Och jee...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
PM update komt eerder. Zit in de trein naar huis.
alleen jammer van al dat zout dat in dat soort pakjes zitquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef mazaru het volgende:
Ah! Het broccoli-topic.![]()
Ik heb dus voor het eerst van mijn leven broccoli gekocht en ik ga voor vanavond een broccolischotel maken.
[ afbeelding ]
Ziet er best wel lekker uit vind ik!
O god, ik heb nu zo'n zin om op te zoeken hoe jij reageerde toen ik je aanspoorde om eens te gaan hardlopen.........quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoi, komt 'ie weer hoor: is hardlopen geen optie voor je?
.
Zit er veel zout in? Geen idee, ik heb het nog nooit gegeten. Maar er moet natuurlijk ook wel een beetje smaak aan zitten. Anders wordt het zo'n flauwe boel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
alleen jammer van al dat zout dat in dat soort pakjes zit
Maargoed, je moet ergens beginnen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef conleche het volgende:
[..]
O god, ik heb nu zo'n zin om op te zoeken hoe jij reageerde toen ik je aanspoorde om eens te gaan hardlopen.........![]()
Ow, hier graag pm ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doe maarquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef conleche het volgende:
[..]
O god, ik heb nu zo'n zin om op te zoeken hoe jij reageerde toen ik je aanspoorde om eens te gaan hardlopen.........![]()
Wat je zegt! Net ook flink staan boenen. Scheelt wel in de geurtjes als je de oven gebruiktquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil ook graag PM!.
En ik betaal nu de prijs voor het niet goed schoon houden van de oven. Voortaan zal ik keurig bakpapier en alufolie gebruiken!
Me too!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
XM mag ik ook een PM? Ik word steeds overgeslagen volgens mij
Rustig aan, XM zit nog in de trein geloof ik!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
XM mag ik ook een PM? Ik word steeds overgeslagen volgens mij
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eh, meerdere mensen vragen er toch naar? Weet XM in ieder geval wie er geïnteresseerd zijn in haar werk problemen. Dat ze niet stante pede een bericht tikt begrijpen we ook wel allemaal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rustig aan, XM zit nog in de trein geloof ik!
Maar ben wel erg benieuwd naar het vervolg ook ja
Weet ik. Hmmnz nou ja tja laat maar zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, meerdere mensen vragen er toch naar? Weet XM in ieder geval wie er geïnteresseerd zijn in haar werk problemen. Dat ze niet stante pede een bericht tikt begrijpen we ook wel allemaal.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mag ik hem ook lezen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
PM verstuurd, GB ik stuur jou de eerste ook nog ff door.
Snap ik!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rustig aan, XM zit nog in de trein geloof ik!
Maar ben wel erg benieuwd naar het vervolg ook ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |