Held, misschien ga ik wel even luisteren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:30 schreef Gutz het volgende:
'k ga ff voor 3uur techno in elkaar flansen voor m'n afterparty zaterdagnacht waar niemand naar gaat luisteren!
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:31 schreef SawIt het volgende:
[..]
oh gelukkig, ik begreep er al geen anus meer van.
Vdj is trouwens 100x meer easy dan sam br
dan maar push-PMquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:31 schreef PiRANiA het volgende:
IK REAGEER ALLEEN OP PM, DAN KAN ALLES OP VOLGORDE
En verwacht niet meteen antwoord.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:32 schreef Rivalo het volgende:
DJ Koelkast heeft nu het idee achter amateur radio verkracht. Ik wil weer onzin radio, live shows waren episch, dit is klinisch middelmatig
Wel goede radio, maar dit iddquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:32 schreef Rivalo het volgende:
DJ Koelkast heeft nu het idee achter amateur radio verkracht. Ik wil weer onzin radio, live shows waren episch, dit is klinisch middelmatig
Ga jij maar lekker zwemmen rond deze tijden dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:32 schreef Rivalo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |