quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou in huis, even mee gespeeld en valt me niet tegen. Alleen denk ik dat ik nog geen idee heb hoeveel je er nou eigenlijk mee kunt. Misschien even een stomme vraag maar hoe worden de updates aangeboden? Gewoon vanuit instellingen - over deze telefoon?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef the_critic het volgende:
xda forum staat er vol mee..
staat ook genoeg info om veilig te rooten. Ben zelf ook zeker geen nerd, dus ook voor mij is het iedere keer weer spannend, maar ben er wel happy mee
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeker, XDA is geweldig wat dat betreft.
Maar het heeft naar mijn idee vaak een hoog "tweakers.net" gehalte.
Als beginner mag je amper wat vragen, omdat iemand iets ooit 54 topics terug op pagina 56 van de 95 al een keer gemeld heeft, en dus had je de search moeten gebruiken
Nu is hij toch wel overal op voorraad?quote:Deze mobiel waar we lang op gewacht hebben is eindelijk uit, jammer genoeg niet in elke winkel.. Maar we blijven wachten want dit is het waard!
Aangepastquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nu is hij toch wel overal op voorraad?
quote:
Waar heb je die vandaan? Is neem ik aan een trial versie? Kan alleen de betaalde versies vinden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:26 schreef ReMcOrE het volgende:
net Sygic Aura GPS Navigation geïnstalleerd, binnenkort maar eens proberen
Géén appkiller gebruiken. Dat is niet nodig en je draait androidprocessen in de soep.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:15 schreef stoeltafel het volgende:
Vandaag me disere hd ontvangen, geweldig! Vraagje, heb nu appkiller gedownload maar gebruiken jullie dit dagelijks of laat je alles aanstaan?
7 dagen trial zag ik ergens staan... en na mijn post kwam ik er achter dat ik eerst nog ruim 300mb moest downloaden; o.a. standaard bestanden en de kaarten van Nederlandquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:43 schreef static het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Is neem ik aan een trial versie? Kan alleen de betaalde versies vinden.
dus als ik het goed lees Android regelt dat allemaal zelf wel? en een app opstarten die je via een appkiller hebt 'gekild' kost ook extra moeite?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Géén appkiller gebruiken. Dat is niet nodig en je draait androidprocessen in de soep.
http://androidspin.com/20(...)er-app-with-android/
Ja, en het stuurt processen in de war.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
7 dagen trial zag ik ergens staan... en na mijn post kwam ik er achter dat ik eerst nog ruim 300mb moest downloaden; o.a. standaard bestanden en de kaarten van Nederland
[..]
dus als ik het goed lees Android regelt dat allemaal zelf wel? en een app opstarten die je via een appkiller hebt 'gekild' kost ook extra moeite?
heb tot nu toe weinig last gehad van foutmeldingen. maar zal ATK eens verwijderen en kijken hoe de telefoon zich dan gedraagtquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, en het stuurt processen in de war.
Android regelt zelf zijn geheugen, daar hoef je hem niet mee te helpen. Het stuurt dus shit in de war en zorgt voor niet te verklaren foutmeldingen.
Met vorige androidversies kon het soms nog wel eens nodig zijn, met de komst van 2.2 (FroYo) is het echt nergens meer voor nodig.
In da artikel staat verderop gepost door een 'accu-expert' dat het voor android niet nodig is om een task-killer te gebruiken, dat het slechts nadelig kan werken, maar dat het het voor het accu-gebruik wel voordelig is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb tot nu toe weinig last gehad van foutmeldingen. maar zal ATK eens verwijderen en kijken hoe de telefoon zich dan gedraagt
Als je 100% zeker bent dat ie goed zit, zou ik ermee terug gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:14 schreef CHEVHB het volgende:
Vraagje: HTC desire HD aangeschaft, abonnement bij vodafone, simlockvrij... Alles werkt.. alleen de simkaart leest hij niet? Heb goed gelezen hoe de simkaart geplaatst moet worden.. maar niets.. iemand idee wat dit kan zijn? Anders ga ik terug naar de winkel.
Simnummers? Als je al je contacten in je telefoon opslaat heb je geen nummers op je sim.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je 100% zeker bent dat ie goed zit, zou ik ermee terug gaan.
Hij zou gewoon direct moeten werken. Iig zou je je sim-nummers moeten zien.
ow, dan laten we hem ook maar zittenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:23 schreef Faceoff het volgende:
[..]
In da artikel staat verderop gepost door een 'accu-expert' dat het voor android niet nodig is om een task-killer te gebruiken, dat het slechts nadelig kan werken, maar dat het het voor het accu-gebruik wel voordelig is.
Ik laat dus voorlopig ATK zitten waar hij zit.
Ik vind op sim een stuk veiliger en handiger, het zal niet de 1e keer zijn dat je alle nummers kwijt bent.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Simnummers? Als je al je contacten in je telefoon opslaat heb je geen nummers op je sim.
Maar volgens mij komt ze niet eens zover.
@CHEVHB, krijg je een melding dat ie niet gevonden kan worden?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind op sim een stuk veiliger en handiger, het zal niet de 1e keer zijn dat je alle nummers kwijt bent.
Krijg ik dan alle tel-nummers in Gmail? Dat vind ik dan weer lastig want mensen met een tel-nummer mail ik nooitquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:09 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat werkt tegenwoordig niet meer. Simkaarten zijn niet gemaakt om alle contactgegevens te koppelen en te onthouden.
Sync gewoon met Google. Dan raak je ze nooit meer kwijt en staan ze keurig in je gmail.
Ik heb net http://www.appbrain.com/app/sms-backup/com.zegoggles.smssync die geinstalleerd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:42 schreef HiDiHo het volgende:
Ook een beetje jammer dat backup naar gmail niet automatisch gaat.
Nadeel is (zoals al gezegd) dat op de sim alleen naam+nummer opgeslagen kan worden. (en de lengte van de naam is beperkt).quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vind op sim een stuk veiliger en handiger, het zal niet de 1e keer zijn dat je alle nummers kwijt bent.
Kreeg inderdaad een melding dat hij niet gevonden kon worden. Mee terug gegaan. Volgens hun simkaart lezer kapot.. is opgestuurd ter reparatie. En ik had hem net 1 DAG! ..quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Simnummers? Als je al je contacten in je telefoon opslaat heb je geen nummers op je sim.
Maar volgens mij komt ze niet eens zover.
@CHEVHB, krijg je een melding dat ie niet gevonden kan worden?
Mij werd bij de vodafone winkel verteld om hem de eerste dagen goed te testen. Want binnen 7 dagen als ik terug kwam met een deffect werd het een DOA. En zou ik meteen een nieuwe krijgen. Na die 7 dagen zou die opgestuurd worden voor reparatie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Kreeg inderdaad een melding dat hij niet gevonden kon worden. Mee terug gegaan. Volgens hun simkaart lezer kapot.. is opgestuurd ter reparatie. En ik had hem net 1 DAG! ..
Weet niet hoelang zo'n reparatie duurt.. maar ik vrees het ergste. Hmppf.. verder wel een top apparaat. Altijd iPhone gehad.. en altijd de gedachten dat ik niets meer wou dan iPhone.. nou ik heb het licht gezien hoor![]()
Reparatie duurt meestal een week geloof ik..quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Kreeg inderdaad een melding dat hij niet gevonden kon worden. Mee terug gegaan. Volgens hun simkaart lezer kapot.. is opgestuurd ter reparatie. En ik had hem net 1 DAG! ..
Weet niet hoelang zo'n reparatie duurt.. maar ik vrees het ergste. Hmppf.. verder wel een top apparaat. Altijd iPhone gehad.. en altijd de gedachten dat ik niets meer wou dan iPhone.. nou ik heb het licht gezien hoor![]()
Je hebt hem in de winkel gehaald? Je had direct een nieuwe moeten eisen man...quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:21 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei, als de ene leeg is doe ik de SIM in de andere.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
KLinkt stom maar ik zit er nu wel aan te denken om een 2-jarig Vodafone abo te nemen met de Desire HD, maar ik twijfel nog voor deze of de gewone Desire. Wat zijn nou echt redenen om de HD te nemen? Het is vast vaak genoemd maar toch
Ja en dat is zeker bij 2 jaar fijner, mijn huidige had ik als 1 van de eerste en die heb ik nu dan bijna 2 jaar.quote:
Ja dat van de accu kan ik me voorstellen, veel over gelezen. Het grotere scherm is enerzijds wel fijn omdat ik best grote vingers heb, maar het is bijvoorbeeld jammer dat er geen hogere resolutie op draait.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei, als de ene leeg is doe ik de SIM in de andere.
De HD heeft een groter scherm en ik vind de camera beter, verder kan ik zo snel geen andere voordelen bedenken
Batterij van de normale Desire gaat bij mij langer mee.
Op de normale Desire maak ik veel minder typefoutenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja dat van de accu kan ik me voorstellen, veel over gelezen. Het grotere scherm is enerzijds wel fijn omdat ik best grote vingers heb, maar het is bijvoorbeeld jammer dat er geen hogere resolutie op draait.
Beter beeld?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar zorgt een hogere resolutie voor dan?
Of je bestelt een duosimkaart voor een eurootje of veertien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:10 schreef APK het volgende:
Ik heb ze allebei, als de ene leeg is doe ik de SIM in de andere.
HTC Desire HD:quote:Display
* Type: Touch-sensitive screen with pinch-to-zoom capability
* Size: 3.7 inches
* Resolution: 480 X 800 WVGA
quote:Display
* Type: Touch screen with pinch-to-zoom capability
* Size: 4.3 inches
* Resolution: 480 x 800 WVGA
Ah, nog nooit aan gedachtquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:27 schreef svann het volgende:
Of je bestelt een duosimkaart voor een eurootje of veertien.
Als je het zo bekijkt heeft de gewone Desire een hogere density.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Display specificaties:
HTC Desire:
[..]
HTC Desire HD:
[..]
quote:HTC Desire HD
4.3", 480x800, 217ppi, AMOLED
HTC Desire
3.7", 480x800, 252ppi, AMOLED
Alleen klopt er iets nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.pocket-lint.com/news/36541/htc-desire-hd-vs-htc-desire
Da's wel een leuke review. Desire HD heeft veel pluspunten.
quote:Winner: HTC Des. HD
4.3", 480x800, 217ppi, AMOLED
Loser: HTC Desire
3.7", 480x800, 252ppi, AMOLED
Lezenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:34 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Alleen klopt er iets niet
[..]
Geen idee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de HD een AMOLED dan?
Bass Head?quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:35 schreef DuTank het volgende:
Het vetste van de phone vind ik nog wel dat een van die nummertjes die er al op stonden, eentje van Bassnectar was. Ik kende hem nog niet, maar wat een bazen muziek
Ik vind dat de Desire een mooier beeld, met meer contrast en saturatie, geeft dan de HD.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:36 schreef svann het volgende:
Als je het zo bekijkt heeft de gewone Desire een hogere density.
APK, jij hebt ze allebei; de gewone heeft een scherper beeld of intensievere kleuren/contrast?
Jups.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij heeft de HD geen AMOLED, maar een SLCD scherm...
Eventjes de muziek aanzetten, en dan bij je accu-gebruik kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef Wepeel2 het volgende:
Als je muziek luistert gaat je accu toch wel redelijk snel leeg. Ik ga hem morgen eens laten lopen om te zien hoe lang hij echt meegaat. Voor mijn gevoel is de accu met 2,5 uur afspelen al rond de 30%.
Wat beeld betreft: dat is prima. Vind het zelf erg prettig om zo'n groot scherm te hebben.
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:59 schreef Toempf het volgende:
Hoe veilig is het gebruik van Applanet eigenlijk? Is er een kans dat er virussen in die bestanden zitten of niet?
Net gedownload... alleen is de lijst met games en apps bij mij leeg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:59 schreef Toempf het volgende:
Hoe veilig is het gebruik van Applanet eigenlijk? Is er een kans dat er virussen in die bestanden zitten of niet?
Er zijn problemen met applanet. Er komt een update aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Net gedownload... alleen is de lijst met games en apps bij mij leeg.
...en nieuwe server.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Er zijn problemen met applanet. Er komt e
Bij een lagere schermhelderheid is dat haalbaar bij mij. Gebruik hem overdag geregeld en de accu houdt het dan vol.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
IS het met de DHD dan mogelijk om 'm overdag gewoon te gebruiken en om 'm dan 's avonds tijdens het slapen aan de oplader te hangen?
Nee, hij is bang voor het donker.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
IS het met de DHD dan mogelijk om 'm overdag gewoon te gebruiken en om 'm dan 's avonds tijdens het slapen aan de oplader te hangen?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nee, hij is bang voor het donker.
Red 'ie het serieus niet van 's ochtend tot de avond?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:36 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Bij een lagere schermhelderheid is dat haalbaar bij mij. Gebruik hem overdag geregeld en de accu houdt het dan vol.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Red 'ie het serieus niet van 's ochtend tot de avond?
Nee... 's nachts opladen. Dan werkt ie ongeveer tot een uur of 6 (ligt aan het gebruikt natuurlijk), dan in de auto naar huis weer opladen (30minuutjes) en dan snachts weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Red 'ie het serieus niet van 's ochtend tot de avond?
wat doe je er dan in godsnaam allemaal mee, dat hij maar rond de 18 uur meegaat??quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:17 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Nee... 's nachts opladen. Dan werkt ie ongeveer tot een uur of 6 (ligt aan het gebruikt natuurlijk), dan in de auto naar huis weer opladen (30minuutjes) en dan snachts weer![]()
Vindt het een geweldig telefoon, maar die accu &(^@!#&^%^@!#![]()
*Heb hem nu 2 weken... Lees dat het met de tijd beter kan worden; Ik hoop het!
Van 08.00 tot 18.00 bedoel ik he. Beetje whatsappen, spelletje in de pauze soms, beetje internetten... valt reuze mee. Mn "oude" n97 deed het prima, tot wel 3/4 dagen langquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat doe je er dan in godsnaam allemaal mee, dat hij maar rond de 18 uur meegaat??
wat doe je er dan in godsnaam allemaal mee, dat hij maar rond de 10 uur meegaat??quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:19 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Van 08.00 tot 18.00 bedoel ik he
Zie editquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat doe je er dan in godsnaam allemaal mee, dat hij maar rond de 10 uur meegaat??
zoveel doe je er dus niet mee... en dan nog maar 10 uur gebruik reddenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:19 schreef Wihakayda het volgende:
Beetje whatsappen, spelletje in de pauze soms, beetje internetten... valt reuze mee. Mn "oude" n97 deed het prima, tot wel 3/4 dagen lang
Woow... das wel stukken meer :/ wat doe ik verkeerd?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoveel doe je er dus niet mee... en dan nog maar 10 uur gebruik reddenals ik hem van zondag op maandag aan de lader doe en ik let een beetje op wat ik doe, kan ik het wel tot dinsdag 17.00 redeen
Dan heb je internet e.d. uitstaan zeker?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoveel doe je er dus niet mee... en dan nog maar 10 uur gebruik reddenals ik hem van zondag op maandag aan de lader doe en ik let een beetje op wat ik doe, kan ik het wel tot dinsdag 17.00 redden
G / 3G / H staat gewoon aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan heb je internet e.d. uitstaan zeker?
Dat kon mijn prehistorische nokia zelfs al.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:27 schreef stoeltafel het volgende:
De aller beste functie is natuurlijk de wifi hub, echt geweldig!
Straks weer werken, ipadje mee en lekker internetten
wat bedoel je met 'niet goed'?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:10 schreef robertapeldoorn het volgende:
Maar trilfunctie is nog niet goed... nog x week mobiel kwijt of gewoon zo laten?
Nee! Lijkt me uiterst vervelend trouwens...quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef renwan het volgende:
Pff, mijn HD heeft de laatste tijd de nare kuur om telkens uit zichzelf opnieuw op te starten. Iemand anders hier ook last van?
Mijn Legend doet sinds vanmiddag hetzelfde. Vreemd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef renwan het volgende:
Pff, mijn HD heeft de laatste tijd de nare kuur om telkens uit zichzelf opnieuw op te starten. Iemand anders hier ook last van?
100x beterquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef honda1990 het volgende:
Vind deze phone er echt fantastisch uit zien, heb nu de hero, zijn er meer die de hero hebben gehad, zoja was het enorm wennen of werkt het allemaal een beetje van hetzelfde?
Wat preciesquote:
Ik heb ook de Hero gehad en nu de DHD.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:36 schreef honda1990 het volgende:
Vind deze phone er echt fantastisch uit zien, heb nu de hero, zijn er meer die de hero hebben gehad, zoja was het enorm wennen of werkt het allemaal een beetje van hetzelfde?
capacitief scherm. Dat maakt al heel wat uit.Ik heb zelf de touch pro van me werk, en die heeft dezelfde cpu en resolutie en is ook restistent (?) Dus buiten het OS enigszins vergelijkbaar met de hero.quote:
Doe nu maar even niet, ik zit hevig te twijfelen, zal ik wel, zal ik nietquote:
Ik voel me mobiel 1 x vaag trillen. Meer niet. Hele kleine schokjes die bijna niet te voelen zijn.quote:
Bel je te weinig dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Okee dan is het nu wachten op een mooie aanbieding van een Desire HD met een Vodafone abonnement.
Waar staat die? Ik heb persoonlijk aan 200 minuten wel genoeg hoor. Ik wil per maand niet meer dan ¤35,- kwijt zijn voor alles bij elkaar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bel je te weinig dan?
Ik vond Bel+Sms+Web 200 eerste jaar voor 22,50 + telefoon voor 29 wel een mooie aanbieding
Als ik muziek afspeel heb ik sowieso het beeld niet aan uiteraard. Maar ik heb het vandaag getest. Na zo'n 3 uur afspelen zat ik op 70%. Dus dat is niet zo ernstig als ik dacht. Maar ook niet heel goed. Het betekent dat hij dus, zonder verdere acties, zo'n 8,5 a 9 uur meegaat als je alleen muziek afspeelt. Maar zodra je andere dingen erbij doet gaat dat fors sneller.quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Eventjes de muziek aanzetten, en dan bij je accu-gebruik kijken.
Laatste keer dat ik keek (was niet met muziek, maar toen zat ik opeens perongeluk in dat lijstje) stond het scherm op 70% van het accu gebruik.
Lijkt me sterk dat de muziekspeler daar nog bovenuit gaat komen, toch?
Speel je dan met of zonder eq/srs?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:40 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Als ik muziek afspeel heb ik sowieso het beeld niet aan uiteraard. Maar ik heb het vandaag getest. Na zo'n 3 uur afspelen zat ik op 70%. Dus dat is niet zo ernstig als ik dacht. Maar ook niet heel goed. Het betekent dat hij dus, zonder verdere acties, zo'n 8,5 a 9 uur meegaat als je alleen muziek afspeelt. Maar zodra je andere dingen erbij doet gaat dat fors sneller.
Ter vergelijking (hoewel het hier vloeken in de kerk is): een iPhone kan zo'n 24 uur muziek afspelen voordat hij leeg is.
Het blijft een mooi apparaat hoor, maar combinatie muziek luisteren + gewoon gebruik in de trein zorgt er bij mij ook voor dat ik er met moeite een dag mee haal.
moet je even kijken bij KPN, als je via internet besteld is het 50% goedkoper dan in de winkel en volgens mij heeft Vodafone ook zo'n aktie!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waar staat die? Ik heb persoonlijk aan 200 minuten wel genoeg hoor. Ik wil per maand niet meer dan ¤35,- kwijt zijn voor alles bij elkaar.
Doe nou maar, mams.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Doe nu maar even niet, ik zit hevig te twijfelen, zal ik wel, zal ik niet
Heb je een linkje, het lukt me niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
7 dagen trial zag ik ergens staan... en na mijn post kwam ik er achter dat ik eerst nog ruim 300mb moest downloaden; o.a. standaard bestanden en de kaarten van Nederland
?
Ik heb 'em ook geïnstalleerd, maar ik moest ook nog kaarten downloaden, maar m'n 8 GBquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:18 schreef static het volgende:
[..]
Heb je een linkje, het lukt me niet.
Gisteren zei Merel nog dat ze een bejaardenmobiel voor me wilde kopenquote:
Sorry, ik heb Vodafone 2 jaar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Waar staat die? Ik heb persoonlijk aan 200 minuten wel genoeg hoor. Ik wil per maand niet meer dan ¤35,- kwijt zijn voor alles bij elkaar.
gewoon "sygic" in de market intikken was genoeg bij mijquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:18 schreef static het volgende:
[..]
Heb je een linkje, het lukt me niet.
Dat geeft me juist rust...quote:
Ja ik was er ook altijd enorm tegen maar ik heb mijn huidige al 2 jaar (1 met abo, andere sim only) en als ik de Desire HD wil dan is 1 jaar bijna geen optie. Tenzij jij een mooie hebt?quote:
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat geeft me juist rust...
met een 1 jarig abo loop ik na een half jaar al weer te kijken welke telefoon ik erna zou nemen.
Kan ik maar een half jaar van m'n telefoon genieten.
Nu vind ik hem 1,5 jaar lief, en daarna ga ik rond kijken voor een vervanger
Daarbij, toestelprijs bij 1 jarig is ook best hoog, als je dat elk jaar moet doen...
Kapitalisten die elk jaar een nieuwe mobiel willenquote:
Wat is dat nou weer voor een stomme opmerking...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kapitalisten die elk jaar een nieuwe mobiel willen
Leer PI's lezen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een stomme opmerking...
Ooh niet gezien. Nouja je zou de eerste niet zijn die zo denkt.quote:
True.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ooh niet gezien. Nouja je zou de eerste niet zijn die zo denkt.
In mijn situatie: was met Nokia 5800, meteen genomen bij uitkomt, moest volgens mij ¤140,- eenmaal betalen en daarna ¤20,- in de maand (zonder internet toen nogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True.
Maar het zet me wel aan het denken. 1 jaar abo nemen en dan over op Sim-only... ff uitrekenen of dat goedkoper is!
Mja, als ik zo snel even kijk haal je het er niet uit, als je 1+1 jaar neemt ipv een 2-jaar abo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
In mijn situatie: was met Nokia 5800, meteen genomen bij uitkomt, moest volgens mij ¤140,- eenmaal betalen en daarna ¤20,- in de maand (zonder internet toen nog). Betaal nu ¤23,- met onbeperkt internet en 170 minuten, sim only via Vodafone.
Klopt, maar ik ben altijd heel snel met telefoon wisselen dus ik wilde niet 2 jaar een abonnement. Maargoed, toch 2 jaar uitgehouden!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, als ik zo snel even kijk haal je het er niet uit, als je 1+1 jaar neemt ipv een 2-jaar abo.
Ach ja, het viel te proberen.
Nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe kan je je geluid van het binnen komen van een mail veranderen?
Is dat instellingen - geluid - meldingen ?
Goeie tip, werkt prima, bedanktquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:27 schreef svann het volgende:
Of je bestelt een duosimkaart voor een eurootje of veertien.
Gedaan, had voor de verandering een keer de manual gelezen omdat het een korte wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:51 schreef static het volgende:
Denk er wel om om je contacten te backuppen want je oude SIM gaat leeg.
Ik gebruik de Dolphin Browser, maar de normale browser werkt ook prima. Ik had hiervoor ook een 3G, maar ik ben juist blij verrast dat het internetten op Android-toestellen kennelijk net zo soepel werkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:09 schreef stoeltafel het volgende:
Wat vinden jullie van de standaard browser? Vind het echt drie keer niks en hij reageert ook erg slecht op mijn vingers. Probeer nu Opera mini maar dat werkt ook nog niet echt lekker. Terwijl in alle reviews het internet zo goed moest werken of ligt het aan mij? Het is gelukkig wel een stuk sneller.
Had hiervoor de iphone 3G
3g watchdog.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:34 schreef stoeltafel het volgende:
Weten jullie een app waarmee ik me dataverbruik kan bijhouden?
Heb dan wel onbeperkt internetten van t-mobile maar na 2 GB wordt de snel extreem vermindert dus het is wel fijn als niet over de 2 GB kom
wat als je alles installeert zonder wifi te gebruikenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
3g watchdog.
En 2GB haal je niet snel
Pas daarmee op, want dat is ook niet de bedoeling. Fair use Policy enzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef stoeltafel het volgende:
2GB haal ik inderdaad niet snel maar op me werk op zaterdag gebruik ik het internet van de htc op me laptop dus dan kan het aardig aantikken van 8.30 tot 16 uur maar thnx, ff downloaden
Je bent niet de eerste. Sterker nog, je zou de eerste zijn bij wie het wel volledig zou werken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:38 schreef Boelewapper het volgende:
Hallo,
Een vraagje m.b.t. de HTC Sene functie. Deze krijg ik niet werkend op mijn Desire HD. Je zou veel meer functies op moeten zitten?!
Onderstaand een print screen. Het overgaan werkt overigens wel.
[ afbeelding ]
Bij het telefoonnummer staat +31+316********* maar als ik de eerste +31 weghaal, werkt het alsnog niet. Wie weet wat ik verkeerd doe/kan doen? Het instellen en email verificatie is wel goed gegaan volgens mij.
Alvast bedankt!!!
Boelewapper
Jaja betaal genoeg per maand dus dat zien we dan wel weerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:37 schreef Markster het volgende:
[..]
Pas daarmee op, want dat is ook niet de bedoeling. Fair use Policy enzo.
Ik zeg alleen dat je er even op moet letten. Je moet zelf weten wat je ermee doet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:40 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Jaja betaal genoeg per maand dus dat zien we dan wel weer
Is het een beetje bekend wanneer het wél zou moeten werken? Zojuist HTC nogmaals gemaild, maar daar wordt ik niets wijzer van.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste. Sterker nog, je zou de eerste zijn bij wie het wel volledig zou werken.
Van school ook niet, zie ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:43 schreef Boelewapper het volgende:
[..]
Is het een beetje bekend wanneer het wél zou moeten werken? Zojuist HTC nogmaals gemaild, maar daar wordt ik niets wijzer van.
Hey, bij mij werkt het wel gewoon!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste. Sterker nog, je zou de eerste zijn bij wie het wel volledig zou werken.
Volgens mij heb jij gewoon enorm geluk gehad met je mobielquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey, bij mij werkt het wel gewoon!
pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik constant mensen verbeter met d en t :pquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef Markster het volgende:
[..]
Van school ook niet, zie ik
Maar er is nog geen idee wanneer het wel gaat werken volgens mij.
Heb ik nou ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:06 schreef Boelewapper het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik constant mensen verbeter met d en t :p
Ik ken welgeteld ook 1 persoon bij wie het wel werkt, ook meteen vanaf dag 1.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Beste ***** *****,
Bedankt voor u vraag over HTCSense.com.
HTC is op dit moment bezig met werkzaamheden aan de server, daardoor zullen verschillende functie's niet optimaal werken.
Het is op dit moment nog niet bekend wanneer de website weer volledig werkt. Onze excuses voor het ongemak.
Als u verdere vragen heeft, of u wilt laten weten dat uw probleem is opgelost, dan kunt u dat aan ons laten weten door naar de ContactUs te gaan en daar in te loggen met je e-mailadres en het volgende ticketnummer **************.
Met vriendelijke groet,
HTC
dat is waar...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:24 schreef Faceoff het volgende:
ik heb die specifieke reclame ook al lang niet meer gezien trouwens. Die over de locatiezoeker in ieder geval. Het is nu de hele tijd die reclame voor de stil-na-omdraaien optie.
als je hem in de hand pakt als hij afgaat/trilt, dan gaat het geluid zachter en/of stopt hij met trillenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:32 schreef APK het volgende:
Stil na omdraaien
Bij mij gaat 'ie dan op speakerphone
Nou, wat een featurequote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
als je hem in de hand pakt als hij afgaat/trilt, dan gaat het geluid zachter en/of stopt hij met trillenvolgens mij moet dat ook gebeuren als je hem pakt en omdraait...
Xonder dat je eerst opneemt. Als je hem hebt opgenomen gaat hij idd naar speakerfunctie.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:32 schreef APK het volgende:
Stil na omdraaien
Bij mij gaat 'ie dan op speakerphone
De meeste winkels hebben hem gewoon op voorraad.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoelang duurt levering dan nog? Ik wil eind februari een nieuwe + abo, dus op tijd bestellen dan maar?
Ik zeg probeer het eens! Ziet er wel interessant uit.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:09 schreef Wells.p het volgende:
ik heb ff onderzoek gedaan maar heeft er iemand ervaring mee ?
er zit standaard een Li-Ion 1230 mAh
maar je kan er ook een 1500 mAh in doen
ebay ¤5
Engeland 9 pond
maar heeft iemand het hier al ik denk er best over na om het te doen want het scheelt wel een hoop, want er zit standaard ook een betere accu in de gewone desire dan de HD waarom?? terwijl de HD veel groter scherm heeft. en eigenlijk als dit werkt heb je gewoon de BESTE telefoon die er er bestaat
Het scheelde amper, die 1500 mAh, als ik (volgens mij) Tweakers mag geloven...quote:Op zondag 16 januari 2011 16:09 schreef Wells.p het volgende:
ik heb ff onderzoek gedaan maar heeft er iemand ervaring mee ?
er zit standaard een Li-Ion 1230 mAh
maar je kan er ook een 1500 mAh in doen
ebay ¤5
Engeland 9 pond
maar heeft iemand het hier al ik denk er best over na om het te doen want het scheelt wel een hoop, want er zit standaard ook een betere accu in de gewone desire dan de HD waarom?? terwijl de HD veel groter scherm heeft. en eigenlijk als dit werkt heb je gewoon de BESTE telefoon die er er bestaat
Power Traveller eXplorer PowerMonkeyquote:Op zondag 16 januari 2011 16:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.ohgizmo.com/20(...)ectricity-from-wifi/
wifi slurpt volgens mij ook behoorlijk, live wallpapers ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef stoeltafel het volgende:
Kan maar niet wennen aan de batterij, tering wat is dat ding snel leeg zeg. Wat kan je doen om de batterij wat langer mee te gaan? Lichthoeveelheid heb ik al minimaal maar dan is die nog snel leeg. Heb ook niet zoveel apps geïnstalleerd en GPS gebruik ik zelden, wel altijd wifi aan ivm mail update
Heel veel...quote:Op maandag 17 januari 2011 00:13 schreef stoeltafel het volgende:
Hoeveel langzamer zou 3G tov Wifi zijn?
waarom zou je hem sowieso willen rooten eigenlijk ik dacht eerst dat het handig zou zijn dat je dan gratis apps kan donwlaoden maar daar ben ik laatst achter gekomen dat je dat daar helemaal niet voor nodig hebt. alleen om te rooten maar dat is niet nodig als je het aan mij vraagt?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:51 schreef Markster het volgende:
gelukt, gingerbread 2.3.1 staat erop
Nou heb ik alleen geen sense meer
Welke handleiding (oid) heb je gebruikt? Merk je al veel verschil?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:51 schreef Markster het volgende:
Kan je gewoon screenshots maken op je telefoon.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:49 schreef Wells.p het volgende:
[..]
waarom zou je hem sowieso willen rooten eigenlijk ik dacht eerst dat het handig zou zijn dat je dan gratis apps kan donwlaoden maar daar ben ik laatst achter gekomen dat je dat daar helemaal niet voor nodig hebt. alleen om te rooten maar dat is niet nodig als je het aan mij vraagt?
ps heb je perongeluk een pm gestuurd volgens mij maar ik dacht dat het iets nieuws was van fok! vond het al zo raar dat je maximaal 250 tekens kon typen
Komt denk ik omdat er nog geen 2.3 sense roms zijn?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:51 schreef Markster het volgende:
Download dan een soort simpele schakelaar om je wifi aan te zetten wanneer nodig. Heeft m'n neef ook op z'n HTC Legend.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:13 schreef stoeltafel het volgende:
Hoeveel langzamer zou 3G tov Wifi zijn? Mooiste zou zijn wanneer je internet opent Wifi aan gaat en hij 3G gebruikt om te sync.
Hoezo downloaden?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Download dan een soort simpele schakelaar om je wifi aan te zetten wanneer nodig. Heeft m'n neef ook op z'n HTC Legend.
Oh sorry, dacht dat het gedownload was. Ik ben nog geen HTC-eigenaarquote:Op maandag 17 januari 2011 11:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hoezo downloaden?
Die zitten standaard al op (minimaal 2) manieren op je DesireHD.
In je Power Dashboard Widget, en je Enegiebeheer Widget.
Ah, okquote:Op maandag 17 januari 2011 12:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Oh sorry, dacht dat het gedownload was. Ik ben nog geen HTC-eigenaar
Die ja, die zijn echt gaaf. Heel simpel en toch perfect.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, ok
Ik heb deze op m'n home-screen staan:
[ afbeelding ]
Met v.l.n.r.:
WIFI, Bluetooth, GPS, Synchronize, Screen Brightness.
En een paar schermpjes verder nog zo'n soort widget, waarmee ook 3G uitgezet kan worden.
Werkt ideaal. Gewoon aan en uit tikken.
Volgens mij valt dat reuze mee. Zeker als je kijkt naar het percentage dat het toestel zelf aan WIFI toeschrijft. Het is grotendeels het scherm dat energie opslurpt.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:11 schreef static het volgende:
Wifi is de boosdoener. Zet eens uit en je zult versteld staan.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=841076quote:Op maandag 17 januari 2011 02:01 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Welke handleiding (oid) heb je gebruikt? Merk je al veel verschil?
Uiteraard, die heeft een amoled scherm.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
edit:
Als ik dit filmpje zie lijkt de gewone Desire mooier beeld te hebben?
en dat ownt echt vergeleken met SLCD, maar helaas mocht het niet zo zijn voor de HDquote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uiteraard, die heeft een amoled scherm.
Dat dacht ik ook, maar toen begon toch de tweaker in mij te schreeuwenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik houd het wel bij de originele Android, niks geen ROM's voor mij
Voor je telefoon? Zodat ie aan je wifi altijd hetzelfde ip heeft?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand waar ik een vast IP adres op kan geven?
Hé, dat wist ik nietquote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor je telefoon? Zodat ie aan je wifi altijd hetzelfde ip heeft?
edit:
ga naar je wifi instellingen
(daar waar je ook je lijstje met accesspoints ziet)
Druk op de menu knop.
Druk op geavanceerd.
En daar kan je een statisch ip adres opgeven.
Ik las alleen iets (oude posts) dat het dan voor alle wifi punten geld.
Dus als je je dan aanmeld bij een andere wifi router, kan het mislukken.
Maar misschien is dat al opgelost, zoals gezegd, was een oude post.
edit2
voor de accu fetishisten onder ons
Daar kun je ook opgeven dat de wifi na 15 minuten, of indien afgesloten, in de slaapstand gaat, en hij dus 3g gaat gebruiken zie ik nu
Ja da's toch echt zonde als ik het zo zie, zeker gezien de puike camera.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat ownt echt vergeleken met SLCD, maar helaas mocht het niet zo zijn voor de HD
Wat maakt dat uit dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:32 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja da's toch echt zonde als ik het zo zie, zeker gezien de puike camera.
Nee tuurlijk niet maar ik zie toch wel verschil tussen AMOLED en SLCD. Er was trouwens qua zuinigheid wel verschil omdat 1 van de 2 varianten zwarte pixels uitzet.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dan?
Die camera maakt foto's die sowieso niet tot hun recht komen op zo'n "klein" schermpje. Al had het een AMOLED scherm geweest. Is AMOLED trouwens energie-zuiniger dan SLCD? Want anders gaan er nog meer mensen miepen over de accu
Ja maar als jij de foto later bekijkt op een monitor, is die van de HD toch echt beter, want dan maakt het scherm van je telefoon natuurlijk geen ruk uitquote:Op maandag 17 januari 2011 22:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar ik zie toch wel verschil tussen AMOLED en SLCD. Er was trouwens qua zuinigheid wel verschil omdat 1 van de 2 varianten zwarte pixels uitzet.
nietsquote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Potverdooooorie! Vanochtend verslagen doordat de hdh het geen nachtje volhouden op standby. Wat een ramp zeg. Voor de rest ben ik trouwens verliefd op mijn telefoon. Op de telefoonlocatie na dan. Htc sense beweert dat ik in de zee bij afrika zit. Wat kan ik hier tegen doen?
Da's waar. Kijk maar eens naar dat filmpje wat ik postte. De HD is 10x beter dan de gewone Desire qua camera, echt onvoorstelbaar.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Ja maar als jij de foto later bekijkt op een monitor, is die van de HD toch echt beter, want dan maakt het scherm van je telefoon natuurlijk geen ruk uit
Dat zei ik al in een van de eerste topics, maar niemand was het met mij eens.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als ik dit filmpje zie lijkt de gewone Desire mooier beeld te hebben?
Ah, dan ben je al een stukje op weg, de meeste mensen komen niet eens zo ver.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Htc sense beweert dat ik in de zee bij afrika zit. Wat kan ik hier tegen doen?
Het zou best kunnen dat je hetzelfde krijgt als ik, spontane rebootsquote:Op maandag 17 januari 2011 23:35 schreef static het volgende:
Was er een update ofzo? Hoorde net een rinkeltje en zag een reboot.
Sinds wanneer gaat dat automatisch?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:35 schreef static het volgende:
Was er een update ofzo? Hoorde net een rinkeltje en zag een reboot.
Sinds ik dat aangevinkt heb.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat dat automatisch?
Automagisch op updates controleren, is iets anders dan automagisch updaten.quote:
Mijn telefoon had afgelopen nacht maar 4% accu nodig. (wifi en 3g zet ik uit als ik naar bed ga, want ik hoef geen whatsapps of gtalk berichten als ik slaap).quote:Op maandag 17 januari 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Potverdooooorie! Vanochtend verslagen doordat de hdh het geen nachtje volhouden op standby. Wat een ramp zeg. Voor de rest ben ik trouwens verliefd op mijn telefoon. Op de telefoonlocatie na dan. Htc sense beweert dat ik in de zee bij afrika zit. Wat kan ik hier tegen doen?
normaal als je WiFi aan hebt staan en hij heeft geen netwerk, pakt hij automatisch 3G... als je deze optie op "indien afgesloten" zet zou hij in het geval van geen netwerk dus op slaapstand gaan? en minder energie verbruiken dan als hij normaal 'vol' aanstaat op zoek naar netwerken?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Cryothic het volgende:
edit2
voor de accu fetishisten onder ons
Daar kun je ook opgeven dat de wifi na 15 minuten, of indien afgesloten, in de slaapstand gaat, en hij dus 3g gaat gebruiken zie ik nu
Ik heb geen idee wat die optie inhoud.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
normaal als je WiFi aan hebt staan en hij heeft geen netwerk, pakt hij automatisch 3G... als je deze optie op "indien afgesloten" zet zou hij in het geval van geen netwerk dus op slaapstand gaan? en minder energie verbruiken dan als hij normaal 'vol' aanstaat op zoek naar netwerken?
volgens mij heb je slaapstand na 15 minuten, slaapstand indien geen netwerken voorhanden of geen slaapstand, om stroom te besparen terwijl je 3G + WiFi aan hebt staanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat die optie inhoud.
Ik heb hem net op 15 minuten gezet, maar ik weet nog niet echt of t ook werkt.
Het werkt iig met WIndows Media player.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens ik lees dat de DHD is uitgerust met Dlna, draadloos media naar draadloze apparaten sturen. Da's gaaf! Ben benieuwd of zoiets toevallig werkt met een Apple Expressding.
Ja dat is echt gaaf, tenminste, als het werkt met Winamp (al had ik op de Winamp site al gelezen dat het kon bij Android).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het werkt iig met WIndows Media player.
Als ik die aanzet op m'n pc, kan ik foto's en video's naar m'n pc streamen. En wordt de telefoon een soort controler, waarmee ik de mediaplayer kan bedienen
Daar had de medewerker van Vodafone zelf last van toen ik langs ging.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja dat is echt gaaf, tenminste, als het werkt met Winamp (al had ik op de Winamp site al gelezen dat het kon bij Android).
Heeft er nog iemand last van de Vodafone-verlengsite die niet werkt?
Geen idee, ik denk niet dat m'n tv DLNA heeft :/quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
en je zou toch ook naar een tv met DLNA moeten kunnen streamen?
Op de PC werkt video via DLNA wel, maar op mijn Bravia werkt de video niet. Alleen fotos en muziek doen het. Terwijl streamen van PC naar TV wel werkt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het werkt iig met WIndows Media player.
Als ik die aanzet op m'n pc, kan ik foto's en video's naar m'n pc streamen. En wordt de telefoon een soort controler, waarmee ik de mediaplayer kan bedienen
Heb ik ook last van gehad, bij mij hielp dit:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:37 schreef Chandler het volgende:
Hoi Allemaal, sinds een paar dagen heb ik geen Internet op mijn telefoon, als ik de browser start krijg ik de volgende mededeling:
"Geen netwerkverbinding"
Browser kan pagina niet laden omdat er geen verbinding met internet is.
Nu vraag ik mij af? hoe kan dat? want ik heb "Internet" dat had ik al en zou ik volgens mij gewoon nog moeten hebben, maar na mijn laatste leuke download actie is mijn internet d00d.
Iemand een idee? waar ik eventueel internet kan instellen? heb bij instellingen van alles al bekeken maar volgens mij zou het moeten werken!
Heldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:52 schreef marcel-o het volgende:
Iemand dit al eens gezien?
Worms for Android
En hij staat wel op autofocus? Geeft ie wel een vierkantje als je in het scherm op een punt klikt op scherp te stellen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:12 schreef static het volgende:
Heb grote problemen met filmen, de camera stelt zich niet scherp. Video dus.
Gedaan en dat werkt! want mijn lijstje daar was leeg (Namen toegangspunten).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:00 schreef Mr_DG het volgende:
Heb
Heb ik ook last van gehad, bij mij hielp dit:
Draadloos en netwerken > Mobiele Netwerken > Namen toegangspunten > standaardinstellingen herstellen
Waarom zet je een reminder erop? EN als je die wel wilt, zul je hem eerder moeten laten piepen (bijvoorbeeld 8 uur ervoor)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:26 schreef Visitor.Q het volgende:
Snapt die agenda nou niet dat als ik een afspraak voor 'hele dag' heb staan dat ie dan niet midden in de nacht moet gaan lopen piepen...
Zijn er reminders dan, zoals op een iphone?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef Markster het volgende:
Waarom zet je een reminder erop? EN als je die wel wilt, zul je hem eerder moeten laten piepen (bijvoorbeeld 8 uur ervoor)
Elke afspraak heeft automatisch ook een reminder ja. En hoezo, zoals op een iPhone? Mijn nokia 6150 had dat alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn er reminders dan, zoals op een iphone?
Als ik een afspraak om 13u heb hoor ik dat graag een paar uur van te voren van mijn telefoon
'Reminder' was misschien het verkeerde woord, ik bedoel dat je een paar uur van te voren een signaaltje krijgt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:25 schreef Markster het volgende:
Elke afspraak heeft automatisch ook een reminder ja. En hoezo, zoals op een iPhone? Mijn nokia 6150 had dat al
je bedoelt gewoon een geluidje? Dat zit er wel degelijk op hoor? of begrijp ik je niet en bedoel je wat anders?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
'Reminder' was misschien het verkeerde woord, ik bedoel dat je een paar uur van te voren een signaaltje krijgt.
Dat kan ik niet vinden op de HD
Ik bedoel een geluidje een paar uur voorafgaand aan de afspraak, niet op het moment dat ik al bij die afspraak aanwezig moet zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:06 schreef Markster het volgende:
je bedoelt gewoon een geluidje? Dat zit er wel degelijk op hoor? of begrijp ik je niet en bedoel je wat anders?
Dat dus.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:25 schreef static het volgende:
Ik vind het juist andersom; als ik hem kantel zijn die juist veel te gevoelig omdat ik mijn duim daar heb.
Het is een percentage, dus het ligt er vooral aan wat je allemaal nog meer aan het doen bent.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:40 schreef Knuck-les het volgende:
Is het trouwens normaal dat het scherm zo'n 80% tot 90% van de batterij opslurpt, of is dat een wel erg hoog percentage?
Laat maar weten of hij het goed doet...quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:54 schreef VillaVilla het volgende:
Ik heb vandaag mij DHD ontvangen na reparatie. Hij deed helemaal niks meer.. Ben benieuwd.
Thuis gelijk batterij erin en gaan!
Ik heb een (witte) el cheapo van ebay.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:00 schreef robertapeldoorn het volgende:
Trouwens, ik zoek nog een goede silicone hoes voor mijn DHD.
Iemand tips?
Op dealextreme kan ik nog geen goede DHD hoes vinden...
je kan instellen hoeveel van te voren hij je moet waarschuwen hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 06:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik bedoel een geluidje een paar uur voorafgaand aan de afspraak, niet op het moment dat ik al bij die afspraak aanwezig moet zijn.
Dat is eigenlijk te laat.
Heb het even getest, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef Markster het volgende:
je kan instellen hoeveel van te voren hij je moet waarschuwen hoor.
Volgens mij is dat ook niet zo heel bijzonder hoorquote:
Oh mooiquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Op eBay zijn er in ieder geval zat te vinden onder 'dock desire hd'.
[ afbeelding ]
(Let op: veel gaan op USB-stroom-connector of US-plug, zorg dus voor een adapter)
Oh ja!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh mooi![]()
Maar eens kijken hoe ik daar aan kom![]()
USB adapter zit toch bij je toestel?
Is daar een beetje aan te komen? Lijkt mij ideaal zoiets als ik 'm heb.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
(Let op: veel gaan op USB-stroom-connector of US-plug, zorg dus voor een adapter)
oh die is pretty!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt swype installeren toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Komt er nog een nieuw toetsenbord voor de HD want deze is zo tyfus vervelend.
De iPhone typt nog het beste.
Ach, er zijn genoeg stopcontact-usb pluggen in omloop. Er zit er zelfs al een bij je DHD.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet je het media-volume helemaal uit zetten... Meestal gebruiken app's voor hun volume-regeling het volume van media volume.quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, er zijn genoeg stopcontact-usb pluggen in omloop. Er zit er zelfs al een bij je DHD.
Iemand ervaring met zo'n dock icm met zo'n gel-hoesje?
En nog wat...
ligt het aan mij, of heeft Whatsapp schijt aan je volume-instellingen van je telefoon?
Hij maakt bij mij herrie (ongeacht belvolume van de telefoon), of hij trilt, als de telefoon op trillen staat.
Maar zachtjes doen kan ie niet
Had ik maar vind het niks..quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:34 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je kunt swype installeren toch?
hij doet het weer prima.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:37 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Laat maar weten of hij het goed doet...
Verder, heb je ook zulke vette goodies gekregen?
En een excuses briefje met daarop: "getest door... (geennaam)"
Nee die raakt niet beschadigd, ik heb zelf een iPod sok en dat is een betere bescherming dan al die andere dingen, tevens heb ik meestal los in de zak zitten zonder sleutels of wat dan ook dus alleen de mobiel en zit nog geen een krasje op of wat dan ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:09 schreef Jordy-B het volgende:
Hoi, ik mag binnenkort verlengen met een nieuwe telefoon. Nou zit ik te dubben tussen de Galaxy S en de Desire HD. Ik neig meer naar de Desire HD, maar ik vroeg me af... Die camera die uitsteekt. Raakt die héél erg beschadigd na verloop van tijd, of valt het wel mee?
En wat is (naast de accuduur) het meest opvallende probleem waar jullie tegenaan lopen?
Toetsenbord vind ik zeer fijn. Mocht je het niet fijn vinden kan je altijd nog het gingerbread toetsenbord downloaden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:29 schreef Jordy-B het volgende:
Oh, men is over het algemeen juist zeer te spreken over het toetsenbord (vergeleken met de Galaxy S, tenminste).
Het enige pluspunt wat de Galaxy S heeft, is eigenlijk het scherm.
Nou, mooi. Dan ga ik hem lekker bestellen.
iPhone toetsenbord is 10x beter.. ik raak elke keer de . aan.. Waar kan ik die downloaden dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:32 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Toetsenbord vind ik zeer fijn. Mocht je het niet fijn vinden kan je altijd nog het gingerbread toetsenbord downloaden.
Ik denk niet dat ie dat bedoeld...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef gewoonfaye het volgende:
Kan je een iPhone toetsenbord downloaden?! :0 waaar?
bij getest door geen naam ingevuld?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:19 schreef VillaVilla het volgende:
[..]
hij doet het weer prima.
Goodies? Nope helemaal niks. Heb jij goodies gekregen?
Wel een briefje met getest door:........
Ik neem even aan dat Static bedoeld of je hem ook via het stopcontact op kan laden.quote:
Is al bijna op elke pagina in dit topic besproken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:01 schreef mynameisbob het volgende:
ik las net dat je GEEN app killer moet downloaden,
maar als je dus gedurende de dag tig app's hebt lopen, heb ik het idee dat m'n phone giga traag wordt?
kun je ze niet een voor een weer uitzetten ofzo?
Waarom geen appkiller?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:01 schreef mynameisbob het volgende:
ik las net dat je GEEN app killer moet downloaden,
maar als je dus gedurende de dag tig app's hebt lopen, heb ik het idee dat m'n phone giga traag wordt?
kun je ze niet een voor een weer uitzetten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |