Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
kreeg je die niet eens mee?quote:
gezellig BoBquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Misschien moeten we van het weekend maar wat verder weg gaan, ben ik wel BoB.
Dat idee had ik al maar ik vind dat nummer niks anquote:
Oooh, sorryquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat idee had ik al maar ik vind dat nummer niks an
Jij mag er van mij best wel naar luisteren maar ik klik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, sorry
Ik vind het wel een lekker nummer eigenlijk
Fair enough natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij mag er van mij best wel naar luisteren maar ik klik niet
Hoe is het met jou op deze wonderschone avond?quote:
Moe na een gevoelsmatig lange dag maar verder wel goed eigenlijk. Et toiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe is het met jou op deze wonderschone avond?
stuartquote:
Nee, maar het feit dat ik een overtreding zou begaan of zelfs een strafbaar feit danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou anders wel de dictator willen uithangen maar heb niemand om het te laten controleren
Ja, hier wel okee, na ook een lange lange dagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moe na een gevoelsmatig lange dag maar verder wel goed eigenlijk. Et toi
Ja. Vandaag de schade alweer ruimschoots ingehaaldquote:
Dat is zó waarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Michelle kent alle geheimen van zijn gebit
Hoop dat het wel een redelijke of zelfs aardige dag voor je wasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hier wel okee, na ook een lange lange dag
Zolang de politie het niet ziet en er niet achterkomt maakt het niks uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat ik een overtreding zou begaan of zelfs een strafbaar feit dan
Jawel, want ik mocht werkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef Stuart het volgende:
Hoop dat het wel een redelijke of zelfs aardige dag voor je was
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, want ik mocht werken![]()
en ze willen met houden
Heb je een contract aangeboden gekregen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ze willen met houden
wiki heb ik gedaan voor je kerelquote:
symquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zolang de politie het niet ziet en er niet achterkomt maakt het niks uit
Oh wat goed zegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ze willen met houden
Het gaat toch een soort spanningquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zolang de politie het niet ziet en er niet achterkomt maakt het niks uit
Neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je een contract aangeboden gekregen?
Natuurlijk willen ze je houden. Dat zou ik ook wel willenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ze willen me houden
Jawel, dan rijd je namelijk te hardquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo werkt het wel met hard rijden, zolang ze je niet zien of flitsen is er niks aan de hand
Ja, ze mag er best wezenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
is die michelle een beetje een lekker ding MPG?
Nu moeten ze het dus wel doen en dan jeujquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar dat willen ze wel...
Dankje GF, dan zal ik de OP even aanpassenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wiki heb ik gedaan voor je kerel
Euh, meestal wel jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, dan rijd je namelijk te hard
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk willen ze je houden. Dat zou ik ook wel willen![]()
![]()
![]()
Niks mis met hard rijdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, dan rijd je namelijk te hard
Ja, en dat mag ook niet als ze het niet zien hequote:
Weet ik maar toch doe ik hetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en dat mag ook niet als ze het niet zien he
Hoi Koenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Koen66 het volgende:
Sow, ik ben thuis
Praxis meuk gekocht
Nu ff een bakkie
Geen crew-info lekken, svp.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ze willen me houden
Ja hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ze mag er best wezen. Hou je van Oosters? En dan bedoel ik dus niet een Twents boerinneke
...
WB Koenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Koen66 het volgende:
Sow, ik ben thuis
Praxis meuk gekocht
Nu ff een bakkie
jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik maar toch doe ik het
Ben soms wel een boefje
d-d-d-d-d-dat deed ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje GF, dan zal ik de OP even aanpassen
Slank, mooi gezichtje, jaartje of 28 als ik me niet vergis...quote:
Ligt er aan hoe hard je rijdt en het ging me meer om het principe van als ze het niet zien dan is het ook niet erg. Dat is een beetje onzin hequote:
EN wat was dat dan over jou willen houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
d-d-d-d-d-dat deed ik ook niet
Op mijn werkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
EN wat was dat dan over jou willen houden?
Wat niet weet, wat niet deertquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hard je rijdt en het ging me meer om het principe van als ze het niet zien dan is het ook niet erg. Dat is een beetje onzin he
Daar ook alquote:
in sommige situaties geldt dat natuurlijk weer welquote:
Zo bedoelde ik het ook niet, het is van als ze er geen hard bewijs voor hebben dan kunnen ze je ook niks makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hard je rijdt en het ging me meer om het principe van als ze het niet zien dan is het ook niet erg. Dat is een beetje onzin he
Jullie ook dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar ook al![]()
?
Ze zijn daar echt goed!
Raarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Had wat fakes net. Ik wou mijn been naar rechts schuiven om op te gaan staan... Trilt mn hele spier naar mijn borstkas wtf
Oow?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
in sommige situaties geldt dat natuurlijk weer wel
mijn instellingquote:
Pak maar inquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Slank, mooi gezichtje, jaartje of 28 als ik me niet vergis...
Nee, okee, dan is het goed.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef Trevland het volgende:
Zo bedoelde ik het ook niet, het is van als ze er geen hard bewijs voor hebben dan kunnen ze je ook niks maken
Owja, had ik al gezegd dat ze een prima salaris mee naar huis neemt, en er ooit een hele dikke erfenis bij komtquote:
In het verkeer niet, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow?
Vertel...
Want nu ben ik een beetje in de war.
Wel lekker veel vrijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen een geschiedenis PW, Wiskunde les, en 2 lessen die ik niet weet wat...
Haat aan proefwerkweek
Dat was ook zeker niet mijn bedoeling, kost alleen maar geld en geeft zo'n klote gevoelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, okee, dan is het goed.
Zolang je maar niet echte brokken maakt.
Sssttt..quote:
Maar wanneer dan welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In het verkeer niet, bijvoorbeeld.
Vind ik
Ja, zeker als je er ook nog anderen mee bezeertquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat was ook zeker niet mijn bedoeling, kost alleen maar geld en geeft zo'n klote gevoel
En dat willen wij niet, dus daarom ook goed oppassenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zeker als je er ook nog anderen mee bezeert
quote:
In sommige andere gevallenquote:
dan pak ze maar voor mij inquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, had ik al gezegd dat ze een prima salaris mee naar huis neemt, en er ooit een hele dikke erfenis bij komt?
de mijne gaat morgen beginnenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef Stuart het volgende:
Zo, de helft van de week (werken) zit erop
mijne is overmorgen alweer klaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne gaat morgen beginnen
Gevallen waar Oom Agent niks over te zeggen heeft soms?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
In sommige andere gevallen
same herequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne is overmorgen alweer klaar
Uhuhquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Gevallen waar Oom Agent niks over te zeggen heeft soms?
Lekker danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vrijdag vrijquote:
dan ben ik halverwegequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk hier gewoon tot vrijdag half 6quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij.. jij.. Boefjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |