Noem jij ze zo?quote:
Mee eens, zeker weten! Ze is vanaf donderdag toch al in Groningen.. Net even gekeken en ze heeft zaterdag geen optredens elders. Ze komt ook weer met een nieuw album. 1 + 1 = 2. Vast wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het moet wel héél raar lopen wil de Popprijs niet door Caro gewonnen worden.
Wel jammer dat het een tijdje stil is geweest rond de Staat. In 2009 werden ze nog getipt om een jaar later de popprijs te winnen. Dat is ze niet gelukt, maar ze stonden toen wel in de grootste zaal van de Oosterpoort en gaven daar echt een super goed optreden. Als we dit jaar wat meer van ze horen dan pakken ze 'm volgend jaar welquote:
watisser? beetje sippies?quote:
quote:
nja, wat is oud? ik zit ff te googlen, de cover zelf lijkt uit 2001 te komen ,van de soundtrack van A Knights Tale, maar het optreden zelf uit 2008.quote:
Recorded by Roel_Jewelquote:
Dat hoop ik, ja. Ik had 't album al vrij snel te pakken na de geniale single The fantastic journey of the underground men en heb ze nog live gezien op Studentenpop (ja heusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel jammer dat het een tijdje stil is geweest rond de Staat. In 2009 werden ze nog getipt om een jaar later de popprijs te winnen. Dat is ze niet gelukt, maar ze stonden toen wel in de grootste zaal van de Oosterpoort en gaven daar echt een super goed optreden. Als we dit jaar wat meer van ze horen dan pakken ze 'm volgend jaar wel>
Die single is zo goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat hoop ik, ja. Ik had 't album al vrij snel te pakken na de geniale single The fantastic journey of the underground men en heb ze nog live gezien op Studentenpop (ja heus) in Zwolle. Wat een lekker optreden was dat.
Ze heeft ook een rotkop.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
he tzal wel weer aan mij liggen dat ze een rotkop heeft?
Mwoah, 't stelt niks voorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die single is zo goed. Studentenpop? Leuke naam
. Die Torre is ook wel een topper
.
Haha dus als de hoofdact i geweest loopt iedereen weg om wat anders te doen. Zo triest is dat voor de bands die dan nog moeten spelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwoah, 't stelt niks voorZijn optredens van 2 of 3 artiesten in de introweek van Zwolle. Introweek is natuurlijk alleen voor de eerstejaars, Studentenpop voor iedereen toegankelijk. Veel meer dan alleen maar de eerstejaars komen eigenlijk niet
Afgelopen jaar was de 'bekende' artiest Miss Montreal, het jaar daarvoor De Staat en het jaar daar weer voor Voicst. De andere artiesten zijn vaak lokale bandjes enzo.
Ik was in ieder geval heel erg afwezig afgelopen jaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dus als de hoofdact i geweest loopt iedereen weg om wat anders te doen. Zo triest is dat voor de bands die dan nog moeten spelen. Maar goed, als het maar gezellig is natuurlijk
. Zal afgelopen jaar wel rustig zijn geweest
.
Dan zoek je dus slechte series, want bij goede val je niet in slaapquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Weet iemand een goede inslaapvalserie die online staat?
Gilmore Girls vond ik wel een goed plan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dan zoek je dus slechte series, want bij goede val je niet in slaap
Ik heb ze toen ook gezien, maar was toen echt fokking drukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef CindieY het volgende:
Ik bedenk me nu net dat ik De Staat ook nog een stukje heb mee gepikt op Bevrijdingsfestival Overijssel. Ik had niet alles gezien, want vrienden enzulks. Toen ze toch het laatste stukje hoorden waren ze 't wel over eens dat 't goed was en ik stond er zowat naast te stuiteren van: Dat zei ik toch!
Mja, het park wordt zo langzamerhand ook te klein voor BFO.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ze toen ook gezien, maar was toen echt fokking druk
Heb harde muziek nodig. Je weet wel van die platen waarbij je het liefst alles in de kamer wilt slopen. Met gitaarsolo's waarvan je haar recht overeind gaat staan. Derhalve luister ik nu ook naar........... Wolfgang Amadeus Mozart - Piano Concerto No. 21 - Andante #verwoestend!quote:
LOLquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was in ieder geval heel erg afwezig afgelopen jaarEn de hoofdact is bewust als laatste, maar goed, dan staan al de eerstejaars te trappelen om een kroegentocht door Zwolle te doen, aangezien het altijd op donderdagavond is
kinkfmaardschok een optie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb harde muziek nodig. Je weet wel van die platen waarbij je het liefst alles in de kamer wilt slopen. Met gitaarsolo's waarvan je haar recht overeind gaat staan. Derhalve luister ik nu ook naar........... Wolfgang Amadeus Mozart - Piano Concerto No. 21 - Andante #verwoestend!
Serieus, goede muziek
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb harde muziek nodig. Je weet wel van die platen waarbij je het liefst alles in de kamer wilt slopen. Met gitaarsolo's waarvan je haar recht overeind gaat staan. Derhalve luister ik nu ook naar........... Wolfgang Amadeus Mozart - Piano Concerto No. 21 - Andante #verwoestend!
Serieus, goede muziek
Altijdquote:
Oe, da's mooi!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus, goede muziek
Kijk er ook wel van op. Hahaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Hans, ik wist niet dat je dat in je had!
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk er ook wel van op. Haha. Ouders draaiden altijd die muziek. Vond het 'vroeger' alleen leuk bij films en games, maar kan het nu sowieso wel waarderen. Het moet overigens wel up-tempo zijn anders vind ik het minder.
Ik heb een CD van Beethoven;quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:42 schreef Sersjee het volgende:
Een knap stukkie klassiek op z'n tijd kan helemaal geen kwaad. Het is wel zo dat je daar over het algemeen pas met het verstrijken van de jaren achter komt, wat eigenlijk best jammer is.
Als ze meer tiet zou hebben zou ik d'r doen. Ze heeft toffe tat's.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
de drumster van Gossip en ik moet Paul en Marijke gelijk geven, heel vrouwelijk ziet ze er niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |