematies van grootouders ook 1 van de weinigen die er sterk onder waren.. Maar al die anderen om je heen..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn toplady? Ang3l natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
snuitje wie is jouw toplady? en de rest?
Inderdaad ik was net zolang doorgegaan tot dat ik alle single vrouwen heb gehadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar dan stop ik Evie erbij, dan kom je met Flippiee, en dan met Rupsebeest en dan met de volgende en dan met Ripley en dan MissMSX.. Dan staan ze er straks allemaal in een lijstje terwijl ik, no offence, niet met iedereen even goed kan praten
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Huilen is niet erg, dat mag best. Dat kan soms heel erg bevrijdend werken. En als je het niet meer trekt, dan ben je altijd vrij om te gaan.sterkte morgen!
Dat was dus niet de bedoelingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad ik was net zolang doorgegaan tot dat ik alle single vrouwen heb gehad
Ja want Ang3lquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mijn toplady? Ang3l natuurlijk
Tip: watervaste mascara.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Huilen is niet erg, dat mag best. Dat kan soms heel erg bevrijdend werken. En als je het niet meer trekt, dan ben je altijd vrij om te gaan.sterkte morgen!
knuffel!!... sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!! en Huilen magquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |