Zo heet mijn radiostationquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef Lysdexie het volgende:
Beetje jammer van die XMS. Klakkeloos gekopiëerd.
Zie OPquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo heet mijn radiostationIk heb geen andere jingles
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef Paul het volgende:
Lol heel fok in rep en roer omdat er een echte DJ zit nu
hoeveel heb je er al van me?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ga ze over 30 minuten behandelen, en dan klopt alles weer. Blijf tot die tijd maar sturen, ik handel ze van oud naar nieuw af.
Dan maar geen jingle.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waar blijft mijn request?!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik sta geloof ik al 3 dagen in de top 5quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Goed voor mijn postaantallen.
Heeft Eline La Croix jouw jingles ingesproken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
staan in de OPquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
misschien hoef je dan niet eens te wachten tot zaterdag :xquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
PiRANiA lees je PM'sIk wil zaterdag 17:30 hard - harder - hardest terug
Ik 2 dagen top 20quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik sta geloof ik al 3 dagen in de top 5
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef Rivalo het volgende:
Dit soort radio is niet leuk, kan ik net zo goed naar een andere radio luisteren, die professioneler en betere muziek draait.
Bij radio ONZ draaide het om de amateuristische, de slechte overgangen, skype gesprekken met Micheal Jackson remixes van 160 BPM
En natuurlijk de goede muziek keuze
Ben ik ook wel benieuwd naar wie dat heeft ingesproken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Heeft Eline La Croix jouw jingles ingesproken?
Koelkast is eigenlijk Sterretje zonder accentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef Aalbers het volgende:
Koelkast, draai jij ook bij lokale radio ofzo?
Vind ik ook, maar 1 prof radioprogramma per dag of misschien 1 per week zou wel leuk zijn, maar dan wel echt programma's die over Fok gaan. Zoals Fokradio vroeger wasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef Rivalo het volgende:
Dit soort radio is niet leuk, kan ik net zo goed naar een andere radio luisteren, die professioneler en betere muziek draait.
Bij radio ONZ draaide het om de amateuristische, de slechte overgangen, skype gesprekken met Micheal Jackson remixes van 160 BPM
Nee, alleen via mijn eigen internetradio, maar die is niet 24/7quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef Aalbers het volgende:
Koelkast, draai jij ook bij lokale radio ofzo?
en altijd zijn er jankerts.. Hooooooiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef Rivalo het volgende:
Er mag toch wel af en toe "goede" radio tussen de onzin zitten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef OverRated het volgende:
[..]
Nee man, dit is goede radio, maar geen onz...
echt hequote:
Ik zet in op Elina la Croixquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar wie dat heeft ingesproken.
Ik vind hem echt goed, maar het idee achter ONZ radio gaat nu eigenlijk met de minuut kapotquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef murp het volgende:
[..]
en altijd zijn er jankerts.. Hooooooi
Die Nederlandse zijn door Romy Snoeijers ingesproken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar wie dat heeft ingesproken.
Ja ok, wat iemand net poste, uurtje per dag moet wel kunnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef internal het volgende:
[..]
Er mag toch wel af en toe goede radio tussen de onzin zitten?
Dat dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef Swomp het volgende:
[..]
echt heAls hij nu gewoon wat amateur jingles gebruikt en af en toe wat requests draait is hij echt top
Ah oke, maar klinkt goed man.. 't is absoluut niet mijn muziek, maar je praat t leuk aan elkaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, alleen via mijn eigen internetradio, maar die is niet 24/7
Laat Murp maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik vind hem echt goed, maar het idee achter ONZ radio gaat nu eigenlijk met de minuut kapot
quote:
Pics?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die Nederlandse zijn door Romy Snoeijers ingesproken.
Ik dacht echt Elina la Croix die vroeger 3fm jingles deedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
misschien dat er zo weer een mongool ONZ-user aan het draaien isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik vind hem echt goed, maar het idee achter ONZ radio gaat nu eigenlijk met de minuut kapot
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef murp het volgende:
[..]
misschien dat er zo weer een mongool ONZ-user aan het draaien is
[..]
[..]
Wat jij wilt, dit maakt het alleen maar kapot.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef murp het volgende:
[..]
Dit, het is toch goed zo.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef PiRANiA het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 71 of 150 listeners (71 unique)
Listener Peak: 74
Je kan zeggen wat je wilt, het werkt wel.
Jeetje wat wegquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wat jij wilt, dit maakt het alleen maar kapot.
dit is toch maar een half uurtje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wat jij wilt, dit maakt het alleen maar kapot.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Vertel een verhaal.
Je stem is fantastisch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |