ze doet zelf liever haar frontvrouwe....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ze meer tiet zou hebben zou ik d'r doen. Ze heeft toffe tat's.
Ik neem mijn woorden terugquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze doet zelf liever haar frontvrouwe....
[ afbeelding ]
Alles beter dan de zangeres.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
de drumster van Gossip en ik moet Paul en Marijke gelijk geven, heel vrouwelijk ziet ze er niet uit.
hai haiquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
gehgeh
[..]
Ik neem mijn woorden terug
Dat trek ik doorgaans ook neit echt. Misschien voor een half uurtje, maar zeker niet een paar uur achter elkaar. Herkenbaar dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Onder films vind het meestal heel mooi. Maar ik krijg wel vaak jeuk van radio 4, het werkt gewoon op mijn zenuwen ofzo. Ik heb ook een hele matige klassieke opvoeding gehad hoor, misschien komt het als ik ouder word
Iddquote:
ach, heb je iets om vast te houden....quote:
Dat valt niet meer vast te houden..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, heb je iets om vast te houden....
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat valt niet meer vast te houden..
welke van de 3?quote:
No wayquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, heb je iets om vast te houden....
dit is nog wel aardig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ze kan er best leuk uitzien trouwens.
Kapot plaatje. Beetje jammerquote:
1 van de nummers die me voor eeuwig aan mijn stage zal doen denken. samen met American Idiot, America van Rammstein en You had me van Joss Stonequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef CindieY het volgende:
The Von Bondies! C'mon C'mon!![]()
![]()
Typisch zo'n nummer waarvan ik eigenlijk altijd weer vergeet dat het bestaat.
Die moeder is veel knapperquote:
ik las bij de reacties van de cover dat iemand ze de teletubies noemtquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef alors het volgende:
Trouwens klassiek kenners, er is een bekend stuk maar ik weet de titel niet meer, we moesten het ooit ontleden met muziek. Volgens mij gaat het over de ochtend als alles ontwaakt, maar google helpt niet. Weet iemand hier het toevallig?
Daar moest ik ook al aan denkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik las bij de reacties van de cover dat iemand ze de teletubies noemt
quote:
hoiquote:
quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |