Ik moet nog af en toe denken aan iemand die steevast afsloot met:quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik post in een ander topic waar een paar mensen altijd dezelfde PI hebben (de) ook nog. Zo irritant
.
Ja maar V. krijgt het volgens mij automatisch. Net zoals tongquote:
Ook goedemorgen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:46 schreef Jagärtrut het volgende:
ik had zonet iets raars..ik liep in de supermarkt, en vond het zo gek dat alle mensen ineens Duits praatten...Duurde echt een paar minuten voordat ik me realiseerde dat ik in Duitsland ben...
De documentaires waren heel mooi vond ik. Ik heb niet hetzelfde als Sam, maar wel ook een onbekende progressieve spierziekte.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, Sam idd, die documentaire(s? Het waren er twee toch?) van Ria Bremen heb ik ook gezien. Heftig hoor. Heb jij hetzelfde als Sam?
ik vind het zelfs wat aan de weinige kant...quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
El lijstio del minder suikero!
O: twee sneetjes met shoarma rollade
T: wortels
L: twee sneetjes met twee gekookte eieren
T: wat katjang pedis?
D: hutspot met een slavink
Ik vind hem wel mooi!
En ze komen niet eens hier naartoe...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:44 schreef V1z0R het volgende:
Oh noes, I killed the topic!
dutchbodybuilding ligt plat
Hm daar zeg je zo wat, ik dacht dat ik wel goed zat omdat er toch wel veel vettigs in zit (nootjes, shoarmarollade, slavink). Ik kom uit de losse pols uit op ongeveer 1300 kcal. Maar ik wou minder suiker eten en ik heb verder niet zo veel in huis!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind het zelfs wat aan de weinige kant...
Die van mij:
O: yoghurt met muesli en banaan
T: 2 ferrero's
L: 2 tosti's met ham en kaas
T: bakje yoghurt met muesli
D: biefstukje met broodje en spinazie met gekookt ei
T: iets lekkers...
Anticiperen idd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja...
stomme lijstjes!
Doe eens wat aan een normale basiseetlijst, zo moeilijk is dat toch niet? Ook niet als je onregelmatig werkt o.i.d.
anticiperen heet dat? Weet ik het, heb maar mbo dus dom..
Is inderdaad vreemd...quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:17 schreef loveli het volgende:
[..]
En ze komen niet eens hier naartoe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |